De meeste vrouwen vinden dat tegenwoordig prettiger dan gewoon seksquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar die willen altijd ondergepoept worden en zo. Niet echt mijn ding.
De mijne wil er toch echt niet aan hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden dat tegenwoordig prettiger dan gewoon seks
Huw gewoon een verse Marokkaanse. Mooi, lief, vrouwelijk en zorgzaam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar die willen altijd ondergepoept worden en zo. Niet echt mijn ding.
Dat zal lastig worden. Ik heb mezelf voorgenomen nooit in islamitsche zandbakken te komen, dus een bezoekje aan de familie wordt dan wat moeilijk. Een man een man. Een woord een woord.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huw gewoon een verse Marokkaanse. Mooi, lief, vrouwelijk en zorgzaam.
Geen pittige kapsels en halve mannen voor ons. Neen.²
Dan doe je jezelf tekort...quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen nooit in islamitsche zandbakken te komen,
Dat weet ik. Heb er gewoon 0,0 behoefte aan. Ga liever naar mooie landen waar het 2012 is en niet 1412...quote:
Ik heb aardig wat ervaring met Marokkaanse vrouwen en ik heb 1 woord voor je; Gilette.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huw gewoon een verse Marokkaanse. Mooi, lief, vrouwelijk en zorgzaam.
Geen pittige kapsels en halve mannen voor ons. Neen.²
Ga voor de grap eens kijken in Istanbul en vertel mij dan nog eens dat in Islamitische gebieden de tijd per definitie stil heeft gestaan...quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat weet ik. Heb er gewoon 0,0 behoefte aan. Ga liever naar mooie landen waar het 2012 is en niet 1412...
Turkije is een seculier land. Ik zou dan ook best een keer naar Istanbul willen hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens kijken in Istanbul en vertel mij dan nog eens dat in Islamitische gebieden de tijd per definitie stil heeft gestaan...
(overigens, in Twente is de 21e eeuw ook nog niet aangekomen, dus ik raad je gewoon aan om naar Istanbul te verhuizen als je zo graag modern wil zijn)
Het is geen grap.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben op Fok trouwens al ruim 12 jaar vrij immuun voor matige Twente grappen.
Ja ja, decennia nog wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is geen grap.
Ze lopen daar net zo goed enkele decennia achter als dat in bepaalde landen de klok een paar eeuwen achter staat...
Ten opzichte van eeuwen... dat staat er ook.quote:
Men is daar gewoon minder modern. Dat merk je als je daar bent. Jij misschien niet zo omdat je er vandaan komt, maar het is mij altijd opgevallen en ik kwam er in het verleden best vaak omdat ik nu eenmaal familie heb in die regio.quote:Kan je een voorbeeld geven?
Dus je valt op harige vrouwen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat ervaring met Marokkaanse vrouwen en ik heb 1 woord voor je; Gilette.
Nee een pittige theedoek en een vormloze pinguinjurk om de XXXXL-reet te verbergen, ook bij 35 graden. Zweetlucht bahhhhquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Geen pittige kapsels en halve mannen voor ons. Neen.
Mwoah. Heb 2 maal met een Marokaanse collega gerommeld. Ze werd nogal kort gehouden thuis en mocht alleen van huis naar werk en linea recta terug. Dus ze mocht nooit mee als wij met z'n allen eens wat leuks gingen doen. Dus wat deed ze? Juist de snol uithangen op kantoor. Zodoende pijpte ze dus niet alleen mij maar ook een gozer van ICT, van de financiële afdeling etc. Leuk hoor, maar ff neuken mocht echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ten opzichte van eeuwen... dat staat er ook.
[..]
Men is daar gewoon minder modern. Dat merk je als je daar bent. Jij misschien niet zo omdat je er vandaan komt, maar het is mij altijd opgevallen en ik kwam er in het verleden best vaak omdat ik nu eenmaal familie heb in die regio.
En voor de goede orde: dat viel mij dus als Brabander al op. En ik kan niet zeggen dat Eindhoven e.o. nu de grote voorlopers zijn.
Mij maakt het verder allemaal niet uit, maar om nu als tukker zo af te geven op achterlopen van moslims, dat is een beetje bespottelijk naar mijn nimmer bescheiden mening.
Ik had het over reizen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mwoah. Heb 2 maal met een Marokaanse collega gerommeld. Ze werd nogal kort gehouden thuis en mocht alleen van huis naar werk en linea recta terug. Dus ze mocht nooit mee als wij met z'n allen eens wat leuks gingen doen. Dus wat deed ze? Juist de snol uithangen op kantoor. Zodoende pijpte ze dus niet alleen mij maar ook een gozer van ICT, van de financiële afdeling etc. Leuk hoor, maar ff neuken mocht echt niet.
Pijpen kon ze wel hoor, maar ja je wil toch em erin hangen op een gegeven moment en dat mocht dan weer niet. Tja, beetje zo zo
Ik had het over Marokkaanse vrouwen, niet over Nederlandse tokkies.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee een pittige theedoek en een vormloze pinguinjurk om de XXXXL-reet te verbergen, ook bij 35 graden. Zweetlucht bahhhh
Enschede en Hengelo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien dat jouw familie in Manderveen op de boer woont of zo. Van die heikneuters die vla uit hetzelfde bord als de piepers eten? Ik kan me werkelijk niks bedenken wat hier minder modern is als in bv een Amsterdam.
Sorry, ben te druk met het programmeren van m'n kwantumcomputer.quote:
Hoax, IT-ers kunnen niet met vrouwen omgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dus ze mocht nooit mee als wij met z'n allen eens wat leuks gingen doen. Dus wat deed ze? Juist de snol uithangen op kantoor. Zodoende pijpte ze dus niet alleen mij maar ook een gozer van ICT, van de financiële afdeling etc. Leuk hoor, maar ff neuken mocht echt niet.
Hoax. Marokkaanse vrouwen werken niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoax, IT-ers kunnen niet met vrouwen omgaan.²
Of gewoon biseksueel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Ffleamig het volgende:
Thaise mensen, de jongens zien eruit als meisjes en de meisjes zien eruit als jongens, wie daarop valt is of zwaar pedofiel, homoseksueel of is bang voor vrouwen.
Je reageert wel erg gepikeerd voor iemand die dit soort vergelijkingen in de discussie brengt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry, ben te druk met het programmeren van m'n kwantumcomputer.
Maarre, je bekijkt het maar.Ik teleporteer mezelf naar het centrum. Lekker lunchen!
Takes one, to know one!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Ffleamig het volgende:
Thaise mensen, de jongens zien eruit als meisjes en de meisjes zien eruit als jongens, wie daarop valt is of zwaar pedofiel, homoseksueel of is bang voor vrouwen.
Nou daar liepen echt niet alleen maar enorme nerds rond hoor. Heb vaak gelachen met die gasten na het werk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja heeel erg NLe tokkies ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het over Marokkaanse vrouwen, niet over Nederlandse tokkies.²
Jawel, want goede ICT'ers hebben heel veel geld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel, want goede ICT'ers hebben heel veel geld.
Notice the PI.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je reageert wel erg gepikeerd voor iemand die dit soort vergelijkingen in de discussie brengt...
Dat wil niet zeggen dat je goed met vrouwen om kan gaan...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Jawel, want goede ICT'ers hebben heel veel geld.
Vrouwen en geld zijn bijna synoniemen. Zeker hier in het Westen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je goed met vrouwen om kan gaan...
Ben jij die jonge knul met een dikke bolide van de zaak?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwen en geld zijn bijna synoniemen. Zeker hier in het Westen.
Heel soms zie je ze kijken, zo'n jonge knul in een dikke bolide van de zaak...²
Wil je jezelf prostitueren dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij die jonge knul met een dikke bolide van de zaak?
Opel Astra en 1400 netto, heb ik me door BSB laten vertellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel wat rauw haar op mijn tedere face. Dat schrikt ze, gelukkig voor mij vrouw, wel een beetje af.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1400 euro netto in deze tijden is anders behoorlijke stabiel. Daar moet je niet lacherig over doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Opel Astra en 1400 netto, heb ik me door BSB laten vertellen.3
Spijs? Is dat een nieuw soort tablet of zo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1400 euro netto in deze tijden is anders behoorlijke stabiel. Daar moet je niet lacherig over doen.
Zeker als daar nog een verse bolide bij zit met laptop, mobiel en spijs.²
Ik had het over "om kunnen gaan met"...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar héb je het over?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef SpecialK het volgende:
Oke mensen. Het is nu officieel. Bansheeboy zit in werkelijk alle fok topics waar je nog mag posten en in de meeste heeft hij een goede troll draaiende.
Er is in elk dorp nog wel een ouderwetse smid aanwezig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja ja, decennia nog wel.Kan je een voorbeeld geven?
'Draaiende' nog wel...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef SpecialK het volgende:
Oke mensen. Het is nu officieel. Bansheeboy zit in werkelijk alle fok topics waar je nog mag posten en in de meeste heeft hij een goede troll draaiende.
Ter illustratie:quote:
Marokkaanse vrouwen vallen niet op rijke mannen??quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel soms zie je ze kijken, zo'n jonge knul in een dikke bolide van de zaak...²
Natuurlijk niet, Marokkaanse meisjes zijn allemaal nette Islamitische dames.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen vallen niet op rijke mannen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |