komend weekend bedoel je.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
Jij denkt te veel aan volgend weekend. :d
Gelukkig weet je dat nog wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
komend weekend bedoel je.ik zit zonder water
Oe lekker, ik was net toe aan een bakkie.quote:
Dat duurt toch niet zo lang?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Hopelijk is het zo gebeurdquote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef DJMO het volgende:
gas en water afgesloten om de ketel te vervangen
Gelijk maar even gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.pizzastunt.nl/
Inschrijven kan nog
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.quote:
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis verder hoor, maar haal elke donderdag draakje van school.
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gezelligge middag dus. Ik zou ook wel parttime thuis willen werken maar dat is niet echt mogelijk.
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan overal werken behalve China en Noord-Korea, als er maar een internet verbinding is.
Nee ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werk zou ik zo parttime thuis kunnen doen maar ik heb oa met begrijfsgevoelige info te maken. En bij elkaar in één pand communiseert wel makkelijk.
Dat is balen, succes de volgende keer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Ik werk in een R&D afdeling, alles is hier highly confidential...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
Dat zal ook wel. Alleen in de it is het al aardig ingeburgerd maar in de engineering is het nog lang niet van zelfsprekend. Het is meer een cultuur die daarvoor moet veranderen.
[..]
Dat is balen, succes de volgende keer.![]()
Balen!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Over werk gesproken: Maandag gesprek gehad en nu weet ik dat het niet doorgaat. Jammer.
Volgende keer beter!
Hey! Long time no see..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
Volgende keer beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |