SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze leest hier niet meequote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Bilge het volgende: [..] Nu weet ik niet hoe betrouwbaar jouw mening nog is, met een meelezende moeder.
![]()
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettigquote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
Een lijk kan zijn spieren niet meer aanspannen, waardoor je tijdens het vrijen onder de stront, pis en braaksel zou moeten zitten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettig
Gaan we nou bijdehand doen meneer?quote:
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gaan we nou bijdehand doen meneer?
Ja.. Val je niet op mannen dan..?quote:
Ja en hoequote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijk
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Het gaat niet om hoe, maar om uiteindelijk wat...quote:
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?
Joepie, en nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?
Voel je je belangrijk schatje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]ohoooooo het is 1 uur s nachts hoor! Ga lekker zelf!
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen waarom een kat Poçuk zou kunnen heten?
Of de gehakte wortels van een boomstam.quote:Türkiye Türkçesi Ağızları Sözlüğü
poçuk anlamı
Kesilmiş ağaç kökü parçaları
-Edirne
poçuk anlamı
Ayı yavrusu.
Goedzo, luisteren naar de baasquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goedzo, luisteren naar de baas
Miauwquote:
Gok ook op berenjong. Was een vrij fors beest, spierwit, vreselijk brutaal en stokdoof. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Of de gehakte wortels van een boomstam.
Of gebruikt voor het noemen van een berenjonkie.
Kat zal wel met een beerjonkie geassocieerd zijn of vond men grappig?
quote:
X2quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:
TURQ TURQ TURQ TURQquote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
x
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik vind je foto's erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Maar is het heel veel beter dan dit?Nou, ik denk dat je inderdaad bij landschappen en vergezichten het verschil niet zo snel zult opmerken (op het feit dat je verschillende lenzen kunt kopen na dan). Bij portretfoto's en foto's bij nacht is het wel degelijk merkbaar. Merk opeens dat de foto's van het afgelopen jaar niet meer op mijn computer staan, dus kan even geen goede voorbeelden geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.
[ Bericht 1% gewijzigd door wikwakka2 op 26-04-2012 08:06:18 ]Cool story, Hansel.
Hoe overleef je de dag zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Slapen ? Ik moet naar school ! Ik wou dat ik kon slapen !
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoe overleef je de dag zo?
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde. Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde.
quote:Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |