SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze leest hier niet meequote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Bilge het volgende: [..] Nu weet ik niet hoe betrouwbaar jouw mening nog is, met een meelezende moeder.
![]()
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettigquote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
Een lijk kan zijn spieren niet meer aanspannen, waardoor je tijdens het vrijen onder de stront, pis en braaksel zou moeten zitten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettig
Gaan we nou bijdehand doen meneer?quote:
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gaan we nou bijdehand doen meneer?
Ja.. Val je niet op mannen dan..?quote:
Ja en hoequote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijk
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Het gaat niet om hoe, maar om uiteindelijk wat...quote:
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?
Joepie, en nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?
Voel je je belangrijk schatje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]ohoooooo het is 1 uur s nachts hoor! Ga lekker zelf!
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen waarom een kat Poçuk zou kunnen heten?
Of de gehakte wortels van een boomstam.quote:Türkiye Türkçesi Ağızları Sözlüğü
poçuk anlamı
Kesilmiş ağaç kökü parçaları
-Edirne
poçuk anlamı
Ayı yavrusu.
Goedzo, luisteren naar de baasquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goedzo, luisteren naar de baas
Miauwquote:
Gok ook op berenjong. Was een vrij fors beest, spierwit, vreselijk brutaal en stokdoof. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Of de gehakte wortels van een boomstam.
Of gebruikt voor het noemen van een berenjonkie.
Kat zal wel met een beerjonkie geassocieerd zijn of vond men grappig?
quote:
X2quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:
TURQ TURQ TURQ TURQquote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
x
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik vind je foto's erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Maar is het heel veel beter dan dit?Nou, ik denk dat je inderdaad bij landschappen en vergezichten het verschil niet zo snel zult opmerken (op het feit dat je verschillende lenzen kunt kopen na dan). Bij portretfoto's en foto's bij nacht is het wel degelijk merkbaar. Merk opeens dat de foto's van het afgelopen jaar niet meer op mijn computer staan, dus kan even geen goede voorbeelden geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.
[ Bericht 1% gewijzigd door wikwakka2 op 26-04-2012 08:06:18 ]Cool story, Hansel.
Hoe overleef je de dag zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Slapen ? Ik moet naar school ! Ik wou dat ik kon slapen !
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoe overleef je de dag zo?
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde. Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde.
quote:Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch wel
WTF!!! Walgelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef AryaMehr het volgende:
Schokkend: Soldaten van Assad's leger begraven levend een activist
Assadquote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef AryaMehr het volgende:
Schokkend: Soldaten van Assad's leger begraven levend een activist
Hooiiquote:
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.quote:
Het lijkt inderdaad hopeloos. Maar de schuld geheel bij de Arabieren als volk leggen is mij te makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.
Dat het een rotzooi bij de Arabieren is, tuurlijk. Maar het is niet de keuze van het volk geweest om zo'n leger aan de macht te helpen.
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad hopeloos. Maar de schuld geheel bij de Arabieren als volk leggen is mij te makkelijk.
Geldt dan ook Perziërs in die optiek. Kijk maar naar Iran, Tajikstan, Afghanistan etc...quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.
Afghanistan en Tajikistan zijn geen Perzische landen, maar dat is een ander verhaal. Iran kent ook veel problemen, maar die komen vooralsnog voort uit het regime en niet uit het volk.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geldt dan ook Perziërs in die optiek. Kijk maar naar Iran, Tajikstan, Afghanistan etc...
Zeker weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Afghanistan en Tajikistan zijn geen Perzische landen, maar dat is een ander verhaal.
Dat geldt ook voor Arabische landen, eerlijk is eerlijk. Maar geldt ook voor Iran. Als Iraniërs de sjah niet hadden omver geworpen was dit regime er niet. Of ben ik te voorbarig?quote:Iran kent ook veel problemen, maar die komen vooralsnog voort uit het regime en niet uit het volk.
Cultureel gezien gewoon totaal anders dan Iraniërs.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ze spreken er toch ook Perzisch?
Dat lijkt me logisch toch? Die mensen wisten toen niet wat ze in huis haalden.quote:Dat geldt ook voor Arabische landen, eerlijk is eerlijk. Maar geldt ook voor Iran. Als Iraniërs de sjah niet hadden omver geworpen was dit regime er niet. Of ben ik te voorbarig?
Turkmenistan, Kazachstan, Oezbekistan etc. zijn ook Turkse landen terwijl we cultuureel bijna niets met ze hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Cultureel gezien gewoon totaal anders dan Iraniërs.
Kan best kloppen, alhoewel Azeri's natuurlijk ook cultureel gezien iets van de Turken verschillen. Komt ook met name door het feit dat de Azeri's sjiitisch zijn en de Turken over het algemeen soennitisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Turkmenistan, Kazachstan, Oezbekistan etc. zijn ook Turkse landen terwijl we cultuureel bijna niets met ze hebben.
Het enige Turkse land dat cultureel bijna 1 is met Turkije is Azerbaijan.
Klopt, hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nooit naar Adana of Hatay geweest dus.
Films zijn allemaal geproduceerd, of bedoel je videos?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.
Dat het een rotzooi bij de Arabieren is, tuurlijk. Maar het is niet de keuze van het volk geweest om zo'n leger aan de macht te helpen.
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërsquote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan best kloppen, alhoewel Azeri's natuurlijk ook cultureel gezien iets van de Turken verschillen. Komt ook met name door het feit dat de Azeri's sjiitisch zijn en de Turken over het algemeen soennitisch.
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.quote:
Fotospeciaalzaak.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Waar kan ik 30x30cm fotolijstjes kopen, bij de standaardwarenhuizen e.d. alleen rechthoekige te vinden.![]()
Is een Arap ook niet een soort denigrerend woord in het Turks?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.
Wat ga je inlijsten?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Waar kan ik 30x30cm fotolijstjes kopen, bij de standaardwarenhuizen e.d. alleen rechthoekige te vinden.![]()
Ja, maar de Azeri's verschillen dan ook weer onderling. Met name tussen die van Iran en Azerbaijan zelf. Die uit Azerbaijan zijn inderdaad 'meer' Turks.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërs. Hier op de satelliet ontvang je ook Azeri televisiekanalen en ze zonden voordat zij er zelf aan meededen het Eurovisie Songfestival uit. Kan mij herrineren dat zij altijd voor Turkije gingen juichen
.
http://www.fotolijsten-online.nl/fotografie/fotolijst-30-x-30.phpquote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Ze liepen vorig jaar nog met de Turkse vlag het podium op.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërs. Hier op de satelliet ontvang je ook Azeri televisiekanalen en ze zonden voordat zij er zelf aan meededen het Eurovisie Songfestival uit. Kan mij herrineren dat zij altijd voor Turkije gingen juichen
.
Niet dat ik weet..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is een Arap ook niet een soort denigrerend woord in het Turks?
Uiteraard spelen er meerdere factoren mee en is het niet alleen arap zijn, mij zie je dat ook niet ontkennen. Als ik je hebt gekwetst, mijn excuses abi.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.quote:
Wat is jouw land, TR of NL?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef zarGon het volgende:
Yo Arya, de Turken in jouw land ruilen voor de Perzen in mijn land?
Wat voor beestje? baardagaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.
Welke Perzen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef zarGon het volgende:
Yo Arya, de Turken in jouw land ruilen voor de Perzen in mijn land?
Terrarium voor welk dier?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.
Nee, een hoger dier zou ik niet in een slecht terrarium stoppen waar zo de warmte uitloopt.quote:
seni affediyorum abiquote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uiteraard spelen er meerdere factoren mee en is het niet alleen arap zijn, mij zie je dat ook niet ontkennen. Als ik je hebt gekwetst, mijn excuses abi.
Heb er even op gegoogeld, sommige zien er wel OK uit, bijvoorbeeld: http://www.ongewoonongewe(...)/extatosomavrouw.jpgquote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, een hoger dier zou ik niet in een slecht terrarium stoppen waar zo de warmte uitloopt.
Wandelende takken (Extatosoma tiaratum).
Die beide zijn geen Perzen noch Turken. Maar dan nog; wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef zarGon het volgende:
En je vraagt niet welke Turken?
Azeri's in ruil voor Koerden. Deal?
Kunnen aardig groot worden:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb er even op gegoogeld, sommige zien er wel OK uit, bijvoorbeeld: http://www.ongewoonongewe(...)/extatosomavrouw.jpg
Heb ik vroeger ook altijd gewild, maar daar is flink wat ruimte voor nodig helaas. Mooie dieren.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef xaban06 het volgende:
Zelf had ik een baardagaam, ik mis hem
Vetquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kunnen aardig groot worden:
[ afbeelding ]
Die van mij zijn nog klein.
Zo enggggquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kunnen aardig groot worden:
[ afbeelding ]
Die van mij zijn nog klein.
Nee man, ze zijn echt onschuldig. Doen niks. Leuke huisdiertjes voor Deniz.quote:
Ik krijg de neiging om hem op te eten als ik hem zo zie.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, ze zijn echt onschuldig. Doen niks. Leuke huisdiertjes voor Deniz.
Waarom niet man? Lijkt me een gezellige uitwisseling.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die beide zijn geen Perzen noch Turken. Maar dan nog; wat mij betreft niet.
Gefrituurd?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om hem op te eten als ik hem zo zie.
Mij dus niet. Wij hebben geen problemen met onze Azeri broeders.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef zarGon het volgende:
Waarom niet man? Lijkt me een gezellige uitwisseling.
Gefrituurd zullen ze vast niet slecht smaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om hem op te eten als ik hem zo zie.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefrituurd zullen ze vast niet slecht smaken.
Hij heeft al een konijnquote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, ze zijn echt onschuldig. Doen niks. Leuke huisdiertjes voor Deniz.
Frituren dus!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef AryaMehr het volgende:
Geintje natuurlijk, maar wat moet je met die beesten eigenlijk?
Ik moet gewoon levende wezens hebben om voor te zorgen. Vind ik leuk. En ze zijn mooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef AryaMehr het volgende:
Geintje natuurlijk, maar wat moet je met die beesten eigenlijk?
Ik maak altijd ruzie met insecten. Vooral als ik in Turkije ben.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet gewoon levende wezens hebben om voor te zorgen. Vind ik leuk. En ze zijn mooi.
En ik ben überhaupt een enorme liefhebber van insecten.
Moet je er veel tijd aan besteden dan? Qua verzorging?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
Ik moet gewoon levende wezens hebben om voor te zorgen. Vind ik leuk. En ze zijn mooi.
En ik ben überhaupt een enorme liefhebber van insecten.
Ik ben ook gestopt met mijn studie. Deed Business & Economics aan de UvA.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef AliceWonder het volgende:
Presentatie gedaan. Ging slecht. Ben ziek en mn stem is heel zacht. Ook hebben de mensen die het moesten samenvatten het pas gisteravonf gestuurd. En heb ik het vanmorgen alleen even door gelezen. Erg slechte samenvatting snapte niet wat the fuck er stond. Nja wel gedaan wou ze niet in de steek laten zoals sommige mensen hebben gedaan. Maar ik ga toch stoppen. Volgend jaar weet ik iig wat ik NIET moet doen.
Ik moet gedwongen stoppen door slechte thuissituatie. Door al die shit kan ik nu niet meer genoeg punten halen. Ik doe European Studie en het past perfect bij mij. Ik ga met de decaan praten zodat hij me geen negatief studie advies geeft. Volgend jaar doe ik het dan in een andere stad of in dezelfde. Ik ga namelijk verhuizen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met mijn studie. Deed Business & Economics aan de UvA.
Nu heb ik geen idee wat ik moet doen volgend jaar
Nee, zijn juist heel makkelijk. Je geeft ze gewoon de bladeren die ze eten (eucalyptus, maar nog makkelijker: bramen). Als je een stengel in wat water doet, blijft het dagen goed. That's it. Af en toe water sproeien. Bladeren tijdig vervangen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moet je er veel tijd aan besteden dan? Qua verzorging?
Ah, lekker gemakkelijk dan. Ik heb nooit echt wat met insecten gehad, maar vroeger op school hadden ze van die wandelende takken in een leeg aquarium en vond dat altijd wel interessant. Heb je die insecten ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Levolution het volgende:
Nee, zijn juist heel makkelijk. Je geeft ze gewoon de bladeren die ze eten (eucalyptus, maar nog makkelijker: bramen). Als je een stengel in wat water doet, blijft het dagen goed. That's it. Af en toe water sproeien. Bladeren tijdig vervangen.
Ik heb ook mieren, die eisen veel meer tijd op.
Er zijn bepaalde studies die mij leuk lijken maar ik heb interesse in sommige hbo-opleidingen maar dan heb ik voor niks mijn best gedaan zevens en achten te halen op het gymnasiumquote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef AliceWonder het volgende:
Maar is er dan niks wat je leuk vind?
Waarom insinueer je dat wij dat wel hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mij dus niet. Wij hebben geen problemen met onze Azeri broeders.
Niet dan? En dan heb ik het over de mensen die je zo graag met ons wilt ruilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef zarGon het volgende:
Waarom insinueer je dat wij dat wel hebben?
: (
Bedoel je de Carausius morosus? Ofwel de Indische wandelende tak, de makkelijkste en meest bekende wandelende tak die er is.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ah, lekker gemakkelijk dan. Ik heb nooit echt wat met insecten gehad, maar vroeger op school hadden ze van die wandelende takken in een leeg aquarium en vond dat altijd wel interessant. Heb je die insecten ook?
Nee, wij hebben geen problemen met onze Azeri broeders.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet dan? En dan heb ik het over de mensen die je zo graag met ons wilt ruilen.
Zo erg is het hbo niet. Je kan altijd nog naar de uni als je je P haalt. Alhoewel ze daar nu strenger in zijn. Je moet doen wat jij leuk vindt ongeacht het niveau.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde studies die mij leuk lijken maar ik heb interesse in sommige hbo-opleidingen maar dan heb ik voor niks mijn best gedaan zevens en achten te halen op het gymnasium
Dat insinueerde ik helemaal niet. Bedoelde dat ander clubje eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen problemen met onze Azeri broeders.
Die insecten ja. Je vriendin is ook insecten-gek?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedoel je de Carausius morosus? Ofwel de Indische wandelende tak, de makkelijkste en meest bekende wandelende tak die er is.
Heb ze als klein kind gehad en toevallig laatst eitjes besteld voor mijn vriendin.
Als je het toch ergens anders gaat doen maakt het niet uit of je een BSA krijgt. Wat je wel in de gaten moet houden is dat je certificaten e.d. krijgt waarmee je dan vrijstellingen kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik moet gedwongen stoppen door slechte thuissituatie. Door al die shit kan ik nu niet meer genoeg punten halen. Ik doe European Studie en het past perfect bij mij. Ik ga met de decaan praten zodat hij me geen negatief studie advies geeft. Volgend jaar doe ik het dan in een andere stad of in dezelfde. Ik ga namelijk verhuizen.
Gewijzigdquote:
Valt wel mee toch, 150cm bij 60cm is voldoende voor 1 volwassen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook altijd gewild, maar daar is flink wat ruimte voor nodig helaas. Mooie dieren.
Nee, haar heb ik het aangepraat. Ze vindt het wel interessant als ik ermee bezig ben, maar ze raakte tot nu toe niets aan. Maar de wandelende takken zijn zo niet-eng dat ze die wel oké vond.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die insecten ja. Je vriendin is ook insecten-gek?
Ik wil opnieuw beginnen. Ik zit pas in het eerste jaar. Vrijstellingen hoef ik ook niet. Ik wil met een schone lei beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het toch ergens anders gaat doen maakt het niet uit of je een BSA krijgt. Wat je wel in de gaten moet houden is dat je certificaten e.d. krijgt waarmee je dan vrijstellingen kunt krijgen.
Hangt ook af van de reputatie van je school, overstap van inholland naar instelling krijg je minder vrijstellingen dan overstap van xxx instelling naar inholland.
Ik heb geen anderhalve meter (student), echt niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, 150cm bij 60cm is voldoende voor 1 volwassen.
Is wel zonde als je gewoon een aantal vrijstellingen kunt krijgen..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil opnieuw beginnen. Ik zit pas in het eerste jaar. Vrijstellingen hoef ik ook niet. Ik wil met een schone lei beginnen.
Olm siktir git, cocuklarimin egitiminden sanane okuzquote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Xaban, ik hoop voor jou dat jij je kinderen niet opvoed zoals jijzelf bent opgevoed.
Ik had 'm destijds gewoon naast mn bedquote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb geen anderhalve meter (student), echt niet.
Waarom zo boos? Als je zulke reacties plaatst mag je ook dat soort reacties verwachten canim.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olm siktir git, cocuklarimin egitiminden sanane okuz
Alleen dit soort filmpjes bekijken en ik geef je gelijk. EXTREEM GRAPHIC. Niet voor minderjarigen en al helemaal niet voor mensen met een zwakke maag:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olm siktir git, cocuklarimin egitiminden sanane okuz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met mijn reactie en de opvolgende reacties, dat jij zo extreem moet reageren? Kneus.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo boos? Als je zulke reacties plaatst mag je ook dat soort reacties verwachten canim.
Mja, ben jaren terug er al mee gestoptquote:Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben overigens gestopt om naar dit soort filmpjes te kijken. Hoe meer je er kijkt, hoe gekker je wordt.
Een dorpsgenoot & oom.quote:
Een digitale cam. Canon XIS nog wat (10 megapix).quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vind dat je camera best goede foto's maakt, niet dat ik er verstand van heb. Welke camera gebruik je nu?
Mooie foto's en ik geloof best dat er een heus verschil is, hoor. Maar of het verschil groot genoeg is? Ik bedoel, ik wil geen nieuwe camera aanschaffen als het verschil dan toch niet zo heel groot is. Dan kun je beter een paar euro's meer neerleggen en meteen een spiegelreflex aanschaffen. Snap je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je inderdaad bij landschappen en vergezichten het verschil niet zo snel zult opmerken (op het feit dat je verschillende lenzen kunt kopen na dan). Bij portretfoto's en foto's bij nacht is het wel degelijk merkbaar. Merk opeens dat de foto's van het afgelopen jaar niet meer op mijn computer staan, dus kan even geen goede voorbeelden geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we ruilen van camera? Ik geef jou mijn digital cam, jij geeft mij jouw spiegelreflex.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet ook nog een camera hebben! Iemand met verstand ervan? Heb een nikon spiegelreflex maar die is te groot voor dagelijks even snel foto's schieten
Is dit niet extreem?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn reactie en de opvolgende reacties, dat jij zo extreem moet reageren? Kneus.
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Is wel zonde als je gewoon een aantal vrijstellingen kunt krijgen..
Haha, nee, zonder de spiegelreflex zou ik niet kunnen. Alleen wil nog een digicam voor erbij.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie foto's en ik geloof best dat er een heus verschil is, hoor. Maar of het verschil groot genoeg is? Ik bedoel, ik wil geen nieuwe camera aanschaffen als het verschil dan toch niet zo heel groot is. Dan kun je beter een paar euro's meer neerleggen en meteen een spiegelreflex aanschaffen. Snap je wat ik bedoel?
[..]
Zullen we ruilen van camera? Ik geef jou mijn digital cam, jij geeft mij jouw spiegelreflex.![]()
Nikon D90, met daarbij een 17-50mm f2.8 en 50mm f.18.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe vaak gebruik jij je spiegelreflex? Ik denk dat als ik een spiegelreflex zou hebben, ik 'm overal naar toe zou slepen.![]()
En wat voor spiegelreflex heb jij precies? Nikon welke?
Dat is waar, en als je er echt veel moeite in wil stoppen en zo zal een spiegelreflex natuurlijk meer opties bieden en zo. Zo'n "tussen"-camera is fijn als je mooie foto's wilt maken, maar wel het gemak van een kleine camera wil behouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie foto's en ik geloof best dat er een heus verschil is, hoor. Maar of het verschil groot genoeg is? Ik bedoel, ik wil geen nieuwe camera aanschaffen als het verschil dan toch niet zo heel groot is. Dan kun je beter een paar euro's meer neerleggen en meteen een spiegelreflex aanschaffen. Snap je wat ik bedoel?
[..]
Zullen we ruilen van camera? Ik geef jou mijn digital cam, jij geeft mij jouw spiegelreflex.![]()
Wou net zeggen: probeer dan in elk geval nog je propedeuse te halen, voor je overstapt of stopt (kun je altijd nog zeggen dat je vanwege reden X bent overgestapt, maar dat je het niveau wel aankon en in elk geval iets nuttigs hebt geleerd), maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik moet gedwongen stoppen door slechte thuissituatie. Door al die shit kan ik nu niet meer genoeg punten halen. Ik doe European Studie en het past perfect bij mij. Ik ga met de decaan praten zodat hij me geen negatief studie advies geeft. Volgend jaar doe ik het dan in een andere stad of in dezelfde. Ik ga namelijk verhuizen.
Opera Mini werkt bij mij naar behoren.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef Ayca het volgende:
Yavuz heb jij ook dat in Opera mini de smileys, PI etc het niet doen?
Android kent geen 'respringen'.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Respringen werkt tog ook ? Maar dat wist de cache niet.
En 'Clear data' biij Opera Mini in Settings ğ Apps?quote:
Waarom altijd zo negatief?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme... Is dit terecht ?
Nope... heb het maar verwijderd en opera mini next gedownload,die doet het wel goed.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
En 'Clear data' biij Opera Mini in Settings ğ Apps?
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:47 schreef Bilge het volgende:
Die wolken kun je zien als billen, dat water als lichaamssappen, en die rode pijl als een dildo. Zo vergezocht is het niet, en de letters passen ook nog eens.
Geboren met een mannenmentaliteit in een vrouwenlichaam, voor eeuwig gevangen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef SpikedPsych het volgende:
Waarom heeft Bilge zichzelf opgegeven als man?
Welk taal is dit? Tatarcaya benziyorquote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
Een wijze Turk schreef 1300 jaar geleden:
"Türk Oğuz begleri budun esid: uze tengri basmasar asra yir telinmeser Türk
budun ilingin törüngün kim artati udaçı erti? Türk budun ertin, ökün!"
Is de hemel ingestort of de aarde weggevallen dat nieuwerwetse Turken hun ata niet meer herkennen?
Het is geschreven in oud/ origineel-Turks. Spreek jij Tataars en lijkt dat er meer op dan het moderne Turks?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welk taal is dit? Tatarcaya benziyor
Zonde dat Atatürk Arabische letters voor Latijnse ruilde en niet voor het Orhun alfabet koos.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef zarGon het volgende:
Dat Gökturks alfabet ziet er geil uit, zo hoekig en compact. Zou ik wel willen leren, om het te gebruiken als geheime taal.
Jij bent een echte ramdebiel.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ataturk is een clown en ***************** en nog tig andere scheldwoorden. Waarom ? Als je tog zoveel over hem weet dan kun je ook zijn slechte daden inzien.
Klopt de in 1938 overleden Ataturk gaf het bevel om in 1978 Maras katliami uit te voerenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Denk eens aan de Dersim Katliami ?
En Maras Katliami ?
Allemaal de daden van ataturk. Er zijn brieven gevonden met orders van ataturk voor dit, met originel handtekening en al.
Vooruitziende blik.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt de in 1938 overleden Ataturk gaf het bevel om in 1978 Maras katliami uit te voeren
quote:
Ik vind het ook op Tataars lijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
Een wijze Turk schreef 1300 jaar geleden:
"Türk Oğuz begleri budun esid: uze tengri basmasar asra yir telinmeser Türk
budun ilingin törüngün kim artati udaçı erti? Türk budun ertin, ökün!"
Is de hemel ingestort of de aarde weggevallen dat nieuwerwetse Turken hun ata niet meer herkennen?
Nou, niet helemaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus je bent het er wel mee eens.
Mooi!
De Turken terroriseren Nederland gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal.
Wat er in Dersim is gebeurd en hoe de Koerden zijn behandeld keur ik af. Maar de tijden waren anders, dus - zonder de afslachting goed te keuren/praten - kan ik begrijpen dat er is ingegrepen.
Aan de andere kant kankeren wij ook op China wat betreft de behandeling van Oeigoeren. Ik begrijp best waarom Spiked zich hekelt aan Atatürk. Wij (huidige Turken) zijn nooit onderdrukt, dus het is makkelijk praten voor ons.
Stel je eens voor dat je in Nederland geen Turks mocht praten, hoe zou jij dat vinden?
Ik spreek het helaas niet, versta het deels (ik ben tatar). Ik vind het meer op Tataars lijken dan op modern Turks.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is geschreven in oud/ origineel-Turks. Spreek jij Tataars en lijkt dat er meer op dan het moderne Turks?
Vertaald naar modern Istanbul Turks:
Türk Oğuz beyleri, ulusu işitin; üstte gök basmasa, altta yer delinmese, Türk ulusu, ilini töreni kim bozabilecekti ?
Nederlands:
Turkse Oğuz-leiders, hoor het volk aan; als de hemel niet instort, als de aarde niet wegvalt, wie kan dan de natie, volk en cultuur der Turken verwoesten?
Deze teksten zijn 1300 jaar geleden in het Rijk der Göktürken gekerfd in stenen en gelden als het oudste Turkse geschrift. Bilge Kağan, de man waar ik mijn username van heb, was één van de leiders van dat rijk. Na zijn dood hebben zijn zoon Tenri Kağan en zijn neef Yollug Tigin teksten van Bilge Kağan en anderen gekerfd in stenen.
[..]
Zonde dat Atatürk Arabische letters voor Latijnse ruilde en niet voor het Orhun alfabet koos.
En de Koerden terroriseren Turkije wel?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De Turken terroriseren Nederland gelukkig niet.
Ik leef in nu, zG stelt een vraag over nu. Dwaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gast, alsjeblieft. Ga je wat inlezen ofzo. Jij wilt zeggen dat de PKK bestond in
1930 ?
Elke week zijn ze illegaal aan het demonstreren (lees: terroriseren).quote:Op donderdag 26 april 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
En de Koerden terroriseren Turkije wel?
PKK komt wereldwijd op de 'verboden terroristen partijen' voor, zegt dat niet genoeg?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij verwijst naar de PKK. Enige wat meneer ( saban ) hier zegt is : " kk oruspu pkk kk koerden amina kodum ( ik weet dat je het niet zo schrijft ) oruspu cocuklari. Hij weet niet eens wat de PKK wel doet en niet doet. Ik zeg niet dat ik ze steun, maar ik ben ook niet tegen hen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij verwijst naar de dersim katliami, imbeciel. Jij bent nog dommer dan ik dacht.
Lezen is ook een vak, snotneus. Er staat duidelijk wij huidige Turken.quote:Wij (huidige Turken) zijn nooit onderdrukt, dus het is makkelijk praten voor ons.
Stel je eens voor dat je in Nederland geen Turks mocht praten, hoe zou jij dat vinden?
Wat ga je gelijk schelden?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Dat maak jij ervan, imbeciel.
Het zullen wel 'Kurt dernegi' zijn wat ondertussen de PKK ondersteunt. Leer je feiten, snotneus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Wat ben jij dom zeg. Er zijn talloze PKK dernekler in europa en ook nog een paar in amerika, hoewel je daar niet veel kan vinden.
quote:In januari 2009 werd de PKK weer opgenomen op de terreurlijst van de Europese Unie. In Nederland komt de PKK nog steeds voor op de door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) samengestelde lijst van terroristische organisaties.
Soms, zonder snotneuzen gaat het wat makkelijker, Aan de andere kant kan jij je helaas ook niet altijd inhouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen jullie niet eens normaal met elkaar discussiëren/praten?
Allah akil fikir versin, ne deyim.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhu, weet jij wel dat die opstand niet zo de kop in werd gedrukt ? Die opstand is de reden dat de turken ophielden met de katliam. Het werd hen op een moment te heet onder de voeten daar.
Wat heb ik gezegd dan? Ik verlaag me niet tot schelden.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Soms, zonder snotneuzen gaat het wat makkelijker, Aan de andere kant kan jij je helaas ook niet altijd inhouden.
Zonder dat jij iemand persoonlijk kent bemoei jij je met de opvoeding van iemand anders kinderen, niet echt op niveau. Hou je bij het onderwerp en richt je niet op de man.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd dan? Ik verlaag me niet tot schelden.
[/q] Tja, ongenoegen voor al die jaren onderdrukken haal je niet zomaar weg. Ongeoorloofd demonsteren is trouwens bij lange na niet terroristen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Elke week zijn ze illegaal aan het demonstreren (lees: terroriseren).
Je hoeft maar 5 minuten ATV/SHOW/Star te kijken en je komt het al tegen.
Nee, maar we hebben deze discussie eerder gehad. Jij verlaagt je tot racisme en dat heb je hiervoor meermaals gedaan, ik zeg gewoon, voed je kinderen beter op dan jijzelf bent opgevoed.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zonder dat jij iemand persoonlijk kent bemoei jij je met de opvoeding van iemand anders kinderen, niet echt op niveau.
quote:
Tja, ongenoegen voor al die jaren onderdrukken haal je niet zomaar weg. Ongeoorloofd demonsteren is trouwens bij lange na niet terroristen.quote:
Omdat de Turken in Nederland zijn nooit geterroriseerd. Om de vergelijking gelijk te trekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De Turken terroriseren Nederland gelukkig niet.
Misschien had je verder moeten lezen, zou je mijn reactie beter begrijpen. Mensen waren het zelfs met mij eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben deze discussie eerder gehad. Jij verlaagt je tot racisme en dat heb je hiervoor meermaals gedaan, ik zeg gewoon, voed je kinderen beter op dan jijzelf bent opgevoed.
[..]
Dat is wat anders dan illegaal demonstreren. Onder illegaal demonstreren versta ik 'geen toestemming om te demonstreren, én toch demonstreren'. Demonstraties zijn op zich vreedzaam, vernielen niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, winkels vernielen, tientallen gewonden, is uiteraard niet terroriseren, sorry.
Net zoals dat wij niets neutraal op ons bordje krijgen, krijg jij dat ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef SpikedPsych het volgende:
Mijn ouders leren mij alles neutraal aan hoor...
Waar staat dat ik het goedkeur wat daar is gebeurd?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal.
Wat er in Dersim is gebeurd en hoe de Koerden zijn behandeld keur ik af. Maar de tijden waren anders, dus - zonder de afslachting goed te keuren/praten - kan ik begrijpen dat er is ingegrepen.
Aan de andere kant kankeren wij ook op China wat betreft de behandeling van Oeigoeren. Ik begrijp best waarom Spiked zich hekelt aan Atatürk. Wij (huidige Turken) zijn nooit onderdrukt, dus het is makkelijk praten voor ons.
Ok, dan kijk jij of nooit turks nieuws of je begrijpt er geen koek van. Gerci, gezien je vraag:quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan illegaal demonstreren. Onder illegaal demonstreren versta ik 'geen toestemming om te demonstreren, én toch demonstreren'. Demonstraties zijn op zich vreedzaam, vernielen niet.
begrijp je het echt niet.quote:En de Koerden terroriseren Turkije wel?
Dat zeg ik niet. Ik leg uit waarom ik het niet helemaal eens met je ben.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het goedkeur wat daar is gebeurd?
Je gaat echt een heel volk afrekenen op wat een deel doet en je noemt dat deel 'de Koerden'?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, dan kijk jij of nooit turks nieuws of je begrijpt er geen koek van. Gerci, gezien je vraag:
[..]
begrijp je het echt niet.
Niet overdrijven met het aantal.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Die 25 miljoen koerden in turkije gaan echt niet zo verder leven.
En nogmaals: niet overdrijven.quote:Als 1 land maar noord iraq onafhankelijk erkend dan is het een eigen land en kunnen ze de gebieden in oost turkije en noord iran opeisen. Anders zal een opstand met bijna alle koerden in het midden oosten het wel doen.
Jij stelt een vraag over geen Turks mogen spreken, ik geef aan dat wij gelukkig NL niet terorriseren, jij vraagt of de Koerden dat wel/niet doen. Dat doen ze toch, of zijn dat geen Koerden? Misschien zijn niet alle koerden het er mee eens, kan. Wat is je punt?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat echt een heel volk afrekenen op wat een deel doet en je noemt dat deel 'de Koerden'?
Waar ben je het niet eens met mij over?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik leg uit waarom ik het niet helemaal eens met je ben.
Je kunt de situatie in Turkije niet vergelijken met Nederland. Wij in Nederland hebben geen bloedig verleden en wij in Nederland hebben geen reden om Nederland te terroriseren. Daarom kun je het niet hebben over 'wij' in het heden, aangezien de situatie in Turkije voortvloeit uit het verleden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag over geen Turks mogen spreken, ik geef aan dat wij gelukkig NL niet terorriseren,
Mijn punt is dat je die incidenten niet kunt afschuiven op alle Koerden. Doe je dat wel, ben je hypocriet bezig. De Turkse kant is namelijk ook heel erg verkeerd bezig geweest en gezien jouw logica ben jij als individu daar ook schuldig aan, terwijl je er fysiek helemaal niets mee te maken hebt.quote:jij vraagt of de Koerden dat wel/niet doen. Dat doen ze toch, of zijn dat geen Koerden? Misschien zijn niet alle koerden het er mee eens, kan. Wat is je punt?
Dat hij een randdebiel is omdat hij Atatürk uitscheldt. Voor de één is Atatürk een held, voor de ander een dictator en een tiran.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ben je het niet eens met mij over?
Dus jij vindt hem geen held?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat hij een randdebiel is omdat hij Atatürk uitscheldt. Voor de één is Atatürk een held, voor de ander een dictator en een tiran.
15 miljoen, give or take. Lang geen 25 miljoen, daarmee haal je verhoudingen en overige aantallen onderuit.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is iets tussen de 20 en 25 miljoen hoor. Ik neem liever het laatste omdat er genoeg koerden zijn die niet gerigstreerd staan.
Ja, ik hoor en zie het omgekeerde. Wat is je punt?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:15 schreef SpikedPsych het volgende:
zarGon heeft helemaal gelijk. Ik hoor verhalen over turken die koerden "pesten" ( dan bedoel ik dus oogst vergiftigen zodat het bederft, huizen in brand steken als ze niet thuis zijn, de kinderen op school inelkaar slaan en buitensluiten enz ) of soldaten die onschuldige dorpelingen arresteren doordat ze zogenaamd PKK gesteund zouden hebben. Nog meer hoor, teveel om hier te vertellen.
Inwoneraantal van Diyarbakır is minder dan 1,5 miljoen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Alleen diyarbakir urfa van en erzurum zijn al ongv 15 miljoen.
Kwantiteit geeft niet meer kracht aan een argument, jullie kunnen net zo goed allemaal fout zitten. En heb ik gedaan, dat verandert niets aan de denigratie in je post.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien had je verder moeten lezen, zou je mijn reactie beter begrijpen. Mensen waren het zelfs met mij eens.
Als de situatie niet te vergelijken is met NL moet je niet vragen wat ik zou vinden als we geen Turks zouden mogen praten in NL. Ulan Yavuz, pffff.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt de situatie in Turkije niet vergelijken met Nederland. Wij in Nederland hebben geen bloedig verleden en wij in Nederland hebben geen reden om Nederland te terroriseren. Daarom kun je het niet hebben over 'wij' in het heden, aangezien de situatie in Turkije voortvloeit uit het verleden.
[..]
Mijn punt is dat je die incidenten niet kunt afschuiven op alle Koerden. Doe je dat wel, ben je hypocriet bezig. De Turkse kant is namelijk ook heel erg verkeerd bezig geweest en gezien jouw logica ben jij als individu daar ook schuldig aan, terwijl je er fysiek helemaal niets mee te maken hebt.
Ik hoor het ook van mensen die het zelf meegemaakt hebben. Ik kijk niet eens Turkse tv.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik hoor dit van mensen die het zelf meegemaakt hebben ( waarvan sommige nogsteeds meemaken ). Jij baseert jouw mening op de turkse media die zo betrouwbaar is als een aardappel.
Snel weer normaal doen dus voordat het uit de hand loopt...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Triggershot het volgende:
Serieus respect voor de mensen die Zargon in een serieus discussie hebben weten te krijgen, chapeau, dan moet je echt wel overdreven hebben.
Integendeel, hij is ze allemaal aan het bitchslappen, bevalt me wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Snel weer normaal doen dus voordat het uit de hand loopt...
Is Ataturk daarvoor verantwoordelijk? Heeft hij het gedaan? Ik weet niet hoe het in die tijd was, dus kan geen oordeel over vormen. Maar dat Ataturk een grote man is, dient wel bekend te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind jij hem geen tiran voor wat-ie in Dersim heeft aangericht?
Ik houd niet zo van zwart-wit.
Hier is iets mis mee, geloof ik niet. Whabah hoe dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
xterminator http://kthnxbai.info/PicAyzo/a1ad28.png
Gewoon keihard pwnen. Ik was ook nog eens in m'n eentje omdat 1 zo'n pauper afk was en ik alleen het midden moest verdedigenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier is iets mis mee, geloof ik niet. Whabah hoe dan?
Wat heeft het één te maken met het ander? Waarom betrek je de situatie van Turkije erbij bij het beantwoorden van die vraag?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als de situatie niet te vergelijken is met NL moet je niet vragen wat ik zou vinden als we geen Turks zouden mogen praten in NL. Ulan Yavuz, pffff.
Hahaha, ik ga zo even naar replay kijken danquote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon keihard pwnen. Ik was ook nog eens in m'n eentje omdat 1 zo'n pauper afk was en ik alleen het midden moest verdedigen![]()
Wat jij zegt neem ik met een korreltje zout.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Ik heb tog net gezegd dat er originele brieven zijn gevonden ondertekend door ataturk ?
brieven gecreeerd door AKP...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Ik heb tog net gezegd dat er originele brieven zijn gevonden ondertekend door ataturk ?
De baard van Erdogan kan idd niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef EL_Presidente het volgende:
dit zijn allemaal onderdelen van een Atatürk'ü karalama campagne van AKahPe parti.. eerst Kenan Evren, daarna recente en huidige legerleiding, straks Atatürk.. als over een decennium straks alle straat- en pleinnamen die naar Atatürk zijn vernoemd verdwijnen, hiç sasirmayin.
yavas yavas, het leger van de haatbaard komt eraan..![]()
nee meer de amandelsnor van Fetullah..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De baard van Erdogan kan idd niet.
Ja, 28 Subat was ook verzonnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
brieven gecreeerd door AKP...
wat dacht je van die documenten met zogenaamde darbeplannen, dit zijn allemaal gemaakt door AKP en die hele smog die eromheen hangt..
Deniz Feneriquote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, 28 Subat was ook verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |