komend weekend bedoel je.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
Jij denkt te veel aan volgend weekend. :d
Gelukkig weet je dat nog wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
komend weekend bedoel je.ik zit zonder water
Oe lekker, ik was net toe aan een bakkie.quote:
Dat duurt toch niet zo lang?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Hopelijk is het zo gebeurdquote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Gelijk maar even gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.pizzastunt.nl/
Inschrijven kan nog
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.quote:
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.
Nee ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.
Dat is balen, succes de volgende keer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Ik werk in een R&D afdeling, alles is hier highly confidential...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
Dat zal ook wel. Alleen in de it is het al aardig ingeburgerd maar in de engineering is het nog lang niet van zelfsprekend. Het is meer een cultuur die daarvoor moet veranderen.
[..]
Dat is balen, succes de volgende keer.![]()
Balen!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Hey! Long time no see..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Volgende keer beter!
Sja, daar kunnen die arme kinders niks aan doen toch..quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef DJMO het volgende:
ik word _moe_ van m'n kinderen![]()
![]()
Jan wil / kan niet slapen omdat de ketel wordt vervangen , en houdt daardoor z'n broertje wakker die ik niet op z'n nest kan leggen omdat de cv ruimte pal naast zijn kamer ligt
Zeg maar tegen Jan dat hij van mij mlief moet gaan slapen anders geef ik zijn doosje smarties niet terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef DJMO het volgende:
ik word _moe_ van m'n kinderen![]()
![]()
Jan wil / kan niet slapen omdat de ketel wordt vervangen , en houdt daardoor z'n broertje wakker die ik niet op z'n nest kan leggen omdat de cv ruimte pal naast zijn kamer ligt
"nee, ik wil niet smarties"quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Jan dat hij van mij mlief moet gaan slapen anders geef ik zijn doosje smarties niet terug.
Ga anders een stukje hardlopen met ze het is er lekker weer voor.
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey! Long time no see..
Verder wel alles ok?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.
Eerlijk gezegd wist ik ook eigenlijk al wel een beetje het antwoord op de vraag, ik wist natuurlijk dat er wat dingen zijn waar je mee te kampen hebt.. (en dan wil jij aan auto's gaan lopen sleutelen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.
En verder....ik mag eigenlijk niet zeuren maar je vraagt het:
Ondanks dat ik een paar week geleden pijnbestrijding heb gehad krijg ik gewoon steeds méér last van m'n rug.
Voetje wil ook niet erg, doof gevoel heeft m'n knie bereikt. Misschien maar weer es naar de neuroloog.
Maar verder alles prima!
Motor al verkocht?
En weet je al hoe je het met je auto op gaat lossen?
In mijn instructeursopleiding kwam ook de afkorting DOA voor, ook hier toepasbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
(en dan wil jij aan auto's gaan lopen sleutelen?)
Even afwachten dus...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
De motor is nog niet verkocht. De geïnteresseerde was eigenlijk al afgehaakt, heb hem toen een finale tegenbod gedaan en hij heeft gezegd daar nog even over te gaan nadenken. Hij klonk op zich wel redelijk positief..
Hoeft ook niet duur te worden als we via de DOA methode sleutelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Voor wat betreft de auto, die staat nog steeds kapot te wezen voor de deur. Moet daar echt even achteraan inderdaad, ik rij al bijna 2 weken in de auto van mijn moeder. Maargoed, die moet eigenlijk volgende week ook terug.. Garage maar weer eens bellen denk ik.
Alleen de pest is, het moet gewoon allemaal goedkoop, kan niet de Opel-dealer bellen en zeggen: kom hem maar halen en fix hem maar, want dat is hij gewoon niet waard. Ding is 14 jaar oud en heeft 235k op de klok. Maarja, geld voor een andere is er ook (nog) niet..
Wat is DOA?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
In mijn instructeursopleiding kwam ook de afkorting DOA voor, ook hier toepasbaar.
[..]
Even afwachten dus...
Hoe lang is dat geleden trouwens? De kans dat je'm helemaal niet meer hoort is ook aanwezig natuurlijk.
[..]
Hoeft ook niet duur te worden als we via de DOA methode sleutelen.
Nee gekheid, ik kan nog wel wát hoor!
Regel jij nou maar een stuurstang/spoorstang, knutselen we'm er samen onder.
Deal?
O, ik dacht Dead on arrival. Ik begreep hem al niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
DOA is Doe Op Aanwijzingen
Vrij vertaald: samen redden we dat wel.
Doe trouwens ook es een foto van je achterwiel als je wilt? Misschien dat we daar ook iets aan kunnen doen....
Ik kom wel eens in Groningen idd maar da's heel sporadisch. Was echt van plan om alleen naar jou te gaan die keer, voor 't zelfde geld zit het tegen en kost het meer tijd.
Dus regel maar zo'n ding, wij kunnen dat.
Dat van je motor is nog redelijk vers idd, hoop voor je dat dat gaat lukken!
Mmmmhhh......zou slecht nieuws zijn!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
O, ik dacht Dead on arrival. Ik begreep hem al niet.
Maarre.. ik heb wel 2 redelijk linker handen hoor...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
DOA is Doe Op Aanwijzingen
Vrij vertaald: samen redden we dat wel.
Doe trouwens ook es een foto van je achterwiel als je wilt? Misschien dat we daar ook iets aan kunnen doen....
Ik kom wel eens in Groningen idd maar da's heel sporadisch. Was echt van plan om alleen naar jou te gaan die keer, voor 't zelfde geld zit het tegen en kost het meer tijd.
Dus regel maar zo'n ding, wij kunnen dat.
Dat van je motor is nog redelijk vers idd, hoop voor je dat dat gaat lukken!
Ja, is goed..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
Regel die stang nou maar.
Edit, rest maar via pm?
Kan ze al een beetje van zich afbijten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de eerste ruzie met draak is ook alweer geweest
Ging ze vuurspuwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Ik sprong op tijd weg. nu is ze aangebrand.quote:
En vuur spugen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ze al een beetje van zich afbijten?
Stoute papa!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Ze wilde niet slapen.quote:
Ze heeft een komplot gesmeed met het zoontje van DJMO.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze heeft een komplot gesmeed met het zoontje van DJMO.
ze is zesquote:
Tisserdan?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah en in het inboedel topic gaat het ook weer lekker :| bah van sommige mensen word ik echt moe en vind het jammer dat sommigen ook niet een FHF ban kunnen krijgen...
Nee, maar anders haalt ze half 10 vanavond niet ivm 4daagse loop.quote:
Moet je maar eens lezen, gewoon triest.quote:
Ja ik kon nu echt niet meer mijn mond houden.. Heb al zeker 7 posts gedelete die ik wilde posten. En nu ben ik pleite want dan wil ik slaan (doe ik nooit hoor maar heb dan wel het gevoel dat ik het zou willen!)quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je maar eens lezen, gewoon triest.
Is ook niet de 1e keer, ze hadden al lang gekicked moeten zijn imho
Is het beste idd, alleen soms knap lastig!quote:
Ach, je hebt het gezegd. Nu maar weer vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja ik kon nu echt niet meer mijn mond houden.. Heb al zeker 7 posts gedelete die ik wilde posten. En nu ben ik pleite want dan wil ik slaan (doe ik nooit hoor maar heb dan wel het gevoel dat ik het zou willen!)
Nou goed we gaan weer verder met de rest van de dag :p wat zal ik zo eens gaan eten. Moet om 6u werken maar ga om kwart over 5 van huis gok ik :p
Daar pas ik niet tussen hoor..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi ik denk dat het onderweg ergens word :p of een soepje :p
Wie komt er vannacht bij me logeren? Als je goed zoekt vind je vast een plekje!
[ afbeelding ]
Hihi maar de boel is weer stof vrij en gezogen :p
quote:Thank you for your attention to this issue...
Schoenen zei je?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef Merlijn het volgende:
Zo, schoenen ook besteld. Nu nog riemen....
Opkrullen zal je!quote:
Oef, nu even niet.. Heb al een paar dagen last van m'n rug, dus lig gewoon even recht/languit op dit moment..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Schoenen zei je?
Volgens mij moet ik maar op de vrijmarkt gaan zitten maandag.. Wie weet raak k dan nog een paar schoenen kwijt :p
[..]
Opkrullen zal je!
Je hebt vast geen schoenen die bij mij passen...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Schoenen zei je?
Volgens mij moet ik maar op de vrijmarkt gaan zitten maandag.. Wie weet raak k dan nog een paar schoenen kwijt :p
[..]
Opkrullen zal je!
Moet ik dan op je gaan liggen ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi ik denk dat het onderweg ergens word :p of een soepje :p
Wie komt er vannacht bij me logeren? Als je goed zoekt vind je vast een plekje!
[ afbeelding ]
Hihi maar de boel is weer stof vrij en gezogen :p
Ach een paar hakken in maat 39 staat je vast!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je hebt vast geen schoenen die bij mij passen...
Alleen als jij mij daarna naar de gipskamer brengtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach een paar hakken in maat 39 staat je vast!
Ja, erg moe! dat wel en ik moet zo eten gaan maken maar heb geen zin. met de kids de klas schoongemaakt vanmiddagquote:
Ahhh hahaha altijd leuk om die kids bezig te zienquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, erg moe! dat wel en ik moet zo eten gaan maken maar heb geen zin. met de kids de klas schoongemaakt vanmiddag![]()
en hoe is het met jou
Ik wil, ik wil, ik wil.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef belle1608 het volgende:
Hallo allemaal!
Ooo jaaa ik heb een vaste aanstelling per 1 augustus voor 1 dag in de week![]()
![]()
op de school waar ik nu ook werk
![]()
blij blij!!
@Yska, hoor ik daar het woord schoenen?? Tell me
@ Merlijn succes met je wandelen vanavond! Hoop dat het droog blijft..
@ DJMO, wat een lieve foto!
@JK![]()
@?? Degene die wil
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil, ik wil.
Maar feli met je aanstelling.
Ja was erg leuk, wel vermoeiend hahaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahhh hahaha altijd leuk om die kids bezig te zien![]()
Ik ben net thuis van een rondje om de wereld dus ook aardig versleten en moet zo ook weer weg![]()
Gelukkig al wel gegetenlekker frietjes
iets leuks helaas niet maar het moet maarquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja was erg leuk, wel vermoeiend haha
Ga je iets leuks doen?
Ok! Sterkte!! en tot vanavond!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
iets leuks helaas niet maar het moet maarlater op de avond ben ik er weer!
Succes dan maar.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
iets leuks helaas niet maar het moet maarlater op de avond ben ik er weer!
Misschien wil DJMO haar hardloop route wat aanpassen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef belle1608 het volgende:
*vraagje* komt iemand hier wel eens in Spijkenisse?
Heb via een website een leuke kruidencarroussel gezien, voor 10 euro, als je hem ophaalt, hoef je geen verzendkosten te betalenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien wil DJMO haar hardloop route wat aanpassen.
Ik weet niet waarvoor het nodig is maar ik woon er dichterbij dan jij.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En ik kan m online ook niet vindenAls je geluk hebt komen er hier vanzelf aanfoto's
Kruiden heb ik wel maar dit is zo'n mooie standaardquote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb hier 2 dozen met kruiden staan wat moet je hebben?
Kookgek gezocht die belang heeft bij een kruidencollectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef maffemuts het volgende:
Zo Maffe de hele dag onderweg geweest is, helemaal gaar is en lekker even op de bank duikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de eerste de beste xenos induiken die je tegenkomt. heeft leukere voor minder geldquote:Op donderdag 26 april 2012 18:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kruiden heb ik wel maar dit is zo'n mooie standaard[ afbeelding ]
hmm, kom alleen maar tegen van minimaal 12 euroquote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
de eerste de beste xenos induiken die je tegenkomt. heeft leukere voor minder geld
* belle1608 zou JK graag een kopje koffie aanbieden, maar weet niet hoe ze koffie moet zettenquote:
Heb ik dat gezegd? Oh ja, de bittergarnituur..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 zou JK graag een kopje koffie aanbieden, maar weet niet hoe ze koffie moet zettenen aangezien JK op z'n lijn ging letten, kan ik je ook geen koekje aanbieden
Geniet ervan..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat even ontspannen onder de douche, tot zo!
Mij hoor je niet meer klagen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik doe niks wat jij ook niet zou doen, toch
FHF Bowlingmeetingquote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou jongens binnenkort maar een japanse nootjes meeting... Wij hebben 2 pallets vol met een tht datum van 30 april dit jaar :p
Getsie... Japanse nootjes..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou jongens binnenkort maar een japanse nootjes meeting... Wij hebben 2 pallets vol met een tht datum van 30 april dit jaar :p
Nouja, hij kan in ieder geval zijn naam goed spellen..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
mvbn hhh jjjjjjk . . m, g nmjhuymmnjh bk mlol ;l¶ß'l;x;./.;/
</geert >
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, hij kan in ieder geval zijn naam goed spellen..
hij zegt ook JK als je goed kijktquote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, hij kan in ieder geval zmijn naam goed spellen..
Voedselbank accepteert niks wat over de datum is en ik weet dat defensie wel eens is aangeklaagd dus nee bedankt..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Getsie... Japanse nootjes..
Misschien iets voor de voedselbank, anders?
Is dat zo?? Ik dacht dat de voedselbank juist vaak spul uitgaf dat net over datum was..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Voedselbank accepteert niks wat over de datum is en ik weet dat defensie wel eens is aangeklaagd dus nee bedankt..
Wat een ondankbare honden zijn het dan..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Voedselbank accepteert niks wat over de datum is en ik weet dat defensie wel eens is aangeklaagd dus nee bedankt..
Ja en sla bij de MCquote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Oh ja, de bittergarnituur..
Wat een geheugen belle!
Lekker, krijg ik die bij een paar schoenen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben effe offline, later op de avond weer terug
Ik ben er ook weer.quote:
Ben je nu al weer terugquote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Sorry meisje..
@de rest: hello!
Je hebt mij toch nog.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt mij toch nog.
* Rucky een biertje naar JK1982 toeschuift.
Dan hou ik het wel bij de komkommer.. wortels bahhquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan trek ik even een zak chips wortelen open.. tast toe!
smakelijk! ik aan de aardbeien kwarkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan trek ik even een zak chips wortelen open.. tast toe!
Ben je nu al weer terugquote:
Hmmz, da's ook maar waterige zutquote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij de komkommer.. wortels bahh
Baas boven baas..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
smakelijk! ik aan de aardbeien kwark
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je nu al weer terug![]()
![]()
[..]
Hmmz, da's ook maar waterige zut
[..]
Baas boven baas..
Rauwe wortels zijn ook niet lekker..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je nu al weer terug![]()
![]()
[..]
Hmmz, da's ook maar waterige zut
[..]
Baas boven baas..
*biertje aan de kant schuift en een glaasje water neemt..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Rauwe wortels zijn ook niet lekker..
Maar komkommers wel hoor, lekker op een cracker met plakje kaas en schijfjes komkommer
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*biertje aan de kant schuift en een glaasje water neemt..
Dank je nu heb ik zin in een cracker etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Rauwe wortels zijn ook niet lekker..
Maar komkommers wel hoor, lekker op een cracker met plakje kaas en schijfjes komkommer
* LaPeach cracker geeft aan Ruckyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je nu heb ik zin in een cracker etc.
quote:
Ja ff lekker ontspannen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Weer helemaal lekker fris?
Jammer dat je dan nog de deur uit moest voor de hond, of niet?
7 uurquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
toastjes en en gekookt ei! Lekker eten en dan zo maar naar bedje (want die moet ik eerst nog vrij maken) op tijd slapen zodat ik morgenochtend om 7u in de sportschool kan staan
jaa ik ben benieuwd of ht daadwerkelijk gaat gebeuren maar het is een mooi treven.. ik moet om 9u werken :pquote:
Ik was er net nog in de buurtquote:
sodeju ik zou toch mooi dat uurtje langer blijven liggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jaa ik ben benieuwd of ht daadwerkelijk gaat gebeuren maar het is een mooi treven.. ik moet om 9u werken :p
Ow ja das waarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik was er net nog in de buurt![]()
Ahh nee joh dan houden we wel een SAS dag
9 uur wat een luxe.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jaa ik ben benieuwd of ht daadwerkelijk gaat gebeuren maar het is een mooi treven.. ik moet om 9u werken :p
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kúnt vragen of ze crackers met kaas en komkommer hebben ipv de bittergarnituur
Tja winkels gaan gelukkig niet eerder openquote:
Fixed!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef belle1608 het volgende:
*gaat zo weer ff online op het tablet en vroeg slapen * belle1608 is gesloopt![]()
Dan zou ik juist naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tja winkels gaan gelukkig niet eerder opensupermarkten wel natuurlijk
Maargoed ik ben morgenaaf vast helemaal kapot. Je staat/loopt de hele dag, je moet rekenen bij de kassa en dan heb je ook nog allemaal vragen van klanten.. Hoe werkt dit/kan ik korting krijgen/wat kost dit/verkoopt u ook? :p dus morgenavond heb ik echt geen zin om naar de sportschool te gaan. En zaterdag ben ik ook aan het werk
Dan ben je niet de enige.quote:
Moet je gewoon aan boterbloempjes denken..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef LaPeach het volgende:
Op zich geen verkeerd idee... als ik kon slapen tenminste
Jaa nee, sinds kort als ik boterbloempjes hoor denk ik aan dingen waar ik niet aan wil denkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je gewoon aan boterbloempjes denken..
*Rucky ligt nu wakker omdat hij niewsgierig is.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa nee, sinds kort als ik boterbloempjes hoor denk ik aan dingen waar ik niet aan wil denken
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa nee, sinds kort als ik boterbloempjes hoor denk ik aan dingen waar ik niet aan wil denken
Die heb ik ff gemist denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky ligt nu wakker omdat hij niewsgierig is.
Misschien leg ik het je nog wel een keer uitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik ff gemist denk ik
Maar wordfeud en drawsomething zijn klaar dus ga ik lekker slapen. Trusten en tot morgen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Misschien leg ik het je nog wel een keer uit
Slaap lekker!!
Dinsdagquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Misschien leg ik het je nog wel een keer uit
Slaap lekker!!
Dat duurt niet lang meer.quote:
Ook weer wakker geworden?quote:
Net weer thuisquote:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Net weer thuis
Heb ik nog iets gemist?
ja, je dmquote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Net weer thuis
Heb ik nog iets gemist?
Neequote:
Hoe was het lopen?quote:
quote:
geld net zo goed voor jouquote:
Gezellig!quote:
Ik heb hem niet gemist.quote:
hans anders, pearle een optie? Anders ziter op 't strwinskyplein in rhoon nog een brillenzaak.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gezellig!
Iemand nog een goedkoop adres voor zonnebrillen? Die van mij is vanmiddag een gedeelte van de neusbrug afgebroken en kwijt...
reminds me.. ik moet eigenlijk nog eens achter lenzen aan voor van de zomer..quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hans anders, pearle een optie? Anders ziter op 't strwinskyplein in rhoon nog een brillenzaak.
Rayban heeft een facebook actie; gratiesquote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gezellig!
Iemand nog een goedkoop adres voor zonnebrillen? Die van mij is vanmiddag een gedeelte van de neusbrug afgebroken en kwijt...
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rayban heeft een facebook actie; graties
Enne anders een bril halen van het merk polaroid. Dan ben je 30 euro kwijt, das niet een astronomisch bedrag, maar heb je wel goede glazen.. Kan je vaak wel kopen bij elke opticien..
Facebook actie? Oh en polaroid heeft wel idd hetzelfde als ik nu heb (rayban).... Ik vind het een erg prettige bril, maar vrees dat ik diezelfde niet meer terugvind...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rayban heeft een facebook actie; graties
Enne anders een bril halen van het merk polaroid. Dan ben je 30 euro kwijt maar heb je wel goede glazen.. Kan je vaak wel kopen bij elke opticien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor bril dan ook, ik zal hem toch moeten laten aanpassen, ik heb een scheef hoofd
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Slaap lekker, gaan ik ook doen! Auf wiedersehen!quote:
Slaap lekker allemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja stomme tip van Yska
[..]
Slaap lekker, gaan ik ook doen! Auf wiedersehen!
* rent terug en Jaleesa knuffel geeft *quote:
Begin de dag met een lach is hier geluktquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:22 schreef DJMO het volgende:
koffie .. en koppijn van een krijsende jan :x snotjoch vind het gewoon leuk om te gillen .. zegt er ook nog even trots achteraan: "zo da was hard"
Nee, daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
Jan: mama ik wil drinken
ik: *schenkt beker melk in*
Jan: neehee ik zei siroop *smijt beker kwaad op de grond*
Ik: zet beker op tafel en jan op z'n afkoelstoel
Jan: (janktoontje) ik wihihiil toooocch meeheelk
en zo gaat dus idem met z'n cracker .. niet blij mee om zeven uur 's ochtends
Dat kan ik me nou totaal niet voorstellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:26 schreef belle1608 het volgende:
Maar DJMO kan me voorstellen dat jij er niet blij mee bent!!
Nah, denk het niet. Zit dan niet prettig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:16 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!
Merlijn doe je dinsdag ook je pak aan![]()
Nog maar een half dagje werken en dan VAKANTIE![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef DJMO het volgende:
kan iemand die duracell batterij uit die stuiterbal slopen hier? *zucht*
quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
Jan: mama ik wil drinken
ik: *schenkt beker melk in*
Jan: neehee ik zei siroop *smijt beker kwaad op de grond*
Ik: zet beker op tafel en jan op z'n afkoelstoel
Jan: (janktoontje) ik wihihiil toooocch meeheelk
en zo gaat dus idem met z'n cracker .. niet blij mee om zeven uur 's ochtends
Da's ook niet aardig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef DJMO het volgende:
*hamer aanpakt van Merlijn en Papabears koffie steelt
Ik zit niet op de kleuterschool.quote:Deze deurkruk is van iedereen dus handen wassen is één....
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:11 schreef Rucky het volgende:
Staat er hier op de wc deur:
[..]
Ik zit niet op de kleuterschool.
Nou, ik verbaas me er nog dagelijks over wat een varkens er hier op het werk blijkbaar rondlopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:11 schreef Rucky het volgende:
Staat er hier op de wc deur:
[..]
Ik zit niet op de kleuterschool.
Zeker op kantoor vind ik dat je schone handen moet hebben. Als ik in de fabriek bezig ben wil ik er nog wel eens anders overdenken. Dan moet ik mijn handen van te voren wassen anders is mijn zaakje aan het eind vd dag zwart.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik verbaas me er nog dagelijks over wat een varkens er hier op het werk blijkbaar rondlopen.
Gewoon een middelgroot bedrijf/kantoor in Amsterdam Zuidoost..
Zal maar geen voorbeelden noemen..
Wat doe je voor werk eigenlijk dan? Mag ook via DM desnoods..quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker op kantoor vind ik dat je schone handen moet hebben. Als ik in de fabriek bezig ben wil ik er nog wel eens anders overdenken. Dan moet ik mijn handen van te voren wassen anders is mijn zaakje aan het eind vd dag zwart.
Aha, maar niet iets met computers dus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Rucky het volgende:
Offshore engineering een beetje met bootjes spelen. Bij mijn vorige werkgever was ik ook vaak in de fabriek bezig met het bouwen van machines.
Maar nu even niet want het is lunchtijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:20 schreef JK1982 het volgende:
Ah, dus toch.. dacht al dat ik je wel eens over werk met computers had gehoord
Nette service van Eyewishquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
Zo... de kapsalon was goed te doen, lunchen met oude collega's... Bril is gratis gerepareerd, Eyewish groeneveld heeft een topservice!
Model zegt net af voor zondag
Mjah, mijn weekendplanning weer aan gortquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nette service van Eyewish![]()
Balen dat je model niet door gaat
Er is niet iemand die je evt zou kunnen bellen ter vervanging?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, mijn weekendplanning weer aan gort
Niet echt, er was een bepaalde setting bedacht die nu dus niet door kan gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Er is niet iemand die je evt zou kunnen bellen ter vervanging?
Ohh balen zeg..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet echt, er was een bepaalde setting bedacht die nu dus niet door kan gaan.
Baal er stevig van inderdaad... Ach ja, dan maar weekendje in de tuin werken.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Baal er stevig van inderdaad... Ach ja, dan maar weekendje in de tuin werken.
Jij nog goed nieuws gekregen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja je moet wat
![]()
Leuk is anders, maar ja helaas
Ik hoop dat het je gaat lukken tussen de buien door want van het weekend wordt het aardig kloteweer volgens de voorspellingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Baal er stevig van inderdaad... Ach ja, dan maar weekendje in de tuin werken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je gaat lukken tussen de buien door want van het weekend wordt het aardig kloteweer volgens de voorspellingen.
Nee joh pfff ben vanaf gister al bezig met bellen.. dus gooi nu maar een briefje in de bus met dat hun mij maar moeten bellen, en aangegeven bij woonvisie hier, zodat hun ook weten van de stand van zakenquote:
Lekker handig weer, zo kom je ook geen steek verderquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee joh pfff ben vanaf gister al bezig met bellen.. dus gooi nu maar een briefje in de bus met dat hun mij maar moeten bellen, en aangegeven bij woonvisie hier, zodat hun ook weten van de stand van zakendat mens heeft gewoon der mobiel uitstaan
Nee ik loop nu al 3 dagen te balen achter elkaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker handig weer, zo kom je ook geen steek verder
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee joh pfff ben vanaf gister al bezig met bellen.. dus gooi nu maar een briefje in de bus met dat hun mij maar moeten bellen, en aangegeven bij woonvisie hier, zodat hun ook weten van de stand van zakendat mens heeft gewoon der mobiel uitstaan
Iets met regen en zonneschijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee ik loop nu al 3 dagen te balen achter elkaaralles lijkt mis te gaan
![]()
Ik ben gewoon niet voor het geluk geboren laten we het daar maar op houden![]()
Dat is waar, maar soms heb je zo eens van die momentenquote:
Zolang je de moed maar niet verliest en in jezelf blijven geloven kom je er wel doorheen is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms heb je zo eens van die momenten
Oh ja hoor dat komt wel goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang je de moed maar niet verliest en in jezelf blijven geloven kom je er wel doorheen is mijn ervaring.
Brrrr... mijn favoriete winkelquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh ja hoor dat komt wel goed![]()
Ga straks alvast lekker shoppen bij die Ikea![]()
Als je even zwaait op de parkeerplaats dan zal ik opletten of ik je zie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh ja hoor dat komt wel goed![]()
Ga straks alvast lekker shoppen bij die Ikea![]()
Ik denk eerder dat ze naar die in Barendrecht gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je even zwaait op de parkeerplaats dan zal ik opletten of ik je zie.
O, is er daar ook één had ik dat maar eerder geweten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze naar die in Barendrecht gaat.
Ga toch shoppen.quote:
Zit op m'n werk.. En moet vanavond oppas spelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga toch shoppen.![]()
Maar ik moet ook hoognodig mijn kledingkast uitbreiden maar stel dat ook steeds maar uit.
For what it's worth: ik leef met je mee..quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:48 schreef maffemuts het volgende:
Sja... ik blijf bezig vandaag
6:30 opstaan, koffie en overige ochtend ritueel.
7:00 kind 1 uit bed trekken, plens water over heen gooien, badjas aan, ontbijten en aankleden
7:45 kind 2 uit bed plukken, wassen, aankleden, ontbijten, wassen want onder de jam, aankleden, op bank gooien voor de tv
8:15 fatsoeneer ronde, vissen + kat voeren, vaat verzamelen en vaatwasser aangooien, was verzamelen en wasmachine aangooien
8:30 deur uit kind 1 naar school brengen
8:50 terug, was uit wasmachine plukken in droger gooien en kookwas aanzet.
9:15 kind 2 in box deponeren, kamer kind 2 opruimen en 'verbouwen'
10:00 koffie, wasmachine weer leeg plukken en e.e.a buiten hangen
10:30 kind 2 entertainen
11:15 stofzuigen door woonkamer, slk 1 en slk 2.
11:45 kind 2 weer 'aankleden' en kind 1 ophalen uit school
12:10 snelvaakt lunch, vaat en gymtas inpakken
13:00 kind 1 &2 weer 'aankleden' en kind 2 naar schoolbrengen
13:15- 14:15 maandafsluiting met mini-optredens van de onderbouw klasjes @ school
14:25 kind 2 op bed gooien voor een dutje
14:40 mail controleren, hier en daar bijlezen
en nu moet ik nog slk 3 en woonkamer opruimen, toilet + badkamer en de keuken kan eigenlijk ook wel een uitgebreide sopbeurt gebruiken..
(en om 15:30 gaat alles gewoon weer verder want dan komt kind 1 uit school etc etc etc)
NEE PRUTSERS! * IK * heb het ding wel weer aan de praat gekregen, dat jullie een domme kaart niet kunnen vinden in jullie eigen systeem is niet mijn fout. Zo. Ik heb gesproken.quote:De kaart kan in ons systeem niet gevonden worden waardoor wij deze niet kunnen koppelen, de problemen die u beschijft kunnen ook duiden op een defecte geheugenkaart.
Daarom vragen wij u uit voorzorg om de kaart om te ruilen bij uw dealer.
Ik hoop dat u naar tevredenheid bent geholpen. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groeten,
XXXX XX
TomTom Customer Care Team
huh? ik mis ff stukje, ik bedoelde dat ik nieuwsgierig was naar je shoot ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef Merlijn het volgende:
Waarheen Belle? Ik ben maar naar huis gegaan inmiddels.
Een urbex setting, maar dat gaat nu niet door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
huh? ik mis ff stukje, ik bedoelde dat ik nieuwsgierig was naar je shoot idee
Das wel vet ja! balen dat het niet door gaat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een urbex setting, maar dat gaat nu niet door.
Dat vind ik vaak wel mooie foto's.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een urbex setting, maar dat gaat nu niet door.
Lokaties? Ik dacht dat het foto's zijn waarbij je mbv de juiste verlichting het reliëf te zien krijgt. effe een vb zoeken. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ken de urbex lokaties wel maar ben er nog nooit geweest en dus ook nooit foto's gemaakt
Nee helaas, ben maandag, woensdag en vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:08 schreef belle1608 het volgende:
Hallo allemaal!!
@Merlijn je maakt me nieuwsgierig (shoot)
@JK, ik ga morgen met vriendlief shoppen, je hebt dinsdag zeker geen vrij
@ La Peach knuff
@DJMO ik moet ook heel veel opruimen & schoonmaken, maar geen zin heb nog 1.5 uur..
@ Maffemuts, pff dat is drukker dan dat ik vandaag met mijn kleuters had en gister!
@LaPeach, leuk ikea, kom er alleen bijna nooit
@ Rucky hoi!!!
IK HEB VAKANTIEsorry even heel blij! en een vriendinnetje kwam net met een hele zooi mini's ben nu bijna compleet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |