in een vorig topic werd gewoon een lijst gemaakt, en daar kwamen ook dit soort dingen op die je vergeet als van 0 iets weer helemaal moet gaan inrichten en ik dacht dat iemand al een pakket maakte met die spulletjes erin.quote:
ElisaB stelt een pakket samenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
in een vorig topic werd gewoon een lijst gemaakt, en daar kwamen ook dit soort dingen op die je vergeet als van 0 iets weer helemaal moet gaan inrichten en ik dacht dat iemand al een pakket maakte met die spulletjes erin.
Er is hier vast wel iemand die wat meubeltjes voor je heeft, tof hè.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
oh nee ik voel me niet te goed hoor , jeroen heeft namelijk gewoon helemaal niets meer ?
Ja 50k schuld. als ik mijn/ons huis verkoop.
Wtf?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
kom 'r dan ook niet als een schoothondje helpen in ieder topic
Dat was het had ik het toch goed gelezenquote:
ook kut voor je....maar is dat dan een reden om iemand anders zo af te branden? Of geeft dat je inhoudsloze leventje weer een beetje zin?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
oh nee ik voel me niet te goed hoor , jeroen heeft namelijk gewoon helemaal niets meer ?
Ja 50k schuld. als ik mijn/ons huis verkoop.
Nee de reden dat ik iemand afzeik, is dat er gezegd wordt dat ze geen geld heeft terwijl ze door op dr luie aars te zitten meer binnenkomt dan iemand die gewoon werkt voor zn centjes en vervolgens zegt dat ze geen geld heeft <3 .quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook kut voor je....maar is dat dan een reden om iemand anders zo af te branden? Of geeft dat je inhoudsloze leventje weer een beetje zin?
Ja is goed !quote:Op donderdag 26 april 2012 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die wat meubeltjes voor je heeft, tof hè.
Mogen we nu gewoon weer verder?
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja is goed !
ik ben er ook wel klaar mee
Ja dat heb ik gelezen, ik zou alleen zelf ook nog wat willen doen, voor mijn eigenwaarde, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
in een vorig topic werd gewoon een lijst gemaakt, en daar kwamen ook dit soort dingen op die je vergeet als van 0 iets weer helemaal moet gaan inrichten en ik dacht dat iemand al een pakket maakte met die spulletjes erin.
Het werd aangeboden, leuk toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, ik zou alleen zelf ook nog wat willen doen, voor mijn eigenwaarde, maar dat ben ik.
Verder top-actie
Ze woont nog steeds samen, ze krijgt dus nada noppes niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee de reden dat ik iemand afzeik, is dat er gezegd wordt dat ze geen geld heeft terwijl ze door op dr luie aars te zitten meer binnenkomt dan iemand die gewoon werkt voor zn centjes en vervolgens zegt dat ze geen geld heeft <3 .
Inderdaad! Ik sta te trappelen van ongeduld om te komen klussen!quote:
En ik met m'n pan soep en broodjesquote:Op donderdag 26 april 2012 17:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik sta te trappelen van ongeduld om te komen klussen!
Als die net zo lekker is als die van Ireth.quote:
Ik zal voor je duimen.quote:
Ik hoop dat die dan nog vers zijn volgende week Yvonnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |