Je mag de gewonnen kaartjes gebruiken in een bioscoop naar keuze en op een dag naar keuze...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Meh als naar bios wil koop wel kaartje hoe dan ook geen zin om naar bios te gaan waar altijd veelte druk is.
Als je denkt dat het altijd veel te druk is in de bios dan ga je op de verkeerde dagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Meh als naar bios wil koop wel kaartje hoe dan ook geen zin om naar bios te gaan waar altijd veelte druk is.
thanks voor de verduidelijking, dat wilde ik net vragenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag de gewonnen kaartjes gebruiken in een bioscoop naar keuze en op een dag naar keuze...
Aangezien ze de rechten niet hebben, zal dat moeilijk gaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef Rick_dB het volgende:
vind het wel jammer dat spidey niet mee doetmss in een vervolg
inderdaad las het netquote:Op woensdag 25 april 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ze de rechten niet hebben, zal dat moeilijk gaan.
De vrijkaarten zijn in het hele land in te leveren bij alle bioscopen voor zowel de 3D als de IMAX 3D voorstellingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks voor de verduidelijking, dat wilde ik net vragen. leuke actie, ik doe mee.
Als ik het goed heb niet. Ze hebben hem achteraf nog even naar 3D omgezet. Ik ga hem dus alleen kijken als ik kaartjes win of als hij op DVD uit komt.quote:
Geen idee waarom, alles is goed ingevuld.quote:error #83
Een of meer gegevens die je hebt ingevoerd voldoen niet aan de eisen. Controleer de ingevoerde gegevens en probeer het opnieuw.
Nevermind, had huisnummer en postcode omgedraaidquote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm ik kan niet mee doen
[..]
Geen idee waarom, alles is goed ingevuld.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Roces18 het volgende:
bij deze win ik twee vrijkaartjes. als pr dit even leest kunnen ze er alvast 2 reserveren.
je hebt het gelezen dus. Stuur me maar op via koerier dan heb ik ze sneller.quote:
Spiderman komt pas voor in de New Avengers, niet in de eerste groepen Avengers, dus logisch dat-ie niet in deze eerste film(s) zit.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef Rick_dB het volgende:
vind het wel jammer dat spidey niet mee doetmss in een vervolg
Neh, Ant-man en Wasp ook niet, maar daarom is de film nog niet minder vetquote:Op woensdag 25 april 2012 22:23 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
inderdaad las het net
nooit spidey in avengers
toe sonydan win je meteen wat kijkers
Winnaars kies at random, dus iedereen maakt evenveel kans.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef Deceit het volgende:
vet leuk, mag ik een keer winnen jongens?
Waarschijnlijk wel, maar ze komen sowieso allemaal hier te staan, de usernames van de winnaarsquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ze komen sowieso allemaal hier te staan, de usernames van de winnaars
Dus dit topic in de gaten houden is sowieso verstandig
Mogen we weten wie?quote:
Uit de bevestiging van Disney zelf:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef xminator het volgende:
Nog even een vraagje kun je hiermee ook naar de IMAX 3D voorstelling van The Avengers?
quote:De vrijkaarten zijn in het hele land in te leveren bij alle bioscopen voor zowel de 3D als de IMAX 3D voorstellingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |