Bron.quote:Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.
In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.
Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1
Offtopic: Kerel, gebruik jij psychedelische paddestoelen in je gerechten ipv champignons of zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Ffleamig het volgende:
Okee om deel II te spekken zal ik nog een leuk verhaal uit mijn nabije omgeving vertellen; een neef van me heeft ergens achteraf een Poolse voormalige stripteasedanseres in zijn schuur zitten, het is een gruwelijke rot meid maar wel een mooi figuur en hij behandeld haar als stront, er zit zelfs geen verwarming in die schuur maar ja hij heeft geld dus laten we het maar op echte liefde houden
Nee ik gebruik gaan drugs, heb ik ook niet nodig en toch is dit verhaal 100 % waar.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Offtopic: Kerel, gebruik jij psychedelische paddestoelen in je gerechten ipv champignons of zo?
Like any of your postsquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee ik gebruik gaan drugs, heb ik ook niet nodig en toch is dit verhaal 100 % waar.
No shit, ik woon in Twente.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jullie maken echt nooit iets mee he?
In de schuur van de neef van Ffantast.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Ffleamig het volgende:
Okee om deel II te spekken zal ik nog een leuk verhaal uit mijn nabije omgeving vertellen; een neef van me heeft ergens achteraf een Poolse voormalige stripteasedanseres in zijn schuur zitten, het is een gruwelijke rot meid maar wel een mooi figuur en hij behandeld haar als stront, er zit zelfs geen verwarming in die schuur maar ja hij heeft geld dus laten we het maar op echte liefde houden
Was dat maar zo. Dan had ik tenminste een lekkere Poolse in de buurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de schuur van de neef van Ffantast.
Dat niet bestaande neefje heeft ook een tik van de molen gehad en ziet alles en iedereen voor een smakelijke Poolse aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Was dat maar zo. Dan had ik tenminste een lekkere Poolse in de buurt.
Heerlijke humor weer kopiepoesquote:Op donderdag 26 april 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de schuur van de neef van Ffantast.
Poolse vrouwen zijn niet smakelijk, de overlevingsdrang en grijze armoede van vele generaties heeft van hen de lachrimpels en lichthartigheid genetisch doen verdwijnen, eeuwenlange onthoofding van de elite heeft hen ook niet bepaald goed gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat niet bestaande neefje heeft ook een tik van de molen gehad en ziet alles en iedereen voor een smakelijke Poolse aan.
Ech nie!!! Ga 's een dagje naar Krakau. Je kijkt je ogen uit!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:02 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn niet smakelijk, de overlevingsdrang en grijze armoede van vele generaties heeft van hen de lachrimpels en lichthartigheid genetisch doen verdwijnen, eeuwenlange onthoofding van de elite heeft hen ook niet bepaald goed gedaan.
Prostituees en grietjes die eruit zien als prostituees genoeg daar ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef virl3 het volgende:
[..]
Ech nie!!! Ga 's een dagje naar Krakau. Je kijkt je ogen uit!
Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Heerlijke humor weer kopiepoes![]()
Maar ik geraak wel een beetje getergd door al dat wantrouwen hier tegen mijn sterke verhalen, die toch echt waar zijn dus ik zit op een plannetje te broeden.
Jij schrijft leuk goed en met een vleugje gezonde feminisme gelardeerd een scherpe rand, als ik jou nu eens anoniem een telefoonnummer of emailadres geef waar je en mijn verhalen kan staven en wellicht op free lance basis wat bij kunt schnabbelen in een pas opgestart landelijk blad?
Nu kan het zijn dat je al compleet vol zit met je tijd wat schrijven betreft maar heeey, het is niet zo maar een aanbod, geloof me, ik ben benieuwd of je durft en over je aversie jegens mij kunt stappen?
To dare or not to dare.
ja daar ben je wel zelf bijquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hee psst, ze zijn lief omdat ze je geld willen.Maar dat maakt niet uit, want dat willen Nederlandse vrouwen ook.
Zie jij hier foto's die ik niet zie?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Daaaajuuuumn, er is zelfs een deeltje twee
Nee, dat is wel een beetje bummer. Misschien moet daar even verandering in worden gebracht. Maar ik vind het een bijzonder grappig topic, de pro´s en cons en de fantastposts zijn humor.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zie jij hier foto's die ik niet zie?
Oh, ik ben niet bang dat Thaise, Russische of Nederlandse vrouwen lief tegen mij gaan doen voor geld hoor.quote:
Ik had je toch hoger ingeschat dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt dat ik meega in jouw megalomane fantasiewereldje. Nog geen mm.
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Daaaajuuuumn, er is zelfs een deeltje twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |