Wat ben jij een kut user zegquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
DIE LUIZ gustavo is wel een mooie jongen
Imaginair.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Poll: Is Real écht of Koninklijk?
• Echt
• Koninklijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
telt 13 ook? want ik wil het ook kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ouder dan 13 jaar Robben sloopt.
Dit dus. Daarom snap ik wel waarom hij die actie net deed. Als het Gomez Ribery of iemand anders was geweest zouden ze per se hetzelfde doen. Zie je deze wedstrijd ook de hele tijd alquote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
Kijk wat die Gomez met een bal doet.Ik snap Robben wel.
Maakt niet, bayern moet gewoon nog 1x scoren dan is het klaarquote:
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Linekerquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maakt niet, bayern moet gewoon nog 1x scoren dan is het klaar
FOOOOOOOOTBALLquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
Roelfs maakt zich zojuist totaal belachelijk.
Die 2 doelpunten tellen niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
Roelfs maakt zich zojuist totaal belachelijk.
gollllllllllllllllllllllll atletiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd wordt nu boos dat Real - Atletico een gewone wedstrijd wordt genoemd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |