Sleep ze voor de rechter, America stylequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het dus op google idd. Dat kan toch nooit normaal zijn? Dus je koopt een bumper om je iphone te beschermen en vervolgens geeft dat kreng krassenEn dan roept de winkel "ja wij kunnen er niks aan doen"
Ja hallo, jullie verkopen die bumper toch?
De winkel hoort het te vergoeden, schade onder 500 euro. Verhaal je schade aan de winkel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het dus op google idd. Dat kan toch nooit normaal zijn? Dus je koopt een bumper om je iphone te beschermen en vervolgens geeft dat kreng krassenEn dan roept de winkel "ja wij kunnen er niks aan doen"
Je koopt je bumper om hem tegen valschade te beschermen, niet tegen krassen op de zijkant. Daar adverteren ze ook niet mee, dus is het ook niet hun fout als je krassen op je toestel krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je koopt je bumper om hem tegen valschade te beschermen, niet tegen krassen op de zijkant. Daar adverteren ze ook niet mee, dus is het ook niet hun fout als je krassen op je toestel krijgt.
Ik zeg niet dat het niet schandalig is. Maar als je de schade op de verkoper probeert te verhalen, is dat wel hoe zij hier onderuit komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Seriously. Je koopt iets om hem tegen schade te beschermen en vervolgens maakt dat ding wat je hebt gekocht schade![]()
Case beschadigt iPhone, verkoper ontkent ze adverteren er niet mee dat ze beschermen tegen barsten. Dat je barsten kreeg is niet hun fout.
Waarom zou 'ie dat moeten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Splacka, zou je niet eens een persoonlijkheidstest af laten leggen bij de GGZ?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Please tellquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldhahaha
Wanneer de volgende Iphone uitkomt zullen we erachter komen .. ( de mensen die langer hier rondlopen weten waar t over gaat ) haha
Niet nodig. My mother had me tested.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Splacka, zou je niet eens een persoonlijkheidstest af laten leggen bij de GGZ?
Nieuwe backcover kopen voor een tientjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oke, iemand help. Ik heb m'n iPhone laten vallen vanochtend en m'n hele achterkant is aan diggelen. Wat kan ik het beste doen? Waar laten maken? Ik heb het toestel gewoon los gekocht in Apple store online. Ik heb geen verzekering en ik woon in de stad Groningen..
Waar? En dan? Zelf vervangen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe backcover kopen voor een tientje
Www.sw-box.comquote:
Gaat wel meer kosten dan een tientje dan, sommige shops rekenen 20 maximaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hm en m'n andere opties? Plaatselijke Turk? I centre?
Ja kan het is echt een kwestie van 2 schroefjes losdraaien .. Is echt 1 minuut werk..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hm en m'n andere opties? Plaatselijke Turk? I centre?
Hmm, dat vind ik niet zo erg hoor. Ik had zelf namelijk gedacht dat het sowieso iets van 60,- zou worden ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat wel meer kosten dan een tientje dan, sommige shops rekenen 20 maximaal
Zou wel zelf een backcover kopen, een OEM versie. Anders krijg je 'neppe' chinese onderdelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet zo erg hoor. Ik had zelf namelijk gedacht dat het sowieso iets van 60,- zou worden ofzo.
Ik heb er nog een paar. Welke kleur moet je hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oke, iemand help. Ik heb m'n iPhone laten vallen vanochtend en m'n hele achterkant is aan diggelen. Wat kan ik het beste doen? Waar laten maken? Ik heb het toestel gewoon los gekocht in Apple store online. Ik heb geen verzekering en ik woon in de stad Groningen..
In cydia zijn er tweaks voor te downloadenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef thettes het volgende:
Is er eigenlijk een manier om in één keer naar beneden te gaan in safari, zoals je ook in een keer omhoog kan door op de bovenbalk te tappen? Zou handig zijn met bv. fokforum mobile..
Weet je toevallig de naam van zo'n tweak? Lijkt me ook wel handigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
In cydia zijn er tweaks voor te downloaden
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar. Welke kleur moet je hebben?
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.
[ afbeelding ]
Waar vind ik zo'n mini schroevendraaier eigenlijk? Had al bij m'n vader gevraagd, maar zo'n kleine had ie ook niet
Ik zat hier even te kijken, maar hoe weet ik of deze een OEM versie is? Dat staat er niet bij nl. (Je krijgt daar overigens een gratis schroevendraaier, dus dat scheelt.)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.
http://www.gsm-parts.nl/products/24/138/vorige_product.html
Je kunt ook een line code bookmarken, hoef je geen tweak voor te installeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van zo'n tweak? Lijkt me ook wel handig
het is geen torx helaas..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een torx... ik heb er 1 in een mini schroevendraaier set zitten voor horloges.
http://www.gsm-parts.nl/products/24/138/vorige_product.html
Dat is goed te merken inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef einschtein het volgende:
Krijg volgende week de 4S.![]()
Heb nu de 3GS, dus zal wel een hele vooruitgang zijn.
3GS valt ook bijna uit elkaar, schermpje is kapot (links bovenin) en de achterkant ziet er bagger uit. Dus werd ook tijd voor een nieuwe.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
het is geen torx helaas..
maar een pentalobe
[ afbeelding ]
Ik gebruik zelf een insteekhoesje, een pouch zegmaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
3GS valt ook bijna uit elkaar, schermpje is kapot (links bovenin) en de achterkant ziet er bagger uit. Dus werd ook tijd voor een nieuwe.
Ik ben niet zo'n fan van bumpers en screenprotectors though. Hoesjes, soms, moeten ze echt nice zijn. Maar gebruiken jullie dat?
Je hebt nog geluk gehad dat het de achterkant is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Een witte. Er zijn al een aantal mensen die me een achterkantje aanboden, haha.
[ afbeelding ]
Waar vind ik zo'n mini schroevendraaier eigenlijk? Had al bij m'n vader gevraagd, maar zo'n kleine had ie ook niet
Koop een metalen backplatequote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef KNAK het volgende:
Ik geloof niet dat ik tijdens mijn 16 jaar mobiel telefoongebruik zo lang een apparaat nog niet heb laten stuiteren als deze (mijn eerste) iPhone van 3mnd oud
Eigenlijk toch wel debiel.. een telefoon van glas kopen
Op dat pijltje naar rechts klikken in je berichten/telefoon schermpje naast het nummer dat je gebeld heeft. Krijg je allemaal opties om wat met dat nummer te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een contact kan toevoegen op m'n contactenlijst? De persoon die me belde heb ik niet in mijn lijst staan en ik wil hem graag via optie "telefoon" toevoegen.
Heb er nu een week 1 maar ben ook voorzichtiger gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef KNAK het volgende:
Ik geloof niet dat ik tijdens mijn 16 jaar mobiel telefoongebruik zo lang een apparaat nog niet heb laten stuiteren als deze (mijn eerste) iPhone van 3mnd oud
Eigenlijk toch wel debiel.. een telefoon van glas kopen
Dankje. Ik zat iedere keer op dat ene pijltje te schuiven waardoor er steeds gevraagd werd naar "wis".quote:Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op dat pijltje naar rechts klikken in je berichten/telefoon schermpje naast het nummer dat je gebeld heeft. Krijg je allemaal opties om wat met dat nummer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |