Joh, écht?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef jenna83 het volgende:
Tja, mannen denken en functioneren blijkbaar vanuit hun penis ofzo....
Ik denk altijd vanuit mijn minipenisquote:
Zoveel wijsheid op zo'n kleine plek. Ik waardeer je, CC.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk altijd vanuit mijn minipenis.
Jij bent wel echt heel snel tevreden te stellen, hè?quote:
Verpest het maar weer. Ik dacht wel even indruk te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef jenna83 het volgende:
Klopt, ik ben heel makkelijk en snel tevreden...heb niet veel nodig om mijn lachspieren te kweken...ben van nature zo...
En dat zijn eigen vrouw geen tijd heeft voor ochtendseks. Het is natuurlijk niet voor niks dat hij de kinderen naar school brengt, zijn vrouw is natuurlijk al heel vroeg naar haar werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef HyperViper het volgende:
De psychologie erachter is waarschijnlijk gewoon dat hij jou lekker vindt en zijn penis in jouw vagina wil steken. Ik denk dat die koters er weinig mee te maken hebben.
Doet me denken aan afgelopen maandag toen de vrouw achter de bar bij de sportkantine met mij ging flirten, dus ik terugflirten, bleek haar man ook aan de bar te zitten en die ging heel lomp tegen mij doenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een heel enge relatie als flirten een taboe wordt.
Dat denkt een man ook niet..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jammer dat de mannen op die manier denken eigenlijk. Zodra ik flirt met iemand denk ik alleen maar 'wat een knappe man' en dan ga ik denken over hoe hij zal zijn en blabla maar ik denk niet meteen aan een penis in mijn vagina.
Frigide figuurquote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jammer dat de mannen op die manier denken eigenlijk. Zodra ik flirt met iemand denk ik alleen maar 'wat een knappe man' en dan ga ik denken over hoe hij zal zijn en blabla maar ik denk niet meteen aan een penis in mijn vagina.
Lekker gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is TS een vrolijke, gekke moeder.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
Zwaar mooi verhaal van die polarcatquote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Polarcat het volgende:
Ik geloof haar wel, Ziba is nogal naïef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |