abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110822464
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel). Inmiddels dagelijks contact via skype, whatsapp e.d. Ik vind haar 'leuk' (niet verliefd), op vele fronten, het enige aan haar wat mij in mindere mate aantrekt is is dat ze wat overgewicht heeft en dus redelijk mollig is (mijn voorkeur gaat eerlijkheidshalve uit naar slank). Ze is hier nogal onzeker over en probeert hier ook aan te werken. Ook is ze nogal klein (1.50 en ik 1.84). Dit verschil in lengte kan ik moeilijk over oordelen, ik zou haar in het echt moeten zien om te bekijken hoe dit verschil in lengte aanvoelt. Ook heb ik het niet zo op lange afstand maar heb mezelf inmiddels (dacht ik) weten te overtuigen om het in ieder geval een kans te geven (in het begin hield ik de boot af). Ze geeft aan dat ze op termijn hier zou willen komen wonen als 'het goed gaat', dus dat zou dan de lange afstand opheffen.

Ik zou haar wel echt willen ontmoeten. In die zin dat ik het zonde zou vinden om haar niet te ontmoeten terwijl we wel goed klikken. Ze wil mij dus ook graag ontmoeten want wil helemaal hierheen komen. Probleem is dat ze in Azië woont. Dan kom je niet langs voor een dagje. Inmiddels is ze volgens mij aardig hotel de botel van me, maar ik kan niet echt verliefd worden d.m.v. alleen contact via internet. En dat wil ik ook niet. Ik moet iemand eerst in het echt ontmoeten. Ik beloof haar dan ook niets wat ik niet kan beloven.

Het voelt wel alsof zij meer overtuigd is van mij dan ik van haar in dit stadium. Nu wil ze van de zomer hierheen komen. De bedoeling is dat het een soort van date wordt, maar dan gelijk voor een dag of 10. En daarna vliegt ze weer terug.

Aan de ene kant heb ik zoiets van ik doe lekker wat ik zelf wil en heb ik er zin in, maar aan de andere kant, stel dat het niet matcht IRL dan zit ik hier met een date voor 10 dagen. En dat in m'n eigen huis. Hoe kijken jullie aan tegen deze situatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keukenrol23 op 27-04-2012 03:09:56 ]
pi_110822559
Heb je al betaald voor de vliegreis en zo?

:')
pi_110822574
Die betaalt ze zelf
pi_110822594
Ga hier eens naar buiten joh, op Koninginnedag bijvoorbeeld. Ik lees alleen maar negatieve punten. :{w
  donderdag 26 april 2012 @ 17:37:18 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_110822607
Bijzondere troll, lange OP.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_110822646
Je hebt haar nog helemaal geen geld gestuurd ?
pi_110822663
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef doxtase het volgende:
Je hebt haar nog helemaal geen geld gestuurd ?
Nee geen cent
  donderdag 26 april 2012 @ 17:39:17 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_110822677
Klein en dik kan schattig zijn. Maar lang niet bij iedereen.

Vertel eens, welk land praten we over?
censuur :O
pi_110822738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:

Singapore
pi_110822743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:

Thailand, wedden?
pi_110822752
Ik weet niet of ik de OP moet geloven. Maar zolang je zelf geen cent hoeft te betalen, zit het wel goed denk ik. Dan kunnen jullie proberen of het IRL klikt :)
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 17:41:07 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110822767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel). Inmiddels dagelijks contact via skype, whatsapp e.d. Ik vind haar 'leuk' (niet verliefd), op vele fronten, het enige aan haar wat mij in mindere mate aantrekt is is dat ze wat overgewicht heeft en dus redelijk mollig is (mijn voorkeur gaat eerlijkheidshalve uit naar slank). Ze is hier nogal onzeker over en probeert hier ook aan te werken. Ook is ze nogal klein (1.50 en ik 1.84). Dit verschil in lengte kan ik moeilijk over oordelen, ik zou haar in het echt moeten zien om te bekijken hoe dit verschil in lengte aanvoelt. Ook heb ik het niet zo op lange afstand maar heb mezelf inmiddels weten te overtuigen om het in ieder geval een kans te geven (in het begin hield ik de boot af). Ze geeft aan dat ze op termijn hier zou willen komen wonen als 'het goed gaat', dus dat zou dan de lange afstand opheffen.

Ik zou haar wel echt willen ontmoeten. In die zin dat ik het zonde zou vinden om haar niet te ontmoeten terwijl we wel goed klikken. Ze wil mij dus ook graag ontmoeten want wil helemaal hierheen komen. Probleem is dat ze in Azië woont. Dan kom je niet langs voor een dagje. Inmiddels is ze volgens mij aardig hotel de botel van me, maar ik kan niet echt verliefd worden d.m.v. alleen contact via internet. En dat wil ik ook niet. Ik moet iemand eerst in het echt ontmoeten. Ik beloof haar dan ook niets wat ik niet kan beloven.

Het voelt wel alsof zij meer overtuigd is van mij dan ik van haar in dit stadium. Nu wil ze van de zomer hierheen komen. De bedoeling is dat het een soort van date wordt, maar dan gelijk voor een dag of 10. En daarna vliegt ze weer terug.

Aan de ene kant heb ik zoiets van ik doe lekker wat ik zelf wil en heb ik er zin in, maar aan de andere kant, stel dat het niet matcht IRL dan zit ik hier met een date voor 10 dagen. En dat in m'n eigen huis. Hoe kijken jullie aan tegen deze situatie?
Hmm, ik denk stiekem dat wat je hier zegt niet helemaal op gaat als dat nou een of ander lekker wijf was geweest met een strak figuurtje etc.

Ik denk stiekem dat jij de boot af houdt omdat jij in het echt eerst wil zien hoe de 'verhoudingen' bij haar zijn ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 26 april 2012 @ 17:43:45 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110822889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel).
Stop. Right. There.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_110823013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Stop. Right. There.
dit

Ten 1e, je weet niet half hoe foreveralone dit staat.

en 2, hier krijg je alleen maar ellende van
pi_110823044
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit

Ten 1e, je weet niet half hoe foreveralone dit staat.

en 2, hier krijg je alleen maar ellende van
Kun je dit toelichten?
pi_110823102
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_110823121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Keukenrol23 het volgende:

[..]

Kun je dit toelichten?
je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.

en dat 2e:

Waarom zou je je in godsnaam zoveel ellende op je hals halen als je beter in Nederland of uiterlijk Europa wat uit kan zoeken. Genoeg vrouwen :Y
pi_110823141
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
tevens dit
pi_110823208
gogosweden die iemand van bijna 2x z'n eigen leeftijd advies geeft, het moet niet veel gekker worden.

Faaltopic :')
pi_110823259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef MCH het volgende:
gogosweden die iemand van bijna 2x z'n eigen leeftijd advies geeft, het moet niet veel gekker worden.

Faaltopic :')
ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK! :')
pi_110823270
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.

en dat 2e:

Waarom zou je je in godsnaam zoveel ellende op je hals halen als je beter in Nederland of uiterlijk Europa wat uit kan zoeken. Genoeg vrouwen :Y
Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.
pi_110823368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef Keukenrol23 het volgende:

[..]

Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.
Blijkbaar wel. En zoals deze man al zegt:
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Dat je er überhaupt over denkt om een dikke chick uit Singapore ( :')___! ) over te laten komen zegt al genoeg.

Had je een mollige chick uit duitsland over laten komen had ik je al voor gek verklaard. Maar dit is echt royal sadness :')
pi_110823414
Kom op zeg, TS :'). Je overweegt het alleen maar omdat het zo te lezen een van je weinige kansen op een gleufdier is.

Ga gewoon eens aan jezelf werken en zoek er eentje in de buurt op man :').
pi_110823458
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK! :')
Hoe is het met je meekover dan.
pi_110823669
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoe is het met je meekover dan.
haar geknipt, bezig een chick te hosselen en ik heb 250 euro om binnenkort chille kleren voor te kopen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')