- Engels
- Pools/Duits
- Portugees
Yeah. Melting pot in da house.
parlo italiano ma non fluente
quote:Wat stom, dat heb ik nog nooit van je geweten..
Op maandag 29 juli 2002 15:50 schreef Xeno het volgende:
* Xeno is 1/8 italiaans
quote:There is much more you do not know
Op maandag 29 juli 2002 15:54 schreef Charys het volgende:[..]
Wat stom, dat heb ik nog nooit van je geweten..
Ik wist bovenstaande van jou ook niet
quote:Volgens mij ben je de enige hahaha
Op maandag 29 juli 2002 15:57 schreef Xeno het volgende:Ik wist bovenstaande van jou ook niet
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:58 schreef Charys het volgende:[..]
Volgens mij ben je de enige hahaha
quote:Dan kijk je echt niet goed!
Op maandag 29 juli 2002 16:50 schreef September het volgende:
Ik zie nooit echt het verschil tussen een half italiaan en een 100 % nederlander ?
quote:Misschien heb je wel gelijk
Op maandag 29 juli 2002 16:58 schreef Charys het volgende:[..]
Dan kijk je echt niet goed!
quote:Dat kan.
Op maandag 29 juli 2002 16:50 schreef September het volgende:
Ik zie nooit echt het verschil tussen een half italiaan en een 100 % nederlander ?
Het ligt er ook maar net aan uit welk deel van Italië de ouder(s) van de desbetreffende persoon vandaan komt/komen, en wat hun voorouders op hun beurt weer zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 29-07-2002 17:11]
Tel ik nu ook mee?
quote:Schoorstaan? Schoorsteen!
Op maandag 29 juli 2002 17:53 schreef NightBird het volgende:
yo!
de opa van de opa van mn moeder is een italiaanse immigrant. Hij hoorde bij de groep die hier in groningen kwam om schoorstaanpoetser te worden.Tel ik nu ook mee?
quote:In sommige gevallen wel ja.
Op maandag 29 juli 2002 15:29 schreef PortoPartito het volgende:
Jammer, ik vind het erg leuk en handig...ligt ook goed bij meiskes natuurlijk:)
Zinnetjes als '...sei troppa brutta, come tua sorella...'
Als je het maar op de goede toon zegt...
quote:ik kan geen italiaans
Op maandag 29 juli 2002 22:09 schreef PortoPartito het volgende:Of, il vostro fratello scopa la vostra sorella e pagate esso.
mijn ouders zijn alle 2 nederlands..
Ho vissuto in italia per 6 anni. L'italiano era la mia prima lingua sono cresciuta lí
en zo is mijn italiaans....
quote:ik ook. eerder had ik nooit zin om het te leren maar nu vind ik het wel jammer. Hoewel ik me waarschijnlijk wel kan redden als ik er ben. Het verstaan gaat wel redelijk en praten gaat met handen en voeten ook wel
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:55 schreef MauriceM het volgende:
Mijn vader is een Italiaan, maar ik ben 100% Nederlands
opgevoed.
Ik spreek dus (helaas) geen Italiaans.
quote:Salut!! T'es Français? Moi aussi! Bisou, Jean Eric
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:25 schreef Lucyfurr het volgende:
-edit-
Nope, wel Frans
Ik ben dus half Frans, mwa is ook quasi-Italiaans toch
quote:jij hebt het goed getrffen. Italie is echt zo'n mooi land!! ik ben er helemaal verliefd op. Kun je iets vertellen over je voorbereidingen voor die buitenlandse studie? Of maak er s een topic over. ik ben erg geinteresseerd, ik wil ook graag een tijdje in Italie studeren.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:11 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Geen italiaan, maar wel Italië fan!! en ga er volgend jaar een half jaar studeren
Hoe heb je bv. de taal geleerd?
Grazie mille, ciao!
Vaders kant en ja ik ben wel italiaans opgevoed, praten hier ook vooral italiaans thuis. Nou ja, ik praat gewoon nederlands terug
quote:Fransen en Italianen, gaat helaas niet samen
Op donderdag 9 oktober 2003 00:37 schreef francia het volgende:[..]
Salut!! T'es Français? Moi aussi! Bisou, Jean Eric
Ik ben dus half Frans, mwa is ook quasi-Italiaans toch
Oftewel, hoewel ik een rasechte Hollander ben, ben ik inmiddels wel een halve italiaan.
quote:Nou de taal leren ga ik daar juist doen. Kan het wel al een beetje maar wil het echt goed kunnen spreken.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:40 schreef francia het volgende:[..]
jij hebt het goed getrffen. Italie is echt zo'n mooi land!! ik ben er helemaal verliefd op. Kun je iets vertellen over je voorbereidingen voor die buitenlandse studie? Of maak er s een topic over. ik ben erg geinteresseerd, ik wil ook graag een tijdje in Italie studeren.
Hoe heb je bv. de taal geleerd?
Grazie mille, ciao!
Ik heb dat ook. Ik ben zo impulsief als de netenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef Vivi het volgende:
want qua body-language ben ik zeer Italiaans
Ik noem het liever: passioneel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Ik ben zo impulsief als de neten
je bent niet italiaans maar je woont er 4 maandenquote:Op maandag 29 juli 2002 17:52 schreef Frostie het volgende:
Ciao Alessandro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:59 schreef A.Petacchi het volgende:
waar krijg ik in Nederland?
[afbeelding]
Ciao a tutti!![]()
Dat is een halve van een halve van een halve Italiaan.quote:
Volgens mij heb je dit ook ergens anders gevraagd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:22 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Ik zat op een site te kijken waar de kleindochter van de overleden president JFK op stond. Deze site was in het italiaans. Ik kon een groot deel redelijk begrijpen, alleen deze zin:
Dice no alle serate in discoteca e alle notti brave in compagnia di qualche ragazzotto pieno di soldi rubato a un'amica.
Snap ik niet Iemand een idee?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef Billy_Mack het volgende:
niet echt een okay antwoordiemand een goede vertaling?
dit is anders een juiste vertalingquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:59 schreef W1ZZ het volgende:
Hij/zij zegt nee tegen de avonden in de discotheek en tegen de avonden in gezelschap van jongens met veel geld afgepikt van een vriendin.
Letterlijk is dus heel lelijk maar het komt erop neer dat er iemand geen trek heeft in het stelen van vriendjes van vriendinnen (mijn interpretatie iig, letterlijk staat er alleen maar in gezelschap te zijn van vriendjes gestolen van vriendinnen).
bij mij is het de oma van mn oma en daar de moeder vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:17 schreef sopsop het volgende:
idd de oma van m'n oma, maar dat neemt niet weg dat je het niet meer kan zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |