quote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
In de shortie zie je wie er achter zit.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:32 schreef Liquidist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GSMboy op 27-04-2012 15:21:15 ]
Ja ik vind het ook totaal ongeloofwaardig allemaal. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan draaien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dat gedaan heeft? Misschien heeft ze wel connecties met Aysen, of een andere gast om Nina bang te maken.
Ik vind die wraakacties erg ongeloofwaardig in mijn ogen, als het echt Amy is. WTF doet zij dan in het bos zo laat? Dat kind hoort op bed te liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef GSMboy het volgende:
[..]Alleen heeft iemand je gequote zonder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef AnnaNiem het volgende:
Bianca schop die Anton gewoon buiten, kleedt hem uit en vindt een leuke nieuwe vent. Die zakenman die interesse had in Maxime zou leuk zijn om die aan Bianca te koppelen. Anton is saai en bekrompen op de lange termijn dat is geen blijvertje voor Maxima en om dan Bianca te zien opbloeien, is een mooie wraak.
Ja, ben blij dat die weer terug is. Dit was niks met die andere.quote:
Ik zou ook gek worden van zo'n domme zus als Nina.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef ZaZoe het volgende:
Deze Amy mag van mij doorgroeien in de soap
Met deze schrijvers kan alles, al denk ik zelf dat zij het niet is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat zij de stalker is?
mja ze word wss geholpenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat zij de stalker is?
Mike helpt haar denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neuh, misschien haalt ze een keer een geintje uit.. maar als stalker?? geloof er niks van.
Weer een bruiloft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
Jaaa zou het dan toch met aflevering 4500 zijn??![]()
![]()
![]()
![]()
Jij had iets origineels verwacht?quote:
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij had iets origineels verwacht?Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
Zal toch wel lukken?? tenzij dan de stalker wordt ontmaskertquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.
Alleen jammer dat er waarschijnlijk wel weer iemand wordt vermoord/ontvoerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.
Zal wel weer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken?? tenzij dan de stalker wordt ontmaskert
Het kan nog duizend keer erger: the Bold & the Beautiful.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij had iets origineels verwacht?Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
Eemie
Niet dat ik verbaasd was, ik lees altijd de spoilers.
Dat gevoel had ik nou dus ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..
Mikequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien werkt ze toch samen met iemand, maar wie,
Te voor de hand liggend gezien het verdacht zijn lijkt me, en waarom Mike via Amy dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?
quote:
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Luxuria het volgende:
Amy heeft wel erg veel verstand van computers..
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.
Amy is gewoon een meesterhax0rquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?
Dat vind ik knap
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amy is gewoon een meesterhax0r
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:30 schreef ZaZoe het volgende:
Een tijdje terug vroeg Amy nog of ze een laptop mocht, kreeg ze toen niet. Weet ff niet of Nina toen al gestalkt werd.
Ja idd, das waar ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.
Mike wil zich binnenwerken bij de familie Sanders en dat wil hij bereiken via Nina. Daarom probeert hij Nina en Noud uit elkaar te drijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef fotostarter het volgende:
Mike moet er wel iets mee te maken. Waarom zou hij anders alle verhalen tegenover Lucas, Noud en Nina verdraaien?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amy is gewoon een meesterhax0r
Is dit een grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazinquote:
Ze mag wel grotere borsten krijgen wil ze overtuigend de rol als dochter van Isabella willen vertolken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazin![]()
En ze heeft daarbij ook nog de genen van de gestoorde Isabella.
Ik vind prinses Nina behoorlijk irritant & simpel, hoog tijd voor een nieuwe & waardige Sanders kroonprinses!
Julia Batelaan is ook een leuk meisje om te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze 2 onderste foto's lijkt ze wel ouder dan 15 en in GTST vind ik haar juist weer iets jonger lijken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef patat het volgende:
Wie is dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat dus!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:02 schreef fotostarter het volgende:
Ze moeten het wel heel goed uitwerken mij te overtuigen dat Amy en haar lover de stalker(s) zijn.
Dan zit ze toch niet met zo een gemene.glimlach achter de laptop..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus!!
Misschien bedreigd de echte stalker Amy, dat zij bepaalde handelingen moet uitvoeren.
een leuk meisje om te zien ja, maar je wil haar niet meemaken hoe ze in het echt kan zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazin![]()
En ze heeft daarbij ook nog de genen van de gestoorde Isabella.
Ik vind prinses Nina behoorlijk irritant & simpel, hoog tijd voor een nieuwe & waardige Sanders kroonprinses!
Julia Batelaan is ook een leuk meisje om te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze 2 onderste foto's lijkt ze wel ouder dan 15 en in GTST vind ik haar juist weer iets jonger lijken.
Hoe is ze dan in het echt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
een leuk meisje om te zien ja, maar je wil haar niet meemaken hoe ze in het echt kan zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef GSMboy het volgende:
Zo, Ludo laat om een afgefikte huiskamer er geen gras over groeien. Naast een nieuwe werkkamer, een nieuwe indeling van het huis is zelfs de slaapkamer van Nina is gerestyled.
(gezien dat truttige schilderijtje rechts, wat Nina's smaak niet zal zijn, zal dit eerder een logeerkamer zijn?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |