quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoi! Het gaat om mij. Kreeg het topic niet geopend vandaar de pm naar de mods.
Ik moet nog:quote:Hoi allemaal!
Lang verhaal kort: we staan op het punt om te scheiden. Ik wil niet de hele achtergrond uit de doeken doen hier, als je meer uitleg wil mag je me altijd pm-men voor meer informatie. In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Als er iemand iets over heeft, kan ik het goed gebruiken! Ik heb geen inkomen, moet dus bijstand aanvragen dus ik kan er weinig tot niks voor geven helaas.
Ik woon in Assen. ( ga daar ook een huisje zoeken
ja want het is een zielig vogeltje en ze post al 10 jaar op fok. kusje kroel.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef yvonne het volgende:
Gezuurpruim kun je gerust achterwege laten.
Ga toch eens weg mens met je ongefundeerde jaloezie, kom van je luie krent af en doe iets ipv hier te komen jankzakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ach, de nieuwe fokknuffel.. Voor de prijs van een paar hello kitty cros heb je ook zo'n deur hoor.
Opbokken en neem die vriendin van je met je mee. Ga maar ziten ouwejankzakken in oldbies, daar zit je publiek, niet hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ja want het is een zielig vogeltje en ze post al 10 jaar op fok. kusje kroel.
Lui?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga toch eens weg mens met je ongefundeerde jaloezie, kom van je luie krent af en doe iets ipv hier te komen jankzakken.
En nu gauw naar oldbies rennen om je matties te halen, snel!
Waar denk je dat FHF voor is?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou een beetje frusterend is het wel. Ze krijgt werkelijk alles, een hele inboedel voor noppes... Ze heeft 1100 eu netto in de maand, zonder dat ze daar iets voor hoeft te doen? Sorry, maar dat schiet bij sommigen in het verkeerde gat?
Ja je bent zielig, we weten het, doeiquote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lui?
Nee sorry, ik werk gewoon... Ik zit niet de hele dag op mn hol niets te doen en er geld voor vangen.
Doe is ff normaal joh ! Kom op er zit iemand te janken dat ze geen geld heeft, ze krijgt gvd alles hier op fok ,1100 eurootjes in de maand en peeuwen ? als je het beter wilt hebben moet je gaan werken of eigenlijk niet want dan hou je geen kut over , dus eigenlijk is ze slim bezig idd. Jammer dat het zo wordt gesteund hier .quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken en neem die vriendin van je met je mee. Ga maar ziten ouwejankzakken in oldbies, daar zit je publiek, niet hier.
Omdat ticootje en Joene een of andere missie hebben om in ieder topic waar hulp geboden wordt te komen jankzakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap dit ook werkelijk niet hoor... als je je er zo aan stoort, waarom sluit en un-follow je het topic dan niet gewoon?
Omdat er geklaagd moet worden, gezeurd en vooral gunnen we een ander geen reet. Vooral geen complete tweedehands inboedel.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap dit ook werkelijk niet hoor... als je je er zo aan stoort, waarom sluit en un-follow je het topic dan niet gewoon?
Ja er zijn er nog een paar waar je aan het bitchen bentquote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe is ff normaal joh ! Kom op er zit iemand te janken dat ze geen geld heeft, ze krijgt gvd alles hier op fok ,1100 eurootjes in de maand en peeuwen ? als je het beter wilt hebben moet je gaan werken of eigenlijk niet want dan hou je geen kut over , dus eigenlijk is ze slim bezig idd. Jammer dat het zo wordt gesteund hier .kusje ik ga een ander topic opzoeken...
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ticootje en Joene een of andere missie hebben om in ieder topic waar hulp geboden wordt te komen jankzakken.
Zie je de een zie je de ander.
Nee niet stoppenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:21 schreef yvonne het volgende:
Klaar?
Kunnen we verder?
Oldbies en facebook
Dat valt wel aardig mee hoor , ik doe namelijk maar 2 topics dieet , oldbies en ik volg dit gare topic.... en als je een keer je bek opentrekt omdat je het niet helemaal mee eens bent schieten er vanuit alle hoeken en gaatjes modjes en zelfs adminsquote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog een paar waar je aan het bitchen bent
De beste stuurlui staan aan wal zo te lezen. En ik vermoed dat het stuurlui zijn die niet eens weten hoe het schip van binnen eruit ziet. Terwijl de meeste mensen die nu op dat schip varen liever zelf droog op de kant hadden gestaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe is ff normaal joh ! Kom op er zit iemand te janken dat ze geen geld heeft, ze krijgt gvd alles hier op fok ,1100 eurootjes in de maand en peeuwen ? als je het beter wilt hebben moet je gaan werken of eigenlijk niet want dan hou je geen kut over , dus eigenlijk is ze slim bezig idd. Jammer dat het zo wordt gesteund hier .kusje ik ga een ander topic opzoeken...
Neuh, je valt gewoon op door je gezuurpruim net als ticootje. En zoals je weet ben ik nog steeds user.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat valt wel aardig mee hoor , ik doe namelijk maar 2 topics dieet , oldbies en ik volg dit gare topic.... en als je een keer je bek opentrekt omdat je het niet helemaal mee eens bent schieten er vanuit alle hoeken en gaatjes modjes en zelfs admins![]()
![]()
Kun jij behangen, schilderen iets?quote:
ik hou gewoon niet van als mensen aan alle kanten worden geholpen, ze aan de andere kant alleen maar lopen te klagen. Maar goed , ik heb verder geen zin in gedoe of 48 uur niet potse ! dus fijne middagquote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, je valt gewoon op door je gezuurpruim net als ticootje. En zoals je weet ben ik nog steeds user.
Ik ben goed in slopenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun jij behangen, schilderen iets?
Kom je helpen?
Mag ik graag even zelf bepalen of ik help of niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van als mensen aan alle kanten worden geholpen, ze aan de andere kant alleen maar lopen te klagen. Maar goed , ik heb verder geen zin in gedoe of 48 uur niet potse ! dus fijne middag
Nergens, maar Ingrid wordt hier geholpen en de nieuwe vlam van Joene niet en dat is niet eerlijk boehoe en dus komen ze hier zeuren.quote:
Heb ik ook niet gezien heurquote:
Laat maar over een subtiele hint ergens met ik heb helemaal geen geld of uberhaupt geen geld.quote:
Neehoor , ticootje red dr zelf primaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nergens, maar Ingrid wordt hier geholpen en de nieuwe vlam van Joene niet en dat is niet eerlijk boehoe en dus komen ze hier zeuren.
Tsja
jahoorquote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mag ik graag even zelf bepalen of ik help of niet.
Nee idd, zo ben ik. Heel zielig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nergens, maar Ingrid wordt hier geholpen en de nieuwe vlam van Joene niet en dat is niet eerlijk boehoe en dus komen ze hier zeuren.
Tsja
Je bent geloof ik een beetje op je piemel getrapt omdat je zelf in scheiding ligtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Laat maar over een subtiele hint ergens met ik heb helemaal geen geld of uberhaupt geen geld.
Maar ik zal ingrid haar knuffel topic niet slopen.
Ik heb geen hulp nodigquote:Op donderdag 26 april 2012 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent geloof ik een beetje op je piemel getrapt omdat je zelf in scheiding ligt![]()
Als je hulp nodig had gehad en hier had gevraagd om de hulp, hadden ze je vast geholpen
Ja ik vind je wel zielig hoor meis, zo'n bekrompen kijk op de wereld. En niemand wil je helpen he, potverdikkie das echt shit en het zit je ook allemaal nie mee nie.quote:
dit vroeg ik me ook af jaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef gogosweden het volgende:
Even een kleine opmerking
Enorm goede actie, dit laat de kracht van FOK! weer zien. Maar waarom vraag je om een keukenrol en aluminiumfolie? Dat kost gezamelijk nog geen 1euro.. Ik weet uit eigen ervaring dat als je niet veel hebt je ook niet veel uit kan geven, maar dat soort kleine dingen, tsja.
ik vind het net leuk wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Zeg me niet dat jullie volwassen zijn alsjeblieft want dit is nog triester dan de gemiddelde klb of onz topic
Bij de action zit je op een totaal van 58ct.quote:
Want je voelt je te goed voor 2e hands spulletjes? Dat is nl wat ze krijgt....En voor de rest heeft ze ook 2 kindjes om te onderhouden. En kan ze vanuit hier een nieuwe start maken inclusief zoeken naar een baantje om haar hoofd boven water te houden...Ergens zit een begin aan nietwaarquote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb geen hulp nodig
ja tenzij fhf mij aan 50.000 euro's kan helpen , als elke fokker even 1 euro doneert ?
kom 'r dan ook niet als een schoothondje helpen in ieder topicquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor , ticootje red dr zelf prima
ehm als je even leest in het vorige topic was ik degene die een volgens jullie kutopmerking maakte ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
kom 'r dan ook niet als een schoothondje helpen in ieder topic
oh nee ik voel me niet te goed hoor , jeroen heeft namelijk gewoon helemaal niets meer ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want je voelt je te goed voor 2e hands spulletjes? Dat is nl wat ze krijgt....En voor de rest heeft ze ook 2 kindjes om te onderhouden. En kan ze vanuit hier een nieuwe start maken inclusief zoeken naar een baantje om haar hoofd boven water te houden...Ergens zit een begin aan nietwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |