abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110892090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef Knipoogje het volgende:Als zo'n Zweedse schoonheid interesse in jou heeft, dan wordt je echt wel verliefd hoor. En doe je het niet voor het geld. Tenminste, da's mijn mening.
Maar een Zweedse schoonheid zal in eigen huis al slagen, nietwaar?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110893184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 09:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar een Zweedse schoonheid zal in eigen huis al slagen, nietwaar?
Niets als driekwart van de Zweedse mannen bierzuipende schuinsmarcheerders zijn en de NL mannen als exotisch knap worden ervaren. Wij vinden thaise dames ook vaak knap (want vaak slank en sierlijk, vrij universele schoonheidsidealen).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_110893458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:10 schreef Knipoogje het volgende:

Niets als driekwart van de Zweedse mannen bierzuipende schuinsmarcheerders zijn en de NL mannen als exotisch knap worden ervaren.
Het aantal echte schoonheden zal ruim onder de 25% blijven, denk je niet?

Daarnaast is Zweden niet zo'n grote stap. Cultuurmatig en ook taalmatig (zowel Nederlanders als Zweden spreken goed Engels) heb je veel overeenkomsten.

De kans dat een relatie met een dame uit verweggistan goed gaat is per defintie lager dan met een dame uit je eigen omgeving. In die zin blijft het dus een vreemde keuze.

Wat daar ook van moge zijn: van wat ik heb gezien met eigen ogen is het vooroordeel niet uit de lucht komen vallen.

En uitzonderingen zullen er zonder meer zijn.
pi_110894220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het aantal echte schoonheden zal ruim onder de 25% blijven, denk je niet?

Daarnaast is Zweden niet zo'n grote stap. Cultuurmatig en ook taalmatig (zowel Nederlanders als Zweden spreken goed Engels) heb je veel overeenkomsten.

De kans dat een relatie met een dame uit verweggistan goed gaat is per defintie lager dan met een dame uit je eigen omgeving. In die zin blijft het dus een vreemde keuze.

Wat daar ook van moge zijn: van wat ik heb gezien met eigen ogen is het vooroordeel niet uit de lucht komen vallen.

En uitzonderingen zullen er zonder meer zijn.
De vooroordelen komen door de uitzonderingen. In mijn omgeving ken ik aardig wat mensen met buitenlandse vrouw. En via die vriend ken ik natuurlijk anderen (want toegegeven, het klit wel bij elkaar... die Thaise dames zoeken elkaar op met de man als aanhang :D).
Maar goed, dat kan ook komen doordat de collega's & vrienden die een 'import' bruid hebben allemaal goede opleiding hebben/intelligent zijn. In de vriendenkring van 1 zit inderdaad een niet al te snuggere vrachtwagenchauffeur met thaise vrouw en die voldoet inderdaad wat meer aan de gevallen zoals je die op tv ziet.
pi_110895016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 04:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat was het verkeerde toepje, had dus deze moeten zijn. :P

Dat soort gasten en Internet, het is een ongelukkige combinatie....
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110895464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:02 schreef Knipoogje het volgende:

De vooroordelen komen door de uitzonderingen.
Niet in mijn waarneming...

quote:
In mijn omgeving ken ik aardig wat mensen met buitenlandse vrouw. En via die vriend ken ik natuurlijk anderen (want toegegeven, het klit wel bij elkaar... die Thaise dames zoeken elkaar op met de man als aanhang :D).
Maar goed, dat kan ook komen doordat de collega's & vrienden die een 'import' bruid hebben allemaal goede opleiding hebben/intelligent zijn. In de vriendenkring van 1 zit inderdaad een niet al te snuggere vrachtwagenchauffeur met thaise vrouw en die voldoet inderdaad wat meer aan de gevallen zoals je die op tv ziet.
Dat op t.v. echt hele trieste gevallen langs komen snap ik. Maar je kan nog steeds een goede opleiding/intelligent zijn/goede baan hebben en nog steeds op het gebied van vrouwen versieren verminderde capaciteiten hebben (om het maar in vriendelijker termen te houden).
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:41:15 #132
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110901416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Alec690 het volgende:
Ik vind het jammer dat vaak alleen de smerige verhalen in de media naar voren komen. Boer Joop met een Filipijns meisje van 20, dat soort dingen.

Ik heb zelf een Russische vriendin van 21, ben zelf 22. Ze woont inmiddels een paar maanden def. in NL met mij samen en daarvoor hebben we 3 jaar een relatie gehad.

Super interessant en leuk. Fantastische herinneringen aan de trips naar Moskou, St. Petersburg, de emoties, de schoonfamilie, de cultuur.

En met mij zijn vele andere eerlijke en succesvolle voorbeelden. Helaas hebben een hoop minder florissante types de neiging om in de media te verschijnen en het walgelijke stereotype neer te zetten. Als ik de meeste posts hier lees kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik niet veel anders dacht, tot een paar jaar geleden.

Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van de intelligentie, spirit en idealen die ik terug zie bij een hoop Russische vrouwen van de jongere generatie. Zeer sterk in discussies, focus op studie en carrière, het eigen succes willen maken, trots. Je praat met iemand, iemand die vaak verder kijkt en denkt dan menig leeftijdsgenoot. Je praat met een volwassen vrouw.

Ik ben in het avontuur gestapt. Veel emoties en problemen moeten overwinnen (immigratieregels, talloze voor-oordelen). Maar ontzettend gelukkig nu en trots.

Het is zoals zo vaak: de waarheid ligt in het midden. Er zijn goede en slechte voorbeelden. Maar laat je niet altijd leiden door de programma's in de media, die tonen iets (te) vaak enkel de slechte voorbeelden.
хорошo! ^O^

Ik ben inmiddels al weer bijna vijf jaar gelukkig met mijn Colombiaanse vriendin. We hebben elkaar in London ontmoet, en wonen hier samen. Veel van onze vrienden zijn ook internationale stellen, oa Braziliaans - Venezolaans, Duits - Colombiaans, Spaans - Brits, Litouws - Brits, Angolees - Pools, Congolees - Deens, enz enz. Allemaal stabiele gelijkwaardige relaties puur gebaseerd op liefde.

Je hebt helemaal gelijk dat er zoveel internationale stellen zijn die het gewoon allebei goed doen en een goede relatie hebben. Er zijn inderdaad ook genoeg voorbeelden van zielige westerse mannen die een arm en onderdanige bruid halen. En zelfs daar zijn genoeg voorbeelden waar beide partijen gelukkig zijn. Vergeet niet dat dat soort vrouwen vaak uit landen komen waar de mannen extreem machistisch zijn en dat ze blij zijn met een beetje zielige man die ze waardeert en niet slaat.

Maar goed, ik woon in een van de meest cosmopolitische steden ter wereld, dus ik heb misschien een wat andere kijk erop. Vanuit London gezien komen dit soort discussies en veel van de argumenten hier vrij provinciaal, ongeinformeerd en kinderachtig over.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:43:56 #133
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110901484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De vooroordelen komen door de uitzonderingen. In mijn omgeving ken ik aardig wat mensen met buitenlandse vrouw. En via die vriend ken ik natuurlijk anderen (want toegegeven, het klit wel bij elkaar... die Thaise dames zoeken elkaar op met de man als aanhang :D).
Hehe, dat hebben Latijns Amerikaanse vrouwen ook, vandaar dat ik veel NL - LatAm stellen ken :)
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:51:27 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110906810
quote:
Man (60) neergestoken door vriendin (35)

HENGELO (OV) - Een 60-jarige man uit Hengelo (Overijssel) is in zijn woning neergestoken. De politie heeft zijn 35-jarige partner opgepakt.
De steekpartij had vrijdagavond laat plaats aan de Prestohof.
De man is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.
Vrijdagavond is een buurtonderzoek gehouden en er is forensisch onderzoek verricht in de woning.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vriendin__35___.html
Soms zijn ze alleen wat heetgebakerd, die importbruidjes. :')
The End Times are wild
pi_110910903
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet in mijn waarneming...

[..]

Dat op t.v. echt hele trieste gevallen langs komen snap ik. Maar je kan nog steeds een goede opleiding/intelligent zijn/goede baan hebben en nog steeds op het gebied van vrouwen versieren verminderde capaciteiten hebben (om het maar in vriendelijker termen te houden).
Maar wat is er mis met 'verminderde capaciteiten' op het gebied van vrouwen versieren dan? Die vriend was ook niet al te sterk met dames omdat ie soms wat onhandig uit de hoek komt, al is hij verder heel sociaal. Maar NL dames die er een beetje leuk uitzien denken dan 'meh' en kijken verder. Terwijl hij een superleuke papa blijkt te zijn.
pi_110911939
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef Knipoogje het volgende:

Maar wat is er mis met 'verminderde capaciteiten' op het gebied van vrouwen versieren dan? Die vriend was ook niet al te sterk met dames omdat ie soms wat onhandig uit de hoek komt, al is hij verder heel sociaal. Maar NL dames die er een beetje leuk uitzien denken dan 'meh' en kijken verder. Terwijl hij een superleuke papa blijkt te zijn.
Ja, maar misschien dat die leuke NL dames meer kwaliteiten zoeken dan alleen maar "superleuke papa"... Mama wil ook wat lol hebben zegmaar.

Verder maakt het mij niet uit, ik constateer slechts.
pi_110912260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, maar misschien dat die leuke NL dames meer kwaliteiten zoeken dan alleen maar "superleuke papa"... Mama wil ook wat lol hebben zegmaar.

Verder maakt het mij niet uit, ik constateer slechts.
Veel mama's willen vooral mama zijn... zo zijn vrouwen nu eenmaal. Je ziet ze ook helemaal in extase opveren als er bv. een kleinzoon of kleindochter is geboren, terwijl mannen zoiets hebben van: ok, leuk. :P
pi_110912541
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:06 schreef Krantenman het volgende:

Veel mama's willen vooral mama zijn... zo zijn vrouwen nu eenmaal. Je ziet ze ook helemaal in extase opveren als er bv. een kleinzoon of kleindochter is geboren, terwijl mannen zoiets hebben van: ok, leuk. :P
Zo zijn helemaal niet alle mama's. Toevallig vandaag nog met een goede vriendin van mij gesproken die het zo prettig vond dat ze iemand in huis had voor de kleine, zodat als ze de avond ervoor teveel had gezopen ze tenminste in haar bed kon blijven en de kleine gewoon de verzorging krijgt die nodig is.

En zij is een prima voorbeeld van een leuke NL dame.

Dat de ingekakte en uitgedijde van pittig kapsel voorziene en in MPV verplaatsende NL dame alleen maar mama wil zijn zal best. Je vraagt je dan altijd af hoe ze kind nr. 2 hebben weten te regelen...
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:19:26 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110912695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo zijn helemaal niet alle mama's. Toevallig vandaag nog met een goede vriendin van mij gesproken die het zo prettig vond dat ze iemand in huis had voor de kleine, zodat als ze de avond ervoor teveel had gezopen ze tenminste in haar bed kon blijven en de kleine gewoon de verzorging krijgt die nodig is.

Dat de ingekakte en uitgedijde van pittig kapsel voorziene en in MPV verplaatsende NL dame alleen maar mama wil zijn zal best. Je vraagt je dan altijd af hoe ze kind nr. 2 hebben weten te regelen...
Hoezo iemand in huis? Wie gaat dat nu doen, of was het een au-pair?

Verder vind ik het eerder een teken van decadentie dan van leukheid, als vrouwen de zorg over hun kinderen uitbesteden zodat ze zich lam kunnen zuipen en de volgende ochtend in bed kunnen blijven.
The End Times are wild
pi_110912761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat hé. (Alcoholverslaafden in dit geval).

Ik denk in ieder geval dat vrouwen die vanuit de Filippijnen of Thailand zich inschrijven om hier een man te vinden niet dom zijn. Dat zijn volgens mij meestal vrouwen die heel duidelijk weten wat ze willen: een huwelijk en kinderen (en als dat dan in Europa is, des te beter, want hier is nu eenmaal meer sociale zekerheid).
pi_110912769
Een goede moeder is bijzonder sexy. Hoeft ze niet eens Russisch voor te zijn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110912938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef LXIV het volgende:

Gewoon iemand die in jouw huis een eigen kamer heeft en het huishouden doet.

quote:
Verder vind ik het eerder een teken van decadentie dan van leukheid, als vrouwen de zorg over hun kinderen uitbesteden zodat ze zich lam kunnen zuipen en de volgende ochtend in bed kunnen blijven.
Dat mag.
pi_110912991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef Krantenman het volgende:

Ja, ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat hé. (Alcoholverslaafden in dit geval).
Ja, want als je af en toe het laat maakt en wat meer drinkt dat 1 of 2 glaasjes ben je meteen een alcoholverslaafde... :')

quote:
Ik denk in ieder geval dat vrouwen die vanuit de Filippijnen of Thailand zich inschrijven om hier een man te vinden niet dom zijn. Dat zijn volgens mij meestal vrouwen die heel duidelijk weten wat ze willen: een huwelijk en kinderen (en als dat dan in Europa is, des te beter, want hier is nu eenmaal meer sociale zekerheid).
Ze zijn juist heel calculerend denk ik.

Alleen al daarom zou het mijn kopje thee niet zijn!
pi_110913010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Een goede moeder is bijzonder sexy.
Het kan samengaan, maar verder ga ik niet.
pi_110913195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jah.. en waar is Paps dan?

Of is die al gevlucht? :P
pi_110913271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:

Ze zijn juist heel calculerend denk ik.

Alleen al daarom zou het mijn kopje thee niet zijn!
Hier is dat niet zo. Geen vrouwen op zoek naar een NLs paspoort, ze zijn juost trots op hun eigen land en vrouwelijkheid.

En volkomen terecht.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110913321
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef El_Matador het volgende:

Hier is dat niet zo. Geen vrouwen op zoek naar een NLs paspoort, ze zijn juost trots op hun eigen land en vrouwelijkheid.

En volkomen terecht.
Waar is hier?

En bespeur ik hier weer een misplaatst "hier zijn ze tenminste vrouwelijk itt NL vrouwen"? Of bedoel je wat anders?

Edit: ik zie dat je in Colombia zit... Hoe ben je daar terechtgekomen als ik vragen mag?
pi_110913343
Het is gewoon simpel.

De vrouwen willen de armoede ontvluchten en de man wil een niet geëmancipeerde vrouw.

En Blijkbaar gaat het soms nog goed ook, al kan ik me bij sommige gevallen er weinig
bij voorstellen als je deze hele oude man ziet met die vrouw, maar goed die man is
dolgelukkig dat zie je aan alles, aan de oprechtheid van de vrouw twijfel ik wel,
maar ze heeft er blijkbaar veel voor over om uit Thailand weg te kunnen.

pi_110913454
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar is hier?

En bespeur ik hier weer een misplaatst "hier zijn ze tenminste vrouwelijk itt NL vrouwen"? Of bedoel je wat anders?

Edit: ik zie dat je in Colombia zit... Hoe ben je daar terechtgekomen als ik vragen mag?
Het is toch echt zo. Ze zijn veel vrouwelijker en daar trots op in plaats van het hardnekkige Nederlandse calvinisme. Heb niks tegen NLse vrouwen en al mijn exen waren NLs, maar het is echt een groot verschil.

In 2009 kwam ik hier voor het eerst en ik wilde al tijden naar Zuid-Amerika. Dus heb ik mijn eigen baan gecreeerd hier. Supertof.

pi_110913457
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

ze heeft er blijkbaar veel voor over om uit Thailand weg te kunnen.

Dan valt dan een beetje onder "meid, zo erg kan het toch niet zijn om van de honger om te komen... ".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')