Kap eens met dat geslowchat hier joh. Of moet ik een TR gaan plaatsen?quote:
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Communicatie, en ik mag nu wél een master Bestuurskunde doen terwijl ik eerst 'de inschrijfdeadline' niet had gehaald.!!!
Ja doe es?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Kap eens met dat geslowchat hier joh. Of moet ik een TR gaan plaatsen?
donequote:
Ik ben razend snelquote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
13 seconden? Had je de titel onder Ctrl-v staan?
Volgens mij had jij de lapo nietquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik ben razend snel
Volgens mij was Helpmefok et te laat
Zoo dan, de maand is ook snel voorbij gegaanquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
THEGREATHOOD HOER
Ik had als topictitel "Waar we 1008 topics weg zijn van pracht"
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
THEGREATHOOD HOER
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
THEGREATHOOD HOER
Nou ja van jou kan ik het hebben. Mijn medehooliganquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]Haha ik wist gewoon dat jij he nieuwe topic moest en zou openen...
NIET DUS xD
M'n depressie is voorbij. De_Kromme was enkel het excuus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoo dan, de maand is ook snel voorbij gegaan
Er wordt eerder obsceen veel gepost met jou, omdat het leeuwedeel dan gelul in de ruimte isquote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
En t-e-r-i-n-g wat wordt er weinig gepost zonder mij hier.. 2 topics per dag max. So sad.
Bayernquote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé ouwe Realrukker. Bijgekomen van de schrik?
Welke schrik?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé ouwe Realrukker. Bijgekomen van de schrik?
Sparta zit toch redelijk om de hoek of wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso. Geen club ter wereld die ook maar in de buurt komt van Feyenoord!
Doet het ook, we analyseren de tegenstanders van volgend jaar in de CL.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
Anders gaat het gewoon over Feyenoord in dit topic.
Excelsior is dichterbij.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sparta zit toch redelijk om de hoek of wat?
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is toch heerlijk man. Al die fuckin geilerds op die Spaanse clubs, wordt er kotsmisselijk van. Een fuckin CL finale tussen 2 Spaanse teams die elkaar elk jaar al minstens 4x tegenkomen. Damn. Fuck off.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sparta zit toch redelijk om de hoek of wat?
oh okequote:
En dan helemaal de analytici die bij elke voetbeweging al kwijlend hun onderbroek moeten verschonen, ontzettend irritant. Maak Chelsea vervolgens een wereldgoal, dan is het 'wel aardig'quote:Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is toch heerlijk man. Al die fuckin geilerds op die Spaanse clubs, wordt er kotsmisselijk van. Een fuckin CL finale tussen 2 Spaanse teams die elkaar elk jaar al minstens 4x tegenkomen. Damn. Fuck off.
Ze mogen alleen die letters voor de Kuip nu wel weer gewoon wit verven. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Trouwens die blauwe verlichting is 's avonds wel heel mooi vanaf de Van Brienenoordbrug
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan helemaal de analytici die bij elke voetbeweging al kwijlend hun onderbroek moeten verschonen, ontzettend irritant. Maak Chelsea vervolgens een wereldgoal, dan is het 'wel aardig'
Ik wist niet dat die ook waren aangepast, wat was de reden achter de blauwe kleur eigenlijk? Gewoon voor de mooi? Ik had namelijk eerder iets met rood/wit of groen verwacht.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze mogen alleen die letters voor de Kuip nu wel weer gewoon wit verven. Ziet er niet uit.
Geen idee. Snap ook wel dat ze geen rode verlichting doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook waren aangepast, wat was de reden achter de blauwe kleur eigenlijk? Gewoon voor de mooi? Ik had namelijk eerder iets met rood/wit of groen verwacht.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef inZanity het volgende:
Die grafstemming ook in de studio van Sport1 als Barcelona verloren heeft![]()
Caland zeg er eens wat van, ze gaan offtopic!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.Die grafstemming ook in de studio van Sport1 als Barcelona verloren heeft
En die pure haat richting Real Madrid omdat dat 'hoort' als je voor Barca bent
Oh ja kloptquote:Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Snap ook wel dat ze geen rode verlichting doen.
Krijg je opeens allemaal van die eenzame mannen die rondjes om de Kuip gaan rijden.
iedereen mag op barca kankerenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland zeg er eens wat van, ze gaan offtopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |