Ik had ook werner de walvis willen doenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had een veel mooiere TT
REAL VA A GAGNAR
Waarom niet Pim de Penisquote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook werner de walvis willen doen
RIBÉRY HAD WEL DOOD KUNNEN ZIJNquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Das gewoon rood die overtreding.....
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
sierd overdrijft vaak wel, maar de passie die hij erin brengt is gewoon echt super om te horen thumbs up cvoor commentaar van Sierd in Fifa 13!!
Met Gijp als co-commentator?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
sierd overdrijft vaak wel, maar de passie die hij erin brengt is gewoon echt super om te horen thumbs up cvoor commentaar van Sierd in Fifa 13!!
God nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
mooie copy+pastequote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
Uefaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Faalt teletekst nou ?
Real had 2 gele kaarten voor rust, en na rust maar 1
Ga toch fappen op Eriksenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé jij, 't is werner de walvis, de walvis met watervrees. AFLEVERING 1.
Nu jij
Het is de UEFA, zo corrupt als wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Faalt teletekst nou ?
Real fans!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Faalt teletekst nou ?
Vies mannetje ben jij, schaam je!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé jij, Pim de penis, ga fappen op Eriksen. AFLEVERING 2
Ze dachten dat Arbeloa al geel had in de eerste heldt.. was niet zoquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Faalt teletekst nou ?
Sierd is voor Atletico Madrid dat weet iedereenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Sierd de vos is een verschrikkelijke commentator, we weten al lang dat hij gaat slapen met een truitje van barcelona aan... als hij een zin zegt, komt er 10x messi in! DAMN! Ja, barca is goed, maar je hoeft het er niet continu uit te lullen, er zijn nog andere ploegen en spelers met kwaliteiten!
geen slechte scheids iddquote:
jaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gaat Bayern door als het 3-2 staat?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nja het is een beetje vaag, hij is wel minder gaan werken, doet soms nog een samenvatting. Maar hij heeft nog nooit een (WK)finale verslagen, tijdens een radio interview gaf hij volgens mij tussen de regels door aan dat hij dat wel heel graag had gewild en ook nog wel meer wedstrijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gestopt toch?
Hij heeft wel een eigen talkshow op TV Gelderland
Nee, dan wordt er gestaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jij kent Sierd dus niet, hij is van Atletico.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Sierd de vos is een verschrikkelijke commentator, we weten al lang dat hij gaat slapen met een truitje van barcelona aan... als hij een zin zegt, komt er 10x messi in! DAMN! Ja, barca is goed, maar je hoeft het er niet continu uit te lullen, er zijn nog andere ploegen en spelers met kwaliteiten!
goed gejat jongquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef PizzaGeit het volgende:
THUMPS OP VOOR ZULKS COMMENTAAR IN FIFA13
negeerquote:
Marcello is een neger.quote:
Goed gejat? Ik heb dit hier al 3 maanden geleden of wat gepost, en ik heb het ''ontdekt'' via een vriendquote:
oh echt?quote:
Valt niet op hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een zieke goal.
Beter kon hij em niet raken.
Totale idioot die Sierd de vos.
Zoek een andere baan Sierd. Met je slappe gelul altijd of het Pro Atletico comentaar waar ik aan hekel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goed gejat? Ik heb dit hier al 3 maanden geleden of wat gepost, en ik heb het ''ontdekt'' via een vriend
gastquote:
Welke Maria?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk een rode kaart voor die maria
what else is new?quote:
Eerst doelpunten tellen. Degene met de meeste doelpunten over twee wedstrijden gaat door.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoezo bayern gaat door? 2 * 2 = 4
real = 5 + 1 = 6
bayern 4 + 2 = 7 ?
Gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Sierd verdiend een standbeeld !!!
Gewoon jammer dat deze taalvirtuoos achter de decoder zit......hij is de enige reden om abonnee te blijven van Sport1 !! Twee jaar geleden verzorgde hij ook commentaar bij de wedstrijden uit de Brasileiro Serie A.....geweldig !!! Ook met z´n Portugeese uitspraak is niks mis mee hahahahaaha
di mariaquote:
Nu nog je account.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Lol heeft een mod mijn reactie nou serieus werveijderd?
Nee, als grapje.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Primera Division wordt heimelijk onderschatquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Misschien zijn Barca en Real wel helemaal niet de beste clubs ter wereld maar lijkt het heel wat door die tweede Schotse competitie waarin ze spelen.
Isaac houd oe gemak is jongen lilliken homo da ge d'r rondlopt mee oe blije bakkesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Overschat eerder.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Primera Division wordt heimelijk onderschat
Gomez sloopt hem denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
robben en gomez gaan vechten na de wedstrijd
Nee dan wordt er getossed.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Elusive het volgende:
als Real met 9-6 wint, zijn ze dan door ?
Moet je doen!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Spannend, ik zet toch de TV maar even aan.
Conclusie van het onderzoek: Jan Roelfs zegt maar wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even checken of Roelfs onzin lult
Poll: Op welke club zou jij nu een flesje wijn zetten?
• Bayern
• De Koninklijke
• Zou ik niet doen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zelfs Riberyquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ouder dan 13 jaar Robben sloopt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben jij een kut user zegquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
DIE LUIZ gustavo is wel een mooie jongen
Imaginair.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Poll: Is Real écht of Koninklijk?
• Echt
• Koninklijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
telt 13 ook? want ik wil het ook kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom snap ik wel waarom hij die actie net deed. Als het Gomez Ribery of iemand anders was geweest zouden ze per se hetzelfde doen. Zie je deze wedstrijd ook de hele tijd alquote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
Kijk wat die Gomez met een bal doet.Ik snap Robben wel.
Maakt niet, bayern moet gewoon nog 1x scoren dan is het klaarquote:
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Linekerquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maakt niet, bayern moet gewoon nog 1x scoren dan is het klaar
FOOOOOOOOTBALLquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
Roelfs maakt zich zojuist totaal belachelijk.
Die 2 doelpunten tellen niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
Roelfs maakt zich zojuist totaal belachelijk.
gollllllllllllllllllllllll atletiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd wordt nu boos dat Real - Atletico een gewone wedstrijd wordt genoemd![]()
Volgens mij zonet ook nog twee keer, maar goedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
zelfs hier heeft de presentator het over messi. Gast ronaldo scoorde zondag nog tegen barcelonaidioot.
wat dacht jijquote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Kekster het volgende:
Tering, zelfs als Barca is uitgeschakeld wordt er nog gefapt bij de NOS.
Oh god!!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Kekster het volgende:
Tering, zelfs als Barca is uitgeschakeld wordt er nog gefapt bij de NOS.
Ook dat iddquote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zonet ook nog twee keer, maar goedRoelfs heeft vroegtijdige Alzheimer.
Inderdaad, je kan hem beter vergelijken met Bulykin.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef Blik het volgende:
Redelijk nutteloze vergelijking tussen Ronaldo en Messi. Messi is een spelverdeler en Ronaldo is een spits
Homonaldo, stink real..... Moet jij niet al lang in bed liggen?quote:
Ik denk dat ie fantastisch kan schijten.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik denk dat ie fantastisch kan schijten.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik denk dat ie fantastisch kan schijten.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft op die strafschop na niks goed gedaan idd
Niks meer sinds hij Milan verlaten heeft.quote:
Laatste tijd wordt hij weer beter.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niks meer sinds hij Milan verlaten heeft.
Die strafschop was nou ook weer niet het ''Je nu van het''quote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft op die strafschop na niks goed gedaan idd
EENSCHquote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef alors het volgende:
Ik hoop echt op verlenging en dan met name penalsdit seizoen nog te weinig gezien..
quote:
echt he maar de nos is niet partijdig hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef G-lock het volgende:
Knap dat ondanks de 2 doelpunten en de wedstrijd van gister, Ronaldo volgens de NOS-commentator nog steeds in de schaduw staat van Messi....
Net nog tweequote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef alors het volgende:
Ik hoop echt op verlenging en dan met name penalsdit seizoen nog te weinig gezien..
Ben benieuwdquote:
Dat is net zoiets als een boze Limburger. Krijg dan altijd van die lachkicks.quote:
anon toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef FRseezu het volgende:
Wie wou hier ook alweer na 15 min voetbal die film van Ryan Reynolds kijken?![]()
Tuurlijkquote:
Nou nee!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef tralalala het volgende:
Real laat Bayern komen ==> Counter, Goal Real
Bedankt voor het intrappen en deze nuttige bijdragequote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef TLC het volgende:
*open deur* wie nu scoort gaat naar de finale.
Niet als de andere ploeg daarna weer scoort.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef TLC het volgende:
*open deur* wie nu scoort gaat naar de finale.
Wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die strafschop was nou ook weer niet het ''Je nu van het''
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wilde geloof ik Alba kijken of anders de stroot
BADSTJUUBER!! JAWOHLL!!!!quote:
Nee hoor. Als bayern scoort mag Real er 1 intrappen, maar gaat bayern door.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Niet als de andere ploeg daarna weer scoort.
Als Bayern scoort, moet Real er toch echt wel 2 in tikken.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Niet als de andere ploeg daarna weer scoort.
Jajahquote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Als Bayern scoort, moet Real er toch echt wel 2 in tikken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
Een van de weinige spannende wedstrijden dit CL seizoen.
Door de commentator!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
2e helft is idd veel minderquote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
Gister, Chelsea-Napoli.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
Open hem, ga er tussen staan en probeer hem opnieuw te sluitenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
Als Real scoort blijft het hetzelfde voor Bayern.
*sluit open deur.
* doet deur dichtquote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bal moet helemaal over de lijn zijn? Echt waar joh??
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef ShevaJB het volgende:
Huntelaar zou een goeie spits zijn voor Bayern
Hij houdt van open deuren intrappen, was dat niet duidelijk vanaf het moment dat hij "ennn de goal" begon te roepen bij elk doelpunt?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij gaat zometeen ook nog uitleggen wat buitenspel is.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
por que?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |