Als we maar niks in hoeven te spreken terwijl we een dom dansje doen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
'eer eer eer, wat wordt het morgen voor weer?'
Ik had er ook last van vanmiddag, ik zou even geduld hebben als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een iPhone en heb Whatsapp er meteen opgezet, maar nu ik hem in probeer te stellen (heb al een account) krijg ik geen connectie tot de server. Iemand een tip, of meer last van?
Morgen even richting de Phonehouse doen ze het zo voor je!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
iPhone 4S binnen, me guesta.
Net een foto gemaakt met de 3GS en de 4S, precies dezelfde foto. Wat een bagger kwaliteit is die 3GS dan eigenlijk.
Ik durf het bijknippen alleen niet aan...
Jep,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Voor degenen die hem nog niet hebben, iOS 5.1.1. is uit
Nice. Cheap Tom Tom aanschaffen dan misskienquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
AH heeft iTunes giftcards voor 15% korting deze week.
Gebrek aan vrienden lolsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg blijkbaar geen belletjes meer binnen iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
T-Mobile? Ik mis ook al dagen SMS en telefoontjes. Hoorde net ook weer dat ik gesmst benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg blijkbaar geen belletjes meer binnen iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
?quote:
Helemaal uit. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb al even lopen Googelen, maar ik had een vraagje over internet uitzetten in het buitenland. Websites geven aan dat het verstandig is om je data roaming uit te zetten. Is het daarnaast ook niet verstandig om ook het mobiele data uit te zetten? Lijkt mij als je die wel laat aanstaan dat ook voor hoge kosten kan zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |