Nee geen centquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef doxtase het volgende:
Je hebt haar nog helemaal geen geld gestuurd ?
Singaporequote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Klein en dik kan schattig zijn. Maar lang niet bij iedereen.
Vertel eens, welk land praten we over?
Thailand, wedden?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Klein en dik kan schattig zijn. Maar lang niet bij iedereen.
Vertel eens, welk land praten we over?
Hmm, ik denk stiekem dat wat je hier zegt niet helemaal op gaat als dat nou een of ander lekker wijf was geweest met een strak figuurtje etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel). Inmiddels dagelijks contact via skype, whatsapp e.d. Ik vind haar 'leuk' (niet verliefd), op vele fronten, het enige aan haar wat mij in mindere mate aantrekt is is dat ze wat overgewicht heeft en dus redelijk mollig is (mijn voorkeur gaat eerlijkheidshalve uit naar slank). Ze is hier nogal onzeker over en probeert hier ook aan te werken. Ook is ze nogal klein (1.50 en ik 1.84). Dit verschil in lengte kan ik moeilijk over oordelen, ik zou haar in het echt moeten zien om te bekijken hoe dit verschil in lengte aanvoelt. Ook heb ik het niet zo op lange afstand maar heb mezelf inmiddels weten te overtuigen om het in ieder geval een kans te geven (in het begin hield ik de boot af). Ze geeft aan dat ze op termijn hier zou willen komen wonen als 'het goed gaat', dus dat zou dan de lange afstand opheffen.
Ik zou haar wel echt willen ontmoeten. In die zin dat ik het zonde zou vinden om haar niet te ontmoeten terwijl we wel goed klikken. Ze wil mij dus ook graag ontmoeten want wil helemaal hierheen komen. Probleem is dat ze in Azië woont. Dan kom je niet langs voor een dagje. Inmiddels is ze volgens mij aardig hotel de botel van me, maar ik kan niet echt verliefd worden d.m.v. alleen contact via internet. En dat wil ik ook niet. Ik moet iemand eerst in het echt ontmoeten. Ik beloof haar dan ook niets wat ik niet kan beloven.
Het voelt wel alsof zij meer overtuigd is van mij dan ik van haar in dit stadium. Nu wil ze van de zomer hierheen komen. De bedoeling is dat het een soort van date wordt, maar dan gelijk voor een dag of 10. En daarna vliegt ze weer terug.
Aan de ene kant heb ik zoiets van ik doe lekker wat ik zelf wil en heb ik er zin in, maar aan de andere kant, stel dat het niet matcht IRL dan zit ik hier met een date voor 10 dagen. En dat in m'n eigen huis. Hoe kijken jullie aan tegen deze situatie?
Stop. Right. There.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel).
ditquote:
Kun je dit toelichten?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Ten 1e, je weet niet half hoe foreveralone dit staat.
en 2, hier krijg je alleen maar ellende van
je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:
tevens ditquote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef MCH het volgende:
gogosweden die iemand van bijna 2x z'n eigen leeftijd advies geeft, het moet niet veel gekker worden.
Faaltopic
Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.
en dat 2e:
Waarom zou je je in godsnaam zoveel ellende op je hals halen als je beter in Nederland of uiterlijk Europa wat uit kan zoeken. Genoeg vrouwen
Blijkbaar wel. En zoals deze man al zegt:quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.
Dat je er überhaupt over denkt om een dikke chick uit Singapore (quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
Hoe is het met je meekover dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK!
haar geknipt, bezig een chick te hosselen en ik heb 250 euro om binnenkort chille kleren voor te kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe is het met je meekover dan.
of als je bi bent heb ik ook nog wel een leuk adressje voor jequote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef Marie30 het volgende:
TS kijk Exotische Liefde op SBS6, veel goede tips te vergaren voor je
Bi? vertel...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of als je bi bent heb ik ook nog wel een leuk adressje voor je
kuch spuug kuch kuch
je ziet gewoon niet hoe dom je zelf bezig bent, that's whyquote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Wat een vooroordelen, lekker kortzichtig. Had het wel een beetje verwacht. Maar het is in ieder geval duidelijk hoe ertegenaan gekeken wordt.
was zo'n gast die laatst een topic opende over dat hij er op geilde als er mensen op hem spuugden. Die gozer was bi ofzo.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kuch spuug kuch kuch
die was wel epic,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Krijg die ene foto wel niet van mijn netvlies, though
Als je al overweegt om een zeer matige chick van de andere kant van de wereld te importeren die je alleen van een spel kent, ben je gewoon enorm wanhopig bezigquote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Wat een vooroordelen, lekker kortzichtig. Had het wel een beetje verwacht. Maar het is in ieder geval duidelijk hoe ertegenaan gekeken wordt.
ga eens snel mijn laatste post op de vorige pagina lezenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je al overweegt om een zeer matige chick van de andere kant van de wereld te importeren die je alleen van een spel kent, ben je gewoon enorm wanhopig bezig. Sorry, kan er niks anders van maken.
Met dat bord wat TS voor zijn kop heeft was dat niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga eens snel mijn laatste post op de vorige pagina lezen
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met dat bord wat TS voor zijn kop heeft was dat niet duidelijk genoeg.
Najah, de rest heeft het inzicht wel, jij zit nog in de ontkenningsfase. Tot over een half jaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Foto's van die rochelvent?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Krijg die ene foto wel niet van mijn netvlies, though
Topic was idd superquote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kuch spuug kuch kuch
Ts, even aangenomen dat je geen troll bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
jup, diequote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
spugen op vriend door iemand maar met vriendschap - geen sex relatie's ?
Hoeveel grietjes willen voor iemand die ze niet kennen de halve wereld over gaan om een gamer te leren kennenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
Maar Singapore zijn ze toch best rijk? Geen slechte keuze.
Dat lijkt me een logische volgende stap, in plaats van de halve wereld over vliegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef Luxuria het volgende:
Heb je haar al eens op de webcam gezien
Geen troll.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ts, even aangenomen dat je geen troll bent.
-Als je met iemand chat of skyped, hoe weet je zeker dat die persoon eerlijk en oprecht met je spreekt?
-Daarnaast heb je bij een meid uit je eigen buurt onbewust een soort controle, je leert waar iemand woont, je leert mogelijk vrienden of familie kennen.
-Hoe kan je dat ook bij een grietje van de andere kant van de wereld doen en hoe kan je ooit enig idee krijgen van de steun die de familie misschien levert in de hoop dat hun dochter een betere toekomst krijgt op welke manier dan ook?
-Daarnaast vraag ik me eigenlijk af hoeveel relaties je hebt gehad tot nu toe, aangezien dat meestal wel vormend is voor een individue.
-Als laatste vraag ik ik me af of je zeker weet dat dat grietje een retourtje heeft, zodat je niet
1 de terugvlucht mag dokken aangezien ze niks heeft.
2 Ineens met iemand opgescheept zit die half bij je inwoont omdat je geen geld hebt om terug te helpen als het niet werkt
Dagelijks. Ze heeft iets overgewicht ten opzichte van slank maar is niet moddervet. Het zal ongeveer 5 kg zijn dat ze zou mogen verliezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen zal vallen.
Heb je haar al eens op de webcam gezien of ze niet moddervet is?
Met haar lengte zie je dat vrij snel. Je zou haast kunnen zeggen dat het dubbel telt. Als je van 75 naar 80 kg bij 1.84m gaat zie je niet zoveel verschil. Maar bij iemand van 1.50m zie je dat verschil wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:30 schreef Skull-splitter het volgende:
5 kilo teveel al als dik zien, gast, je klinkt als een fucking wijf!
Anderhalve meter? Wat wil je dan doen, die dwerg skullfucken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:31 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Met haar lengte zie je dat vrij snel. Je zou haast kunnen zeggen dat het dubbel telt. Als je van 75 naar 80 kg bij 1.84m gaat zie je niet zoveel verschil. Maar bij iemand van 1.50m zie je dat verschil wel.
Dat is nog eens een ander bericht dan posts als 'Iemand importeren vanuit Azie die mollig en niet op z'n minst super lekker is, is compleet kansloos'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:33 schreef Seam het volgende:
Ik wens je veel succes maar ga niet janken als je door je hoge eisen hierna nooit meer 'liefde' zal vinden.
Zoveel hoef ik niet over te hebben voor die date. Het idee is namelijk dat ze hiernaartoe komt. Dus zij is de gene die veel moeite doet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Maar heb jij nooit met iemand gedate dan, die eigenlijk niet helemaal volledig aan je eisen voldoet, maar dat je haar gebreken als het ware voor lief neemt? Dus dat je het door de vingers ziet? Of dat het minder opvalt omdat ze voor de rest fantastisch is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:43 schreef Seam het volgende:
Maar je moet het met me eens zijn dat het feit dat je een date overweegt met iemand aan de andere kant van de wereld die niet voldoet aan jouw 'eisen' ook aardig wat over jezelf zegt. Maar hou ons op de hoogte, altijd jammer als er nooit een vervolg op een topic komt in R&P.
Nee, want als je jouw OP terug leest dan blijkt daaruit dat je een aantal dingen aan/van haar echt niet ziet zitten, maar door de vingers ziet omdat ze in ieder geval wel naar je toe wil komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:12 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Maar heb jij nooit met iemand gedate dan, die eigenlijk niet helemaal volledig aan je eisen voldoet, maar dat je haar gebreken als het ware voor lief neemt? Dus dat je het door de vingers ziet? Of dat het minder opvalt omdat ze voor de rest fantastisch is?
En dan nog het feit dat ze het voor je over heeft om helemaal hierheen te komen vliegen?
Een aantal dingen? Ik heb 't alleen gehad over dr gewicht. En over het lengteverschil kan ik pas oordelen IRL. Voor de rest is ze super!quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want als je jouw OP terug leest dan blijkt daaruit dat je een aantal dingen aan/van haar echt niet ziet zitten, maar door de vingers ziet omdat ze in ieder geval wel naar je toe wil komen.
Dat laatste zegt helemaal niets, behalve dan dat jij het gewoon heel vleiend vind dat ze dat wil doen voor je, maar dat zegt helemaal niks over wat jij deep down van haar vindt.
Ja, maar dat gewicht vind je wel heel erg belangrijk, want daarom plaatste ik ook m'n eerste post in dit topic. Want als het een modelletje was geweest had je 't wel geweten. Nu twijfel je (dus eigenlijk wil je dr gewoon niet gebaseerd op uiterlijk, en dat gelul over dat t over 't innerlijk gaat is wel white knight gelul, maar je moet er ook mee over straat kunnen, zo is 't gewoon).quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:35 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Een aantal dingen? Ik heb 't alleen gehad over dr gewicht. En over het lengteverschil kan ik pas oordelen IRL. Voor de rest is ze super!
Vleiend vind ik het ja. Deep down ben ik aangetrokken tot haar, maar zou ik eerlijkheidshalve nog meer aangetrokken tot haar zijn als ze wat slanker was. Maar ze is inmiddels ook de 30 gepasseerd, dus je kunt geen 20 jarig slank lichaampje meer verwachten. Maar er is zeker een aantrekkingskracht. En ze wil graag komen. Dus wat heb ik te verliezen? Kan toch gewoon bekijken hoe het is in het echt en als het niet klikt, even goeie vrienden?
Het is wel vrij belangrijk. In die zin dat als ze geen leuke uitstraling/gezicht had gehad, had het er niet ingezeten. Dat heeft ze wel en daarnaast een geweldig karakter. Daarom wil ik het een kans geven. Niet omdat ik gevleid ben. Natuurlijk maakt het het wel makkelijker om te daten, als ze hierheen komt. Ik was niet haar kant op gegaan. Maar dat is meer omdat ik het eigenlijk niet zo op lange afstand heb. Daarom hield ik in het begin de boot af omdat ik al merkte dat ze me leuk vond en eigenlijk wilde ik er niet aan beginnen. Maar ja vervolgens ga je toch praten en groeit het.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat gewicht vind je wel heel erg belangrijk, want daarom plaatste ik ook m'n eerste post in dit topic. Want als het een modelletje was geweest had je 't wel geweten. Nu twijfel je (dus eigenlijk wil je dr gewoon niet gebaseerd op uiterlijk, en dat gelul over dat t over 't innerlijk gaat is wel white knight gelul, maar je moet er ook mee over straat kunnen, zo is 't gewoon).
Maar omdat je gevleid bent wil je haar, ondanks haar uiterlijk, toch laten komen. En als dan blijkt dat je dr toch te dik vindt, dan hoeft 't alsnog niet van je. Dat denk ik
Dat zou ik ook niet doen nee, ik snap niet eens dat dat overwogen wordt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
Ik zou haar in ieder geval niet bij jou thuis laten logeren. En als het niet klikt, dan is zij de gene die een risico neemt, niet jij. Zij zit dan een tijd in Nederland of moet kort achter elkaar een lange vlucht maken. Tevens betaalt zij dat zelf, dus ik zou me niet te druk maken. Jij hebt in dit geval niets te verliezen.
Ok duidelijk, als ze komt, dan inderdaad in een hotel. Dat is beter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee, ik snap niet eens dat dat overwogen wordt.
Geen geld en tijd voorquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef seasushi het volgende:
Waarom ga jij niet lekker 10 dagen op vakantie naar Singapore?
Vind je dat ik nu verliefd zou moeten zijn dan? Ik ben nog nooit daadwerkelijk verliefd geweest via alleen internet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom zou je hier aan beginnen als je nogniet verliefd bent? Je hebt ook een heel lijstje met dingen die je niet ziet zitten
ik weet zeker dat in nederland een dame woont die niet al die 'nadelen' heeft waar je wel echt verliefd op wordt
nee je word ook niet verlief via internetquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Vind je dat ik nu verliefd zou moeten zijn dan? Ik ben nog nooit daadwerkelijk verliefd geweest via alleen internet.
Wellicht omdat TS denkt dat de mogelijkheden voor hem dun gezaaid zijn, en hier heeft ie een mogelijkheid, dus waarom dat niet doen dan, zo zal hij misschien denken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je word ook niet verlief via internet
ontmoet gewoon een meisje hier en word dan verliefd...
Waarom je problemen op je hals halen voor iemand waar je niet verliefd op bent? Waarom probeer je niet hier iemand te vinden zonder gedoe waar je wel verliefd op bent?
Tja dat zou leuk zijn. Maar nu is dit op m'n pad gekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je word ook niet verlief via internet
ontmoet gewoon een meisje hier en word dan verliefd...
Waarom je problemen op je hals halen voor iemand waar je niet verliefd op bent? Waarom probeer je niet hier iemand te vinden zonder gedoe waar je wel verliefd op bent?
dat is geen liefde maar genoegen nemen met minder....quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wellicht omdat TS denkt dat de mogelijkheden voor hem dun gezaaid zijn, en hier heeft ie een mogelijkheid, dus waarom dat niet doen dan, zo zal hij misschien denken?
Dat weet ik wel, maar TS is toch ook niet verliefd stelt hij zelf?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is geen liefde maar genoegen nemen met minder....
dus jij gaat gewoo in zee met iedereen die zich aanbied?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:04 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Tja dat zou leuk zijn. Maar nu is dit op m'n pad gekomen.
maar waarom er aan beginnen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar TS is toch ook niet verliefd stelt hij zelf?
Nee, dit is een leuk meisje leuke vrouw. En klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus jij gaat gewoo in zee met iedereen die zich aanbied?
Je eigen omgeving zit vol met leuke vrouwen... ga eens naar buiten e ontmoet er esn stel..
de ware liefde komt jiet uit de licht vallen (en zelden uit je computer gekropen)
Omdat TS geen alternatieven heeft dan wel dat zelf denkt.quote:
Klopt, momenteel niets anders op het oog. Dus wat houdt me tegen? Je leeft maar één keer (voor zover ik me kan herinneren). Dus gewoon proberen toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat TS geen alternatieven heeft dan wel dat zelf denkt.
Dus je wil gewoon 'iemand'. Maakt niet uit of je verliefd bent of dat ze eigenlijk gewoon niet voldoet aan wat jij zoekt, als die leegte maar wordt opgevuld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Klopt, momenteel niets anders op het oog. Dus wat houdt me tegen? Je leeft maar één keer (voor zover ik me kan herinneren).
Nee ik wil niet gewoon iemand. Ik wil iemand tot wie ik me aangetrokken voel en bij wie ik graag wil zijn. En bij iemand die graag bij mij wilt zijn. Niet puur leegte opvullen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je wil gewoon 'iemand'. Maakt niet uit of je verliefd bent of dat ze eigenlijk gewoon niet voldoet aan wat jij zoekt, als die leegte maar wordt opgevuld.
Want laten we reëel zijn, als je hier in NL vrouwen om je heen had zwermen was deze hele meid niet eens in de picture geweest, dan was dit topic er zelfs nooit geweest.
er zijn ook leuke vrouwen hier waarmee je een echte relatie kunt beginnen en die je niet maar om de vijf maanden kunt zien en die hier wonen en dat is van dit meisje maar de vraag (ik bedoel hoe ga je een verblijfsvergunning ritselen? Hoe vind zij hier werk etc)quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Nee, dit is een leuk meisje leuke vrouw. En klopt.
Klopt dat gaat ook door m'n hoofd. En dat zijn nadelen ja. Maar zover zijn we nog niet. Eerst maar eens kijken of het überhaupt klikt IRL en of het iets is dat blijft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn ook leuke vrouwen hier waarmee je een echte relatie kunt beginnen en die je niet maar om de vijf maanden kunt zien en die hier wonen en dat is van dit meisje maar de vraag (ik bedoel hoe ga je een verblijfsvergunning ritselen? Hoe vind zij hier werk etc)
En dat zijn maar een paar voorbeelden... je kunt hier ook iemand zoeken en dan heb je al die obstakels niet
Hehequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:28 schreef BorusBulldog het volgende:
Met deze chick kan hij de ganze dag gamen, ik zie de aantrekkelijkheid er wel van
Als zij hier wil komen en hij er is een basis (zij vind hem leuk, hij vind haar leuk) waarom in hemelsnaam niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn ook leuke vrouwen hier waarmee je een echte relatie kunt beginnen en die je niet maar om de vijf maanden kunt zien en die hier wonen en dat is van dit meisje maar de vraag (ik bedoel hoe ga je een verblijfsvergunning ritselen? Hoe vind zij hier werk etc)
En dat zijn maar een paar voorbeelden... je kunt hier ook iemand zoeken en dan heb je al die obstakels niet
Wel jammer dat ze dik is, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:28 schreef BorusBulldog het volgende:
Met deze chick kan hij de ganze dag gamen, ik zie de aantrekkelijkheid er wel van
Mja dik dik, het is zogezegd op het randjequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze dik is, dat dan weer wel.
waarom zou je het 'risico' lopen dat je helemaal verliefd word (want dan ben je nog niet) en dat het niet lukt om het te laten werken op lange termijn en dat dan na twee jaar of zo je hart gebroken word en dat je nog steeds/weer met lege handen staat...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:28 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Klopt dat gaat ook door m'n hoofd. En dat zijn nadelen ja. Maar zover zijn we nog niet. Eerst maar eens kijken of het überhaupt klikt IRL en of het iets is dat blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
erg naieve manier om er tegen aan te kijken....quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als zij hier wil komen en hij er is een basis (zij vind hem leuk, hij vind haar leuk) waarom in hemelsnaam niet?
Misschien is er geen leuke vrouw voor hem in Nederland, misschien is dit haar wel. Zou kunnen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef gogosweden het volgende:
Sorry, maar iemand moet het doen:
TS__!!!11!!!!!111
We kunnen bij anderen (lees jij) ook stompzinnige opmerkingen gaan lopen maken, maar als jij nou in plaats van de hele dag dit soort forumkanker loopt te verspreiden iets aan je maagdelijkheid gaat doen dan kan je straks met de grote mensen meepraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het randje? Dan wordt het al anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Mja dik dik, het is zogezegd op het randje
Ik zie serieus het probleem niet. Ja, 'hier' ziijn ook vrouwen maar die bieden op het moment niet aan om bij TS op bezoek te komen. Wilt TS een serieuze relatie? Dat weet hij zelf niet eens, hangt ervan af. Zit TS ermee dat hij evt. straks met lege handen staat? Niets wijst erop. Heb je geen risico op een gebroken hart als je 'hier' iemand aan de haak slaat? Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je het 'risico' lopen dat je helemaal verliefd word (want dan ben je nog niet) en dat het niet lukt om het te laten werken op lange termijn en dat dan na twee jaar of zo je hart gebroken word en dat je nog steeds/weer met lege handen staat...
Nu is het jammer op zijn meest als je het afkapt...
Persoonlijk zou ik er echt niet aan beginnen
er zijn hier genoeg vrouwen waar je het zelfde en meer voor kunt voelen waar de kans om een sereize relatie op te bouwen veel groter is
Ik vind het naiever om te denken dat hij zomaar een andere Nederlandse vrouw vind.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg naieve manier om er tegen aan te kijken....
Bij mijn weten dan, wellicht is ie een uberpimp op zoek naar echte liefde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef trancethrust het volgende:
... maar die bieden op het moment niet aan om bij TS op bezoek te komen.
...
Ik dacht eerst exact zoals jij. Ik wilde er ook niet aan beginnen. Maar ja toen ik ging ik praten. En toen bleek onder meer dat de kans op een serieuze relatie relatief groot is voor zo'n afstand. Ze heeft in het verleden al eens een relatie gehad met een franse jongen. Ze heeft daar ook een tijdje gewoond en haar ouders steunen haar daarin, omdat ze willen dat ze gelukkig wordt. Verder woont de helft van haar familie in Europa en reist haar vader door Europa voor z'n werk. Daarnaast was ze van plan om een master te gaan volgen of te gaan werken in Engeland, dus ze zou al deze richting op komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je het 'risico' lopen dat je helemaal verliefd word (want dan ben je nog niet) en dat het niet lukt om het te laten werken op lange termijn en dat dan na twee jaar of zo je hart gebroken word en dat je nog steeds/weer met lege handen staat...
Nu is het jammer op zijn meest als je het afkapt...
Persoonlijk zou ik er echt niet aan beginnen
er zijn hier genoeg vrouwen waar je het zelfde en meer voor kunt voelen waar de kans om een sereize relatie op te bouwen veel groter is
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef gogosweden het volgende:
Sorry, maar iemand moet het doen:
TS__!!!11!!!!!111
Nee want jij hebt veel sjans knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog meer topics volgejankt dan ik over je maagdelijkheid.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
projecteer je eigen onzekerheid en wanhopigheid nou nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het naiever om te denken dat hij zomaar een andere Nederlandse vrouw vind.
nee ze is slanker en kleiner. 1.50m en momenteel 60kg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het randje? Dan wordt het al anders.
Te vergelijken met dit bijv?
[ afbeelding ]
Of is het nog echt dat er vetrollen hangen?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
projecteer je eigen onzekerheid en wanhopigheid nou niet
Als ze echt leuk is moet dat geen probleem zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:41 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
nee ze is slanker en kleiner. 1.50m en momenteel 60kg.
Ik verwacht ook van niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is moet dat geen probleem zijn neem ik aan?
Omdat wij er anders over denken, denken wij niet na.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik merk wel dat ik de enige persoon ben die hier redelijk nadenkt dus ik geef het maar gewoon al op
Als ze hier heen wil komen, waarom niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
We kunnen bij anderen (lees jij) ook stompzinnige opmerkingen gaan lopen maken, maar als jij nou in plaats van de hele dag dit soort forumkanker loopt te verspreiden iets aan je maagdelijkheid gaat doen dan kan je straks met de grote mensen meepraten.
vanavond ga ik uit met een chick, just sai'nquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want jij hebt veel sjans knul.
Je hebt nog meer topics volgejankt dan ik over je maagdelijkheid.
Je argumenten raken kant noch wal en zijn compleet leeg van enige logische gevolgtrekking, maar goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik merk wel dat ik de enige persoon ben die hier redelijk nadenkt dus ik geef het maar gewoon al op
Mijn gunst, de dag is gekomen. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
vanavond ga ik uit met een chick, just sai'n
Ik doe er tenmiste wat aan, TS gaat meisjes uit thailand etc halen, dat is toch wel ff een paar foreveralone levels hoger
dit is mijn 3e alweer in korte tijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gunst, de dag is gekomen. Ik ben trots op je.
TS haalt geen meisjes uit Thailand. Hij kwam er toevallig een tegen.
Wat als ze nou uit Belgie kwam? Was het dan minder erg?
Ja dat is heel erg duidelijk. Ik geef geen valse hoop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze hier heen wil komen, waarom niet.
Maar maak haar wel goed duidelijk, dat er nog niks is. Zodat ze in ieder geval geen valse hoop heeft.
Ik moet wel zeggen ik ben wel enigszins bevooroordeeld met dit soort dingen want over 17 uur sta ik op Schiphol om mijn beste vriend uit te zwaaien die na een jaar cammen, skypen, msnen en weet ik het allemaal zijn "vriendin" gaat ontmoeten in Amerika.
Zij denkt dat ze met haar broertje even wat gaat eten, jij denkt dat je flink gaat knallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Ik doe er tenmiste wat aan, TS gaat meisjes uit thailand etc halen, dat is toch wel ff een paar foreveralone levels hoger
Dan is het dus gewoon onzin, via een game klinkt enorm nerdy (laten we eerlijk zijn) maar so what?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is mijn 3e alweer in korte tijd.
Dan was het minder foreveralone overgekomen dan dit ja
Zoals je in het topic hebt kunnen lezen ligt het wat genuanceerder en betreft het een eerste poging op afstand die ik bij toeval ontmoet heb. Ik ben benieuwd of je er nog zo over denkt als jij zo iemand van ver weg tegenkomt. Niets is zo veranderlijk als de mens. Zoals ik eerder zei wilde ik er eerst ook niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Wij van WC eend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
projecteer je eigen onzekerheid en wanhopigheid nou niet
Ik reageer erop omdat TS zelf niet ziet hoe foreveralone hij is, dat zag ik eerst ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zij denkt dat ze met haar broertje even wat gaat eten, jij denkt dat je flink gaat knallen.
Ja nee hoogwaardig, overigens het feit dat je zo reageert op iemand anders zijn doen en laten geeft mooi weer hoe hoog je frustraties wel niet zitten.
Succes in ieder geval vanavond, ik lees morgen wel het topic waarin je weer komt huilen hoe ze jou als "klein broertje" of "very good friend" bestempelt waarna jij haar netjes op je bagagedrager afzet bij een "vriend" die haar wel gewoon dagelijks inwendig onderzoekt.
Waar baseer je dat op? Er zijn Nederlandse meiden die me zien zitten. Alleen de laatste paar was ik niet geïnteresseerd in. En nu ontmoet ik deze en in haar ben ik wel geïnteresseerd. Simple as that.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik reageer erop omdat TS zelf niet ziet hoe foreveralone hij is, dat zag ik eerst ook niet.
Ik heb mijn haar gefixt, houding veranderd en ga binnenkort leuke kleren kopen, ik doe er tenminste wat aan, ik zit niet meer zoals vroeger te huilen zonder iets te doen.
Als de Nederlandse meiden TS niet zien zitten moet hij wat aan zich zelf gaan werken, daar krijg je zelfvertrouwen van en dan komt het vanzelf goed, ik spreek uit ervaring
quote:
Oh je hebt ze vrijwillig genobtquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:06 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Er zijn Nederlandse meiden die me zien zitten. Alleen de laatste paar was ik niet geïnteresseerd in. En nu ontmoet ik deze en in haar ben ik wel geïnteresseerd. Simple as that.
Het vanzelf goed komen is natuurlijk pas toepasbaar als je daadwerkelijk ergens hebt mogen inparkeren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik reageer erop omdat TS zelf niet ziet hoe foreveralone hij is, dat zag ik eerst ook niet.
Ik heb mijn haar gefixt, houding veranderd en ga binnenkort leuke kleren kopen, ik doe er tenminste wat aan, ik zit niet meer zoals vroeger te huilen zonder iets te doen.
Als de Nederlandse meiden TS niet zien zitten moet hij wat aan zich zelf gaan werken, daar krijg je zelfvertrouwen van en dan komt het vanzelf goed, ik spreek uit ervaring
Kan niet van 16-jarigen verwachten dat ze zich volwassen gedragen.quote:
Dus jij bent heel duidelijk tegen een meid die jou blijkbaar erg ziet zitten, je geeft haar geen valse hoop, dus dat vertel je dan ook tegen haar, met woorden en zo...maar tegelijkertijd vind je 't wel prima om haar, wat, 15 uur hierheen te laten vliegen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Ja dat is heel erg duidelijk. Ik geef geen valse hoop.
Haha ja dit is de wereld van nu. De technologie van tegenwoordig maakt een hoop dingen mogelijk die vroeger nooit zouden kunnen gebeuren. Je kunt het ook als een positieve ontwikkeling zien en proberen, in plaats van het bij voorbaat weg te wuiven.
Ze heeft er begrip voor dat ik geen 'keuze' voor haar kan en wil maken op dit moment omdat ik haar nog niet eens in het echt ontmoet heb. Dus ik zeg X (nog geen keuze maken) en we doen X (daten). Ik heb haar ook verteld dat ik het niet helemaal eerlijk vind naar haar toe dat ik, zeg maar, niet zo overtuigd ben van de situatie/ons als dat zij lijkt te zijn. Maar toch wil ze komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jij bent heel duidelijk tegen een meid die jou blijkbaar erg ziet zitten, je geeft haar geen valse hoop, dus dat vertel je dan ook tegen haar, met woorden en zo...maar tegelijkertijd vind je 't wel prima om haar, wat, 15 uur hierheen te laten vliegen?
Hoe denk je dat dat op haar over gaat komen? "Ja hij zegt X, maar doet Y" = hoop voor die meid.
Volgens mij interpreteer je het totaal verkeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:34 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vind het behoorlijk sneu voor de dame in kwestie. Die natuurlijk niet weet dat hij 'nog' niet verliefd is omdat ze te dik voor hem is. En wel vanuit Singapore helemaal wil overvliegen.
Geloof je het zelf? De openingspost is niet heel positief imho.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je het totaal verkeerd.
Hij is niet verliefd omdat ze elkaar nog nooit ontmoet hebben. Niet omdat ze dik is.
Ik ga niet alleen op de OP af. Ook op de andere 6 pagina's.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:36 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? De openingspost is niet heel positief imho.
Dikke chick gespot.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:34 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vind het behoorlijk sneu voor de dame in kwestie. Die natuurlijk niet weet dat hij 'nog' niet verliefd is omdat ze te dik voor hem is. En wel vanuit Singapore helemaal wil overvliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, omdat ze hoop heeft. Hoop dat als je haar ziet, het toch wat wordt. Maar zij weet niet dat jij terughoudend bent door haar gewicht denk ik. Bedoel, het is een enorme long shot dat je haar wel ineens leuk gaat vinden als je haar ziet, want haar gewicht is haar gewicht, simple as that. Maar het is wel duidelijk dat zij hoop heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Ze heeft er begrip voor dat ik geen 'keuze' voor haar kan en wil maken op dit moment omdat ik haar nog niet eens in het echt ontmoet heb. Dus ik zeg X (nog geen keuze maken) en we doen X (daten). Ik heb haar ook verteld dat ik het niet helemaal eerlijk vind naar haar toe dat ik, zeg maar, niet zo overtuigd ben van de situatie/haar als dat zij lijkt te zijn. Maar toch wil ze komen.
Oke, maar ik heb ook die 'hoop'. En als zij helemaal hierheen komt geef ik haar wel een serieuze kans. Het is niet dat ik op het vliegveld zeg van 'nou toedeledokie maar weer' als ze me op het eerste gezicht niet aanstaat. Moet mezelf en haar ook de tijd gunnen om even te wennen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk, omdat ze hoop heeft. Hoop dat als je haar ziet, het toch wat wordt. Maar zij weet niet dat jij terughoudend bent door haar gewicht denk ik. Bedoel, het is een enorme long shot dat je haar wel ineens leuk gaat vinden als je haar ziet, want haar gewicht is haar gewicht, simple as that. Maar het is wel duidelijk dat zij hoop heeft.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dikke chick gespot.Ik ben dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...hoezo wennen. Je vindt haar fysiek aantrekkelijk of niet. Dat weet je direct wel. Jij vindt dat niet, want anders had dat gewicht geen fluit uit gemaakt, dan was dat geen issue geweest. Wat jij wil doen is kijken of je, als zij hier is, haar gewicht kunt negeren, dat je jezelf wijs kunt maken dat dat je niet stoort. Dat is niet eerlijk naar jezelf toe, en niet naar haar toe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb ook die 'hoop'. En als zij helemaal hierheen komt geef ik haar wel een serieuze kans. Het is niet dat ik op het vliegveld zeg van 'nou toedeledokie maar weer' als ze me op het eerste gezicht niet aanstaat. Moet mezelf en haar ook de tijd gunnen om even te wennen.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...hoezo wennen. Je vindt haar fysiek aantrekkelijk of niet. Dat weet je direct wel. Jij vindt dat niet, want anders had dat gewicht geen fluit uit gemaakt, dan was dat geen issue geweest. Wat jij wil doen is kijken of je, als zij hier is, haar gewicht kunt negeren, dat je jezelf wijs kunt maken dat dat je niet stoort. Dat is niet eerlijk naar jezelf toe, en niet naar haar toe.
Maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken.quote:
Om eerlijk te zijn, mensen veranderen na een ontmoeting. Zo ken ik hele mooie meisjes die (ook qua uiterlijk) voor mij een stuk lelijker zijn geworden nadat ik ze wat heb leren kennen, en dat werkt ook andersom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...hoezo wennen. Je vindt haar fysiek aantrekkelijk of niet. Dat weet je direct wel. Jij vindt dat niet, want anders had dat gewicht geen fluit uit gemaakt, dan was dat geen issue geweest. Wat jij wil doen is kijken of je, als zij hier is, haar gewicht kunt negeren, dat je jezelf wijs kunt maken dat dat je niet stoort. Dat is niet eerlijk naar jezelf toe, en niet naar haar toe.
Ik denk niet dat mensen veranderen na een ontmoeting. Ik denk dat het beeld dat jij hebt van iemand verandert nadat je die persoon ontmoet hebt. Qua uiterlijk een stuk lelijker zijn geworden nadat je ze wat hebt leren kennen? Hoe moet ik dat zien? Daar gaat dus blijkbaar ook nog tijd overheen? Dus stel dat je iemand ontmoet, en die geef je een 8 op 10 qua uiterlijk, en dan spendeer je in een week wat tijd met haar, je leert haar een beetje kennen, en na die week is het ineens nog maar een 6 op 10 ofzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken.
[..]
Om eerlijk te zijn, mensen veranderen na een ontmoeting. Zo ken ik hele mooie meisjes die (ook qua uiterlijk) voor mij een stuk lelijker zijn geworden nadat ik ze wat heb leren kennen, en dat werkt ook andersom.
Exact wat je zegt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat het beeld dat jij hebt van iemand verandert nadat je die persoon ontmoet hebt. Qua uiterlijk een stuk lelijker zijn geworden nadat je ze wat hebt leren kennen? Hoe moet ik dat zien? Daar gaat dus blijkbaar ook nog tijd overheen? Dus stel dat je iemand ontmoet, en die geef je een 8 op 10 qua uiterlijk, en dan spendeer je in een week wat tijd met haar, je leert haar een beetje kennen, en na die week is het ineens nog maar een 6 op 10 ofzo?
Het gaat er toch om dat je iemand 'aantrekkelijk genoeg' vindt? Het gaat om het complete pakketje. Ik vind haar fysiek aantrekkelijk. Ik zou haar alleen nog aantrekkelijker vinden als ze iets slanker zou zijn. Daarom is het iets wat ik noemde. Ik vind haar dus fysiek aantrekkelijk genoeg om mee te daten/het een kans te geven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iemand word niet lelijker, maar iemand wordt dan wel onaantrekkelijker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen veranderen na een ontmoeting. Ik denk dat het beeld dat jij hebt van iemand verandert nadat je die persoon ontmoet hebt. Qua uiterlijk een stuk lelijker zijn geworden nadat je ze wat hebt leren kennen? Hoe moet ik dat zien? Daar gaat dus blijkbaar ook nog tijd overheen? Dus stel dat je iemand ontmoet, en die geef je een 8 op 10 qua uiterlijk, en dan spendeer je in een week wat tijd met haar, je leert haar een beetje kennen, en na die week is het ineens nog maar een 6 op 10 ofzo?
Dat het met innerlijk/karakter zo werkt, ja, dat geloof ik direct, maar met uiterlijk geloof ik dat niet.
Zo kwam het echt niet over.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat je iemand 'aantrekkelijk genoeg' vindt? Het gaat om het complete pakketje. Ik vind haar fysiek aantrekkelijk. Ik zou haar alleen nog aantrekkelijker vinden als ze iets slanker zou zijn. Daarom is het iets wat ik noemde. Ik vind haar dus fysiek aantrekkelijk genoeg om mee te daten.
Inderdaad. Maar TS bewandelt nu deze weg omdat hij had verwacht hier instemmende reacties te krijgen om dat stemmetje in zn hoofd stil te krijgen. TS weet ook wel dat het niet klopt, want het uiterlijk is het eerste waar je naar kijkt.quote:
Laat haar gewoon helemaal niet overkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
TS komt op mij over als politicus.
Eerst was ze wel tof maar niet slank genoeg, nu is ze wel slank genoeg maar moet er nog meer vanaf.
Zorg maar eerst dat je er echt uit bent voor dat je haar laat over vliegen.
Ik heb wellicht gisteren een wat te negatief beeld geschetst in de OP. Maar ja je moet toch ergens beginnen. En m'n mood wil nog wel eens verschillen van dag tot dag, waardoor ik negatiever of positiever kan gaan denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
TS komt op mij over als politicus.
Eerst was ze wel tof maar niet slank genoeg, nu is ze wel slank genoeg maar moet er nog meer vanaf.
Zorg maar eerst dat je er echt uit bent voor dat je haar laat over vliegen.
Het kan gewoon niet ergerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Ik heb wellicht gisteren een wat te negatief beeld geschetst in de OP. Maar ja je moet toch ergens beginnen. En m'n mood wil nog wel eens verschillen van dag tot dag, waardoor ik negatiever of positiever kan gaan denken.
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef S29 het volgende:
[..]
Wel jammer dat niemand voor het huwelijk in je broekje mag graaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |