SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jij bent er zeker zo een die op twitter zet dattie gaat poepen...
En ja die figuren bestaan echt
Ow God, een negatief woord over iOS en een positief iets over Android. Kritiek mag weer niet.
Ik volg specifiek een aantal mensen op landelijk en regionaal nieuwsgebied en van bestuurlijk niveau. De tweets die zij versturen vind ik vaak interessant genoeg om ze direct te willen lezen.
Ik ben 2 jaar gewend geweest om aktief geïnformeerd te worden over nieuwe tweets, nu moet ik een handmatige pull aktie doen en door mijn gewenning van de laatste twee jaar is het feit dat je de keus niet eens hebt voor mij een punt van kritiek.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Normaal heb ik 3G altijd uitstaan, om mijn batterij te besparen.
Vandaag had ik hem een keer aangezet om te kijken hoe lang mijn iPhone 4 het vol zou houden.
Ik heb hem om 7:00 van de oplader gehaald, en nu om 14:40 is hij bij normaal gebruik al op 18%.
Is dit extreem slecht, of is het gewoon normaal?![]()
Hangt af van wat je 'normaal gebruik' noemt... Als je 2 uur hebt zitten internetten is het niet zo gek.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Mijn toestel (iPhone 4) doet raar.
Als ik mensen bel hoor ik ze niet praten. Alleen als ik ze, tijdens een gesprek, op luidspreker zet hoor ik gepraat.
Dus: iPhone in gesprek > ik hoor geluid maar mensen horen mij niet.
iPhone in gesprek op luidspreker > werkt wel.
Hoe moet ik dit oplossen? Is dit hardware-matig?And remember, respect is everything!![]()
Dit had ik ook met de 3gquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef killfrenzy het volgende:
Mijn toestel (iPhone 4) doet raar.
Als ik mensen bel hoor ik ze niet praten. Alleen als ik ze, tijdens een gesprek, op luidspreker zet hoor ik gepraat.
Dus: iPhone in gesprek > ik hoor geluid maar mensen horen mij niet.
iPhone in gesprek op luidspreker > werkt wel.
Hoe moet ik dit oplossen? Is dit hardware-matig?
Het was over toen met mijn toestelOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Sinds afgelopen week krijg ik vaak de onderstaande melding. Heeft iemand hier een oplossing voor? Heb er alleen maar last van als ik op 3G zit.![]()
![]()
Ik heb een radio gekocht met bluetooth ondersteuning. Dat is ideaal. Muziek heeft een mooie fade out/fade als de app gesproken instructies wilt afspelen. Tevens is de radio meteen een carkit.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb iet veel verschil gemerkt. Het enige verschil is dat de speaker van die apparaten veel luider is dan die van de iPhone, dus als je een auto hebt die lawaai maakt, kan het zijn dat je daar last van hebt.
Nu kan ik:
- Muziek eenvoudig afspelen over mijn speakers
- Gemakkelijk navigeren met luide instructies met mijn muziek op de achtergrond
- Bellen via mijn radio die ook als carkit kan dienen.
Ik vind het zelf echt ideaal en het heeft me maar ¤100,- gekost. Snap niet waarom niet iedereen dat doet.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Met iTunes kun je dat toch gewoon doen?quote:Op zondag 29 april 2012 16:12 schreef Irakeesje het volgende:
heeft iemand nog die site voor me om heel makkelijk ringtones te maken?![]()
Ik heb een aux kabel gekocht, kan allemaal precies hetzelfdequote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb een radio gekocht met bluetooth ondersteuning. Dat is ideaal. Muziek heeft een mooie fade out/fade als de app gesproken instructies wilt afspelen. Tevens is de radio meteen een carkit.
Nu kan ik:
- Muziek eenvoudig afspelen over mijn speakers
- Gemakkelijk navigeren met luide instructies met mijn muziek op de achtergrond
- Bellen via mijn radio die ook als carkit kan dienen.
Ik vind het zelf echt ideaal en het heeft me maar ¤100,- gekost. Snap niet waarom niet iedereen dat doet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Maar dan kan je niet via je je radio de nummers kiezen toch? En een kabel is lelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een aux kabel gekocht, kan allemaal precies hetzelfde2000 light years from home![]()
Nope, via je iphone. Als je de kabel netjes wegwerkt valt het wel meequote:Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet via je je radio de nummers kiezen toch? En een kabel is lelijk.
Een kabel heb je sowieso wel toch? Ik neem aan dat je je iphone oplaadt in de autoquote:Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet via je je radio de nummers kiezen toch? En een kabel is lelijk.![]()
Dat is waar, maar als je een AUX-kabel hebt zit deze bovenin je iPhone en loopt deze min of meer over je radio heen naar zijn AUX-aansluiting.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Een kabel heb je sowieso wel toch? Ik neem aan dat je je iphone oplaadt in de auto
Maar inderdaad, als je het netjes wegwerkt moet het geen probleem zijn.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Een touchscreen in de auto vind ik heel onhandig. Bluetooth is veel fijnerquote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, via je iphone. Als je de kabel netjes wegwerkt valt het wel mee.
2000 light years from home![]()
http://www.dealextreme.co(...)ck-1-2m-34654?item=1quote:Op zondag 29 april 2012 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een aux kabel gekocht, kan allemaal precies hetzelfde
Wel zoiets hoop ik?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Heb sinds zaterdag een iPhone 4. Bevalt wel aardig aangezien het m'n eerste echte smartphone is moet ik nog wel beetje wennen aan een hoop dingen
.
Wel even een vraagje, welke routeplanner zouden jullie aanraden?![]()
Navigonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef 99.999 het volgende:
Heb sinds zaterdag een iPhone 4. Bevalt wel aardig aangezien het m'n eerste echte smartphone is moet ik nog wel beetje wennen aan een hoop dingen
.
Wel even een vraagje, welke routeplanner zouden jullie aanraden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dat is er en heet : Installousquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef 99.999 het volgende:
Heb geen t-mobile, dus ik zoek nog even door naar een goedkoop alternatief![]()
![]()
We gaan toch geen reclame maken voor illegale shit? We zijn er in het vorige topic al achter gekomen dat TomTom op de iPhone veel goedkoper is dan een losse navigatie. Als je dat er niet voor wilt betalen, gebruik je lekker Google Maps.![]()
Laat iedereen dat nou gewoon eens voor zichzelf bepalen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
We gaan toch geen reclame maken voor illegale shit? We zijn er in het vorige topic al achter gekomen dat TomTom op de iPhone veel goedkoper is dan een losse navigatie. Als je dat er niet voor wilt betalen, gebruik je lekker Google Maps.
Of hij installous gebruikt, een losse tomtom heeft of google maps gebruikt...wat boeit jou het?
Doe vooral zelf wat je goeddunkt.People assume too much.![]()
![]()
het maakt allemaal nogal wat los zie ik.
Het is voor mij toch al snel te ingewikkeld al die 'alternatieve' oplossingen dus de reclame maakt weinig indruk![]()
![]()
Moet je je in die TomTom app nou verplicht ook aanmelden bij Twitter, Facebook en TomTom places (ofzoiets)? Ik lees daar wat klachten over in de recensies in de app store namelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
We gaan toch geen reclame maken voor illegale shit? We zijn er in het vorige topic al achter gekomen dat TomTom op de iPhone veel goedkoper is dan een losse navigatie. Als je dat er niet voor wilt betalen, gebruik je lekker Google Maps.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het zal mij aan m'n reet roesten of je Installous gebruikt omdat je te gierig bent om een paar dubbeltjes aan een applicatie uit te geven. Maar die paupers die applicaties stelen zorgen er wel voor dat jailbreaken an sich een taboe wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Laat iedereen dat nou gewoon eens voor zichzelf bepalen...
Of hij installous gebruikt, een losse tomtom heeft of google maps gebruikt...wat boeit jou het?
Doe vooral zelf wat je goeddunkt.![]()
Nee is niet nodig. Ik heb dat niet gedaan in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je je in die TomTom app nou verplicht ook aanmelden bij Twitter, Facebook en TomTom places (ofzoiets)? Ik lees daar wat klachten over in de rcensies in de app store namelijk.![]()
Dus ik hoef ook niet mijn telefoonboek persé te delen? Dan slaan die klachten in de app store nergens op dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee is niet nodig. Ik heb dat niet gedaan in ieder geval.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat hoeft inderdaad niet. Dat is alleen maar om snel het adres van vrienden in te kunnen stellen zonder het steeds op te moeten zoeken.![]()
Goedkope en goede navigatie is Sygic.
Goede gratis navigatie is Waze. Het is open source en de routes zijn niet altijd perfect, maar ik vind het wel erg lekker werken. Ook fijn dat je duidelijke pijlen in beeld hebt, dat mis ik wel bij TomTom en Sygic (te klein).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jammer dat navigatie er niet standaard op zit. Ja maps maar niet zoals android t aanbiedt. Die werkt primajust give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Een paar dubbeltjes?! Wtf man!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zal mij aan m'n reet roesten of je Installous gebruikt omdat je te gierig bent om een paar dubbeltjes aan een applicatie uit te geven. Maar die paupers die applicaties stelen zorgen er wel voor dat jailbreaken an sich een taboe wordt.
Prima dat jij TomTom geweldig vindt, maar ga geen lulverhaal houden.
Ik noem 60 tot 80 euro niet "een paar dubbeltjes"Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een paar dubbeltjes?! Wtf man!
Prima dat jij TomTom geweldig vindt, maar ga geen lulverhaal houden.
Ik noem 60 tot 80 euro niet "een paar dubbeltjes"
Context jongen. Zoek ernaar.![]()
ik heb een tutorial gevolgd en heb nu een m4r bestand van 28 seconden, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet op mijn telefoon. ik heb sync ringtone gechecked.quote:Op zondag 29 april 2012 16:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Met iTunes kun je dat toch gewoon doen?dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
Is dat dezelfde als de androïdvariant? Aura?quote:
Daarvan vind ik zelf heel vervelend dat hij geen aankomsttijden geeft, of een "nog te rijden tijd".
En, geen huisnummers.
Mijn vrouw heeft TomTom op de iPhone en ik denk dat ik die zelf toch ook neem. Met verkeersabo er bij.![]()
Gewoon slepen naar je apparaat in iTunesquote:Op woensdag 2 mei 2012 03:08 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ik heb een tutorial gevolgd en heb nu een m4r bestand van 28 seconden, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet op mijn telefoon. ik heb sync ringtone gechecked.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het is even kloten, maar bij mij bleef ik t slepen en syncen en toen deed die 't opeens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:08 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ik heb een tutorial gevolgd en heb nu een m4r bestand van 28 seconden, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet op mijn telefoon. ik heb sync ringtone gechecked.![]()
Ik heb gewoon een nummer ingekort tot 28 seconde ofzo met itunes en die daar toen een nieuw bestand van laten maken. Dan krijg je een .m4r bestand ofzo. Als je die dan in itunes bij ringtones zet en die dan met je iPhone synct zou het moeten werken.
Ik heb toen een hele duidelijk site gebruikt, zal wel even kijken of ik die nog kan vinden.
Edit: al gevonden, bedoelde deze site
http://forum.iculture.nl/(...)nes-maken-via-iTunes
Werkte voor mij perfect"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
hnmm, ik heb zo'n bumper... zie ik net dat op het aluminium aan de zijkant wat beschadigingen zitten. Moet van die bumper komen, ding gaat er nooit af![]()
Meer mensen last van?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Algemeen probleemquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Qwea het volgende:
hnmm, ik heb zo'n bumper... zie ik net dat op het aluminium aan de zijkant wat beschadigingen zitten. Moet van die bumper komen, ding gaat er nooit af![]()
Meer mensen last van?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik las het dus op google idd. Dat kan toch nooit normaal zijn? Dus je koopt een bumper om je iphone te beschermen en vervolgens geeft dat kreng krassenquote:En dan roept de winkel "ja wij kunnen er niks aan doen"
Ja hallo, jullie verkopen die bumper toch?
Sleep ze voor de rechter, America stylequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het dus op google idd. Dat kan toch nooit normaal zijn? Dus je koopt een bumper om je iphone te beschermen en vervolgens geeft dat kreng krassenEn dan roept de winkel "ja wij kunnen er niks aan doen"
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Opzich logisch, er hoeft maar 1 zandkorreltje tussen het hoesje en telefoon te zitten .. En jawel krassen maar![]()
![]()
De winkel hoort het te vergoeden, schade onder 500 euro. Verhaal je schade aan de winkel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het dus op google idd. Dat kan toch nooit normaal zijn? Dus je koopt een bumper om je iphone te beschermen en vervolgens geeft dat kreng krassenEn dan roept de winkel "ja wij kunnen er niks aan doen"
![]()
Je koopt je bumper om hem tegen valschade te beschermen, niet tegen krassen op de zijkant. Daar adverteren ze ook niet mee, dus is het ook niet hun fout als je krassen op je toestel krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je koopt je bumper om hem tegen valschade te beschermen, niet tegen krassen op de zijkant. Daar adverteren ze ook niet mee, dus is het ook niet hun fout als je krassen op je toestel krijgt.
Seriously. Je koopt iets om hem tegen schade te beschermen en vervolgens maakt dat ding wat je hebt gekocht schade![]()
Case beschadigt iPhone, verkoper ontkent ze adverteren er niet mee dat ze beschermen tegen barsten. Dat je barsten kreeg is niet hun fout.
Ik zeg niet dat het niet schandalig is. Maar als je de schade op de verkoper probeert te verhalen, is dat wel hoe zij hier onderuit komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Seriously. Je koopt iets om hem tegen schade te beschermen en vervolgens maakt dat ding wat je hebt gekocht schade![]()
Case beschadigt iPhone, verkoper ontkent ze adverteren er niet mee dat ze beschermen tegen barsten. Dat je barsten kreeg is niet hun fout.![]()
Krassen op de zijkant kun je overigens makkelijk wegschuren zodat hij weer als nieuw is. Dat is het voordeel van brushed aluminium![]()
![]()
Waarom zou 'ie dat moeten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Splacka, zou je niet eens een persoonlijkheidstest af laten leggen bij de GGZ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:hahaha
Wanneer de volgende Iphone uitkomt zullen we erachter komen .. ( de mensen die langer hier rondlopen weten waar t over gaat ) haha![]()
Please tellquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldhahaha
Wanneer de volgende Iphone uitkomt zullen we erachter komen .. ( de mensen die langer hier rondlopen weten waar t over gaat ) haha
Wauw vandaag even Utrecht in geweest, Apple winkel ingegaan en loop eruit met een ISkin case en Apple In-Ears twee top aankopen mocht wel wat kosten maar het is het meer dan waard! :-)![]()
Niet nodig. My mother had me tested.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Splacka, zou je niet eens een persoonlijkheidstest af laten leggen bij de GGZ?![]()
Oke, iemand help. Ik heb m'n iPhone laten vallen vanochtend en m'n hele achterkant is aan diggelen. Wat kan ik het beste doen? Waar laten maken? Ik heb het toestel gewoon los gekocht in Apple store online. Ik heb geen verzekering en ik woon in de stad Groningen..Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Nieuwe backcover kopen voor een tientjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oke, iemand help. Ik heb m'n iPhone laten vallen vanochtend en m'n hele achterkant is aan diggelen. Wat kan ik het beste doen? Waar laten maken? Ik heb het toestel gewoon los gekocht in Apple store online. Ik heb geen verzekering en ik woon in de stad Groningen..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waar? En dan? Zelf vervangen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe backcover kopen voor een tientjeOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Www.sw-box.comquote:
Zelf vervangen inderdaad, zitten 2 schroefjes onderop het toestel. Even eruit schroeven en de backplate van je afduwen. Vervolgens zet je de nieuwe erop en draai je de schroeven er weer inOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hm en m'n andere opties? Plaatselijke Turk? I centre?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Gaat wel meer kosten dan een tientje dan, sommige shops rekenen 20 maximaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hm en m'n andere opties? Plaatselijke Turk? I centre?
[ Bericht 1% gewijzigd door GeeftJeEnergie op 04-05-2012 10:46:00 ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja kan het is echt een kwestie van 2 schroefjes losdraaien .. Is echt 1 minuut werk..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hm en m'n andere opties? Plaatselijke Turk? I centre?
Dus of zelf doen, wat heeeel goed te doen is of laten doen voor 10-15 euro max ( ex de cover zelf natuurlijk )![]()
Hmm, dat vind ik niet zo erg hoor. Ik had zelf namelijk gedacht dat het sowieso iets van 60,- zou worden ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat wel meer kosten dan een tientje dan, sommige shops rekenen 20 maximaalOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Zou wel zelf een backcover kopen, een OEM versie. Anders krijg je 'neppe' chinese onderdelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet zo erg hoor. Ik had zelf namelijk gedacht dat het sowieso iets van 60,- zou worden ofzo.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is er eigenlijk een manier om in één keer naar beneden te gaan in safari, zoals je ook in een keer omhoog kan door op de bovenbalk te tappen? Zou handig zijn met bv. fokforum mobile..![]()
![]()
Ik heb er nog een paar. Welke kleur moet je hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oke, iemand help. Ik heb m'n iPhone laten vallen vanochtend en m'n hele achterkant is aan diggelen. Wat kan ik het beste doen? Waar laten maken? Ik heb het toestel gewoon los gekocht in Apple store online. Ik heb geen verzekering en ik woon in de stad Groningen..![]()
In cydia zijn er tweaks voor te downloadenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef thettes het volgende:
Is er eigenlijk een manier om in één keer naar beneden te gaan in safari, zoals je ook in een keer omhoog kan door op de bovenbalk te tappen? Zou handig zijn met bv. fokforum mobile..![]()
Weet je toevallig de naam van zo'n tweak? Lijkt me ook wel handigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
In cydia zijn er tweaks voor te downloadenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar. Welke kleur moet je hebben?
Waar vind ik zo'n mini schroevendraaier eigenlijk? Had al bij m'n vader gevraagd, maar zo'n kleine had ie ook niet
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.
[ afbeelding ]
Waar vind ik zo'n mini schroevendraaier eigenlijk? Had al bij m'n vader gevraagd, maar zo'n kleine had ie ook niet
http://www.gsm-parts.nl/products/24/138/vorige_product.html-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik zat hier even te kijken, maar hoe weet ik of deze een OEM versie is? Dat staat er niet bij nl. (Je krijgt daar overigens een gratis schroevendraaier, dus dat scheelt.)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.
http://www.gsm-parts.nl/products/24/138/vorige_product.htmlOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Je kunt ook een line code bookmarken, hoef je geen tweak voor te installeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van zo'n tweak? Lijkt me ook wel handigIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
het is geen torx helaas..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.
http://www.gsm-parts.nl/products/24/138/vorige_product.html
maar een pentalobe![]()
![]()
Dat is goed te merken inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef einschtein het volgende:
Krijg volgende week de 4S.![]()
Heb nu de 3GS, dus zal wel een hele vooruitgang zijn.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
3GS valt ook bijna uit elkaar, schermpje is kapot (links bovenin) en de achterkant ziet er bagger uit. Dus werd ook tijd voor een nieuwe.quote:
Ik ben niet zo'n fan van bumpers en screenprotectors though. Hoesjes, soms, moeten ze echt nice zijn. Maar gebruiken jullie dat?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
het is geen torx helaas..
maar een pentalobe
[ afbeelding ]you're right!
Ik gebruik zelf een insteekhoesje, een pouch zegmaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
3GS valt ook bijna uit elkaar, schermpje is kapot (links bovenin) en de achterkant ziet er bagger uit. Dus werd ook tijd voor een nieuwe.
Ik ben niet zo'n fan van bumpers en screenprotectors though. Hoesjes, soms, moeten ze echt nice zijn. Maar gebruiken jullie dat?
Screenprotectors moet je niet aan beginnen en aan een gewone hoes heb je niks.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je hebt nog geluk gehad dat het de achterkant is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.
[ afbeelding ]
Waar vind ik zo'n mini schroevendraaier eigenlijk? Had al bij m'n vader gevraagd, maar zo'n kleine had ie ook nietAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik geloof niet dat ik tijdens mijn 16 jaar mobiel telefoongebruik zo lang een apparaat nog niet heb laten stuiteren als deze (mijn eerste) iPhone van 3mnd oud
Eigenlijk toch wel debiel.. een telefoon van glas kopen
Mai pben rai~!![]()
Koop een metalen backplatequote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef KNAK het volgende:
Ik geloof niet dat ik tijdens mijn 16 jaar mobiel telefoongebruik zo lang een apparaat nog niet heb laten stuiteren als deze (mijn eerste) iPhone van 3mnd oud
Eigenlijk toch wel debiel.. een telefoon van glas kopen
Weet iemand hier hoe ik een contact kan toevoegen op m'n contactenlijst? De persoon die me belde heb ik niet in mijn lijst staan en ik wil hem graag via optie "telefoon" toevoegen.![]()
Op dat pijltje naar rechts klikken in je berichten/telefoon schermpje naast het nummer dat je gebeld heeft. Krijg je allemaal opties om wat met dat nummer te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een contact kan toevoegen op m'n contactenlijst? De persoon die me belde heb ik niet in mijn lijst staan en ik wil hem graag via optie "telefoon" toevoegen."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Je gaat naar 'recent', dan bij het bewuste telefoonnummer het pijltje naar rechts en het wijst zich.The love you take is equal to the love you make.![]()
Heb er nu een week 1 maar ben ook voorzichtiger gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef KNAK het volgende:
Eigenlijk toch wel debiel.. een telefoon van glas kopen. En inderdaad een telefoon van glas
.
![]()
Dankje. Ik zat iedere keer op dat ene pijltje te schuiven waardoor er steeds gevraagd werd naar "wis".quote:Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op dat pijltje naar rechts klikken in je berichten/telefoon schermpje naast het nummer dat je gebeld heeft. Krijg je allemaal opties om wat met dat nummer te doen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: