http://adamakkad.com/2012(...)-by-assad-loyalists/quote:“There is no god, but Bashar” – Syrian Man Buried Alive By Assad Loyalists
A video uploaded to YouTube today shows a Syrian man being buried alive by Assad loyalists. The description of the video claims the man was being punished for providing Al Jazeera Arabic with footage of the Assad regime’s crimes. As they begin to cover the man’s head with dirt he begins to yell La ilaha illa Allah ‘There is no god but God.’ The Assad loyalists respond La ilaha illa Bashar ‘There is no god, but Bashar.’
Regardless of your stance on the revolution, I can’t imagine how anyone in their right mind wouldn’t find this beyond repugnant. Be warned the video is graphic and heart wrenching. And as with everything coming out of Syria, it is virtually impossible to absolutely confirm anything. Viewer discretion is advised.
quote:And we still can't have boobs on YouTube...
MrR0BD0G 43 minuten geleden 9
Uniformen + hetgeen er gezegd wordt?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:10 schreef Chooselife het volgende:
Door wat lijkt. Mag ik vragen op welke basis je dat hebt vastgesteld?
Het zou handig zijn als je je eerst iets kritischer opstelt. Ik denk niet dat het aan jou is om de authenticiteit van een legerjack en begeleidend commentaar vast te stellen, omdat je daartoe simpelweg niet in staat bent. Een eenvoudige les: Waar het oorlog is, sneuvelt als eerst de waarheid. Gezien vooral de "oppositie" in Syrië belang heeft bij dit soort propaganda en hofleverancier zijn van Westerse mainstream-media, is het veel realistischer dat zij dit geproduceerd hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uniformen + hetgeen er gezegd wordt?
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Chooselife het volgende:
Het zou handig zijn als je je eerst iets kritischer opstelt. Ik denk niet dat het aan jou is om de authenticiteit van een legerjack en begeleidend commentaar vast te stellen, omdat je daartoe simpelweg niet in staat bent. Een eenvoudige les: Waar het oorlog is, sneuvelt als eerst de waarheid. Gezien vooral de "oppositie" in Syrië belang heeft bij dit soort propaganda en hofleverancier zijn van Westerse mainstream-media, is het veel realistischer dat zij dit geproduceerd hebben.
quote:A video uploaded to YouTube today shows a Syrian man being buried alive by Assad loyalists. The description of the video claims the man was being punished for providing Al Jazeera Arabic with footage of the Assad regime’s crimes. As they begin to cover the man’s head with dirt he begins to yell La ilaha illa Allah ‘There is no god but God.’ The Assad loyalists respond La ilaha illa Bashar ‘There is no god, but Bashar.’
Klinkt als lekkere islamistenpropaganda weer.quote:‘There is no god, but Bashar.’
Als het hardop uitspreken van deze zinsnede het gehele Westen kan overtuigen, is het voor de oppositie natuurlijk vrij gemakkelijk dit er consequent bij te roepen. Ergo: Je laat je nogal vrij snel overtuigen en daarmee toon je 2 zaken aan: Je vooringenomenheid en simpelheid van geest.quote:
Er is niets mis met kritisch tegenover dit soort conflicten staan, maar doorslaan in elke vorm van rationaliteit door stelselmatig overal een hand van het Westen in te zien getuigd wat mij betreft van krankzinnigheid. Een diagnose en constatering waarin ik vrij zeker van ben dat jij eraan lijdt.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:21 schreef Chooselife het volgende:
Als het hardop uitspreken van deze zinsnede het gehele Westen kan overtuigen, is het voor de oppositie natuurlijk vrij gemakkelijk dit er consequent bij te roepen. Ergo: Je laat je nogal vrij snel overtuigen en daarmee toon je 2 zaken aan: Je vooringenomenheid en simpelheid van geest.
Wat is het verschil tussen een diagnose en constatering?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is niets mis met kritisch tegenover dit soort conflicten staan, maar doorslaan in elke vorm van rationaliteit door stelselmatig overal een hand van het Westen in te zien getuigd wat mij betreft van krankzinnigheid. Een diagnose en constatering waarin ik vrij zeker van ben dat jij eraan lijdt.
Wat dat betreft mag je gewoon kiezen. Zo aardig ben ik nu ook wel weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Chooselife het volgende:
Wat is het verschil tussen een diagnose en constatering?
Jij voelt je emotioneel betrokken bij dit onderwerp en ik totaal niet. Daar zit de crux. En ik heb heus begrip voor je gevoel, maar vind het onjuist dat je het publiceert alsof het de waarheid is en mensen die niet in staat zijn zelfstandig te denken hiermee mobiliseert.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag je gewoon kiezen. Zo aardig ben ik nu ook wel weer.
Ik ben totaal niet emotioneel betrokken bij dit onderwerp. Sterker nog, heb het conflict enigszins langs mij heen laten gaan. De drang om elk user die het niet met je eens is of die één van je despotische helden aanvalt beschuldigen van emotionaliteit of kleingeestigheid getuigt wat mij betreft van een enorme zwaktebod.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:31 schreef Chooselife het volgende:
Jij voelt je emotioneel betrokken bij dit onderwerp en ik totaal niet. Daar zit de crux.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Chooselife het volgende:
Een eenvoudige les: Waar het oorlog is, sneuvelt als eerst de waarheid.
Het is inderdaad een vicieuze cirkel. Dit gaat net zo lang door tot er nog maar twee mensen over zijn op deze Aarde.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:53 schreef gogosweden het volgende:
wss word er nu weer iemand levend begraven voor het lekken van dit filmpje
die heten Adam en Eva?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vicieuze cirkel. Dit gaat net zo lang door tot er nog maar twee mensen over zijn op deze Aarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |