Nee geen centquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef doxtase het volgende:
Je hebt haar nog helemaal geen geld gestuurd ?
Singaporequote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Klein en dik kan schattig zijn. Maar lang niet bij iedereen.
Vertel eens, welk land praten we over?
Thailand, wedden?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Klein en dik kan schattig zijn. Maar lang niet bij iedereen.
Vertel eens, welk land praten we over?
Hmm, ik denk stiekem dat wat je hier zegt niet helemaal op gaat als dat nou een of ander lekker wijf was geweest met een strak figuurtje etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel). Inmiddels dagelijks contact via skype, whatsapp e.d. Ik vind haar 'leuk' (niet verliefd), op vele fronten, het enige aan haar wat mij in mindere mate aantrekt is is dat ze wat overgewicht heeft en dus redelijk mollig is (mijn voorkeur gaat eerlijkheidshalve uit naar slank). Ze is hier nogal onzeker over en probeert hier ook aan te werken. Ook is ze nogal klein (1.50 en ik 1.84). Dit verschil in lengte kan ik moeilijk over oordelen, ik zou haar in het echt moeten zien om te bekijken hoe dit verschil in lengte aanvoelt. Ook heb ik het niet zo op lange afstand maar heb mezelf inmiddels weten te overtuigen om het in ieder geval een kans te geven (in het begin hield ik de boot af). Ze geeft aan dat ze op termijn hier zou willen komen wonen als 'het goed gaat', dus dat zou dan de lange afstand opheffen.
Ik zou haar wel echt willen ontmoeten. In die zin dat ik het zonde zou vinden om haar niet te ontmoeten terwijl we wel goed klikken. Ze wil mij dus ook graag ontmoeten want wil helemaal hierheen komen. Probleem is dat ze in Azië woont. Dan kom je niet langs voor een dagje. Inmiddels is ze volgens mij aardig hotel de botel van me, maar ik kan niet echt verliefd worden d.m.v. alleen contact via internet. En dat wil ik ook niet. Ik moet iemand eerst in het echt ontmoeten. Ik beloof haar dan ook niets wat ik niet kan beloven.
Het voelt wel alsof zij meer overtuigd is van mij dan ik van haar in dit stadium. Nu wil ze van de zomer hierheen komen. De bedoeling is dat het een soort van date wordt, maar dan gelijk voor een dag of 10. En daarna vliegt ze weer terug.
Aan de ene kant heb ik zoiets van ik doe lekker wat ik zelf wil en heb ik er zin in, maar aan de andere kant, stel dat het niet matcht IRL dan zit ik hier met een date voor 10 dagen. En dat in m'n eigen huis. Hoe kijken jullie aan tegen deze situatie?
Stop. Right. There.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Keukenrol23 het volgende:
Enkele maanden geleden heb ik (28) online een leuke vrouw (31) ontmoet (via een spel dat ik speel).
ditquote:
Kun je dit toelichten?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Ten 1e, je weet niet half hoe foreveralone dit staat.
en 2, hier krijg je alleen maar ellende van
je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:
tevens ditquote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef MCH het volgende:
gogosweden die iemand van bijna 2x z'n eigen leeftijd advies geeft, het moet niet veel gekker worden.
Faaltopic
Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je lijkt nu net op van die 30 jarige gasten die hun "liefde" uit thailand halen (lees "kopen") en dat is niet iets om trots op te zijn.
en dat 2e:
Waarom zou je je in godsnaam zoveel ellende op je hals halen als je beter in Nederland of uiterlijk Europa wat uit kan zoeken. Genoeg vrouwen
Blijkbaar wel. En zoals deze man al zegt:quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef Keukenrol23 het volgende:
[..]
Waarom lijk ik daar op? Ik ben geen oude kerel van 50 met een jong tienermeisje. Dat soort mannen zijn meestal niet zo jong als ik.
Dat je er überhaupt over denkt om een dikke chick uit Singapore (quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Seam het volgende:
Als je bereidt bent om zoveel over te hebben voor een date met een mollig meisje aan de andere kant van de wereld zegt dat genoeg. Dan moet je ook niet klagen dat het misschien niet matcht.
Hoe is het met je meekover dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, ik mag dan misschien niet zo'n succes bij de meiden hebben, maar dit soort dingen heb ik al te vaak voorbij zien komen op FOK!
haar geknipt, bezig een chick te hosselen en ik heb 250 euro om binnenkort chille kleren voor te kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe is het met je meekover dan.
of als je bi bent heb ik ook nog wel een leuk adressje voor jequote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef Marie30 het volgende:
TS kijk Exotische Liefde op SBS6, veel goede tips te vergaren voor je
Bi? vertel...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of als je bi bent heb ik ook nog wel een leuk adressje voor je
kuch spuug kuch kuch
je ziet gewoon niet hoe dom je zelf bezig bent, that's whyquote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Wat een vooroordelen, lekker kortzichtig. Had het wel een beetje verwacht. Maar het is in ieder geval duidelijk hoe ertegenaan gekeken wordt.
was zo'n gast die laatst een topic opende over dat hij er op geilde als er mensen op hem spuugden. Die gozer was bi ofzo.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kuch spuug kuch kuch
die was wel epic,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Krijg die ene foto wel niet van mijn netvlies, though
Als je al overweegt om een zeer matige chick van de andere kant van de wereld te importeren die je alleen van een spel kent, ben je gewoon enorm wanhopig bezigquote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Wat een vooroordelen, lekker kortzichtig. Had het wel een beetje verwacht. Maar het is in ieder geval duidelijk hoe ertegenaan gekeken wordt.
ga eens snel mijn laatste post op de vorige pagina lezenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je al overweegt om een zeer matige chick van de andere kant van de wereld te importeren die je alleen van een spel kent, ben je gewoon enorm wanhopig bezig. Sorry, kan er niks anders van maken.
Met dat bord wat TS voor zijn kop heeft was dat niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga eens snel mijn laatste post op de vorige pagina lezen
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met dat bord wat TS voor zijn kop heeft was dat niet duidelijk genoeg.
Najah, de rest heeft het inzicht wel, jij zit nog in de ontkenningsfase. Tot over een half jaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
Foto's van die rochelvent?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Krijg die ene foto wel niet van mijn netvlies, though
Topic was idd superquote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kuch spuug kuch kuch
Ts, even aangenomen dat je geen troll bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Keukenrol23 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |