SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze leest hier niet meequote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Bilge het volgende: [..] Nu weet ik niet hoe betrouwbaar jouw mening nog is, met een meelezende moeder.
![]()
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettigquote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
Een lijk kan zijn spieren niet meer aanspannen, waardoor je tijdens het vrijen onder de stront, pis en braaksel zou moeten zitten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld. Dit beeld is toch niet erg prettig
Gaan we nou bijdehand doen meneer?quote:
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gaan we nou bijdehand doen meneer?
Ja.. Val je niet op mannen dan..?quote:
Ja en hoequote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee caniim.. Ik gaf je alleen gelijk
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Het gaat niet om hoe, maar om uiteindelijk wat...quote:
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Val je niet op mannen dan..?
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen op mannelijke mannen.. Ben ik dan de vrouwelijke homo?
Joepie, en nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yes. Ik ben een mannelijke lesbi, ik val op dames.
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg hee, moet je niet iets doen in de keuken..?
Voel je je belangrijk schatje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]ohoooooo het is 1 uur s nachts hoor! Ga lekker zelf!
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen waarom een kat Poçuk zou kunnen heten?
Of de gehakte wortels van een boomstam.quote:Türkiye Türkçesi Ağızları Sözlüğü
poçuk anlamı
Kesilmiş ağaç kökü parçaları
-Edirne
poçuk anlamı
Ayı yavrusu.
Goedzo, luisteren naar de baasquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goedzo, luisteren naar de baas
Miauwquote:
Gok ook op berenjong. Was een vrij fors beest, spierwit, vreselijk brutaal en stokdoof. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Of de gehakte wortels van een boomstam.
Of gebruikt voor het noemen van een berenjonkie.
Kat zal wel met een beerjonkie geassocieerd zijn of vond men grappig?
quote:
X2quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
En niet achter mijn rug om praten, de volgende morgen CTRL'F ik er zo doorheen!![]()
x
quote:
TURQ TURQ TURQ TURQquote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler mensen...
x
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik vind je foto's erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Maar is het heel veel beter dan dit?Nou, ik denk dat je inderdaad bij landschappen en vergezichten het verschil niet zo snel zult opmerken (op het feit dat je verschillende lenzen kunt kopen na dan). Bij portretfoto's en foto's bij nacht is het wel degelijk merkbaar. Merk opeens dat de foto's van het afgelopen jaar niet meer op mijn computer staan, dus kan even geen goede voorbeelden geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.
[ Bericht 1% gewijzigd door wikwakka2 op 26-04-2012 08:06:18 ]Cool story, Hansel.
Hoe overleef je de dag zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Slapen ? Ik moet naar school ! Ik wou dat ik kon slapen !
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoe overleef je de dag zo?
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde. Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op 15-jarige leeftijd trekt je lichaam dat wel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik viel flauw toen ik een nacht doorhaalde.
quote:Werd wakker in mijn eigen bed. Ironisch wel
WTF!!! Walgelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef AryaMehr het volgende:
Schokkend: Soldaten van Assad's leger begraven levend een activist
Assadquote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef AryaMehr het volgende:
Schokkend: Soldaten van Assad's leger begraven levend een activist
Hooiiquote:
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.quote:
Het lijkt inderdaad hopeloos. Maar de schuld geheel bij de Arabieren als volk leggen is mij te makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.
Dat het een rotzooi bij de Arabieren is, tuurlijk. Maar het is niet de keuze van het volk geweest om zo'n leger aan de macht te helpen.
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad hopeloos. Maar de schuld geheel bij de Arabieren als volk leggen is mij te makkelijk.
Geldt dan ook Perziërs in die optiek. Kijk maar naar Iran, Tajikstan, Afghanistan etc...quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.
Afghanistan en Tajikistan zijn geen Perzische landen, maar dat is een ander verhaal. Iran kent ook veel problemen, maar die komen vooralsnog voort uit het regime en niet uit het volk.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geldt dan ook Perziërs in die optiek. Kijk maar naar Iran, Tajikstan, Afghanistan etc...
Zeker weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat er enorm veel mis is in Arabische landen klopt natuurlijk wel.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Afghanistan en Tajikistan zijn geen Perzische landen, maar dat is een ander verhaal.
Dat geldt ook voor Arabische landen, eerlijk is eerlijk. Maar geldt ook voor Iran. Als Iraniërs de sjah niet hadden omver geworpen was dit regime er niet. Of ben ik te voorbarig?quote:Iran kent ook veel problemen, maar die komen vooralsnog voort uit het regime en niet uit het volk.
Cultureel gezien gewoon totaal anders dan Iraniërs.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ze spreken er toch ook Perzisch?
Dat lijkt me logisch toch? Die mensen wisten toen niet wat ze in huis haalden.quote:Dat geldt ook voor Arabische landen, eerlijk is eerlijk. Maar geldt ook voor Iran. Als Iraniërs de sjah niet hadden omver geworpen was dit regime er niet. Of ben ik te voorbarig?
Turkmenistan, Kazachstan, Oezbekistan etc. zijn ook Turkse landen terwijl we cultuureel bijna niets met ze hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Cultureel gezien gewoon totaal anders dan Iraniërs.
Kan best kloppen, alhoewel Azeri's natuurlijk ook cultureel gezien iets van de Turken verschillen. Komt ook met name door het feit dat de Azeri's sjiitisch zijn en de Turken over het algemeen soennitisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Turkmenistan, Kazachstan, Oezbekistan etc. zijn ook Turkse landen terwijl we cultuureel bijna niets met ze hebben.
Het enige Turkse land dat cultureel bijna 1 is met Turkije is Azerbaijan.
Klopt, hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nooit naar Adana of Hatay geweest dus.
Films zijn allemaal geproduceerd, of bedoel je videos?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik heb genoeg films gezien van zowat alle volkeren in het MO, vele malen erger. Deze valt dan nog reuze mee.
Dat het een rotzooi bij de Arabieren is, tuurlijk. Maar het is niet de keuze van het volk geweest om zo'n leger aan de macht te helpen.
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërsquote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan best kloppen, alhoewel Azeri's natuurlijk ook cultureel gezien iets van de Turken verschillen. Komt ook met name door het feit dat de Azeri's sjiitisch zijn en de Turken over het algemeen soennitisch.
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.quote:
Fotospeciaalzaak.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Waar kan ik 30x30cm fotolijstjes kopen, bij de standaardwarenhuizen e.d. alleen rechthoekige te vinden.![]()
Is een Arap ook niet een soort denigrerend woord in het Turks?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.
Wat ga je inlijsten?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Waar kan ik 30x30cm fotolijstjes kopen, bij de standaardwarenhuizen e.d. alleen rechthoekige te vinden.![]()
Ja, maar de Azeri's verschillen dan ook weer onderling. Met name tussen die van Iran en Azerbaijan zelf. Die uit Azerbaijan zijn inderdaad 'meer' Turks.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërs. Hier op de satelliet ontvang je ook Azeri televisiekanalen en ze zonden voordat zij er zelf aan meededen het Eurovisie Songfestival uit. Kan mij herrineren dat zij altijd voor Turkije gingen juichen
.
http://www.fotolijsten-online.nl/fotografie/fotolijst-30-x-30.phpquote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
Ze liepen vorig jaar nog met de Turkse vlag het podium op.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Yes, en in vele opzichten hebben ze weer iets weg van Iraniërs. Hier op de satelliet ontvang je ook Azeri televisiekanalen en ze zonden voordat zij er zelf aan meededen het Eurovisie Songfestival uit. Kan mij herrineren dat zij altijd voor Turkije gingen juichen
.
Niet dat ik weet..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is een Arap ook niet een soort denigrerend woord in het Turks?
Uiteraard spelen er meerdere factoren mee en is het niet alleen arap zijn, mij zie je dat ook niet ontkennen. Als ik je hebt gekwetst, mijn excuses abi.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een beetje triest om Arabieren om één kam te scheren want dan waren Adana en met name Hatay ook een teringzooi. Adana en Hatay zitten vol met Araplar.
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.quote:
Wat is jouw land, TR of NL?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef zarGon het volgende:
Yo Arya, de Turken in jouw land ruilen voor de Perzen in mijn land?
Wat voor beestje? baardagaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.
Welke Perzen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef zarGon het volgende:
Yo Arya, de Turken in jouw land ruilen voor de Perzen in mijn land?
Terrarium voor welk dier?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga een terrarium maken van fotolijstjes en hoekprofiel. Tig keer goedkoper dan een echt terrarium.
Nee, een hoger dier zou ik niet in een slecht terrarium stoppen waar zo de warmte uitloopt.quote:
seni affediyorum abiquote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uiteraard spelen er meerdere factoren mee en is het niet alleen arap zijn, mij zie je dat ook niet ontkennen. Als ik je hebt gekwetst, mijn excuses abi.
Heb er even op gegoogeld, sommige zien er wel OK uit, bijvoorbeeld: http://www.ongewoonongewe(...)/extatosomavrouw.jpgquote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, een hoger dier zou ik niet in een slecht terrarium stoppen waar zo de warmte uitloopt.
Wandelende takken (Extatosoma tiaratum).
Die beide zijn geen Perzen noch Turken. Maar dan nog; wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef zarGon het volgende:
En je vraagt niet welke Turken?
Azeri's in ruil voor Koerden. Deal?
Kunnen aardig groot worden:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb er even op gegoogeld, sommige zien er wel OK uit, bijvoorbeeld: http://www.ongewoonongewe(...)/extatosomavrouw.jpg
Heb ik vroeger ook altijd gewild, maar daar is flink wat ruimte voor nodig helaas. Mooie dieren.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef xaban06 het volgende:
Zelf had ik een baardagaam, ik mis hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |