En jij schijt nooit in de trein, zei je net...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Zo, hier ineens donkere wolken en stevige wind
Dat is de bui van Nem.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Zo, hier ineens donkere wolken en stevige wind
Ach, je moet alles wat ik zeg met een korreltje zout nemenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef MadMaster het volgende:
En jij schijt nooit in de trein, zei je net...
Dat schrijnt behoorlijk, vrees ik...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, je moet alles wat ik zeg met een korreltje zout nemen
Toch een aanrijding?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Schijten in de trein is de enige uitzondering, als ik het echt niet meer kan houden
Lig echt in een deuk trouwens
Dat is het toch ook?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben door! Ze vonden het gesprek goed en ik mag terugkomen![]()
Heb betere beelden van mevrouw Upton gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
En als we het dan toch over Monroe hebben..
http://www.vkmag.com/magazine/kate_upton_voor_muse_magazine/
tikje nsfw.
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef MaJo het volgende:
MEN zit helemaal te stuiterenover 1,5 week tweede gesprek
Er is niets mis met mijn buiquote:
Nu al?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ook maar die 4e is toch echt heel erg lekker.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb betere beelden van mevrouw Upton gezien.
MaJo: congrats !
Daar had ik jullie al voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, hij is nat. Gruwelijk nat
Wowquote:Op donderdag 26 april 2012 15:44 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me wel positief jaquote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Gefeliciteerd! Mooi dat ze dat zo snel laten weten.
Het gaat niet zo zeer om die 3%, hè...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)rschuwd-brussel.html
Wat een paniek nu hier in het land om die 3%...
Nou, dat vraag ik me soms wel af.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om die 3%, hè...
Vanavond om 1930 start het debat.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat noodpakket eruit gaat zien. Knap dat het 5 partijen in 2 dagen wel lukt en 3 partijen in 7 weken niet. Zonde van de tijd en het geld.
Is Peace zo lastig?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en een dramaking in huis omdat ik iPad afpakte en hoofdpijn gaan niet zo goed samen. Is het al kwart over 7??
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Die iPad is zowel een geschenk uit de hemel als een cadeau van de duivel.
Kort samengevat (vanuit eigen perspectief): ik ben getrouwd met Tinuviel, maar heb een relatie met m'n iPad. Die gaat overal mee naartoe, krijgt van 'sochtends vroeg tot 'savonds laat aandacht, ik streel (swipe) haar heel veel en druk ook nog eens op al haar knopjes
Je had er dus zelf ook een goed gevoel bij?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaalDenk dat het wel een goed teken is dat ik zo snel ben gebeld
Ik hoop echt zo dat ik het word
Op zich wel, al vind ik het altijd wel moeilijk om te peilen wat anderen ervan vindenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je had er dus zelf ook een goed gevoel bij?
Ja maar zeggen: hullie doen het ook!!!!! telt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)rschuwd-brussel.html
Wat een paniek nu hier in het land om die 3%...
Ik bedoel meer je gevoel bij de functie en de partij.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich wel, al vind ik het altijd wel moeilijk om te peilen wat anderen ervan vindenMaar had wel zo'n vermoeden dat ik door zou gaan naar de tweede ronde
Maar een fatsoenlijke USB-poort om je stekker in te steken en een uitbreiding te installeren zit er dan weer niet in...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Die iPad is zowel een geschenk uit de hemel als een cadeau van de duivel.
Kort samengevat (vanuit eigen perspectief): ik ben getrouwd met Tinuviel, maar heb een relatie met m'n iPad. Die gaat overal mee naartoe, krijgt van 'sochtends vroeg tot 'savonds laat aandacht, ik streel (swipe) haar heel veel en druk ook nog eens op al haar knopjes
Dat is waar. Ik ben nooit voorstander van die 3% geweest en de houding van braafste kindje uit de klas.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar zeggen: hullie doen het ook!!!!! telt natuurlijk niet.
Ah op die manier, ja dat voelde wel goedquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer je gevoel bij de functie en de partij.
Het is altijd moeilijk te peilen. Ik heb weleens gedacht, dit wordt helemaal niets, wilden ze toch met mij verder.
Bedank die klootzak van een Mark Rutte voor de aankomende bezuinigingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben nooit voorstander van die 3% geweest en de houding van braafste kindje uit de klas.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedank die klootzak van een Mark Rutte voor de aankomende bezuinigingen.
Eigenlijk bedanken en persen banken Europa af.quote:
Waar zoek je zoiets op trouwens? Ik meen dat ik er ook ooit mee gespaard heb maar nooit afgesloten of wat dan ook dus volgens mij moet het nog ergens staanquote:Op donderdag 26 april 2012 17:55 schreef MadMaster het volgende:
En ineens weet je het: Je trekt je Spaarloonrekening leeg en zegt 'm op...
Op de website van je bank, zoals ik heb gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zoek je zoiets op trouwens? Ik meen dat ik er ook ooit mee gespaard heb maar nooit afgesloten of wat dan ook dus volgens mij moet het nog ergens staan
Lach jij wel eens?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk bedanken en persen banken Europa af.
Het wordt tijd dat politci die alleen aan feitenvrije en snelkookpolitiek aan de allerhoogste bomen worden opgeknoopt.
Vaak genoeg.quote:
Rutte heeft er niets mee te maken, die bezuinigingen zijn nodig omdat er een enorme crisis gaande is. Om hem daar de schuld van te geven is een beetje teveel eerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedank die klootzak van een Mark Rutte voor de aankomende bezuinigingen.
Hij is als premier van nog minder waarde geweest dan Elena Ceaușescu. Laatstgenoemde had een scheikundediploma terwijl ze amper alfabeet was...
Ik deed dat volgens mij niet via mijn eigen bank maar SpaarDirekt? Dacht dat speciaal voor spaarloon was.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de website van je bank, zoals ik heb gedaan?
Moet je uiteraard wel een rekeningnummer hebben...
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed dat volgens mij niet via mijn eigen bank maar SpaarDirekt? Dacht dat speciaal voor spaarloon was.
Mijn eigen bank van toen heb ik geen rekening meer.
U begrijpt, ik snap er de ballen van.
Dat dus...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van een spaarloonregeling had je toch in ieder geval jaarlijks een overzicht moeten krijgen met saldo en data waarop bedragen vrijvallen (of -vielen)?
Ja dat kreeg ik vroeger ook maar we hebben het hier over 8-10 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van een spaarloonregeling had je toch in ieder geval jaarlijks een overzicht moeten krijgen met saldo en data waarop bedragen vrijvallen (of -vielen)?
Als ik een afschrift had, dan had ik wel even gebeld he?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Als je een afschrift hebt, heb je alle gegevens en kan je je m.i. melden bij die bank en/of z'n rechtsopvolger....
Je krijgt sowieso altijd een jaaroverzicht als de rekening nog bestaat...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik vroeger ook maar we hebben het hier over 8-10 jaar geleden.
Op 2 adressen geleden danquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso altijd een jaaroverzicht als de rekening nog bestaat...
I knowquote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als je de boel niet regelt, dan houdt het op...
Neuken, dan tijdje aanmodderen, dan officieel vriend/vriendin?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef MaJo het volgende:
WTFIk zit 16 and Pregnant te kijken en het gaat over een meisje die 2 maanden een vriendje heeft en 7 maanden zwanger is. Dus ik denk ok, ze is zwanger van een ander, maar later hebben ze het erover dat ze het onveilig hadden gedaan en dus zwanger is geraakt. Wat klopt hier niet?
Nee, is niet centraal geregeld, ieder voor zich en de banken voor ons allen...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
Maar ik vroeg me dus af of het centraal geregeld was of niet. Blijkbaar niet.
Dat is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuken, dan tijdje aanmodderen, dan officieel vriend/vriendin?
Ik ook! Vandaag patatdagquote:
Vandaag wachten op vriendin die in de file staat dagquote:
Vitamine Cquote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef MaJo het volgende:
Vraagje voor wyccie: kan je urine qua kleur veranderen door de Vitamine supplementen die ik krijg? Mijn plas is echt knalgeel, bijna fluorescerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Asperges gegeten?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef MaJo het volgende:
Vraagje voor wyccie: kan je urine qua kleur veranderen door de Vitamine supplementen die ik krijg? Mijn plas is echt knalgeel, bijna fluorescerend
Volgens mij kan dat wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie jaOf officieel vanaf het moment dat ze wisten dat ze zwanger was ja
Ik heb niet specifiek Vitamine C. Wel D, B12 en multivitaminenquote:
Neequote:
Ah okquote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel jaheb ik ook wel eens gehad, maar ik weet niet meer welk supplement dat was.
http://forum.dutchbodybui(...)multivitamine-16201/quote:Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb niet specifiek Vitamine C. Wel D, B12 en multivitaminen
Oh ja ik slik ook Bquote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)multivitamine-16201/
Oh, hier zeggen ze vit B
''tot zes uur na de dood van hun echtgenote''quote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...WTF....OMFGBBQ?
Egyptische mannen mogen seks hebben met dode echtgenote
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
''tot zes uur na de dood van hun echtgenote''
Want daarna is het lijk koud, en dat zou ranzig zijn.
Wat interpunctie al niet kan doen...quote:
Je bent in vorm vandaag Nem.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat interpunctie al niet kan doen...
Op mijn hoogtepunt stoppen toch?quote:
Ah, jij bent er zo een. Meteen omdraaien en snurkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op mijn hoogtepunt stoppen toch?
Nee hoor, meestal nog een keertjequote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een. Meteen omdraaien en snurken
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...WTF....OMFGBBQ?
Egyptische mannen mogen seks hebben met dode echtgenote
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat interpunctie al niet kan doen...
B.erthaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Waar staat de B achter de komma dan voor?
Dus ik deelde het gewoon even mee aan B?quote:
Dat kan dus. Aanvang debat nu om 2030.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te volgen... maar eerst DWDD kijken.
Ja dat dusquote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik snap dat je afscheid wil nemen van je vrouw, maar seks is dan toch wel het laatste waar je aan denkt?! Damn
Je moet natuurlijk niet teveel analyseren aan een flauw grapje.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus ik deelde het gewoon even mee aan B?
toch... maar 33quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ex-The Killers.
http://www.maxazine.nl/mu(...)ers-pleegt-zelfmoord
-edit- slechts een saxofonist.
Tja, dagelijks zijn er velen meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
toch... maar 33schot door het hoofd
Gelukkig zijn we dat bij Defensie nog wel gewend van de afgelopen 3 jaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef MaJo het volgende:
Akkoord ligt er dusPaar belangrijke punten:
- BTW verhoging van 19 naar 21 procent
- Nullijn ambtenaren
- Werkgevers moeten de eerste 6 maanden WW betalen van ontslagen werknemers
Ik ben nu een stukkie aan het schrijven, zo meer
De dag dat Samsom dat gaat meemaken woont ie in Noord Koreaquote:PvdA
De PvdA steunt het pakket niet. Na afloop van een kort gesprek met De Jager liet Samsom weten het akkoord niet in detail te kennen, maar dat de lasten niet eerlijk verdeeld worden
Bij Justitie idem.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we dat bij Defensie nog wel gewend van de afgelopen 3 jaar.
En dat maakt zo'n verschil dat jullie daar daadwerkelijk last van krijgen?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Justitie idem.
Wat ik wel lastig ga vinden, is de beperking van onbelaste reiskostenvergoeding... Die hebben zowel Peace als ik.
BTW wéér omhoog?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef MaJo het volgende:
Akkoord ligt er dusPaar belangrijke punten:
- BTW verhoging van 19 naar 21 procent
- Nullijn ambtenaren
- Werkgevers moeten de eerste 6 maanden WW betalen van ontslagen werknemers
Ik ben nu een stukkie aan het schrijven, zo meer
Niet bij alles:quote:
En wat zijn uitvoerende kunsten? Want ik zou zeggen dat concerten dat ook zijn maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet bij alles:
De btw op uitvoerende kunsten gaat omlaag naar 6 procent.
De btw op zonnepanelen gaat omlaag naar 6 procent.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat zijn uitvoerende kunsten? Want ik zou zeggen dat concerten dat ook zijn maar dat zal wel niet.
Ligt eraan in hoe de regeling precies gaat zijn. Ik reis nu gratis met OV, op kosten van bedrijf. Peace krijgt een reiskostenvergoeding die net dekkend is... De kans is groot dat wij daarop moeten gaan inleveren als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dat maakt zo'n verschil dat jullie daar daadwerkelijk last van krijgen?
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik bedacht me net.. Ze bedenken nu dit wel, maar als er in september -positieve thinking - een nieuwe regering zit, kan die wel weer heel anders beslissen. Toch?
Dus we zijn eerst door Halbe(?) op flinke kosten gejaagd en nu een jaar later gaat dat weer naar beneden?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Nem, wat ik begrepen heb, horen concerten daar ook bij.
En dit dus. Dan dan zou de BTW voor kunsten weer omhoog kunnenquote:
Dat is ook een beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp trouwens iets niet over die pensoenleeftijd omhoog. Om mij heen worden er heel veel mensen (jonge mensen vaak nog, in elk geval nog lang niet toe aan pensioen) ontslagen. Nu ook weer bij Corus volgens mij, maar de ouderen moeten blijven zitten, terwijl ze met pensioen zouden gaan? Ik snap dat niet als anderen dus werkloos thuis zitten?
Is een oprechte vraag, omdat ik het niet begrijp, maar ik heb ook niet alle info.
Ze zijn allemaal voor een geleidelijke invoer en van voor een bepaalde geboortedatum toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel trouwens, als de pensioenleeftijd in een klap nu omhoog gaat voor mensen die eigenlijk met pensioen zouden gaan volgend jaar ofzo.
Ik geloof dat D66 voor een geleidelijke invoer is?
Ik zei net al tegen Peace: krijgen we nu wer geld terug voor Lowlands? Maar dit geldt natuurlijk pas miv 2013.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus we zijn eerst door Halbe(?) op flinke kosten gejaagd en nu een jaar later gaat dat weer naar beneden?
Oke, ik weet niet meer waarom dat dan zo'n punt was van D66? Ik heb het dus totaal niet gevolgd.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor een geleidelijke invoer en van voor een bepaalde geboortedatum toch?
"In 2013 gaan mensen een maand later met de AOW, in de jaren daarop gaat de pensioenleeftijd sneller omhoog (mogelijk met 2 of 3 maanden per jaar)."quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet meer waarom dat dan zo'n punt was van D66? Ik heb het dus totaal niet gevolgd.
Maar bijvoorbeeld m'n zwager, hij is van 1950 en moet mogelijk langer werken, terwijl collega's ontslagen worden. Ik vind dat ergens wel krom?
Dat is het ook, maar wel het gevolg van de verhoging pensioenleeftijd. Veel meer jonge mensen komen hierdoor thuis te zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet meer waarom dat dan zo'n punt was van D66? Ik heb het dus totaal niet gevolgd.
Maar bijvoorbeeld m'n zwager, hij is van 1950 en moet mogelijk langer werken, terwijl collega's ontslagen worden. Ik vind dat ergens wel krom?
Goed nieuws, maar voor zolang dat duurt dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
In de culturele sector wordt de belasting weer verlaagd naar 6 procent
Ik heb dus het idee dat ik info mis en iets over het hoofd zie, omdat ze vast niet zo stom zijn in Den Haag...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar wel het gevolg van de verhoging pensioenleeftijd. Veel meer jonge mensen komen hierdoor thuis te zitten.
Zie je wel! Jij werkt echt beter als het spannend aan het worden is.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef MaJo het volgende:
De belangrijkste punten op een rijtje: http://www.haagschestolp.(...)over-noodpakket.html
Nou ik heb ze in Den Haag veel stommere fouten zien maken. O.a. De HGK (herziening gerechtelijke kaart)quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dus het idee dat ik info mis en iets over het hoofd zie, omdat ze vast niet zo stom zijn in Den Haag...
Maar dat is in principe met alles natuurlijk. In de politiek kan alles altijd weer teruggedraaid worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed nieuws, maar voor zolang dat duurt dus.
Haha klopt jaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je wel! Jij werkt echt beter als het spannend aan het worden is.
Thanksquote:
De mannen zijn voetbal aan het kijken. Ik ga ziggo live maar eens opstarten.quote:
Waarom? Die van de SGP gaat toch ook vrolijk door in de sociale media?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha klopt jaMaar ik denk dat ik mijn blog moet stoppen als ik die baan krijg
Ik had het over jongeren die thuis zitten. Maar dus toch geleidelijk, oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is in principe met alles natuurlijk. In de politiek kan alles altijd weer teruggedraaid worden.
@Soempie er zitten inderdaad veel 'ouderen' thuis maar er zijn ook zat mensen die wel doorwerken, en die kunnen dan dus niet met hun 65ste met pensioen maar met 65 en een maand. Maakt feitelijk dus ook heel weinig uit
Belangenverstrengeling misschien, maar weet het ook niet zeker hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom? Die van de SGP gaat toch ook vrolijk door in de sociale media?
Yep, elk jaar 1 of 2 maanden erbijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had het over jongeren die thuis zitten. Maar dus toch geleidelijk, oke.
Ik zou gewoon stoppen. Je weet nooit of het je een keer duur komt te staan, al dan niet bewust.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling misschien, maar weet het ook niet zeker hoorIk zal het tegen die tijd vragen
Dat is ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen. Je weet nooit of het je een keer duur komt te staan, al dan niet bewust.
Mee eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen. Je weet nooit of het je een keer duur komt te staan, al dan niet bewust.
www.tweedekamer.nl of www.politiek24.nlquote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mee eens.
Grmbl, kan niet en safari open hebben staan en ziggo tv... Hmm.m
quote:
Van het Catshuisakkoord? Goedquote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
MaJo, hoe is die doorrekening van het CPB uitgevallen?
*zoekt*
PvdA ben ik dus benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van het Catshuisakkoord? GoedVan de PvdA? Weet ik nog niet
Vind het nogal meevallen eigenlijk.quote:
Yep, net als de PvdA.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vind het nogal meevallen eigenlijk.
Denk trouwens dat dit zomaar eens goodwill kan opleveren voor deze partijen. Durven tenminste beslissingen en verantwoordelijkheid te nemen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wilders die nu loopt te blaten hoe erg iedereen wordt getroffen zonder met een haalbaar alternatief te komen.
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Waar vind je dat terug dan?quote:
"FC Kunduz"quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef ß het volgende:
Ik kan me ook altijd zo ergeren aan die inhoudsloze metaforen en hyperbolen van Wilders.
Wel eens eerder een debat met Wilders gekeken?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Soempie het volgende:
Begint hij nu serieus over Henk en Ingrid?
Ja en FC kunduz.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Soempie het volgende:
Begint hij nu serieus over Henk en Ingrid?
Nee dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
"FC Kunduz"
[..]
Wel eens eerder een debat met Wilders gekeken?Doet ie eigenlijk altijd wel
Net op NL2.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Dat heb je denk ik goed gezienquote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gevoel dat PvdA genegeerd is. En dat de PvdA tegen de nullijn voor ambtenaren is en daardoor niet in het verhaal voorkomt.
En dat was net goed te merken in het verhaal van Samsom. Kwam op mij over, net als het verhaal van Wilders, dat het zo geschreven is omdat ze tijdens het overleg van vandaag in de hoek hebben moeten staan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gevoel dat PvdA genegeerd is. En dat de PvdA tegen de nullijn voor ambtenaren is en daardoor niet in het verhaal voorkomt.
Die maatregel kost niets, en nu is groenlinks weer blij. winwin lijkt mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie trouwens niet helemaal in waarom Wilders zonnepanelen bestempelde als linkse hobby.
Ik kan groene energie ook best als een rechtse hobby uitleggen mocht ie er om vragen.
Eurofielen denk ikquote:
Erg bizar!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik goed gezienIk denk dat ze buitenspel zijn gezet. Bizar dat de grootste oppositiepartij niet heeft mee mogen praten.
Nope?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg bizar!
Heb je het twitterberichtje van Pechtold gelezen? Vond ik erg kinderachtig.
PVV snap ik nog, PvdA niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat was net goed te merken in het verhaal van Samsom. Kwam op mij over, net als het verhaal van Wilders, dat het zo geschreven is omdat ze tijdens het overleg van vandaag in de hoek hebben moeten staan.
Ah, de discussie daar over is nu begonnen.quote:
Mwah hij geeft hem vooral een veeg uit de panquote:Op donderdag 26 april 2012 20:59 schreef Soempie het volgende:
Sybrand van Haersma Buma begrijpt vragen niet. Domme oggel.
Volgens Jinek boven de 150.000 euroquote:Op donderdag 26 april 2012 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waar beginnen trouwens die "hoogste inkomens"?
Snap ik wel. hij is een beetje engquote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan die man.![]()
Dat was ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah hij geeft hem vooral een veeg uit de pan
Moet je het stukje van Eva Jinek opzoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waar beginnen trouwens die "hoogste inkomens"?
Welke? Die van eerder op de avond? Daar hadden ze het bij DWDD over, dat scheen nep te zijn. Maar is dat nu bevestigd?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg bizar!
Heb je het twitterberichtje van Pechtold gelezen? Vond ik erg kinderachtig.
Ik vind Haersma Buma anders ook behoorlijk ongenuanceerdquote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef Soempie het volgende:
Dus ik kom weer lekker ongenuanceerd uit de hoek.
Slaap lekker.quote:
Hij verspreekt zich ook aardig.quote:
Dat was an sich het eerste waar ik aan dacht jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet je het stukje van Eva Jinek opzoeken.
Dat zou fijn zijn als die nep was. Ik kan hem niet terug vinden ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke? Die van eerder op de avond? Daar hadden ze het bij DWDD over, dat scheen nep te zijn. Maar is dat nu bevestigd?
Nog even nietquote:
Thnx!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurocraat
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Partij voor de DierenZelfs Noa zou daar niet op stemmen
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het te achterlijk voor woorden dat die lui in de kamer zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog even niet
Eerst een glas Guinness, heb ik wel verdiend vandaag
Trouwens: permanent lagere overdrachtsbelasting is wel goed, maar stoppen met de aflossingsvrije hypotheek weer minder goed voor de woningmarkt. Ben benieuwd naar de komende maanden qua ontwikkeling
Volop crisis, maar het enige wat van belang is, is een vleestaks en die kut polder.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Precies ja, who caresquote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volop crisis, maar het enige wat van belang is, is een vleestaks en die kut polder.
Tegenstemmen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
PvdD draaft een beetje door inderdaad. Peace heeft er een keer op gestemd als tegenstem.
Zet je de kamerdeur en keukendeur open en de TV iets harder.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin in koffie maar wil niet weglopen bij het debat
Als je hem hoog genoeg maakt?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Blijkbaar levert die vleestax miljarden op!
Dat is nog bijna erger dan strategisch stemmenquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zet je de kamerdeur en keukendeur open en de TV iets harder.
Die is er nietquote:
Echtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verschil in uitvoering.
Samsom en Roemer zeggen eigenlijk hetzelfde. Maar dat verhaal van Roemer komt veel beter over.
Ja hij was een beetje klaar met de gevestigde orde en vond dat er een ander geluid in de Kamer moest komen. Ook vond hij dat het welzijn van dieren een keer benadrukt moest worden nadat hij had gehoord dat mishandeling van een dier gelijk staat aan vandalisme. Dat stond hem erg tegen.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef MaJo het volgende:
Dat is nog bijna erger dan strategisch stemmen
quote:Maar eigenlijk niet stemmen
Ik heb dan echt iets anders gehoord.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verschil in uitvoering.
Samsom en Roemer zeggen eigenlijk hetzelfde. Maar dat verhaal van Roemer komt veel beter over.
Samsom kwam op mij meer over als een kind welk zijn zin niet kreeg en dat ook zo liet blijken in zijn verhaal. Een vervelender toon dan die van Roemer.quote:
Een tegenstem werkt niet als protest tegen zoiets.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij was een beetje klaar met de gevestigde orde en vond dat er een ander geluid in de Kamer moest komen.
En dat vind ik dan alweer een 10000x betere reden om er wel op te stemmenquote:Ook vond hij dat het welzijn van dieren een keer benadrukt moest worden nadat hij had gehoord dat mishandeling van een dier gelijk staat aan vandalisme. Dat stond hem erg tegen.
Kan op zich best wel van belang zijn, maar als ik moet gaan prioriteren zou ik deze niet bovenaan zetten.quote:
Nee, dat vind ik echt een dom systeem. Want je krijgt maar één stem.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan op zich best wel van belang zijn, maar als ik moet gaan prioriteren zou ik deze niet bovenaan zetten.
Overigens zou ik graag de keuze willen voor een negatieve stem. Een beetje een kudo-systeem zoals op dumpert/geenstijl. Je krijgt 1 stem. Daarmee kan je bijvoorbeeld D66 een +1 geven, maar je kan hem ook inzetten om PvdD een -1 te geven.
Ik vind het namelijk belangrijker dat een bullshit partij als de PvdD geen macht heeft, dan dat D66 mijn stem heeft.
Je weet hoe ik daar over denkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Of eigenlijk is het een vorm van strategisch stemmen ofzo. Maar het is echt niet dat men denkt: "Okay, zoveel zetels voor die, zoveel zetels voor die...oh en een zetel voor de PvdD. Apart, leuk! Oh wacht, misschien zijn dit tegenstemmen"
[..]
Heel veel, op die manier is er nooit een duidelijke weergave van de bevolking. Als mensen nou eens gewoon stemmen op de partij waar ze het meeste achterstaan dan heb je een veel eerlijkere verdeling in de Kamer.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is er mis met strategisch stemmen? Ik weet nog dat voor paars II er best wat mensen in m'n omgeving strategisch hebben gestemd op D66.Vond ik geen gek idee in elk geval.
[..]
Ik heb dan echt iets anders gehoord.
Ja, ik ook. Heb helemaal niet het idee gehad dat hij als een klein kind liet blijken dat hij z'n zin niet kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was erg onder de indruk van Samsom
Hoezo bereik je dan niets? Je bereikt toch dat een partij een stem minder heeft? Het effect is dan dus het zelfde als 1 stem voor ALLE andere partijen. Je kan dus juist meer bereiken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt een dom systeem. Want je krijgt maar één stem.
Als je die gebruikt om een partij een minpunt te geven, dan heb je zelf dus helemaal niets bereikt met je stem.
De partij die jij graag ziet winnen verliest een stem en jij ook.
Samsom liet wat meer zijn emoties tonen dan Roemer, maar vind dat in deze wel terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Heb helemaal niet het idee gehad dat hij als een klein kind liet blijken dat hij z'n zin niet kreeg.Maar dat komt misschien ook door mijn politieke voorkeur.
Zeker wel een ananas jaquote:
Nou, ik zweef altijd tussen PvdA en D66 en dat is bij meer mensen in m'n omgeving zo. Daarom vind ik er dan niks mis mee m'n stem af te laten hangen van de peilingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef MaJo het volgende:
Heel veel, op die manier is er nooit een duidelijke weergave van de bevolking. Als mensen nou eens gewoon stemmen op de partij waar ze het meeste achterstaan dan heb je een veel eerlijkere verdeling in de Kamer.
En dan eindigen we straks met een wilders op 0 en nauwelijks zinnige stemmen voor de overige partijen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoezo bereik je dan niets? Je bereikt toch dat een partij een stem minder heeft? Het effect is dan dus het zelfde als 1 stem voor ALLE andere partijen. Je kan dus juist meer bereiken.
Nee. Als jij niet wil dat een partij wint, dan stem je niet op die partij.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoezo bereik je dan niets? Je bereikt toch dat een partij een stem minder heeft? Het effect is dan dus het zelfde als 1 stem voor ALLE andere partijen. Je kan dus juist meer bereiken.
Ik dus welquote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ik zweef altijd tussen PvdA en D66 en dat is bij meer mensen in m'n omgeving zo. Daarom vind ik er dan niks mis mee m'n stem af te laten hangen van de peilingen.
In Engeland hebben ze het een tijdje terug erover gehad onderstaand systeem in te voeren:quote:Op donderdag 26 april 2012 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan op zich best wel van belang zijn, maar als ik moet gaan prioriteren zou ik deze niet bovenaan zetten.
Overigens zou ik graag de keuze willen voor een negatieve stem. Een beetje een kudo-systeem zoals op dumpert/geenstijl. Je krijgt 1 stem. Daarmee kan je bijvoorbeeld D66 een +1 geven, maar je kan hem ook inzetten om PvdD een -1 te geven.
Ik vind het namelijk belangrijker dat een bullshit partij als de PvdD geen macht heeft, dan dat D66 mijn stem heeft.
Precies.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan eindigen we straks met een wilders op 0 en nauwelijks zinnige stemmen voor de overige partijen?
Eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dus welStel al deze mensen zijn eigenlijk voor D66 maar stemmen strategisch op de PvdA dan krijgt D66 een stuk minder stemmen dan ze verdient, dat kan zo een paar zetels schelen. Dat vind ik niet eerlijk voor die partij. Overigens zijn vooral D66 en Groenlinks de dupe van strategisch stemmen, in de peilingen scoren ze steevast hoger dan in de uiteindelijke uitslag en dat vind ik niet fair
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet zozeer inhoudelijk relevant maar Vriend wil graag weten wat ze gebruikt....
Hoe was dat dan in de tijd van Paars II, vraag ik me af? Ik hang altijd wat meer naar de PvdA, maar in die tijd zou ik D66 hebben gestemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dus welStel al deze mensen zijn eigenlijk voor D66 maar stemmen strategisch op de PvdA dan krijgt D66 een stuk minder stemmen dan ze verdient, dat kan zo een paar zetels schelen. Dat vind ik niet eerlijk voor die partij. Overigens zijn vooral D66 en Groenlinks de dupe van strategisch stemmen, in de peilingen scoren ze steevast hoger dan in de uiteindelijke uitslag en dat vind ik niet fair
Eén stem uitbrengen is al een ramp. Logistiek gezien al. Daar moeten niet nog meer stemmen bij gaan komenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Het meest eerlijke zou zijn als je per ministerie een partij mag kiezen maar dat is onhaalbaar. Een ander idee is meerdere stemmen uitbrengen, maar ook dat is nogal lastig.
Quorn.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet zozeer inhoudelijk relevant maar Vriend wil graag weten wat ze gebruikt....
Destijds was men nog een stuk partijvaster dan tegenwoordig. Strategisch stemmen en zwevende kiezers zijn in de laatste 10 jaar enorm toegenomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was dat dan in de tijd van Paars II, vraag ik me af? Ik hang altijd wat meer naar de PvdA, maar in die tijd zou ik D66 hebben gestemd.
Omdat het op dit moment TOTAAL niet relevant is.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
En toch vind ik het een goede zaak dat er een partij is wiens voornaamste doel is om te zorgen dat er aandacht blijft/komt voor dier en milieu.
Als je ziet hoe lacherig de rest van de kamer daar over kan doen....
Daar heb je gelijk in maar het gaat hier om een financiele begroting, dan is dat toch even wat minder relevant.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
En toch vind ik het een goede zaak dat er een partij is wiens voornaamste doel is om te zorgen dat er aandacht blijft/komt voor dier en milieu.
Als je ziet hoe lacherig de rest van de kamer daar over kan doen....
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het op dit moment TOTAAL niet relevant is.
Niet alleen op dit moment wordt er lacherig over gedaan, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het op dit moment TOTAAL niet relevant is.
Ja, mijn oma is haar hele leven PvdA blijven stemmen, "omdat opa dat ook altijd deed".quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Destijds was men nog een stuk partijvaster dan tegenwoordig. Strategisch stemmen en zwevende kiezers zijn in de laatste 10 jaar enorm toegenomen.
Dat klopt. En dat snap ik ook nog.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet alleen op dit moment wordt er lacherig over gedaan, natuurlijk.
Eensquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat snap ik ook nog.
Precies, ik heb het ook helemaal niet over dit debat. Ik zei dat ik het goed vind dat zo'n partij er is. Altijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet alleen op dit moment wordt er lacherig over gedaan, natuurlijk.
Eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
EensDe standpunten van PvdD worden grotendeels gedeeld door GroenLinks. Ik ben sowieso tegen one issue partijen
quote:
En gaat losquote:
Ze pakt het anders niet heel slim aan...quote:
jij wist gewoon dat ik dat altijd al wilde wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus ik deelde het gewoon even mee aan B?
Wat doet PvdD wat GroenLinks bijvoorbeeld niet doet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, ik heb het ook helemaal niet over dit debat. Ik zei dat ik het goed vind dat zo'n partij er is. Altijd.
Dat neemt niet weg dat het nu inderdaad niet het belangrijkste onderdeel van het debat is.
Nee. Je krijgt sowieso te eten. Hamburger, pizza, patat of rijst. Patat is het lekkerst, pizza en rijst zijn ook oke, maar hamburger kan niet want je bent vegetarisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies.
Je moet kiezen tussen een pizza en een hamburger. Je zegt: "ik wil geen hamburger". En vervolgens krijg je ook geen pizza. Lijkt me zwaar kut.
Vrouwelijke intuitiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
jij wist gewoon dat ik dat altijd al wilde weten
Nogalquote:
Hey dat is mijn zin!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
jij wist gewoon dat ik dat altijd al wilde weten
Nee, na die dis stapte ze in een diepe afgrond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze pakt het anders niet heel slim aan...
Zie je het verschil in aanpak tussen Samsom en Roemer? Ze zeggen hetzelfde maar de uitvoering van Roemer komt beter over. Maar daar zal Samsom nog wel in groeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |