Nee, dan wordt er gestaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gaat Bayern door als het 3-2 staat?
Jij kent Sierd dus niet, hij is van Atletico.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Sierd de vos is een verschrikkelijke commentator, we weten al lang dat hij gaat slapen met een truitje van barcelona aan... als hij een zin zegt, komt er 10x messi in! DAMN! Ja, barca is goed, maar je hoeft het er niet continu uit te lullen, er zijn nog andere ploegen en spelers met kwaliteiten!
goed gejat jongquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef PizzaGeit het volgende:
THUMPS OP VOOR ZULKS COMMENTAAR IN FIFA13
negeerquote:
Marcello is een neger.quote:
Goed gejat? Ik heb dit hier al 3 maanden geleden of wat gepost, en ik heb het ''ontdekt'' via een vriendquote:
oh echt?quote:
Valt niet op hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een zieke goal.
Beter kon hij em niet raken.
Totale idioot die Sierd de vos.
Zoek een andere baan Sierd. Met je slappe gelul altijd of het Pro Atletico comentaar waar ik aan hekel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goed gejat? Ik heb dit hier al 3 maanden geleden of wat gepost, en ik heb het ''ontdekt'' via een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |