Dat weet ik, maar in het geposte plaatje staat duidelijk 2 keer precies dezelfde tijd. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt als berichten snel achter elkaar komen.
Toen had de vraagsteller het over de kleuren, hè.quote:
Je zegt eerst duidelijk dat het een plaatje is van de berichtenapp en daarna zeg je dat het niet de berichtenapp isquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen had de vraagsteller het over de kleuren, hè.
Nee, ik zei dat die kleuren automatisch zo komen in de berichtenapp.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je zegt eerst duidelijk dat het een plaatje is van de berichtenapp en daarna zeg je dat het niet de berichtenapp is.
Dan zeg je in feite dus gewoon dat het de berichtenapp isquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat die kleuren automatisch zo komen in de berichtenapp.
Neen, want ik had het over de kleuren, zijnde groen en de andere.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:39 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dan zeg je in feite dus gewoon dat het de berichtenapp is
De lokale AH had ook een eenvoudig modelletje van een tientje hier. Die heb ik vandaag gehaald. Past primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://goo.gl/K61Hs
Ik heb deze al bijna twee jaar in gebruik. Topkwaliteit voor nog geen 20 euro. En je kunt ook nog een pasje in het hoesje zelf stoppen. Handig.
Nee hoor, is nergens meer voor nodigquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat dit echt doen, hè. Zeiken over elke komma die je kunt bedenken. Nou, kom maar op.
Ik zou (persoonlijk) eigenlijk liever willen weten hoe je de tijd bij elk bericht krijgt, dat is iets wat ik wel een beetje mis in de iOS Berichten app. Ik hoop dan ook dat Apple dit een keer meeneemt in een iOS updatequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Dennisweb het volgende:
Ik wou ook geen discussie ontlokken, ik wou en wil nog steeds graag weten hoe het kan dat de tinten anders zijn.
Dat dacht ik al. Iemand een suggestie hoe dat thema heet? Misschien leest iemand het nu die hem heel toevallig ook heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat is een thema hoor. Genoeg te vinden op iFans, Macthemes. Jailbreak only.
Ik heb geen idee maar ik gebruik nu "Edge Binding SMS" theme. Ziet er mooi uit naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:27 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Iemand een suggestie hoe dat thema heet? Misschien leest iemand het nu die hem heel toevallig ook heeft.
Ben eens benieuwd. Kwam bij mij ook zojuist binnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt erop dat Vodafone een provider-update aan het pushen is die Persoonlijke Hotspot activeert. Ik ging net naar Algemeen / Info en kreeg een provider-update. Na installatie was Persoonlijke Hotspot actief! Ik typ dit nu op mijn iPad getetherd via m'n iPhone.![]()
Godverdomme man, ik heb gisteren zo'n abonnement afgesloten! ¤15 voor niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt erop dat Vodafone een provider-update aan het pushen is die Persoonlijke Hotspot activeert. Ik ging net naar Algemeen / Info en kreeg een provider-update. Na installatie was Persoonlijke Hotspot actief! Ik typ dit nu op mijn iPad getetherd via m'n iPhone.![]()
dit is bite sms..quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Dennisweb het volgende:
Bij de iPad heb je van die hoesjes die je erom kan maken, en dat je hem dan ook uit kan klappen, om er vervolgens een driehoek van te maken waar de iPad dan op leunt.
Bestaan die dingen eigenlijk ook voor de iPhone?
Vraag 2:
Weet iemand hoe ze deze kleuren voor elkaar gekregen hebben? [ afbeelding ]
Kun je je niet beroepen op de wettelijke week bedenktijd ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb gisteren zo'n abonnement afgesloten! ¤15 voor niks.
Opgelost door Vodafone Webcare, goede service welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb gisteren zo'n abonnement afgesloten! ¤15 voor niks.
Enne?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opgelost door Vodafone Webcare, goede service wel.
Ze hebben de BloX uitgezet (als je het zelf doet loopt hij nog een maand door) en brengen alleen de dagen in rekening dat ik het daadwerkelijk gebruikt heb. Prima dus.quote:
iCloud backup maken (even checken wanneer de meest recente backup gemaakt is) via je iPhone (Instellingen -> iCloud) en via iTunes de firmware herstellen. Daarna de wizard volgen op je telefoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef Quoi het volgende:
Hoi![]()
Besloten mijn Iphone 3GS nog een jaartje te houden vanwege al die dure nieuwe abonnementen. Nu ineens heb ik problemen met mijn speaker! Soms valt ineens het geluid uit en met de knopjes linksboven-zijkant kan ik het volume niet meer regelen. Koptelefoontjes soms wel...
Nu kreeg ik de tip om een backup te maken en even te 'resetten' qua firmware. Voor ik dit doe: iemand hetzelfde probleem gehad?
En heeft misschien iemand een goede link naar een handleiding om die reset te doen?
Thanks
Je moet iOS 5.1.1 hebben. Dan naar Instellingen -> Algemeen -> Info gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb ook Vodafone, maar ik krijg de melding dat ik contact moet opnemen om een personal hotspot te activeren..
Hmm, bummer. Dan toch maar voor de jailbreak kiezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet iOS 5.1.1 hebben. Dan naar Instellingen -> Algemeen -> Info gaan.
Sja viel te proberen, maar dit heeft dus niet geholpen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
iCloud backup maken (even checken wanneer de meest recente backup gemaakt is) via je iPhone (Instellingen -> iCloud) en via iTunes de firmware herstellen. Daarna de wizard volgen op je telefoon.
Ik denk trouwens niet dat dit heel erg gaat helpen. Het lijkt er eerder op dat je telefoon in de war is of er een koptelefoon in de telefoon zit ja of nee, dus ik denk dat je beter even je koptelefoonaansluiting kan schoonmaken.
En dan krijg je dus van die dutjes net als op een autoruit bij steenslag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dohhhh ...
Pffff 1+1=2
Er komt ALTIJD troep tussen je telefoon en hoesje .. Dus ja dat gaat dan krassen en doen
Je hebt geld of niet hèquote:
Waar vind ik die?quote:
Ah dat is al handig. Bedanktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Instellingen > Algemeen > Gebruik > Gebruik mobiele netwerk
Datamanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah dat is al handig. Bedankt
Zijn er nog apps die dat soort informatie iets uitgebreider bijhouden?
Locatievoorzieningen blokkeren helpt dan alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |