Ja geil hè.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee maar net zoals ik net al poste van dingen uti foboook zo sneu.
Ik zie trouwens dat je UI beweegt?
Geen idee wie dat isquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja geil hè.
WAHRHEIT heeft dat gemaakt, kwam die gisteren mee aanzetten. Met stip gestegen op de Toffe User Lijst!
Valt niet heel er op nee... lekker subtielquote:
nep manquote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van wat haar op de zak.
Check dit
[..]
nee srs is echt staat bijde comments op youtube!!!quote:
Grappig, ik was net aan grote borsten aan het denken.quote:
quote:
In het Limburgs bij de McDonald's bestellen in Amsterdam en dan stennis schoppen dat ze het niet verstaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
Mensen die zich niet aanpassen aan de plaatselijke cultuur.In België patat bestellen ipv friet.
Een supertje speciaal bestellen boven de rivierquote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het Limburgs bij de McDonald's bestellen in Amsterdam en dan stennis schoppen dat ze het niet verstaan.
Dat soort dingen gaan te ver.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef Chai het volgende:
Ik had vroeger een x wedstrijd in Limburg en toen ging ik patat bestellen. Vroeg die doos zo na een moment van vertwijfeling: frieet?
Doh.kan je zelf toch ook wel bedenken. Net alsof iemand aardappelen speciaal en aardappelen met mayonaise besteld.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef Chai het volgende:
Ik had vroeger een x wedstrijd in Limburg en toen ging ik patat bestellen. Vroeg die doos zo na een moment van vertwijfeling: frieet?
Doh.kan je zelf toch ook wel bedenken. Net alsof iemand aardappelen speciaal en aardappelen met mayonaise besteld.
Waar in Limburg?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef Chai het volgende:
Als de bips er maar goed uit komt. Voorbeeld van wel mooie broek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |