quote:
Niks mis met een beetje natuur/groen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
Is het niet heel egoistisch om nu in natuur te investeren?
Mijn ouders waar hier echt ongeloofelijk boos om.
Symboolpolitiek.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:24 schreef eriksd het volgende:
Gaat om 100 miljoen naar het schijnt. Dan moet het ofwel een nihile verhoging zijn of gaan gelden voor zulke hoge inkomens dat er maar weinig onder vallen.
Ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 26 april 2012 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje natuur/groen.
lol, alle ontwikkeling hier is al ten koste van natuur gegaan, dan kan een klein beetje wisselgeld echt geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar niet ten koste van mensen.
6 maanden WW voor rekening van de werkgevers, daar zijn ze blij mee, of springen ze nu wel heel erg over hun schaduw heen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:25 schreef 99.999 het volgende:
De werkgevers doen blij
http://www.telegraaf.nl/b(...)moed_coalitie__.html
Ze hadden zelf ook al iets vergelijkbaars voorgesteld meen ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
6 maanden WW voor rekening van de werkgevers, daar zijn ze blij mee, of springen ze nu wel heel erg over hun schaduw heen?
Niet als het ten koste van ons gaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
lol, alle ontwikkeling hier is al ten koste van natuur gegaan, dan kan een klein beetje wisselgeld echt geen kwaad hoor.
Is uitgesteld.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit Politiek24 te kijken, maar wat is dat voor een gaar debat daar?
Echt waar?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hadden zelf ook al iets vergelijkbaars voorgesteld meen ik.
20.30quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer?
Hoe laat begint het nu?
Ik wil Buma horen, met zijn grappige stemmetje.
Kan ook zomaar weer 21.30 wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer?
Hoe laat begint het nu?
Ik wil Buma horen, met zijn grappige stemmetje.
Meer eigen verantwoordelijkheid en lagere WW-premies waren volgens mij de argumenten.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar hoezo is dat dan gunstig voor het MKB?
Het is gewoon ter compensatie van het vervallen ontslagrechtstelsel, anders zou het wel heel vrijblijvend worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meer eigen verantwoordelijkheid en lagere WW-premies waren volgens mij de argumenten.
Dat speelt ook wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon ter compensatie van het vervallen ontslagrechtstelsel, anders zou het wel heel vrijblijvend worden.
Live op TV dusquote:Het Kamerdebat over het bezuinigingsakkoord zal rechtstreeks worden uitgezonden op Nederland 2. Als het tenminste ook echt om 20.30 uur begint.
Nieuwe aflossingsvrije hypotheken geen HRAquote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, aangezien ik zo'n beetje alles heb gemist vandaag... Er is blijkbaar een akkoord, maar wordt er nog wat aan de HRA gedaan?
Vervalt voor nieuwe aflossingsvrije hypotheken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, aangezien ik zo'n beetje alles heb gemist vandaag... Er is blijkbaar een akkoord, maar wordt er nog wat aan de HRA gedaan?
Alleen voor de aflossingsvrije hypotheken. Lijkt mij een prima startquote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef RvLaak het volgende:
That's it? Had meer verwacht van D66, GL en CUquote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nieuwe aflossingsvrije hypotheken geen HRA
Tja, het is een startquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
That's it? Had meer verwacht van D66, GL en CU
Werkgevers betalen nog wel. aan die WW-kas?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meer eigen verantwoordelijkheid en lagere WW-premies waren volgens mij de argumenten.
Het zal wel te kort dag zijn geweest om de boel compleet om te gooien, plus ik denk dat VVD/CDA niet zó ver wilden gaan in een haastig akkoord.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
That's it? Had meer verwacht van D66, GL en CU
Daar grijpen ze ook vrij stevig in maar ook daar kan je niet alles halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doorpakken, woningmarkt... mijn stokpaardje, true... miljarden liggen daar.
Ik denk dat daar de invloed van CDA en VVD toch nog te groot is op dit moment. In principe zijn dit al mooie stappen vooruit, die anders niet waren genomen. Bij de verkiezingen zal blijken welke partijen dit nog verder door willen voeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scheefhuren aanpakken en de huren van de sociale huurwoningen sneller laten stijgen vermoedelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh vraagje trouwens, wat bedoelen ze met marktconform huren?
Ben benieuwd wat er moet die huren gebeurt op het moment dat de "veelverdiener" het pand ruimt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Scheefhuren aanpakken en de huren van de sociale huurwoningen sneller laten stijgen vermoedelijk.
Veelal wordt de huur nu ook al aangepast (naar boven) als er een nieuwe huurder komt. dan gaat die beperkte verhoging even niet op.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er moet die huren gebeurt op het moment dat de "veelverdiener" het pand ruimt.
Dat weet ik, maar een "veelverdiener" kan dus (in een sociale woning) meer gaan betalen dan de huursubsidiegrens. Als deze het pand ruimt, wat gebeurt er dan met de huur?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veelal wordt de huur nu ook al aangepast (naar boven) als er een nieuwe huurder komt. dan gaat die beperkte verhoging even niet op.
Debat begint pas om 2030quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Doodloper het volgende:
Stream stuk?
edit;
oh doet het hier wel:
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
maar politiek24 doet het niet
Voor sociale huurwoningen is toch zo'n puntensysteem om de huur te bepalen? Als ze het in de sociale sector willen aanbieden (en daar hebben de corporaties belang bij) zullen ze zich daar aan moeten houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een "veelverdiener" kan dus (in een sociale woning) meer gaan betalen dan de huursubsidiegrens. Als deze het pand ruimt, wat gebeurt er dan met de huur?
Maar in principe zou politiek24 het dan toch gewoon moeten doen?quote:
POL. Politiek 24 gebruik ik nooitquote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar in principe zou politiek24 het dan toch gewoon moeten doen?
waar ben je mod trouwens?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Wie ben je trouwens, du_ke, die 100.000 one-liners heeft gehad?
Wat ik ook weer flauwekul vind, Qdinges deed dat, vosss ook, maar wel sneu toch, je naam is je reputatie na, hoelang?, jaartje of 9?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waanzin inderdaad, daarom tijd voor een nieuwe entiteit.
Laadt te langzaam, ik kijk straks wel hoe dat verbaal uitpakt...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef 99.999 het volgende:
Het voorstel
http://www.scribd.com/doc(...)biliteitsprogramma-1
Zitten blanco pagina's tussen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laadt te langzaam, ik kijk straks wel hoe dat verbaal uitpakt...
Kijk ik morgen hiernaar.
Haha, die zou ik nog maar niet inboeken.quote:De aftrek van deelnemingsrente wordt beperkt (150 mln)
Ach, ik was gewoon eens een keer toe aan wat nieuwsquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik ook weer flauwekul vind, Qdinges deed dat, vosss ook, maar wel sneu toch, je naam is je reputatie na, hoelang?, jaartje of 9?
Ga maar weer gewoon terug naar du_ke, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, ik was gewoon eens een keer toe aan wat nieuws
Precies, het is contra-productief.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Blobje het volgende:
Die 6 maanden ww waar de werkgever straks verantwoordelijk voor is zorgt er voor dat er nog minder vaste contracten gegeven worden. Voortaan alleen maar tijdelijke contracten en vervolgens weer op zoek naar een andere kandidaat. Daarnaast zullen kleine bedrijven wel 2 keer nadenken om iemand met een vast contract te ontslaan als ze 6 maanden ww moeten betalen.
Zo gunstig voor de arbeidsmarkt vind ik dit helemaal niet. Zekerheid voor mensen op de arbeidsmarkt is ver te zoeken.
Ned2 is het begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef Friek_ het volgende:
Kom maar, kom maar, kom maar. Ik zit er klaar voor.
Hoho, miljarden liggen in de zorg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie?quote:
Die heeft een fikse doos moorkoppen geschransd, tegen de stress.quote:
U kunt beter SGP stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef LXIV het volgende:
Meld even als er iets interessants gezegd wordt. Mijn vrouw wil een film over Tina Turner kijken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben liever een rustige oase zonder getroll
Nou zo kaal zijn ze bij ons iig niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Cerbie het volgende:
Je kunt zeggen dat Rutte er als een student uitziet, maar Samsom maakt geen betere indruk.
heeft ie nooit toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
Oke, Diederik heeft dus geen cijfermatig verhaal.
Cijfers zijn niet eerlijk en sociaal!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
Oke, Diederik heeft dus geen cijfermatig verhaal.
Cijfers zijn diefstal!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cijfers zijn niet eerlijk en sociaal!
Soms doet de PvdA een poging. Niet dat het veel soeps is.quote:
Linkse Tic. Halsema en Kant waren daar ook altijd goed in.quote:
Dat is toch standaard in de Tweede Kamer, 'multitasken'quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Etsu het volgende:
Wilders ongeinteresseerd op zn mobieltje.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Cerbie het volgende:
Wat een verhaal. Even wachte op Rutte met "mooi!". Na het akkoord roepen dat je best wel wou schuiven als je gevraagd was.
Job is te vroeg gedumpt. Die had nu zijn gram kunnen halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik denk dat het een heel ander verhaal was geweest als de PVDA hier met Job Cohe nhad gestaan
Voor de 'rechtse' partijen is het wel een zegen dat Plasterk niet gekozen is, die had het verhaal tenminste nog geloofwaardig over kunnen laten komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms doet de PvdA een poging. Niet dat het veel soeps is.
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Job is te vroeg gedumpt. Die had nu zijn gram kunnen halen.
Nu moeten wij dat ookquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard in de Tweede Kamer, 'multitasken'
Hij kan niet anders, hij is overal 'te-he-gen', maar constructief zijn, ho maar.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.
Samsop moet zich nu ineens gaan bewijzen ofzo?
Het komt de PvdA natuurlijk dramatisch uit. Ze staan nu vrij hoog in de peilingen door die lijsttrekkersverkiezing maar inhoudelijk is het helemaal niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.
Samsop moet zich nu ineens gaan bewijzen ofzo?
het is gewoon een arrogant ventjequote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kan niet anders, hij is overal 'te-he-gen', maar constructief zijn, ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |