Juist.quote:
Absoluut goed gedaan door de Jagerquote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef sonnyspek het volgende:
Veel respect voor Jan Kees de Jager, kan ik ergens een shirt van hem kopen?
Nogmaals; er is geen enkele partij die dat niet doet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het bewijst wel mooi de incompetentie van hem. Partij politiek boven het landsbelang zetten
Of hij vindt het princinpieel onacceptabel.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het bewijst wel mooi de incompetentie van hem. Partij politiek boven het landsbelang zetten
hahahaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilde een shirt van JKdJ
ja, mee eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist.
En slim. Plan ligt er, komt goed, nu dus campagne. Ene helft gaat vanavond de andere helft gebrek aan landsbelang verwijten, andere helft gaat roepen dat het plan wat er nu ligt niet eerlijk is.
En zo doet iedereen dit gewoon met de campagne in het achterhoofd en niet alleen de PvdA. Er is werkelijk geen enkele partij die dapper over eigen schaduw heenspringt, hooguit groen links, maar die zal dat niet in dank worden afgenomen.
doen ze allemaal hoor. stel dat het plan verkeerd uitpakt voor zwakkeren, dan is dat winst voor de pvda. blijkbaar denken ze dat en gaan ze niet akkoord omdat ze denken dat ze daarmee een deel van hun electoraat verliezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
En ook een winsituatie voor de PvdA, dus waarom je de PvdA denkt te kunnen uitlachen is me niet geheel duidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:44 schreef MrMiguel het volgende:
Mooi dit! IMO gewoon een win-situatie voor alle deelnemers, let maar op, wat alle negatievelingen ook zeggen
Kan iemand trouwens even kort en krachtig uitleggen waarom deze partijen niet gewoon samen proberen een nieuw (meerderheids)kabinet vormen en doorregeren? Is dat wettelijk niet toegestaan?
Trouwens toch nog even snel de PvdA uitlachen; HAHAHA!!11!!
7/10quote:
Nieuwe High-score.quote:
Misschien eerst helemaal lezen, voordat je iets afwijst, Diederik?quote:16.34 uur: PvdA: ik doe op dit moment niet mee
Fractievoorzitter Samsom denkt dat de PvdA niet mee doet aan het principe-akkoord. "Ik heb het nog niet helemaal gelezen," aldus Samsom. Groen "ILinks-fractievoorzitter Sap gaat nog met hem overleggen voor haar eigen fractieoverleg. "Ik ben bereid om over alles te praten, maar het moet een eerlijk pakket zijn. De pijn moet verdeeld worden."
Nee hoor, de PvdA verliest op alle frontenquote:En ook een winsituatie voor de PvdA, dus waarom je de PvdA denkt te kunnen uitlachen is me niet geheel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |