Wat ik ook weer flauwekul vind, Qdinges deed dat, vosss ook, maar wel sneu toch, je naam is je reputatie na, hoelang?, jaartje of 9?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waanzin inderdaad, daarom tijd voor een nieuwe entiteit.
Laadt te langzaam, ik kijk straks wel hoe dat verbaal uitpakt...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef 99.999 het volgende:
Het voorstel
http://www.scribd.com/doc(...)biliteitsprogramma-1
Zitten blanco pagina's tussen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laadt te langzaam, ik kijk straks wel hoe dat verbaal uitpakt...
Kijk ik morgen hiernaar.
Haha, die zou ik nog maar niet inboeken.quote:De aftrek van deelnemingsrente wordt beperkt (150 mln)
Ach, ik was gewoon eens een keer toe aan wat nieuwsquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik ook weer flauwekul vind, Qdinges deed dat, vosss ook, maar wel sneu toch, je naam is je reputatie na, hoelang?, jaartje of 9?
Ga maar weer gewoon terug naar du_ke, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, ik was gewoon eens een keer toe aan wat nieuws
Precies, het is contra-productief.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Blobje het volgende:
Die 6 maanden ww waar de werkgever straks verantwoordelijk voor is zorgt er voor dat er nog minder vaste contracten gegeven worden. Voortaan alleen maar tijdelijke contracten en vervolgens weer op zoek naar een andere kandidaat. Daarnaast zullen kleine bedrijven wel 2 keer nadenken om iemand met een vast contract te ontslaan als ze 6 maanden ww moeten betalen.
Zo gunstig voor de arbeidsmarkt vind ik dit helemaal niet. Zekerheid voor mensen op de arbeidsmarkt is ver te zoeken.
Ned2 is het begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef Friek_ het volgende:
Kom maar, kom maar, kom maar. Ik zit er klaar voor.
Hoho, miljarden liggen in de zorg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doorpakken, woningmarkt... mijn stokpaardje, true... miljarden liggen daar.
Wie?quote:
Die heeft een fikse doos moorkoppen geschransd, tegen de stress.quote:
U kunt beter SGP stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef LXIV het volgende:
Meld even als er iets interessants gezegd wordt. Mijn vrouw wil een film over Tina Turner kijken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben liever een rustige oase zonder getroll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |