SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door zibster op 27-04-2012 13:13:50 ]
quote:
Korequote:
Kore en sararaats inderdaad. Slotje of inbe4 picca's maar wie wil daar nu nog moeite voor doen hehehehhaahaahahaahhaha he mesne?quote:
ik ben de juryquote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik ben hot as hell, al zeg ik 't zelf.
quote:
Die is wel iets wat te jong voor de foto's die ik heb moeten bekijken dankzij APquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is wel iets wat te jong voor de foto's die ik heb moeten bekijken dankzij AP
Ik hoop nergens, wat een aids was datquote:
Mijn ogen branden nogquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Alsof meisjes op fok zitten
Lelijk man, haal wegquote:Op donderdag 26 april 2012 02:08 schreef smitjew het volgende:
Wat zeggen de dames zal ik mijn bakkebaarden laten staan, ik trim ze wel
Sinds wanneer ben jij terug dan?quote:
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij terug dan?
Gezelligquote:Op donderdag 26 april 2012 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzo
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzo
Niemand geeft een vliegende meeuwenneukquote:Op donderdag 26 april 2012 02:13 schreef smitjew het volgende:
Ik zat er aan te denken om een ringbaardje te nemen
klopt maar ik wil meisjes laten denken dat ik donders lelijk ben , dan valt het altijd meequote:Op donderdag 26 april 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand geeft een vliegende meeuwenneuk
je bent donders lelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 02:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt maar ik wil meisjes laten denken dat ik donders lelijk ben , dan valt het altijd mee
dankje je snapt hetquote:
het is een complot van de zionistische jodenquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe is dit van mooie meisjes naar ringbaardjes gegaan? Wie heeft deze topic verkracht?
ikke want geen picsquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe is dit van mooie meisjes naar ringbaardjes gegaan? Wie heeft deze topic verkracht?
Ja ik weet niet wat het is met ze hoorquote:
haha je UIquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 07:46 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
rosepetals ga ik mee akkoord. De rest betwijfel ik.
vaseline heb ik al gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk dan in hun fobo's of US
Tevens heeft Dimens een langere lijstje.
Aldus jim en zijn 23 vrouwelijke alterego's.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zijn geen meisjes/vrouwen op FOK! Dat zijn allemaal accounts van dikke veertigers met puisten omdat ze nooit in de buitenlucht komen en de hele dag in hun joggingspak met fap- en pizzavlekken achter de pc zitten om daar met worstenvingers met chipskruimels infantiele en goedgelovige FOK!pubertjes op te geilen.
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zijn geen meisjes/vrouwen op FOK! Dat zijn allemaal accounts van dikke veertigers met puisten omdat ze nooit in de buitenlucht komen en de hele dag in hun joggingspak met fap- en pizzavlekken achter de pc zitten om daar met worstenvingers met chipskruimels infantiele en goedgelovige FOK!pubertjes op te geilen.
Op fok misschien, maar op FOK! niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef Adelaar74 het volgende:
Er zijn wel meer dan 10 mooie meisjes op fok.
i.v.m. geheimhoudingsplicht mag ik geen lijstje of foto's plaatsen.
Waarom ben jij geen nederlands leraar geworden, in plaats van natuurkundequote:Op donderdag 26 april 2012 09:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op fok misschien, maar op FOK! niet hoor.
Lol, moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
vaseline heb ik al gezien.
En jouw foto dan, lekkere minderjarige bamibal van me
Ah toequote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol, moest lachen
Ik had een foto in mijn fobo, te laat jij.
Cher- ? ben jij dat?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef zibster het volgende:
Nee, met niemand ga ik akkoord die genoemd zijn. Rosepetals ga ik ook niet mee akkoord want onduidelijke foto's van veraf waarop iedereen knap kan lijken als je je mond maar dicht houdt (want wie weet heb je wel de afschuwelijkste tanden) en je hoofd een beetje schuin. Angel-joy heb ik niet gezien en de rest spreekt voor zich.
1 gevonden op basis van foto: Siral
Nee hoor, had alleen even een deja vu.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef zibster het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat ik die mening heb ben ik maar meteen iemand anders? Briljant.
Doe ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ah toespread some happy sunshine lucky joy dang
Kieskeurig jijquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef zibster het volgende:
Nee, met niemand ga ik akkoord die genoemd zijn. Rosepetals ga ik ook niet mee akkoord want onduidelijke foto's van veraf waarop iedereen knap kan lijken als je je mond maar dicht houdt (want wie weet heb je wel de afschuwelijkste tanden) en je hoofd een beetje schuin. Angel-joy heb ik niet gezien en de rest spreekt voor zich.
1 gevonden op basis van foto: Siral
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegtquote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee hoor, had alleen even een deja vu.
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kieskeurig jij
Mij krijg je ook niet te zien, mijn foto werd al eens doorgedm'd, niet nog een keer
Gvd, had ik nou maar niks gezegdquote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegt
[..]
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenof heel dik zijn of heel veel puisten hebben of scheel zijn
quote:
quote:
Ik sta juist lelijk op foto'squote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegt
[..]
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenof heel dik zijn of heel veel puisten hebben of scheel zijn
Denk dat jij Sararaats bent maar weet niet zeker had ineens een deja vu want ze heeft ook eens gezegd omdatappel mooi te vinden hahaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gvd, had ik nou maar niks gezegd![]()
Omdatappel is ook wel leuk trouwensIk stem op haar!
[..]
[..]![]()
![]()
Make it stop, make it stopquote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef zibster het volgende:
[..]
Denk dat jij Sararaats bent maar weet niet zeker had ineens een deja vu want ze heeft ook eens gezegd omdatappel mooi te vinden haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ziet die laatste eruit dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Piye het volgende:
Rosepetals en Sinosappel zou ik wel geven.
Geefbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hoe ziet die laatste eruit dan?
Als zonsopkomst.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hoe ziet die laatste eruit dan?
Nee adembenemend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Donker, koud en verborgen achter de wolken?
Vertel eensquote:
Dat zegt me niet zoveel. Maar ik geloof je meteen.quote:
maar daar komt rule 34 weer aante pas dus dat maakt niet uitquote:
Je weet dat de hel heel erg warm is en er vieze wezens zijn, zoals ratten, slangen, schorpioenen, en dat iedereen die in de hel komt er als een monster, een vieze vuile lelijke draak, een jakkiebakkie uit komt? Dus jij claimt dat jij een jakkiebakkie bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik ben hot as hell, al zeg ik 't zelf.
De helft is chemisch lelijk, waarom die lijst?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Ik hoorde dat ik hier mijn lijst moest posten?
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
ze vroegen om knappe, niet 80% doorsnee, 19% lelijk als de nacht, 1% knapquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
Waarom spreekt deze mang waarheid?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ze vroegen om knappe, niet 80% doorsnee, 19% lelijk als de nacht, 1% knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je fullversion zit vol bugsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
Van veel wel hoor. De meeste mensen laten een heel spoor achter waardoor pics verkrijgen totaal niet moeilijk is.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Van de meesten heeft Dimens niet eens een foto
Ikke niet toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van veel wel hoor. De meeste mensen laten een heel spoor achter waardoor pics verkrijgen totaal niet moeilijk is.
Oké, dat scheelt C1000.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb je naam en je nummer. Verder niet eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dat scheelt C1000.Heb dr ip kom we gan c1000 met FOK! knokploegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dat scheelt C1000.Oké ik zal niet meer verder doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hoor Dimensquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké ik zal niet meer verder doorgeven.
Wel jammer. Je bent een van de weinige waarvan er geen foto bij de naam in m'n telefoon staat.quote:
Ik heb vandaag nog een pic gepost in life ding.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel jammer. Je bent een van de weinige waarvan er geen foto bij de naam in m'n telefoon staat.
Maar om nou een foto van jouw lichaam zonder hoofd als foto te doen is ook weer zo tja...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een pic gepost in life ding.
Pech voor je.
Hey niet zeuren, jouw fobo dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar om nou een foto van jouw lichaam zonder hoofd als foto te doen is ook weer zo tja...
PM maar voor foto.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey niet zeuren, jouw fobo dan?
Dagdag
Jij ook babyquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Ik stem Dimens wel voor lekkerste FOK!er die boy is smooth.
Ja ja gewoon zo van "boh kijk mij lekker zijn." terwijl je gewoon denkt dat je lekkerste meisje van FOK! Bent en al die jongens jajaja roepen terwijl jij je erop sopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet zelfvertrouwen opbouwen.
Ok, dimmie, ok.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja gewoon zo van "boh kijk mij lekker zijn." terwijl je gewoon denkt dat je lekkerste meisje van FOK! Bent en al die jongens jajaja roepen terwijl jij je erop sopt.
Ziek dat je bent. Ik walg er gewoon een beetje van.
Ik heb ooit wel eens een pic in FOK! Userfoto's geplaatst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:05 schreef rosepetals het volgende:
Dimens waar blijft jouw foto? Ben toch zo reuze benieuwd hoe jij eruit ziet.
Ik wist niet hoe gauw ik google erbij moest pakken. Maar kan het niet vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een pic in FOK! Userfoto's geplaatst.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja gewoon zo van "boh kijk mij lekker zijn." terwijl je gewoon denkt dat je lekkerste meisje van FOK! Bent en al die jongens jajaja roepen terwijl jij je erop sopt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:17 schreef Paul het volgende:
Halloooooooooooooooooo Jojoortje is en blijft altijd de knapste van FOK!
Ze heeft lang bruin haar, een zwoele blik, en dikke jopenquote:
Wat lach je nou? Jij hebt haar zeker nog nooit gezien? Haar ogen zijn de oceanen in de wereld. En ze heeft de mooiste glimlach vd wereldquote:
Pics.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij hebt haar zeker nog nooit gezien? Haar ogen zijn de oceanen in de wereld. En ze heeft de mooiste glimlach vd wereld![]()
Geloof er geen flikker van.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij hebt haar zeker nog nooit gezien? Haar ogen zijn de oceanen in de wereld. En ze heeft de mooiste glimlach vd wereld![]()
Zou voor het eerst zijn.quote:
Dat is niet waar, zijn knappe meisjes genoeg op FOK!.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof meisjes niet knap kunnen zijn op fok![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een pic in FOK! Userfoto's geplaatst.
Is verwijderd door een moderator.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe gauw ik google erbij moest pakken. Maar kan het niet vinden
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ze vroegen om knappe, niet 80% doorsnee, 19% lelijk als de nacht, 1% knap
Klopt wel hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dromenvangertje is wel lekker toch? Dacht ik tenminste..
Mijn fobo kijken hehquote:
Betekent dat ze je pik wilt.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heulemaal niks..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dacht dat er wat te zien was.
monky is toch fakequote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
Lol, neeee! Liever nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef zibster het volgende:
Update in de OP
Monkyyy eruit, G.R.S. erin.
Ik moet er nog bijquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef zibster het volgende:
Update in de OP
Monkyyy eruit, G.R.S. erin.
Hoe weet jij zo zeker dat je nu wel de echte hebt gezien dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
De persoon van de foto's wel. Maar de echte persoon achter monkyyy is niets mis mee.
Ik ben toch niet Silk?quote:
Niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:53 schreef zibster het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat je nu wel de echte hebt gezien dan?
Nee.quote:
Nu nog eenoog van jou. Ik kan, sinds ik weet dat je Antliaans bent, geen beeld meer van je creëren.quote:
Die foto wat Piye had geplaatst hoe hij mij zag in dat Japanse porno KLB topic.... dat klopt wel qua kleding (tenminste, na de elf fantasy fair).quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu nog eenoog van jou. Ik kan, sinds ik weet dat je Antliaans bent, geen beeld meer van je creëren.
Van bescheidenheid worden we alleen maar nieuwsgieriger. Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die foto wat Piye had geplaatst hoe hij mij zag in dat Japanse porno KLB topic.... dat klopt wel qua kleding (tenminste, na de elf fantasy fair).en ik ben vrij donker.
Misschien plaats ik ooit een foto in mijn fobo. Voorlopig geen behoefte aan. Zo knap ben ik toch niet.
Waaromquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
quote:
Iedereen die dat doet, krijgt met mij te maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]hoeft niet iedereen te weten dan krijg ik weer pm's en dm's om foto's.
link?quote:
Pics of tis nie waarquote:Op zondag 29 april 2012 02:43 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik hoor ook in deze lijst want ik ben lekker
o waar keek jij naar dan ¿quote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar hoofd misschien. Alleen die heb ik niet gezien.
Maak een nieuwe aan.quote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef Paul het volgende:
Ik had ooit een wedstrijd mooiste vrouwen van Fok, kan die topics niet meer vinden.
Ja toen stond ik in de OPquote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef Paul het volgende:
Ik had ooit een wedstrijd mooiste vrouwen van Fok, kan die topics niet meer vinden.
Ja ditquote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
Waar komen al die topics trouwens opeens vandaan waarin men moet vertellen welke FOK!sters nou wel of niet knap zijn?
quote:Op zondag 29 april 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
Waarom zon lelleke boer bij mij![]()
doe ff deze
[ afbeelding ]
zo zou ik er echt willen uitzien als ik een jongen was jeeeeeeeeeezus
mooiboyquote:Op zondag 29 april 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
doe ff deze
[ afbeelding ]
Oh wauwquote:Op zondag 29 april 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
doe ff deze
[ afbeelding ]
Silviu Toluquote:
Thanks.quote:
Zag je er maar zo uit he he he hequote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik dus helemaal niet
oh nee toch niet bij nader inzienquote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
Unfuckingtiteld so luckyyyy
[ afbeelding ]
die linker.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef zibster het volgende:
Mensen die niet weten dat deze user op de foto Godshand is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh weer zo'n mafketel die geilt op dikke grote vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef zibster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha zou best kunnen inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef zibster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ziek dit. Kijk goed naar haar lichaam, als ze op zijn hoofd gaat zitten is hij binnen een paar minuten doodquote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh weer zo'n mafketel die geilt op dikke grote vrouwen
Ik zeg hjet ook niet zomaar uit het nietsquote:
Die is eruit, blijkt een vrouw van in de 30 te zijn met overgewicht. Dikke mensen (en 24+) horen er soberzo niet bij.quote:
isse datte een vampierquote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef zibster het volgende:
[..]
niemand dus ja jammer joh.
dizzen is de hottest eerlijk is eerlakstefanhaan mooiboy
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef zibster het volgende:
BEac h onze homofiele ecto.
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:
Pest mijn jongetje niet!quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef zibster het volgende:
BEac h onze homofiele ecto.
[ afbeelding ]
We zitten dan ook lekker in onzin. True. Ik haal je er wel uit.quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat een onzin
Tevens kan je dan de helft van de vrouwen uit de lijst in de OP eruit halen.
pics?quote:Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Mooiste FOK!er lichaam is van D-Dave ofzo
quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef zibster het volgende:
[..]
We zitten dan ook lekker in onzin. True. Ik haal je er wel uit.
Edit: het lukt niet meer. Helaas pindakaas. Dit is de nieuwen lijst:Ik had het dan ook niet over mezelf, maar de helft van de vrouwen uit die lijst zijn ouder dan 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
die poenie was anders wel geil tochquote:
Truequote:Op zondag 29 april 2012 20:09 schreef hoeliefloepie het volgende:
90% van die lijst zijn allemaal jongens die zich voor doen als meisje.
En ik dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Mooiste zijn Meloewa en Phantomesse
Tuurlijk wel, halve foto's in US en life zatquote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto nog niet gezien
linkje ?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, halve foto's in US en life zat
Half is toch genoeg damn
Wow je hebt wel erg mooie lippen en gezicht voor zover ik kan zienquote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lang blond haar, klein, dun, lief ronde gezichtje.
Zie je, half is genoeg somsquote:Op maandag 7 mei 2012 20:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wow je hebt wel erg mooie lippen en gezicht voor zover ik kan zien
Ja hallo, ga zelf een foto hosselen dan.quote:
Ze mag mij nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja hallo, ga zelf een foto hosselen dan.
eerlijk duurt het langst.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen die eruit zien als 15 12 terwijl ze in de 20 zijn
Topwijfquote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen die eruit zien als 15 terwijl ze in de 20 zijn
Ik type dit terwijl ik zit te schijten als een beer die een half jaar niet heeft gekakt.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik type dit terwijl ik zit te schijten als een beer die een half jaar niet heeft gekakt.
Jammer dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen die eruit zien als 15 terwijl ze in de 20 zijn
Jij ziet er niet uit als 15.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |