Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Normaal gesproken doe ik dit dus nooit.... Maar een dubbele lapo kan gewoon niet door de beugel!quote:
Triplequote:Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik dit dus nooit.... Maar een dubbele lapo kan gewoon niet door de beugel!
De 2e natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef x1N2ition het volgende:
Obinna en Odiah of Carcela-Gonzalez en Angbwa aan de rechterkant in een 4-5-1 opstelling?
Haha klopt ja... Wel weer een tijdje geleden. Het forum is nu te drukbezocht om dat te evenaren, ben ook wat minder actief...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Tobi-wan is terug hoor, weet nog dat ie een 8 topicstreak had ofzo
Angbwa want 3* skills, vieze pace en baaschquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef x1N2ition het volgende:
In mijn opinie is het Obinna > Carcela-Gonzalez en Angbwa > Odiah, dus dat maakt de keuze nogal lastig.
die bronze hybrid is wel netjesquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb nu 2 teams, Silver en Bronze:
Silver - http://www.futhead.com/12/squad/578041
Bronze - http://www.futhead.com/12/squad/571135
gun jij het Ricky en Stijn niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op Valencia, maar geloof er niet in. Die andere wedstrijd maakt me weinig uit, doe maar Bilbao want Basken zijn tof.
Ik ook! Atletiquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
wat denken/hopen jullie trouwens van de wedstrijden van morgen? Ik hoop dat Sporting CP en Athletico de finale gaan spelen
Dat zeg je alleen maar vanuit wieleropzicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op Valencia, maar geloof er niet in. Die andere wedstrijd maakt me weinig uit, doe maar Bilbao want Basken zijn tof.
Congratsquote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gun jij het Ricky en Stijn niet?
12.000e post trouwens.
Ik gun het Labyad alvast zeker niet om volgend jaar een Europese Supercup te pakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gun het Labyad alvast zeker niet om volgend jaar een Europese Supercup te pakken.
ja ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of dat ik moet huilenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
Je mist een paar IF's .quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef BDIL het volgende:
Tobiwan is dit niet iets ?!
[ afbeelding ]
Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar de eerste indruk is prima.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die bronze hybrid is wel netjes
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
Hij zei een budget squadquote:
Clubben?quote:
Veel te duur joh!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef BDIL het volgende:
Tobiwan is dit niet iets ?!
[ afbeelding ]
Hoesow?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeg, Rijst, zit Stoereboiis vol ofzo?
Staat dat er geen transfers worden geaccept.quote:
Nee, houden zo. Arshavin heeft een beestenafstandschot en op CAM heeft ie daar veel meer ruimte voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:40 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
http://futhead.com/12/squad/582319
Ik denk dat ik Arssssshhhhavin beter op CF kan zetten zodat hij vaker voor het doel komt
Luiz is 79 geloof ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat BPL-team is echt vies.Geen enkele onder 80 pace?
Juist de CF bij mij... CAM's komen echt beduidend minder aan bod qua doelpogingen. Rushes, dieptepasses en voorzetten.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, houden zo. Arshavin heeft een beestenafstandschot en op CAM heeft ie daar veel meer ruimte voor.
Die laatste is echt een homoteam.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit zijn de 3 teams die ik nu heb...Stuk voor stuk echt fantastisch!
[ afbeelding ]
edit: Bij m'n serie A team weet ik alleen niet of ik Gamberini of NIF Caceres moet gebruiken. Dat is ook wel echt een held.
Hmmm Deze man is ook goedquote:Op donderdag 26 april 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, houden zo. Arshavin heeft een beestenafstandschot en op CAM heeft ie daar veel meer ruimte voor.
Vind ik dus ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist de CF bij mij... CAM's komen echt beduidend minder aan bod qua doelpogingen. Rushes, dieptepasses en voorzetten.
Baksteen tegen je voorhoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Baksteen tegen je voorhoofdIk kop 'm terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |