quote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef YebCar het volgende:
vond het zo mooi dat bayern expres 2 ballen gingen missen voor de spanning
mooiste om te zien dat mensen denken dat ze terug kunnen komen
Jupp is natuurlijk niet meer dan een spreekpop van onze Andries.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Jupp borduurt kundig voort op het opgebouwde werk van Andries Jonker
pedant past niet bij Mourinhoquote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat er wel een beetje pedant bij op het eind op z'n knieën, dat past bij een Alex Pastoor maar niet bij een Mourinho.
Als er iemand als Ramos of Lahm een penalty gaat nemen dan verwacht ik dat die bal over of naast gaat, zelfs zonder keeper.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:42 schreef mymoodfentje het volgende:
Niet op penalty's oefenendat krijg je dan.
Tja idd, beetje respectloos voor zijn spelers!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Zag hem snel van het veld wegvluchten dan
Sowieso een hufter. Z'n hele uitstraling is er één van die in de categorie Benno de zwemleraar.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Tja idd, beetje respectloos voor zijn spelers!
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sowieso een hufter. Z'n hele uitstraling is er één van die in de categorie Benno de zwemleraar.
Lezen is je ding niet. Jankerd. Goeie TR tho. Kost je vast weer een bekeuring in je notes.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]wtf is dit voor uitspraak van een Mod? Mo vergelijken met een pedofiel. Wat ben jij voor mongool joh.
Wat valt er te halen behalve landskampioenschap dan? Duikdiploma's? Prijs voor de mooiste kleedkamers?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
Mourinho heeft gister nog gezegd niet te denken aan vertrekken. Zijn contract loopt tot 2014 dus. Waarom zou je in godsnaam weggaan bij de beste club ter wereld? Met de beste speler ter wereld? No fucking way dat Jose weggaat dit jaar. Er valt veel meer te halen bij Real.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sowieso een hufter. Z'n hele uitstraling is er één van die in de categorie Benno de zwemleraar.
zwaai hier ondeer davihaa uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:17 schreef davihaa het volgende:
Treurig om de beste trainer ter wereld belachelijk proberen te maken. Wat is het toch in Nederland dat wanneer iemand echt iets kan dat het dan fout is?
Zal best, je vergelijkt Mourinho's uitstraling met Pedofiel Benno L, dat is wat er staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lezen is je ding niet. Jankerd. Goeie TR tho. Kost je vast weer een bekeuring in je notes.
Nou en?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Zal best, je vergelijkt Mourinho's uitstraling met Pedofiel Benno L, dat is wat er staat.
Maakt niks uit dus. Zal ik jou ff vergelijken met een of andere idioot.quote:
i lolledquote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Als er iemand als Ramos of Lahm een penalty gaat nemen dan verwacht ik dat die bal over of naast gaat, zelfs zonder keeper.
Ik vergelijk hem altijd met Keith Bakkerquote:Op donderdag 26 april 2012 02:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Maakt niks uit dus. Zal ik jou ff vergelijken met een of andere idioot.
Ik dacht aan Seedorf WK 98.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:27 schreef Hathor het volgende:
Moest iemand anders ook meteen aan Jaap Stam denken na die penalty van Ramos?
Bedoel je nou niet EK 96, die misser tegen Frankrijk?quote:
Of Seedorf CL finale 2003, die misser tegen Juventusquote:Op donderdag 26 april 2012 02:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bedoel je nou niet EK 96, die misser tegen Frankrijk?
Snap niet dat niet meer voetballers dat doen. Verdient een stuk beter wsl. En je hoeft er niks voor te doen basically.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:31 schreef Hathor het volgende:
Overigens kan Ramos na zijn carriere waarschijnlijk nog wel een paar jaartjes als kicker voor de New England Patriots aan de slag.
Er is toch ooit een ex speler van Roda naar de VS gegaan en daar een paar jaar als kicker gespeeld?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Snap niet dat niet meer voetballers dat doen. Verdient een stuk beter wsl. En je hoeft er niks voor te doen basically.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |