Ik ben tevreden met m'n Acne. Die heeft niet van die lelijke stiksels op de kontzakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als de bips er maar goed uit komt. Voorbeeld van wel mooie broek?
Mooiquote:
Ik zal jouw kontzak eens stiksellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met m'n Acne. Die heeft niet van die lelijke stiksels op de kontzakken.
Alleen in je dromen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal jouw kontzak eens stiksellen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal jouw kontzak eens stiksellen.
Alleen de kantoormensen maken zulke grapjes, maar dat ben jij toch helemaal niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ja ja ik burger al aardig in hier in dezen sc
Goed zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ja ja ik burger al aardig in hier in dezen sc
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:31 schreef Risu het volgende:
Ik bel mijn vriend nooit als hij werkt, en zeker niet om zoiets onbenulligs als boodschappen. Ik stuur hem alleen berichtjes (geen whatsapp) om iets mede te delen. Zoals, hey je pakketje is binnen. En sta dan niet als een malloot te klagen dat hij niets terug stuurt. We hebben dan ook nooit ergens ruzie over en als we een woordwisseling hebben, praten we het altijd eerst uit voor we iets anders gaan doen.
Bovendien, als hij boodschappen haalt, haalt ie toch altijd het verkeerde. Kan ik het dus beter zelf doen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fan. Tas. Tisch.
Wat een droomrelatie. Wat zijn jullie geweldig samen.
Nee, ik ben slager. Zit altijd te fokken op de iPad tussendoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de kantoormensen maken zulke grapjes, maar dat ben jij toch helemaal niet?
tennisworkshop? Wasda ?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
tot half 6 werken dan tennisworkshop dan slapen en dan weer de hele dag werken tot 17:00
Workshop met tennis. Dus ik ga leren tennissen ofso :S de hele avond.quote:
Dat moet van het werk?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Workshop met tennis. Dus ik ga leren tennissen ofso :S de hele avond.
wat leuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Workshop met tennis. Dus ik ga leren tennissen ofso :S de hele avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |