Hier nog een fan van Robben haha maar ik kijk niet, zit bij te komen en moet nog 1.5 dag werken.. IK WIL NIET IK BEN MOE sorry dat moest er even uitquote:
Denk aan de leuke dingen die komen gaan van de weekquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hier nog een fan van Robben haha maar ik kijk niet, zit bij te komen en moet nog 1.5 dag werken.. IK WIL NIET IK BEN MOE sorry dat moest er even uit
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Denk aan de leuke dingen die komen gaan van de week![]()
Misschien helpt het je de dagen doorkomen
Nee jij kijkt naar Robben want voetbal interesseert je niet.quote:
Superquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah ik wil ook nog graag even vertellen dat ik er misschien wel een baantje bij heb..
Okay er stond hier eerst een heel verhaal maar dat is met googlen te makkelijk terug te vinden;)
Ik kwam iig langs een eetkraam, kwam met de eigenaar aan de babbel, hij verteld dat hij op festivals staat. Ik zei dat redt je dan vast niet alleen en hoppaaa daar is de baanen hij vind me niet te oud! Juist fijn dat ik 24 ben ivm verantwoordelijkheid e.d. Jippie!
Ik kijk naar beidequote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee jij kijkt naar Robben want voetbal interesseert je niet.
Gefeliciteerd dan alvast.. hoop dat het wat wordtquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah ik wil ook nog graag even vertellen dat ik er misschien wel een baantje bij heb..
Okay er stond hier eerst een heel verhaal maar dat is met googlen te makkelijk terug te vinden;)
Ik kwam iig langs een eetkraam, kwam met de eigenaar aan de babbel, hij verteld dat hij op festivals staat. Ik zei dat redt je dan vast niet alleen en hoppaaa daar is de baanen hij vind me niet te oud! Juist fijn dat ik 24 ben ivm verantwoordelijkheid e.d. Jippie!
Ja herkenbaar hoor.. sowieso ben je al snel te oud tegenwoordig.. maar met een beetje geluk heb je dalijk nog keuzes te maken??quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi en ik heb ook nog een sollicitatie lopen bij de Ikea en mijn huidige leidinggevende wil mij ook niet kwijt.. Onvoorstelbaar want vorig jaar heb ik me rotgesolliciteerd en kwam ik nergens binnen (te oud e.d.) en heb ik dus 5 maanden thuis gezeten. Ik stond bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, aan het einde van de zomervakantie ben ik 3 x wezen werken.
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi en ik heb ook nog een sollicitatie lopen bij de Ikea en mijn huidige leidinggevende wil mij ook niet kwijt.. Onvoorstelbaar want vorig jaar heb ik me rotgesolliciteerd en kwam ik nergens binnen (te oud e.d.) en heb ik dus 5 maanden thuis gezeten. Ik stond bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, aan het einde van de zomervakantie ben ik 3 x wezen werken.
Of ontbijten voor een euroquote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.
Nee in Grunnquote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee in Grunnons lunchmomentje komt nog wel!
Natuurlik schatje!quote:
Niets voor mijquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeh dit ziet er tof uit... http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_116&a=388
Wel jammer dat we zo'n roteind uit elkaar wonen.quote:
Ja hoorrr ie is daar nou weer ;-)quote:
enerzijds zou ik ook wel naar de sportschool willen, anderzijds denk ik dat het niks voor mij isquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeh dit ziet er tof uit... http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_116&a=388
Wat naar nou toch!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Dag meisjes..
Alleen maar meisjes aanwezig vanavond?
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmmquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Dag meisjes..
Alleen maar meisjes aanwezig vanavond?
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..quote:
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmm
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..
[..]
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..
* Rucky nog een biertje inschenkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmm
In tegenstelling tot gister vind ik het maar saaiquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..
[..]
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..
Voor de underdog..quote:
Ben net thuis, dus ik heb nog niet zoveel gezien.. Gisteren was gewoon geweldigquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gister vind ik het maar saai
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?
Dat heb ik ook bij van Persie hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 kwijlt samen met LaPeach weg onder een dekentje bij het zien van Robben
Haaaai JK, ik geil niet op voetballers.. Daten?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haaaai JK, ik geil niet op voetballers.. Daten?
Ja lach maar hij s nu echt wegquote:
Voetbal is zeker spannendquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja lach maar hij s nu echt weg
Mwa dat zal wel niet, 2e verlengingquote:
Zeg, d'r wordt bij mij op de bank niet geploft hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Mwa dat zal wel niet, 2e verlenging
hij is vast op de bank geploft om bij te komen
oee komen straks penalty'squote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Mwa dat zal wel niet, 2e verlenging
hij is vast op de bank geploft om bij te komen
Ja want alle mannen zijn de hort op!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 naar binnen gluurt..
Gedragen jullie je nog een beetje?
[..]
Zeg, d'r wordt bij mij op de bank niet geploft hoor!
*pakt Jillz*quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dansen op tafel woehoeeeee cocktailtje dr bij... Hoppa!
Oh excuse mequote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 naar binnen gluurt..
Gedragen jullie je nog een beetje?
[..]
Zeg, d'r wordt bij mij op de bank niet geploft hoor!
Zo ziet het er wel naar uitquote:
*jaloers is*quote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook als een oude opa uit bad komt...
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
ik ga niet vaak, maar moest even een rustmomentje inbouwen in de week. Laptopje mee, filmpje op, koud pilsje mee... Ik ben weer helemaal top...
Och ik ben jaloers hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
ik ga niet vaak, maar moest even een rustmomentje inbouwen in de week. Laptopje mee, filmpje op, koud pilsje mee... Ik ben weer helemaal top...
ieuw?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
Oh ja, speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
Geen jason statham voor je?quote:
Vriendlief vandaag uberhaubt niet gezienquote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef belle1608 het volgende:
pff vriendlief nog geen 5 min. gezien vandaag, zit zeker bij de handbal nog naar de voetbalwedstrijd te kijken
Handig! Moet je tegen kunnen denk ik. In de relatie met mijn ex moest ze ook af en toe naar het buitenland voor zaken, heb die nachten geen oog dicht gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vriendlief vandaag uberhaubt niet gezienmaandagochtend 07:00 voor het laatst en ik zie hem vrijdagavond 18:40 wel weer
Maar als je samenwoont, zoals ik is het wel weinigquote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig! Moet je tegen kunnen denk ik. In de relatie met mijn ex moest ze ook af en toe naar het buitenland voor zaken, heb die nachten geen oog dicht gedaan.
Die vat ik niet...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar als je samenwoont, zoals ik is het wel weinig
Nou ik vind dat als je samenwoont, het redelijk logisch is dat je elkaar wel wat langer dan 5 min. ziet op een dagquote:
Ik weet idd niet beter.. Hij is nu ook gewoon op de kazerne hoor maar ze hebben morgenavond een feestje en vrijdagochtend komen er allemaal hoge piefen langs. Hij wilde dus graag wat slaap opbouwen want als hij thuis slaapt pakt ie vaak maar 4/5 uurtjesquote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig! Moet je tegen kunnen denk ik. In de relatie met mijn ex moest ze ook af en toe naar het buitenland voor zaken, heb die nachten geen oog dicht gedaan.
Ik woon al bijna 3 jaar samen schatquote:Op woensdag 25 april 2012 23:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat als je samenwoont, het redelijk logisch is dat je elkaar wel wat langer dan 5 min. ziet op een dag
Ja, maar jouw mannetje = toch militair? die van mij heeft gewoon een 9 tot 5 baan zeg maarquote:Op woensdag 25 april 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon al bijna 3 jaar samen schat
Logisch....quote:Op woensdag 25 april 2012 23:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat als je samenwoont, het redelijk logisch is dat je elkaar wel wat langer dan 5 min. ziet op een dag
Dat zeg ik: je moet er tegen kunnen...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik weet idd niet beter.. Hij is nu ook gewoon op de kazerne hoor maar ze hebben morgenavond een feestje en vrijdagochtend komen er allemaal hoge piefen langs. Hij wilde dus graag wat slaap opbouwen want als hij thuis slaapt pakt ie vaak maar 4/5 uurtjes
Teveel haar heeft.... morgen maar eens de kapster bellen....quote:Op woensdag 25 april 2012 23:23 schreef belle1608 het volgende:
*dacht dat vriendlief weinig haar had, maar Robben wint*
Ja, afspraak maken voor woensdagquote:Op woensdag 25 april 2012 23:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Teveel haar heeft.... morgen maar eens de kapster bellen....
Ach in the beginning was het 1 a 2 weken thuis en daarna weer 1/2/3 weken op oefening. En woonde ik op kamers in Groningen en dan gingen we elk weekend naar Harlingen naar zijn familie en vrienden. 60.000 km in een benzine auto rijden :p maargoed ik kan er idd bijzonder goed tegen... Als hij 3 weken vakantie heeft en gewoon thuis is wordt k juist gekquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Logisch....
[..]
Dat zeg ik: je moet er tegen kunnen...
Why Wednesday?quote:
Daarvoor ben ik teveel een huismus denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach in the beginning was het 1 a 2 weken thuis en daarna weer 1/2/3 weken op oefening. En woonde ik op kamers in Groningen en dan gingen we elk weekend naar Harlingen naar zijn familie en vrienden. 60.000 km in een benzine auto rijden :p maargoed ik kan er idd bijzonder goed tegen... Als hij 3 weken vakantie heeft en gewoon thuis is wordt k juist gek
Niet veel erger dan de bowlingmeet hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Omdat ik jou nog met lang haar wil zien
Zoekt fotoquote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet veel erger dan de bowlingmeet hoortoen moest ik ook al....
Ik kan achterin bijna vlechtenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zoekt foto
*edit* zo lang is het toch niet!
verwacht je een pakje?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
PostNL doe uw werk deze dagen!!!! Hoppaaa mantra instraling etc!
maak geen zak uit, na twee weken is het toch weer als vanouds....quote:
Oee en al dreads bij je zak?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oee en al dreads bij je zak?
Neee ik wil foto's omdat ik iemand anders vandaag een pakje heb gestuurd en morgen een envelop op de bus ga doenquote:
Sorry grapje :pquote:
Foto :d ohnee lamaaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
Als het is wat ik denk dat het is: Dat is prima gekapt, geschoren en in model hoor
Je zou in katzwijm vallen.... En tegen policy hier, dus helaas.....quote:
* lasso gooit *quote:
Sjaak afhaak hoorquote:
*Rucky nog vastgebonden op de stoel zit.. Jammer voor jequote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* lasso gooit *
* Merlijn JK vastbindt op stoel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*Rucky nog vastgebonden op de stoel zit.. Jammer voor je
Ja gooi jij je lasso maar jalalalalaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* lasso gooit *
* Merlijn JK vastbindt op stoel.
* Merlijn * confused *quote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja gooi jij je lasso maar jalalalala
Shitzooi, weer dat nr dagen in mn hoofd. Thanks Merlijn! En k ken ook alleen die zin! Verdarre
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja gooi jij je lasso maar jalalalala
Shitzooi, weer dat nr dagen in mn hoofd. Thanks Merlijn! En k ken ook alleen die zin! Verdarre
Ik denk het ook. Als M van huis is, danst Yska op tafelquote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
+1
Volgens mij zit Yska aan de borrel..
Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe en daar zijn nogal veel liefhebbers van Piratenmuziek. Zodoende kom je weleens ongewenst in aanraking met dergelijk herriequote:
nee.... gewoon... nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe en daar zijn nogal veel liefhebbers van Piratenmuziek. Zodoende kom je weleens ongewenst in aanraking met dergelijk herrie
http://www.dedikdakkers.nl/
Dank u!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef gomi het volgende:
Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Merlijn afgeleid, jk1982 stiekem wegsneakt..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Als M van huis is, danst Yska op tafel
JIJ MAG NIET WEG!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Merlijn afgeleid, jk1982 stiekem wegsneakt..
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
jij hebt nog een excuus: jij komt uit drenthe.
ik ben bang dat ik totaal geen excuus heb
* kogel hoort rinkelen en eerder is *quote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaaa ik pak mijn lasso maarquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achja elke gek heeft zo zn gebrek, ik kom ut Drenthe en jij kent de dikdakkersquote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
* Merlijn accent verbergtquote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. ik ken een hoop van die muziek tbh.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Achja elke gek heeft zo zn gebrek, ik kom ut Drenthe en jij kent de dikdakkers
Mooi bod! en als hij accoord gaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. finaal tegenbod van ¤ 5750,= neergelegd bij de geïnteresseerde voor mijn motor.
Hij wilde eigenlijk max ¤ 5500,= geven, maar zegt nu toch: Ik denk er nog effe over na, thanks zover.
Ben benieuwd..
Always have been, always bequote:
Spannend!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. finaal tegenbod van ¤ 5750,= neergelegd bij de geïnteresseerde voor mijn motor.
Hij wilde eigenlijk max ¤ 5500,= geven, maar zegt nu toch: Ik denk er nog effe over na, thanks zover.
Ben benieuwd..
hmmm hij heeft dus nog wel interesse. goed teken imoquote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
Ben benieuwd..
Gezakt voor de cursus verbergenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mooi bod! en als hij accoord gaat?
[..]
Always have been, always be![]()
zuiden? of meer richting venlo?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Mweeaah nee :p al kan ik het wel allemaal meebleren.. Maargoed mijn beste vriendinnetje heeft ook weleens de geheime zender op bezoek met haar verjaardag.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. ik ken een hoop van die muziek tbh.
maar ach; is leuk he. soms
Dan mag hij weg..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Venloquote:
Op mijn waterscooter.....quote:
ah is leuk soms als je wat op hebt. en dan idd meeblerenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mweeaah nee :p al kan ik het wel allemaal meebleren.. Maargoed mijn beste vriendinnetje heeft ook weleens de geheime zender op bezoek met haar verjaardag.
Heb jij een waterscooter dan?quote:
Je moest eens wetenquote:
eh vandaar de vraag of t zuiden was waar je vanddaan komt. of venlo cq t noordenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Venlodaar zit nog 70 km onder hoor
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
eh vandaar de vraag of t zuiden was waar je vanddaan komt. of venlo cq t noorden
Mooi hoor, landgraaf!quote:
My hometown.quote:
Toch geen voetbal :-|quote:
Nee, petekindje jarig, met vrienden eten en dan zondagochtend vroeg terug want fotoshoot met stiekum toch wel heel leuke meid....quote:
Aaah en daarom wil jij nog naar de kapperquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, petekindje jarig, met vrienden eten en dan zondagochtend vroeg terug want fotoshoot met stiekum toch wel heel leuke meid....
Helaas. Bezet en als ik heel eerlijk ben, niet mijn type.... Maar ik zou er toch als een blok voor vallen geloof ik....quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaah en daarom wil jij nog naar de kapper
Hoe lang sta je al droog?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Helaas. Bezet en als ik heel eerlijk ben, niet mijn type.... Maar ik zou er toch als een blok voor vallen geloof ik....
Snappen jullie het nog? Nee? Mooi... ik ook niet.
Korter dan je denkt. Maar er is een verschil tussen lust en liefde.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al droog?
Shit ik dacht vandaag nog: als k dat nou eens op mp zou vinden.. Maar wat was het ook alweer
Ik wil je wel wat liefde gvenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Korter dan je denkt. Maar er is een verschil tussen lust en liefde.
Slaap lekker..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
*Gaat slapen* tot morgen!
Slaap lekker allen!![]()
een metalen tuinhuisje!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al droog?
Shit ik dacht vandaag nog: als k dat nou eens op marktplaats zou vinden.. Maar wat was het ook alweer
Een knuffel van jouquote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat liefde gvenmarja das dan zonder lusten
Ik moet ook nog. Maar teveel om nog te doen. Dus dan maar nietquote:
RTL5 - What women want..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet ook nog. Maar teveel om nog te doen. Dus dan maar niet
Nee dat was het nietquote:
Jaa die s fijn he! *Merlijn dikke knuffel geeft*quote:
Knuffuluhhhhhh!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa die s fijn he! *Merlijn dikke knuffel geeft*
* Merlijn slaat JK met certificaten om de oren....quote:
Voor 12 uur te slapen.. Die missie probeer ik al maanden elke dag te volbrengen, maar blijkt toch een moeilijke missie te zijn.. Gezien het feit dat het nog geen enkele keer is geluktquote:
hmmm, hop je bed in dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor 12 uur te slapen.. Die missie probeer ik al maanden elke dag te volbrengen, maar blijkt toch een moeilijke missie te zijn.. Gezien het feit dat het nog geen enkele keer is gelukt
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor 12 uur te slapen.. Die missie probeer ik al maanden elke dag te volbrengen, maar blijkt toch een moeilijke missie te zijn.. Gezien het feit dat het nog geen enkele keer is gelukt
Voor middernacht? onbegonnen werkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]Nou ik kan je vertellen je bent niet de enige
Ksssst ik wi je niet meer zien vandaag! Vanaf 7u mag je je weer melden!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, ik lig al 2 uur in bed.. Alleen van het werkelijke slapen komt niet zoveel terechtquote:
Hoe wil je me stoppen?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ksssst ik wi je niet meer zien vandaag! Vanaf 7u mag je je weer melden!
ah dat idd. moeite om in slaap te komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, ik lig al 2 uur in bed.. Alleen van het werkelijke slapen komt niet zoveel terecht
Ik stuur Rucky op je af, die heeft een ketting en een mattenklopper!quote:
Nee dat is duidelijk anders zat ik hier nu niet meerquote:
* Deze ook leuk is..quote:
en een slagroomspuitquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik stuur Rucky op je af, die heeft een ketting en een mattenklopper!
Jij hebt gewoon trustenhugs nodig..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee dat is duidelijk anders zat ik hier nu niet meer![]()
Sowieso in slaap vallen.. drama
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon trustenhugs nodig..
* maps.google,nl opstart *quote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]klinkt tempting
Wie komt ze brengen dan![]()
Oh no... not falling for that again!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]klinkt tempting
Wie komt ze brengen dan![]()
quote:
tsss jij komt er zelf meequote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh no... not falling for that again!
Ik zei niet dat ze van mij moesten komen..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]kan haast niet missen
[..]
tsss jij komt er zelf mee
Waarom nietquote:
Ridderkerk is best groot hoor....quote:
Jij komt ook nog aan de beurt!quote:
Jij mag best wat zeggen hoor, laat je niet afschrikkenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij mag best wat zeggen hoor, laat je niet afschrikken
JK doet gewoon vervelend
* Merlijn dodged bullit.... Pfieuwquote:
Genoeg beschikbare mannen hier hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 00:30 schreef LaPeach het volgende:
Jaleesa wil ook trustenhugs??![]()
*geeft jaleesa knuffel.. gwn voor het idee..
Hebben geen mannen nodig joh
* JK1982 is net te laat..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn dodged bullit.... Pfieuw
Ik had het over de mattenklopper van Ruckyquote:Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij mag best wat zeggen hoor, laat je niet afschrikken
JK doet gewoon vervelend
Alleen niemand bied zich aanquote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Genoeg beschikbare mannen hier hoor
Ook voor mij?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Genoeg beschikbare mannen hier hoor
* Merlijn voelt zich opeens onbegrepen....quote:
Ohh dat stukje even gemistquote:Op donderdag 26 april 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik had het over de mattenklopper van Rucky
Ja neeee zo bedoel ik dat nietquote:Op donderdag 26 april 2012 00:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn voelt zich opeens onbegrepen....
* Merlijn grouphug doet met Jaleesa, LaPeach, Yska, DJMO(die meeleest) en Bellequote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja neeee zo bedoel ik dat niet![]()
ach laat maar ook.. doe het wel zonder trustenhugs
Waarschijnlijk frontpage werk.quote:
Dat vind ik lieff!!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn grouphug doet met Jaleesa, LaPeach, Yska, DJMO(die meeleest) en Belle
Euhwwwquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat vind ik lieff!!![]()
Alle dames tevreden houden natuurlijk he
_als_ ze me toelaten, wil ik best een keer samen naar hollywoodquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tuurlijk!
* Merlijn Krijgt weer stapzin, alleen kent hij niemand die meegaat
iedereen wordt nog toegelaten in hollywood hoor, hoewel voor mij ook al weer jaren geleden isquote:Op donderdag 26 april 2012 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
_als_ ze me toelaten, wil ik best een keer samen naar hollywood
laatste keer stappen hier in de buurt is ook alweer 7 jaar geledenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
_als_ ze me toelaten, wil ik best een keer samen naar hollywood
Was er 3 weken geleden nogquote:
met z'n drieen gaan? mag merlijn voor chaperone spelenquote:
quote:
Jaa ik zou ook wel weer eens willen gaan kijken daar, maar krijg weinig mensen mee hierquote:
ik!! Gesellie!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
help Merlijn de Rotterdamse tijd door.... wie neemt me mee op stap?
best. maar ik speel _GEEN_ taxi....quote:Op donderdag 26 april 2012 00:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
met z'n drieen gaan? mag merlijn voor chaperone spelen
Ik ben wel in voor een partyquote:Op donderdag 26 april 2012 00:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa ik zou ook wel weer eens willen gaan kijken daar, maar krijg weinig mensen mee hier
OVquote:Op donderdag 26 april 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
best. maar ik speel _GEEN_ taxi....
Met alleen maar vrouwen op stapquote:Op donderdag 26 april 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ahhh ik ga eens checken welke weekenden M. Weg is
Ik ook, ga nog maar weinig stappen tegenwoordig dus wordt wel weer eens tijdquote:
komend weekend kan ik niet, dan zit ik in haaksbergen,quote:
Je weet hoe mijn agenda isquote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
komend weekend kan ik niet, dan zit ik in haaksbergen,
Gezellig hoor!quote:
Zeker, en dan kan k vast wel bij jou crashenquote:
Toevallig pas geleden gehoord dat hij plek zat heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zeker, en dan kan k vast wel bij jou crashen
anders kan je wel bij mij crashen hoor schat! voor wat hoort watquote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zeker, en dan kan k vast wel bij jou crashen
En Jalees en k zouden nog op mannen jacht
Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Toevallig pas geleden gehoord dat hij plek zat heeft
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 26 april 2012 00:53 schreef LaPeach het volgende:
Dat wordt een gezellige boel hoor ik al
Ik helemaal.... Laat me leiden....quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
stadhuisplein is leuker denk ik, maar ik pas me aan
Ik vind het een goed planquote:Op donderdag 26 april 2012 01:00 schreef DJMO het volgende:
in dat geval, eerst rondje stadhuisplein en dan crashen in hollywood
Inmiddels zijn ze 20X van eigenaar gewisseld johquote:Op donderdag 26 april 2012 01:00 schreef DJMO het volgende:
mits ik binnen komik heb jaren terug een toegangsverbod gekregen vanwege verregaande misdragingen
Die zullen toch wel verjaard zijn..quote:Op donderdag 26 april 2012 01:00 schreef DJMO het volgende:
mits ik binnen komik heb jaren terug een toegangsverbod gekregen vanwege verregaande misdragingen
Held!quote:Op donderdag 26 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoor wel wanneer we gaan. Ik ga mn ogen dicht doen. Adios
Btw: ik heb in holly gewerkt dus laat die gratis drank maar aan mij over
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Slaap lekker moppie!quote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga bekomen van de schrik en mn oogjes ook maar toedoen! Slaap lekker schatjes!
Truzzuh! Ik ga ook maar....quote:Op donderdag 26 april 2012 01:05 schreef LaPeach het volgende:
Ik piep er ook gelijk tussen uit
slaap lekker allemaal
*stukje opschuiftquote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga bekomen van de schrik en mn oogjes ook maar toedoen! Slaap lekker schatjes!
*yska over merlijns bolletje wrijft, ja doe dat maar poppie*quote:
Tegen PB aankruipt *hmmmmm*quote:
Eindelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 01:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tegen PB aankruipt *hmmmmm*
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
*Rucky Poolse schoonmaakster afzegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:02 schreef DJMO het volgende:
*illegaal bijbaantje gaat zoeken om stapavond te kunnen betalen
Is goed. *Rucky 2 dropjes koopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 06:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trakteren!
Zo, heb nog effe een uurtje geslapen, nu lekker douchen..
Nomnomnomquote:Op donderdag 26 april 2012 06:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed. *Rucky 2 dropjes koopt.
Ik ben al onderweg naar mijn werk.
Degene die de koffie opzuipt moet nieuwe zetten.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:09 schreef DJMO het volgende:
*naar binnen stormt, koffie pakt, opzuipt en de kids aan gaat kleden
Wil best koffiezetten, als iemand ff instructie geeft... *drinkt geen koffie dus zet het ook nooit*quote:Op donderdag 26 april 2012 07:29 schreef Rucky het volgende:
Misschien wil belle wel voor je bijzetten. Succes vandaag.
Ik loop wel naar het koffieapparaat op de afdeling. Ik zal wel even een thermoskan hier neer zetten.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wil best koffiezetten, als iemand ff instructie geeft... *drinkt geen koffie dus zet het ook nooit*
Knuffel nog voor Merlijn (gisteravond)
Het is nog geen Koninginnedag geweest he :pquote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef DJMO het volgende:
had iemand me kunnen vertellen dat drie mei volgende week pas is.stond een week té vroeg op het consultatiebureau
Dat had gekund maar we dachten dat jij ook op een kalender kan kijken. Maar nu heb je wel een de tijd voor om koffie voor ons te halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef DJMO het volgende:
had iemand me kunnen vertellen dat drie mei volgende week pas is.stond een week té vroeg op het consultatiebureau
Jaa want jij bent bijna jarig he!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had gekund maar we dachten dat jij ook op een kalender kan kijken. Maar nu heb je wel een de tijd voor om koffie voor ons te halen.
En als het nu 3 mei was geweest dan had je 2 verjaardagen gemist.
Yep, zaterdag.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa want jij bent bijna jarig he!
* Rucky Merlijn opraapt en een kop koffie geeft.quote:
Thnx....quote:Op donderdag 26 april 2012 09:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yep, zaterdag.
[..]
* Rucky Merlijn opraapt en een kop koffie geeft.
als jij jan en Geertje bezighoudt?quote:Op donderdag 26 april 2012 05:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky Poolse schoonmaakster afzegt.
Dat is uiteraard geen probleem.quote:
Kom eens je bed uit.quote:
ik ga er even over nadenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |