Hier nog een fan van Robben haha maar ik kijk niet, zit bij te komen en moet nog 1.5 dag werken.. IK WIL NIET IK BEN MOE sorry dat moest er even uitquote:
Denk aan de leuke dingen die komen gaan van de weekquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hier nog een fan van Robben haha maar ik kijk niet, zit bij te komen en moet nog 1.5 dag werken.. IK WIL NIET IK BEN MOE sorry dat moest er even uit
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Denk aan de leuke dingen die komen gaan van de week![]()
Misschien helpt het je de dagen doorkomen
Nee jij kijkt naar Robben want voetbal interesseert je niet.quote:
Superquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah ik wil ook nog graag even vertellen dat ik er misschien wel een baantje bij heb..
Okay er stond hier eerst een heel verhaal maar dat is met googlen te makkelijk terug te vinden;)
Ik kwam iig langs een eetkraam, kwam met de eigenaar aan de babbel, hij verteld dat hij op festivals staat. Ik zei dat redt je dan vast niet alleen en hoppaaa daar is de baanen hij vind me niet te oud! Juist fijn dat ik 24 ben ivm verantwoordelijkheid e.d. Jippie!
Ik kijk naar beidequote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee jij kijkt naar Robben want voetbal interesseert je niet.
Gefeliciteerd dan alvast.. hoop dat het wat wordtquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah ik wil ook nog graag even vertellen dat ik er misschien wel een baantje bij heb..
Okay er stond hier eerst een heel verhaal maar dat is met googlen te makkelijk terug te vinden;)
Ik kwam iig langs een eetkraam, kwam met de eigenaar aan de babbel, hij verteld dat hij op festivals staat. Ik zei dat redt je dan vast niet alleen en hoppaaa daar is de baanen hij vind me niet te oud! Juist fijn dat ik 24 ben ivm verantwoordelijkheid e.d. Jippie!
Ja herkenbaar hoor.. sowieso ben je al snel te oud tegenwoordig.. maar met een beetje geluk heb je dalijk nog keuzes te maken??quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi en ik heb ook nog een sollicitatie lopen bij de Ikea en mijn huidige leidinggevende wil mij ook niet kwijt.. Onvoorstelbaar want vorig jaar heb ik me rotgesolliciteerd en kwam ik nergens binnen (te oud e.d.) en heb ik dus 5 maanden thuis gezeten. Ik stond bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, aan het einde van de zomervakantie ben ik 3 x wezen werken.
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi en ik heb ook nog een sollicitatie lopen bij de Ikea en mijn huidige leidinggevende wil mij ook niet kwijt.. Onvoorstelbaar want vorig jaar heb ik me rotgesolliciteerd en kwam ik nergens binnen (te oud e.d.) en heb ik dus 5 maanden thuis gezeten. Ik stond bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, aan het einde van de zomervakantie ben ik 3 x wezen werken.
Of ontbijten voor een euroquote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.
Nee in Grunnquote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vast en zeker niet de IKEA in Delft, dan hadden we samen kunnen lunchen.
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee in Grunnons lunchmomentje komt nog wel!
Natuurlik schatje!quote:
Niets voor mijquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeh dit ziet er tof uit... http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_116&a=388
Wel jammer dat we zo'n roteind uit elkaar wonen.quote:
Ja hoorrr ie is daar nou weer ;-)quote:
enerzijds zou ik ook wel naar de sportschool willen, anderzijds denk ik dat het niks voor mij isquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeh dit ziet er tof uit... http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_116&a=388
Wat naar nou toch!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Dag meisjes..
Alleen maar meisjes aanwezig vanavond?
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmmquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Dag meisjes..
Alleen maar meisjes aanwezig vanavond?
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..quote:
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmm
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..
[..]
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..
* Rucky nog een biertje inschenkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja kennelijk, de mannen zijn druk bezig, maar niet met voetbal kijken.. hmm
In tegenstelling tot gister vind ik het maar saaiquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*warme chocolademelk met slagroom geeft voor de handen, en een paar slofjes voor de voeten..
[..]
Voetbal staat hier ook op. Reguliere speeltijd is net voorbij, dat wordt dus verlengen..
Voor de underdog..quote:
Ben net thuis, dus ik heb nog niet zoveel gezien.. Gisteren was gewoon geweldigquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gister vind ik het maar saai
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?
Dat heb ik ook bij van Persie hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi mannetje inderdaad. Alleen iedere keer als ik hem zie rennen denk ik: waar is z'n handtas?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 kwijlt samen met LaPeach weg onder een dekentje bij het zien van Robben
Haaaai JK, ik geil niet op voetballers.. Daten?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haaaai JK, ik geil niet op voetballers.. Daten?
Ja lach maar hij s nu echt wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |