Nou zo kaal zijn ze bij ons iig niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Cerbie het volgende:
Je kunt zeggen dat Rutte er als een student uitziet, maar Samsom maakt geen betere indruk.
heeft ie nooit toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
Oke, Diederik heeft dus geen cijfermatig verhaal.
Cijfers zijn niet eerlijk en sociaal!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
Oke, Diederik heeft dus geen cijfermatig verhaal.
Cijfers zijn diefstal!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cijfers zijn niet eerlijk en sociaal!
Soms doet de PvdA een poging. Niet dat het veel soeps is.quote:
Linkse Tic. Halsema en Kant waren daar ook altijd goed in.quote:
Dat is toch standaard in de Tweede Kamer, 'multitasken'quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Etsu het volgende:
Wilders ongeinteresseerd op zn mobieltje.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Cerbie het volgende:
Wat een verhaal. Even wachte op Rutte met "mooi!". Na het akkoord roepen dat je best wel wou schuiven als je gevraagd was.
Job is te vroeg gedumpt. Die had nu zijn gram kunnen halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik denk dat het een heel ander verhaal was geweest als de PVDA hier met Job Cohe nhad gestaan
Voor de 'rechtse' partijen is het wel een zegen dat Plasterk niet gekozen is, die had het verhaal tenminste nog geloofwaardig over kunnen laten komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms doet de PvdA een poging. Niet dat het veel soeps is.
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Job is te vroeg gedumpt. Die had nu zijn gram kunnen halen.
Nu moeten wij dat ookquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard in de Tweede Kamer, 'multitasken'
Hij kan niet anders, hij is overal 'te-he-gen', maar constructief zijn, ho maar.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.
Samsop moet zich nu ineens gaan bewijzen ofzo?
Het komt de PvdA natuurlijk dramatisch uit. Ze staan nu vrij hoog in de peilingen door die lijsttrekkersverkiezing maar inhoudelijk is het helemaal niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die was gewoon gaan onderhandelen.
Samsop moet zich nu ineens gaan bewijzen ofzo?
het is gewoon een arrogant ventjequote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kan niet anders, hij is overal 'te-he-gen', maar constructief zijn, ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |