Camera, Siri. Dat is het.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil waarschijnlijk gaan verlengen bij Vodafone met een iPhone. Twijfel alleen nog tussen de 4 en de 4S, die wel ietsje sneller zal zijn. Waar moet ik verder nog aan denken?
Maakt me allebei niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:
Liever een 4 met KPN dan een 4S met Vodafonequote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil waarschijnlijk gaan verlengen bij Vodafone met een iPhone. Twijfel alleen nog tussen de 4 en de 4S, die wel ietsje sneller zal zijn. Waar moet ik verder nog aan denken?
Ik heb een 4S met KPN niks mis mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever een 4 met KPN dan een 4S met Vodafone
Ik hoef geen toestel te leasen..quote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever een 4 met KPN dan een 4S met Vodafone
Idd, ik heb het letterlijk nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Siri
Dacht er vanmiddag nog aan hoe nutteloos dat is in dit land
Dat is alleen bij Hi. Bij KPN zelf heb je geen leasecontract.quote:
Dan vind ik VF gunstiger qua prijzenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Hi. Bij KPN zelf heb je geen leasecontract.
Die kwamen voorbij toen je 'm installeerde...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Update staat erop, geen idee wat de veranderingen zijn.
Wat een vooruitziende blik man.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef bjanaan het volgende:
Over een paar jaar Siri in het Nederlands ik denk dat dan meer Nederlandse mensen het gaan gebruiken!
Dat schiet al lekker op danquote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef bjanaan het volgende:
Over een paar jaar Siri in het Nederlands ik denk dat dan meer Nederlandse mensen het gaan gebruiken!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat schiet al lekker op dan
Dat doen ze veel sneller me dunkt. Zal dit jaar wel bruikbaar zijn. Ik hoorde van een vriend die een nicht heeft, die weer bij een groenteboer komt die een zoon heeft en daar een maat van, die weer een kapper heeft met een oom die iemand kent bij Apple en die zegt dat ze een Nederlandse stemacteur hebben aangenomen. Ene Rinus.
Siri gaat hier Rinus heten.
Als we maar niks in hoeven te spreken terwijl we een dom dansje doen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
'eer eer eer, wat wordt het morgen voor weer?'
Ik had er ook last van vanmiddag, ik zou even geduld hebben als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een iPhone en heb Whatsapp er meteen opgezet, maar nu ik hem in probeer te stellen (heb al een account) krijg ik geen connectie tot de server. Iemand een tip, of meer last van?
Morgen even richting de Phonehouse doen ze het zo voor je!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
iPhone 4S binnen, me guesta.
Net een foto gemaakt met de 3GS en de 4S, precies dezelfde foto. Wat een bagger kwaliteit is die 3GS dan eigenlijk.
Ik durf het bijknippen alleen niet aan...
Jep,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Voor degenen die hem nog niet hebben, iOS 5.1.1. is uit
Nice. Cheap Tom Tom aanschaffen dan misskienquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
AH heeft iTunes giftcards voor 15% korting deze week.
Gebrek aan vrienden lolsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg blijkbaar geen belletjes meer binnen iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
T-Mobile? Ik mis ook al dagen SMS en telefoontjes. Hoorde net ook weer dat ik gesmst benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg blijkbaar geen belletjes meer binnen iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
?quote:
Helemaal uit. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb al even lopen Googelen, maar ik had een vraagje over internet uitzetten in het buitenland. Websites geven aan dat het verstandig is om je data roaming uit te zetten. Is het daarnaast ook niet verstandig om ook het mobiele data uit te zetten? Lijkt mij als je die wel laat aanstaan dat ook voor hoge kosten kan zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |