abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110861924
is dat die slet van Ribery?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:37:51 #102
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110862049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef El_Matador het volgende:
is dat die slet van Ribery?
Nee, van Berlusconi.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12473645
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110871944
quote:
ow..... GADVERDAMME al kreeg ik 10 miljoen ! _O-

en het heeft nog een vervolg ook :'(

pi_110872465
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow..... GADVERDAMME al kreeg ik 10 miljoen ! _O-

en het heeft nog een vervolg ook :'(

Ja maar goed, Jambers, die ging ook wel altijd de meest extreme gevallen opzoeken.

Ik ken zelf een uitbater van een krantenwinkel met een Filippijnse vrouw, en voor zover ik dat kan beoordelen is dat wel een gelukkig huwelijk hoor.
pi_110872606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:10 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ja maar goed, Jambers, die ging ook wel altijd de meest extreme gevallen opzoeken.

Ik ken zelf een uitbater van een krantenwinkel met een Filippijnse vrouw, en voor zover ik dat kan beoordelen is dat wel een gelukkig huwelijk hoor.
uhhu ... vast wel (8>
pi_110872700
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

uhhu ... vast wel (8>
Niet zo negatief doen. Als ik jou morgen voorstel aan een rijke Russische oliemagnaat, dan val je misschien ook als een blok. :P
pi_110872759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Niet zo negatief doen. Als ik jou morgen voorstel aan een rijke Russische oliemagnaat, dan val je misschien ook als een blok. :P
Vast wel :Y

als jij het zegt ...
pi_110872897
echte liefde *; zelf het piemeltje stoort niet, want die is toch niet ''actief'' :')

pi_110872994
Mijn Oom heeft een Russische bruid , mooi jong mijn oom is 45 en heeft een bruid gehuwd van 34 ze was lief en aardig .. een hele dame ook wel op zijn Russisch, maar na een kind en 3 jaar, scheiding en nu een verblijfsvergunning en een uitkering:) .. Er zullen best wel goede huwlijken zijn met deze dames .. maar .. onderbuikgevoel in onze familie was sterk ..ennn toennnnn:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_110873066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef AndreaW het volgende:
Mijn Oom heeft een Russische bruid , mooi jong mijn oom is 45 en heeft een bruid gehuwd van 34 ze was lief en aardig .. een hele dame ook wel op zijn Russisch, maar na een kind en 3 jaar, scheiding en nu een verblijfsvergunning en een uitkering:) .. Er zullen best wel goede huwlijken zijn met deze dames .. maar .. onderbuikgevoel in onze familie was sterk ..ennn toennnnn:)
En hoeveel huwelijken tussen Nederlanders lopen niet op deze manier af?

Je zou de echtscheidingscijfers eens moeten bekijken, daar schrik je van hoor.
pi_110873159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef AndreaW het volgende:
Had ie eerst effe moeten goegelen (8>

Succes Heren !

[ Bericht 10% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 28-04-2012 04:57:18 ]
pi_110873181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Je zou de echtscheidingscijfers eens moeten bekijken, daar schrik je van hoor.
Ja ik begrijp wat je zegd, maar Nederlandse mannen willen een Thaise en of Russin.. omdat ze meer vrouw zijn en niet zo een Nederlandse gebekte vrouw met een carriere.. Meer onderdanig dus.. maar dat gaat niet altijd goed,. Deze dames willen een beter leven en die Nederlandse mannen zijn voer:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:28:18 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_110873183
Willy is een baas. _O_
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_110877779
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Had ie eerst effe moeten goegelen (8>

Succes Heren !
En wat zie ik daar nu weer: twee gelukkige mensen? Naar de brandstapel ermee.
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:09:58 #115
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110877827
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef SpecialK het volgende:
Willy is een baas. _O_
Ik ken maar een Willy die het waard is om hier te noemen. Wijlen Willy Vandersteen, de man die mij in mijn jeugd zwaar heeft beïnvloed. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110878246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Krantenman het volgende:

Het komt eigenlijk nooit voor tussen Nederlanders dat er bij elkaar gebleven wordt tot de verblijfstitel binnen is om vervolgens de ander te laten vallen als een baksteen.

Geen idee waarom, maar het is dus 0%.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110884107
Ik vind het jammer dat vaak alleen de smerige verhalen in de media naar voren komen. Boer Joop met een Filipijns meisje van 20, dat soort dingen.

Ik heb zelf een Russische vriendin van 21, ben zelf 22. Ze woont inmiddels een paar maanden def. in NL met mij samen en daarvoor hebben we 3 jaar een relatie gehad.

Super interessant en leuk. Fantastische herinneringen aan de trips naar Moskou, St. Petersburg, de emoties, de schoonfamilie, de cultuur.

En met mij zijn vele andere eerlijke en succesvolle voorbeelden. Helaas hebben een hoop minder florissante types de neiging om in de media te verschijnen en het walgelijke stereotype neer te zetten. Als ik de meeste posts hier lees kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik niet veel anders dacht, tot een paar jaar geleden.

Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van de intelligentie, spirit en idealen die ik terug zie bij een hoop Russische vrouwen van de jongere generatie. Zeer sterk in discussies, focus op studie en carrière, het eigen succes willen maken, trots. Je praat met iemand, iemand die vaak verder kijkt en denkt dan menig leeftijdsgenoot. Je praat met een volwassen vrouw.

Ik ben in het avontuur gestapt. Veel emoties en problemen moeten overwinnen (immigratieregels, talloze voor-oordelen). Maar ontzettend gelukkig nu en trots.

Het is zoals zo vaak: de waarheid ligt in het midden. Er zijn goede en slechte voorbeelden. Maar laat je niet altijd leiden door de programma's in de media, die tonen iets (te) vaak enkel de slechte voorbeelden.
pi_110884203
Naar ik mag aannemen heb je jouw vriendin niet via zo'n site... en dat is met name waar je de losers vindt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:29:35 #119
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_110884319
Misschien moeten Nederlandse vrouwen zich meer als vrouw gedragen ipv als mannen. Maar ja, sommige Russinnen kunnen daar ook wel wat van.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_110884743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Alec690 het volgende:
Ik vind het jammer dat vaak alleen de smerige verhalen in de media naar voren komen. Boer Joop met een Filipijns meisje van 20, dat soort dingen.

Ik heb zelf een Russische vriendin van 21, ben zelf 22. Ze woont inmiddels een paar maanden def. in NL met mij samen en daarvoor hebben we 3 jaar een relatie gehad.

Super interessant en leuk. Fantastische herinneringen aan de trips naar Moskou, St. Petersburg, de emoties, de schoonfamilie, de cultuur.

En met mij zijn vele andere eerlijke en succesvolle voorbeelden. Helaas hebben een hoop minder florissante types de neiging om in de media te verschijnen en het walgelijke stereotype neer te zetten. Als ik de meeste posts hier lees kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik niet veel anders dacht, tot een paar jaar geleden.

Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van de intelligentie, spirit en idealen die ik terug zie bij een hoop Russische vrouwen van de jongere generatie. Zeer sterk in discussies, focus op studie en carrière, het eigen succes willen maken, trots. Je praat met iemand, iemand die vaak verder kijkt en denkt dan menig leeftijdsgenoot. Je praat met een volwassen vrouw.

Ik ben in het avontuur gestapt. Veel emoties en problemen moeten overwinnen (immigratieregels, talloze voor-oordelen). Maar ontzettend gelukkig nu en trots.

Het is zoals zo vaak: de waarheid ligt in het midden. Er zijn goede en slechte voorbeelden. Maar laat je niet altijd leiden door de programma's in de media, die tonen iets (te) vaak enkel de slechte voorbeelden.
Maar het HOEFT ook niet altijd zo te gaan, maar een beetje voorzichtig zijn kan nooit kwaad.
En de meisjes zijn vaak ook ''slachtoffer'' zoals bij die boeren :X

Niet meer dan logisch dat ze dan zo snel mogelijk weg willen, ik zou het er niet eens
1 dag volhouden :')

Maar bij jou is het dus duidelijk een ander verhaal en da's mooi om te horen !
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:41:54 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110884946
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef rakotto het volgende:
Misschien moeten Nederlandse vrouwen zich meer als vrouw gedragen ipv als mannen. Maar ja, sommige Russinnen kunnen daar ook wel wat van.
Precies mijn punt. Nederlandse vrouwen willen geen kinderen baren, ze willen niet koken, ze willen 40 uur in de week werken, ze willen de baas zijn over de man, als ze al kinderen hebben dumpen ze hen op de crèche of bij opa en oma. En dan nog dat pittige kapsel...

Wat is er dan nog vrouwelijk aan ze? :?

Uiteraard bedoel ik niet alle Nederlandse vrouwen. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110885085
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard bedoel ik niet alle Nederlandse vrouwen. :)

ow.. gelukkig maar ....

pi_110888116
Goede vriend van mij heeft zijn thaise vrouw via een relatiebureau ontmoet. Zijn erg gelukkig samen en hebben inmiddels een kind. Hij heeft een eigen IT bedrijf en boert goed en meldde me ooit dat hij NL vrouwen gewoon niets vindt. Leeftijdsverschil is ongeveer 8 jaar en ik zou haar persoonlijk niet als knap omschrijven. Maar je merkt duidelijk dat ze van elkaar houden.

Thaise vrouwen willen net als alle vrouwen immers ook gewoon een knappe monogame vent. En als Westerling ben je al gauw exotisch knap. En monogaam.

Stel dat wij een betrekkelijk arm land waren en in Zweden is een vrouwenoverschot waardoor de vrouwen regelmatig hier importbruidegommetjes oppikken. Als zo'n Zweedse schoonheid interesse in jou heeft, dan wordt je echt wel verliefd hoor. En doe je het niet voor het geld. Tenminste, da's mijn mening.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_110890625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:08 schreef Krantenman het volgende:

[..]

En wat zie ik daar nu weer: twee gelukkige mensen? Naar de brandstapel ermee.
Dat was het verkeerde toepje, had dus deze moeten zijn. :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')