komend weekend bedoel je.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
Jij denkt te veel aan volgend weekend. :d
Gelukkig weet je dat nog wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
komend weekend bedoel je.ik zit zonder water
Oe lekker, ik was net toe aan een bakkie.quote:
Dat duurt toch niet zo lang?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Hopelijk is het zo gebeurdquote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Gelijk maar even gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.pizzastunt.nl/
Inschrijven kan nog
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.quote:
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.
Nee ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.
Dat is balen, succes de volgende keer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Ik werk in een R&D afdeling, alles is hier highly confidential...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
Dat zal ook wel. Alleen in de it is het al aardig ingeburgerd maar in de engineering is het nog lang niet van zelfsprekend. Het is meer een cultuur die daarvoor moet veranderen.
[..]
Dat is balen, succes de volgende keer.![]()
Balen!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Hey! Long time no see..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Volgende keer beter!
Sja, daar kunnen die arme kinders niks aan doen toch..quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef DJMO het volgende:
ik word _moe_ van m'n kinderen![]()
![]()
Jan wil / kan niet slapen omdat de ketel wordt vervangen , en houdt daardoor z'n broertje wakker die ik niet op z'n nest kan leggen omdat de cv ruimte pal naast zijn kamer ligt
Zeg maar tegen Jan dat hij van mij mlief moet gaan slapen anders geef ik zijn doosje smarties niet terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef DJMO het volgende:
ik word _moe_ van m'n kinderen![]()
![]()
Jan wil / kan niet slapen omdat de ketel wordt vervangen , en houdt daardoor z'n broertje wakker die ik niet op z'n nest kan leggen omdat de cv ruimte pal naast zijn kamer ligt
"nee, ik wil niet smarties"quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Jan dat hij van mij mlief moet gaan slapen anders geef ik zijn doosje smarties niet terug.
Ga anders een stukje hardlopen met ze het is er lekker weer voor.
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey! Long time no see..
Verder wel alles ok?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.
Eerlijk gezegd wist ik ook eigenlijk al wel een beetje het antwoord op de vraag, ik wist natuurlijk dat er wat dingen zijn waar je mee te kampen hebt.. (en dan wil jij aan auto's gaan lopen sleutelen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.
En verder....ik mag eigenlijk niet zeuren maar je vraagt het:
Ondanks dat ik een paar week geleden pijnbestrijding heb gehad krijg ik gewoon steeds méér last van m'n rug.
Voetje wil ook niet erg, doof gevoel heeft m'n knie bereikt. Misschien maar weer es naar de neuroloog.
Maar verder alles prima!
Motor al verkocht?
En weet je al hoe je het met je auto op gaat lossen?
In mijn instructeursopleiding kwam ook de afkorting DOA voor, ook hier toepasbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
(en dan wil jij aan auto's gaan lopen sleutelen?)
Even afwachten dus...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
De motor is nog niet verkocht. De geïnteresseerde was eigenlijk al afgehaakt, heb hem toen een finale tegenbod gedaan en hij heeft gezegd daar nog even over te gaan nadenken. Hij klonk op zich wel redelijk positief..
Hoeft ook niet duur te worden als we via de DOA methode sleutelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Voor wat betreft de auto, die staat nog steeds kapot te wezen voor de deur. Moet daar echt even achteraan inderdaad, ik rij al bijna 2 weken in de auto van mijn moeder. Maargoed, die moet eigenlijk volgende week ook terug.. Garage maar weer eens bellen denk ik.
Alleen de pest is, het moet gewoon allemaal goedkoop, kan niet de Opel-dealer bellen en zeggen: kom hem maar halen en fix hem maar, want dat is hij gewoon niet waard. Ding is 14 jaar oud en heeft 235k op de klok. Maarja, geld voor een andere is er ook (nog) niet..
Wat is DOA?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
In mijn instructeursopleiding kwam ook de afkorting DOA voor, ook hier toepasbaar.
[..]
Even afwachten dus...
Hoe lang is dat geleden trouwens? De kans dat je'm helemaal niet meer hoort is ook aanwezig natuurlijk.
[..]
Hoeft ook niet duur te worden als we via de DOA methode sleutelen.
Nee gekheid, ik kan nog wel wát hoor!
Regel jij nou maar een stuurstang/spoorstang, knutselen we'm er samen onder.
Deal?
O, ik dacht Dead on arrival. Ik begreep hem al niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
DOA is Doe Op Aanwijzingen
Vrij vertaald: samen redden we dat wel.
Doe trouwens ook es een foto van je achterwiel als je wilt? Misschien dat we daar ook iets aan kunnen doen....
Ik kom wel eens in Groningen idd maar da's heel sporadisch. Was echt van plan om alleen naar jou te gaan die keer, voor 't zelfde geld zit het tegen en kost het meer tijd.
Dus regel maar zo'n ding, wij kunnen dat.
Dat van je motor is nog redelijk vers idd, hoop voor je dat dat gaat lukken!
Mmmmhhh......zou slecht nieuws zijn!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
O, ik dacht Dead on arrival. Ik begreep hem al niet.
Maarre.. ik heb wel 2 redelijk linker handen hoor...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
DOA is Doe Op Aanwijzingen
Vrij vertaald: samen redden we dat wel.
Doe trouwens ook es een foto van je achterwiel als je wilt? Misschien dat we daar ook iets aan kunnen doen....
Ik kom wel eens in Groningen idd maar da's heel sporadisch. Was echt van plan om alleen naar jou te gaan die keer, voor 't zelfde geld zit het tegen en kost het meer tijd.
Dus regel maar zo'n ding, wij kunnen dat.
Dat van je motor is nog redelijk vers idd, hoop voor je dat dat gaat lukken!
Ja, is goed..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
Regel die stang nou maar.
Edit, rest maar via pm?
Kan ze al een beetje van zich afbijten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de eerste ruzie met draak is ook alweer geweest
Ging ze vuurspuwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Ik sprong op tijd weg. nu is ze aangebrand.quote:
En vuur spugen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ze al een beetje van zich afbijten?
Stoute papa!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |