O.M.F.G..quote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tranen vloeiden terwijl ik mijn vertrouwen in de mensheid verloor.
werkt niet.quote:Op zondag 29 april 2012 11:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kom naar deze server jongens s.nerd.u
Niemand zingt dat ook he, Het wordt allemaal met een Synth gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit dan. Naar deze concerten gaan duizenden stemgerechtigden heen.
Anime kijken kan ik mee inkomen, maar naar deze concerten gaan
Dat was juliaantje hoorquote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef vogelkooi het volgende:
Lekker gamen terwijl de koningin jarig is.
Hoe briljant maar tegelijkertijd ziek is dit eigenlijk. Lekker makkelijke manier van geld verdienen voor die studiobazen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit dan. Naar deze concerten gaan duizenden stemgerechtigden heen.
Anime kijken kan ik mee inkomen, maar naar deze concerten gaan
Ik vind het vooral knap dat niemand dit zingt maar alles met een synthesizer is gedaan.quote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe briljant maar tegelijkertijd ziek is dit eigenlijk. Lekker makkelijke manier van geld verdienen voor die studiobazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |