iPhone 3,3gs,4 etc.quote:
Kan je tethered jailbreaken danquote:
Dan moet je toch altijd aan een computer hangen wil je dingen gedaan krijgen? dan maar nog wat langer wachten....quote:
Ja, maar je kan ook semi-tethered downloaden. Dan kan je hem gewoon rebooten maar dan werken je cydiatweaks niet totdat 'ie aan de computer heeft gehangenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dan moet je toch altijd aan een computer hangen wil je dingen gedaan krijgen? dan maar nog wat langer wachten....
Ach. Na 2jaar gewoon weer een nieuwequote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Is met een iPhone niet heel verstandig. Mocht de badkamer zo vochtig worden dat de waterschade indicator verkleurt kan je problemen krijgen bij een defect wat normaal gesproken gewoon binnen garantie valt.
Niet dat dit gelijk zal gaan gebeuren, maar persoonlijk zou ik het risico niet willen nemen
als je geld teveel hebt neem dan een fok abo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ach. Na 2jaar gewoon weer een nieuwe
Pffff indicators haha
5.0.1quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vreemd. Wat doet dat Cydia dan op mijn 4S?
Onderbouwquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef einschtein het volgende:
Jailbreaks(Ik wilde bijna jailbait neerzetten...)
Ga dan niet 'quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is lastig, eigenlijk gewoon onmogelijk. Ken 't nait beschrijven.
Heb hem naar 4.0.1 gezet.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vreemd. Wat doet dat Cydia dan op mijn 4S?
Hoe doe je dat nou weer?quote:
Gewoon elke 2jaar nieuw abo.. Dus nieuw toestel.... En dat al zo'n 13jaar langquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je geld teveel hebt neem dan een fok abo.
5.0.1 of 5.1 doel je op denk ikquote:
Ja je Apple ID wordt in brand gezet lolzzzquote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Droathoah het volgende:
Als je je Click and Buy account opgezegd en die gekoppeld hebt aan je Apple id. Heeft dat verdere consequenties voor je Apple ID?
Niets behalve het feit dat je geen apps meer kan kopen, de gratis apps kun je naturlich nog gewoon downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Droathoah het volgende:
Als je je Click and Buy account opgezegd en die gekoppeld hebt aan je Apple id. Heeft dat verdere consequenties voor je Apple ID?
Oplossing: Foxtube. Of dubbel op de home button klikken, helemaal naar links scrollen en op play drukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef KNAK het volgende:
iPhone zit vol met video's , veel van Youtube... jammer dat als je je phone in standby gooit, dat ie dan niet meer afspeelt, of dat er geen shuffle/automatisch next track doet in Video's.. alles overzetten naar mp4 dus
Is er trouwens al een 5.1 jailbreak mogelijkheid (niet de untethered lastige manier? en nee, hoef geen link )
Wel klote, kreeg mail dat ik moest gaan betalen omdat ik 12 maanden geen gebruikt had gemaakt van mijn C&B account. Het is wel minder dan 10 euro, dus kan het niet opnemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niets behalve het feit dat je geen apps meer kan kopen, de gratis apps kun je naturlich nog gewoon downloaden.
Camera, Siri. Dat is het.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil waarschijnlijk gaan verlengen bij Vodafone met een iPhone. Twijfel alleen nog tussen de 4 en de 4S, die wel ietsje sneller zal zijn. Waar moet ik verder nog aan denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |