klopt, was beter geweest als die er als eerste uit ging, terwijl je daar een paar mensen redde tijdens een missie en je daarna bij een onbekende planeet moest verzamelen met iedereenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Harbinger verdiende een veel grotere rol.
Wat ik ook apart vond is dat de reapers gewoon niet meteen naar de Citadel zijn gegaan, zoals ze in de oorlog tegen de protheans ook deden.
Nee hoor, laat iedereen daar maar heen vluchten en voorbereiden.
Goeie aanpassingquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Calibrate all the guns!
Dat komt omdat ze de citadel niet als relay konden gebruiken deze keer, remember?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat ik ook apart vond is dat de reapers gewoon niet meteen naar de Citadel zijn gegaan, zoals ze in de oorlog tegen de protheans ook deden.
Kan prima, aangezien die blackstar een zwart gat maakt. Als je die ergens middenin Harbinger weet te schieten, reken dan maar dat ie gewoon implodeert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat een faler ben jij zeg. Eerst zeuren dat iemand vol reaper tech niet dood zou moeten gaan door een lullig kogeltje, en dan 1 post later doodleuk voorstellen om Harbinger met een Blackstar om te leggen
Ja, en de rest van de aarde gaat dan ook mooi naar de tyfus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan prima, aangezien die blackstar een zwart gat maakt. Als je die ergens middenin Harbinger weet te schieten, reken dan maar dat ie gewoon implodeert.
Geen blackhole, maar een plothole, aangezien je 'm in de game een stuk of 3 keer gewoon kan gebruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ja, en de rest van de aarde gaat dan ook mooi naar de tyfus.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef padlarf het volgende:
Ik zeg nog steeds dat een blackstar niet genoeg kracht heeft om Harbinger te vernietigen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef padlarf het volgende:
Doe nou niet zo wijsneuzerig, je weet dat ik gelijk heb. Anders had Shepard het ook niet overleefd om dat ding op zo'n korte afstand te gebruiken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen blackhole, maar een plothole, aangezien je 'm in de game een stuk of 3 keer gewoon kan gebruiken.
dit is eigenlijk best geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Leuk gedaan... maarquote:
Dat was juist een van de weinige dingen die wél goed geschreven waren in ME3.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ze zullen het best weten. Dat is simpel uit te leggen, doordat de reapers zo zelfverzekerd en overtuigd zijn van hun visie. Zo van, laat al de advanced races zich vastklampen aan het laatste beetje hoop dat ze hebben, laat ze het (de crucible) afmaken, hun fleets combineren en je hebt de mogelijkheid alle serieuze weerstand in 1 klap uit te schakelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:05 schreef trancethrust het volgende:
En laten we wel wezen; de Citadel aanpakken is een paar graadjes makkelijker dan homeworlds-- het is hun eigen constructie. Dat zag je ook aan het eind. Hoe ze ondanks infiltratie geen weet hadden van de Crucible is me echter een raadsel. Al die plotholes en dat eind sowieso,
Volgens mij zei je net zoiets na DA2, en toch - hier ben je!quote:EA en Bioware komen er bij mij voorlopig niet meer in.
Wat klopt er dan niet aan de confrontatie met de IM? Of met de motivatie van reapers/catalyst? Welke plotholes worden er bedoeld? Er zijn veel mensen die zeggen, wat een kuteind, maar geven verder geen uitleg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef padlarf het volgende:
Over het algemeen wordt alles bedoeld na die Harbinger beam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |