SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door zibster op 27-04-2012 13:13:50 ]
quote:
Korequote:
Kore en sararaats inderdaad. Slotje of inbe4 picca's maar wie wil daar nu nog moeite voor doen hehehehhaahaahahaahhaha he mesne?quote:
ik ben de juryquote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik ben hot as hell, al zeg ik 't zelf.
quote:
Die is wel iets wat te jong voor de foto's die ik heb moeten bekijken dankzij APquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is wel iets wat te jong voor de foto's die ik heb moeten bekijken dankzij AP
Ik hoop nergens, wat een aids was datquote:
Mijn ogen branden nogquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Alsof meisjes op fok zitten
Lelijk man, haal wegquote:Op donderdag 26 april 2012 02:08 schreef smitjew het volgende:
Wat zeggen de dames zal ik mijn bakkebaarden laten staan, ik trim ze wel
Sinds wanneer ben jij terug dan?quote:
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij terug dan?
Gezelligquote:Op donderdag 26 april 2012 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzo
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sinds gister mi man, ik moet weer een plek hebben om me af te kunnen reageren enzo
Niemand geeft een vliegende meeuwenneukquote:Op donderdag 26 april 2012 02:13 schreef smitjew het volgende:
Ik zat er aan te denken om een ringbaardje te nemen
klopt maar ik wil meisjes laten denken dat ik donders lelijk ben , dan valt het altijd meequote:Op donderdag 26 april 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand geeft een vliegende meeuwenneuk
je bent donders lelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 02:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt maar ik wil meisjes laten denken dat ik donders lelijk ben , dan valt het altijd mee
dankje je snapt hetquote:
het is een complot van de zionistische jodenquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe is dit van mooie meisjes naar ringbaardjes gegaan? Wie heeft deze topic verkracht?
ikke want geen picsquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe is dit van mooie meisjes naar ringbaardjes gegaan? Wie heeft deze topic verkracht?
Ja ik weet niet wat het is met ze hoorquote:
haha je UIquote:Op donderdag 26 april 2012 02:19 schreef Kloonhommel het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 07:46 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
rosepetals ga ik mee akkoord. De rest betwijfel ik.
vaseline heb ik al gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk dan in hun fobo's of US
Tevens heeft Dimens een langere lijstje.
Aldus jim en zijn 23 vrouwelijke alterego's.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zijn geen meisjes/vrouwen op FOK! Dat zijn allemaal accounts van dikke veertigers met puisten omdat ze nooit in de buitenlucht komen en de hele dag in hun joggingspak met fap- en pizzavlekken achter de pc zitten om daar met worstenvingers met chipskruimels infantiele en goedgelovige FOK!pubertjes op te geilen.
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zijn geen meisjes/vrouwen op FOK! Dat zijn allemaal accounts van dikke veertigers met puisten omdat ze nooit in de buitenlucht komen en de hele dag in hun joggingspak met fap- en pizzavlekken achter de pc zitten om daar met worstenvingers met chipskruimels infantiele en goedgelovige FOK!pubertjes op te geilen.
Op fok misschien, maar op FOK! niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef Adelaar74 het volgende:
Er zijn wel meer dan 10 mooie meisjes op fok.
i.v.m. geheimhoudingsplicht mag ik geen lijstje of foto's plaatsen.
Waarom ben jij geen nederlands leraar geworden, in plaats van natuurkundequote:Op donderdag 26 april 2012 09:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op fok misschien, maar op FOK! niet hoor.
Lol, moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
vaseline heb ik al gezien.
En jouw foto dan, lekkere minderjarige bamibal van me
Ah toequote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol, moest lachen
Ik had een foto in mijn fobo, te laat jij.
Cher- ? ben jij dat?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef zibster het volgende:
Nee, met niemand ga ik akkoord die genoemd zijn. Rosepetals ga ik ook niet mee akkoord want onduidelijke foto's van veraf waarop iedereen knap kan lijken als je je mond maar dicht houdt (want wie weet heb je wel de afschuwelijkste tanden) en je hoofd een beetje schuin. Angel-joy heb ik niet gezien en de rest spreekt voor zich.
1 gevonden op basis van foto: Siral
Nee hoor, had alleen even een deja vu.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef zibster het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat ik die mening heb ben ik maar meteen iemand anders? Briljant.
Doe ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ah toespread some happy sunshine lucky joy dang
Kieskeurig jijquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef zibster het volgende:
Nee, met niemand ga ik akkoord die genoemd zijn. Rosepetals ga ik ook niet mee akkoord want onduidelijke foto's van veraf waarop iedereen knap kan lijken als je je mond maar dicht houdt (want wie weet heb je wel de afschuwelijkste tanden) en je hoofd een beetje schuin. Angel-joy heb ik niet gezien en de rest spreekt voor zich.
1 gevonden op basis van foto: Siral
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegtquote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee hoor, had alleen even een deja vu.
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kieskeurig jij
Mij krijg je ook niet te zien, mijn foto werd al eens doorgedm'd, niet nog een keer
Gvd, had ik nou maar niks gezegdquote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegt
[..]
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenof heel dik zijn of heel veel puisten hebben of scheel zijn
quote:
quote:
Ik sta juist lelijk op foto'squote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Nee en iedereen die zoiets zegt over jou is vanaf nu iemand anders. Doe ik ook mee met beschuldigen zodra een andere user het zegt
[..]
Genoeg meiden die mooi op foto's staan maar als je ze in het echt ziet en bijv. de mond openenof heel dik zijn of heel veel puisten hebben of scheel zijn
Denk dat jij Sararaats bent maar weet niet zeker had ineens een deja vu want ze heeft ook eens gezegd omdatappel mooi te vinden hahaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gvd, had ik nou maar niks gezegd![]()
Omdatappel is ook wel leuk trouwensIk stem op haar!
[..]
[..]![]()
![]()
Make it stop, make it stopquote:Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef zibster het volgende:
[..]
Denk dat jij Sararaats bent maar weet niet zeker had ineens een deja vu want ze heeft ook eens gezegd omdatappel mooi te vinden haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ziet die laatste eruit dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Piye het volgende:
Rosepetals en Sinosappel zou ik wel geven.
Geefbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hoe ziet die laatste eruit dan?
Als zonsopkomst.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hoe ziet die laatste eruit dan?
Nee adembenemend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Donker, koud en verborgen achter de wolken?
Vertel eensquote:
Dat zegt me niet zoveel. Maar ik geloof je meteen.quote:
maar daar komt rule 34 weer aante pas dus dat maakt niet uitquote:
Je weet dat de hel heel erg warm is en er vieze wezens zijn, zoals ratten, slangen, schorpioenen, en dat iedereen die in de hel komt er als een monster, een vieze vuile lelijke draak, een jakkiebakkie uit komt? Dus jij claimt dat jij een jakkiebakkie bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik ben hot as hell, al zeg ik 't zelf.
De helft is chemisch lelijk, waarom die lijst?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Ik hoorde dat ik hier mijn lijst moest posten?
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
ze vroegen om knappe, niet 80% doorsnee, 19% lelijk als de nacht, 1% knapquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
Waarom spreekt deze mang waarheid?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ze vroegen om knappe, niet 80% doorsnee, 19% lelijk als de nacht, 1% knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je fullversion zit vol bugsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr