de muis heb ik overigens aan de kant gelegd, niet omdat hij draadloos is, maar omdat bij 3 sets achter elkaar de muis weigert op te ladenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met de MX5500 zou ik ook wel tevreden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de CM Storm Sentinel Advance ben ik dik tevreden, beetje zonde om dan ook nog voor een muis te betalen als ik hem toch niet gebruik.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de muis heb ik overigens aan de kant gelegd, niet omdat hij draadloos is, maar omdat bij 3 sets achter elkaar de muis weigert op te laden(lijkt te gaan laden en gaat vervolgens rood knipperen, waardoor dat ding nooit vol komt)
ik heb een cheape G5 gekocht toen ik et zat wasquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met de CM Storm Sentinel Advance ben ik dik tevreden, beetje zonde om dan ook nog voor een muis te betalen als ik hem toch niet gebruik.
Ik neem je een keer mee naar de jostiband.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef MineraalWater het volgende:
Plex is back van duitsland en heeft nog nooit zoveel gehandicapte mensen in zijn leven gezien. Period.
Ik weet niet meer precies welke versie het toen was, maar ineens zou het met een upgrade een stuk langzamer worden. Nou, dan maar niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:45 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwste build ziet er wel vetjes uit.
Een aldi dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hebben wij niet eens in de wijde omgeving hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |