Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Normaal gesproken doe ik dit dus nooit.... Maar een dubbele lapo kan gewoon niet door de beugel!quote:
Triplequote:Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik dit dus nooit.... Maar een dubbele lapo kan gewoon niet door de beugel!
De 2e natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef x1N2ition het volgende:
Obinna en Odiah of Carcela-Gonzalez en Angbwa aan de rechterkant in een 4-5-1 opstelling?
Haha klopt ja... Wel weer een tijdje geleden. Het forum is nu te drukbezocht om dat te evenaren, ben ook wat minder actief...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Tobi-wan is terug hoor, weet nog dat ie een 8 topicstreak had ofzo
Angbwa want 3* skills, vieze pace en baaschquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef x1N2ition het volgende:
In mijn opinie is het Obinna > Carcela-Gonzalez en Angbwa > Odiah, dus dat maakt de keuze nogal lastig.
die bronze hybrid is wel netjesquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb nu 2 teams, Silver en Bronze:
Silver - http://www.futhead.com/12/squad/578041
Bronze - http://www.futhead.com/12/squad/571135
gun jij het Ricky en Stijn niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op Valencia, maar geloof er niet in. Die andere wedstrijd maakt me weinig uit, doe maar Bilbao want Basken zijn tof.
Ik ook! Atletiquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
wat denken/hopen jullie trouwens van de wedstrijden van morgen? Ik hoop dat Sporting CP en Athletico de finale gaan spelen
Dat zeg je alleen maar vanuit wieleropzicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op Valencia, maar geloof er niet in. Die andere wedstrijd maakt me weinig uit, doe maar Bilbao want Basken zijn tof.
Congratsquote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gun jij het Ricky en Stijn niet?
12.000e post trouwens.
Ik gun het Labyad alvast zeker niet om volgend jaar een Europese Supercup te pakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gun het Labyad alvast zeker niet om volgend jaar een Europese Supercup te pakken.
ja ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of dat ik moet huilenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
Je mist een paar IF's .quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef BDIL het volgende:
Tobiwan is dit niet iets ?!
[ afbeelding ]
Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar de eerste indruk is prima.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die bronze hybrid is wel netjes
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
12.000e post trouwens.
Hij zei een budget squadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |