Als je niet weet wie ik ben, dan zou je je ten eerste moeten schamen, ten tweede je zelf moeten slaan (gewoon voor mijn lol) en ten derde vlug opzouten uit mijn peperpotje!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:13 schreef TJV het volgende:
Wie ben jij en waarom meen jij het recht te hebben om hier te posten?
joost je bent echt een kkr downie..quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Net chickie voor cedric gefizt jwz
u mad broquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
joost je bent echt een kkr downie..
nee maar je bent irritant..quote:
Pot calling the kettle black.quote:
Joostoquote:
Homoquote:
Tomoquote:
wie gebruikt er nog cd's en dvd's?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, een cdtje voor office 2000.
Raad eens wie de rest van het weekend zijn cd's en dvds organiseert?
wie koopt er nog software?quote:
Je zult wel moeten somsquote:
Ja soms wel (heb office en windows 7 ook legaal, wel gratis bij mn pc maar alsnog haha)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je zult wel moeten soms
EDIT: Ik moet ook betalen voor licenties om bepaalde programma's te mogen gebruiken op school.
aawh watdan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar hij werkt niet.
Ik kreeg de programma's die ik nodig had gewoon gratis via de docent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Is meestal zo als je licenties wilt gebruiken voor school.
Ja dat zullen ze accepteren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jep. Ik huur nu een locale knutselaar in en stuur de factuur naar dat bedrijf, ik ben er wel klaar mee.
jwzquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Meinkraft Hitler Stylo hossel die bitches net zoals bobbernautt
OMG MC BAN!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zullen we een griefing clan op richten? FOK!GRIEF
Ik heb wel clients tbh sorry ber0nd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |