Ben ik hier de enige die Michaela niet bijzonder mooi of zo vindt?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef komrad het volgende:
in tegenstelling tot een andere mensen hier, vind ik Higgins wel een speler met een mooi spel. Tactisch echt een van de besten aller tijden en ook een zeer goede breakbuilder, veel framewinners.
Dat Wit Rusland gedoe blijft dubieus, maar aan de tafel is hij
ze is niet verkeerd, maar ik zou een darts opkomst ook wel grappig vindenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die Michaela niet bijzonder mooi of zo vindt?
Ik vind haar ook niet mooi, haar huid is vooral niet zo mooi.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind het ook niet zoveel bijzonders. Wel zou ze (en dat meen ik echt) af en toe best een ietsiepietsie minder decolleté mogen doen onder die jasjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
Weet ik, maar dan nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef komrad het volgende:
klopt maar Selby is wel de koning van het snookers leggen.
gaat hem natuurlijk ook on het irriteren vd tegenstander.quote:
tsja als hawkins een bal had gepot was het ook al lang klaar geweestquote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef mitt het volgende:
Max. 5/10 pogingen om de snooker te halen, anders is het klaar.
Goede regel om het tempo er een beetje in te houden.
ja onze andere Belgische vriend. Dit is minder leuk.quote:
precies, al is Bjorn alleen ook wel te pruimen hoor, maar ze zijn toch een ideaal duoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef mitt het volgende:
[..]
ja onze andere Belgische vriend. Dit is minder leuk.
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef mitt het volgende:
Die Chinese die nu scheids is ziet er nog beter uit dan Tabb. Tabb is uit!
Ja, eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet mooi, haar huid is vooral niet zo mooi.
Ik vind haar wel een heel goede referee en in interviews en bij bijvoorbeeld powersnooker komt ze heel erg aardig over. Al met al dus voor zover ik kan beoordelen een heel leuk mens, maar voor mij niet mooi in de zin van aantrekkelijk.
Jup, en Ronnie. En Hendry. En Stevens.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Erg jammer. Nu maar voor Trump juichen.
10-3quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Exit Selby? Ik kijk half naar Carter.
Mja, maar hij had last van zijn rug hequote:
ja dit komt van worldsnooker.com. 'Engelse' tijden dus.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | Tijd(NLtijd) 11.00 John Higgins Stephen Hendry Eerste sessie 11.00 David Gilbert Neil Robertson Tweede sessie 15.30 Joe Perry Stephen Maguire Tweede sessie 15.30 Ryan Day Cao Yupeng Eerste sessie 20.00 John Higgins Stephen Hendry Tweede sessie 20.00 David Gilbert Neil Robertson Beslissende sessie |
Ik vrees toch echt dat Higgins gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie nog niet echt toffe wedstrijden er tussen staan behalve Higgins Hendry, maar Higgins mja mja, hij kan beter commentaar gaan geven ook al versta je hem meestal niet
Ik kan het niet zien, maar ik gun Hendry het ongeveer 100x meer dan Higgins.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind Hendry toch aardig op stoom komen nu.
Dat doen ze zekerquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:15 schreef Beregd het volgende:
al rie avonden na elkaar erg matig snookergezien, met veel korte breaks en beslissende missers.
Hopelijk maken hendry en higgins vandaag wat goed.
Hij maakt echt een complete revival door nu hè, da's wel heel tof.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind Hendry toch aardig op stoom komen nu.
Je bedoelt zijn neus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig om nu via sportlemon.tv dat complete Rob Walker feest eens te zien.
Op BBC HD Day vs Cao waar het 0-0 staat en framescore 21 - 54 met Day aan tafel en 2 rode ballen over her en der.quote:
Behoorlijk matig niveau jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef aswesleep het volgende:
Dit kan toch niet meer. Zoveel missers en herkansingen.
Fysiek gezien is dat ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:13 schreef Marcoss het volgende:
12-4 Hendry na vanavond, hij heeft morgen nog 1 frame. Hij blaast Higgins echt helemaal weg
quote:Mark Williams stated on Twitter ahead of the championship that he hated the Crucible and wished that the tournament was played in China. Williams was subsequently booed as he was announced to the crowd before his opening match
Zo goed stond 'ie nou ook weer niet te spelen. Er werden (door beide spelers) best veel fouten gemaakt. Hendry maakte er alleen wel een stuk minder dan Higgins.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, Hendry is er weer helemaal. In deze vorm kan 'ie de titel pakken.
Ik vind Dott al jaren een grijze muis...quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vond Graeme Dott serieus tegenvallen... Normaal is ie toch een topper?
Samen met Brecel en O'Sullivan één van mijn favorieten...
same herequote:Op zaterdag 28 april 2012 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Dott al jaren een grijze muis...
1 2 3 4 5 6 | 11.00 Joe Perry Stephen Maguire Beslissende sessie 11.00 Ryan Day Cao Yupeng Tweede sessie 15.30 John Higgins Stephen Hendry Beslissende sessie 15.30 Mark Williams Ronnie O'Sullivan Eerste sessie 20.00 Ali Carter Judd Trump Eerste sessie 20.00 Ryan Day Cao Yupeng Beslissende sessie |
quote:
Ben je ook naar Day vs Cao aan het kijken?quote:
enige partij die bezig is, dus lijkt me welquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben je ook naar Day vs Cao aan het kijken?
Ik kijk al uit naar Ronnie The Rocketquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:01 schreef Modus het volgende:
Om 1530u dus verder met leuke partijen. Hendry zal wel snel klaar zijn, daarna Williams tegen Ronnie.
en maakte er twee hele mooie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:27 schreef lubje25 het volgende:
prima tot nu toe O' Sullivan, ging zelfs voor die snookers het eerste frame
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef lubje25 het volgende:
gdv zat net live te kijken, is dit een herhaling![]()
quote:The new International Championship will be staged for the first time later this year, with the biggest top prize ever for a snooker event in Asia.
The world ranking event will run from October 28 to November 4 with £600,000 total prize money and the winner to collect £125,000. It will have the same level of ranking points as the UK Championship.
The event will be staged for the next five seasons following an agreement between World Snooker and CCTV Sports & Entertainment Co Ltd.
The tournament will feature 32 of the world's top professional players, plus eight Asian wild cards. The host city will be confirmed shortly.
World Snooker Chairman Barry Hearn said: "We are absolutely delighted to announce this fantastic new event, alongside CCTV Sports & Entertainment Co Ltd, a great partner with vast experience in television broadcast and events.
"The International Championship will be an outstanding addition to the calendar and will take snooker into a city which has never staged a professional event before, which will help the sport continue to grow in China.
"The prize money for this event is the highest ever seen in China, and the incentive for all snooker players to climb to the top of the sport and reap the awards has never been greater.
"Last season there were two ranking events in China, next season there will be five. That shows the level of growth in the region and the hunger of the Chinese fans for more snooker. This tournament will really be something special."
China's top player Ding Junhui added: "It's great news for the players and the Chinese fans that we will have a new ranking tournament in China next season. It's another chance for our supporters there to watch the best players. I'm really excited about playing in the International Championship and I'm sure it will be a great success."
Juist heel goed, naar huis met meneer Billiams.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
Williams verprutst het in frame 6, jammer.
Haha, ik ben geen O'Sullivan fanaat zoals vele hier zijn, misschien is dat het verschil. Wel een paar geweldige pots van Ronnie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist heel goed, naar huis met meneer Billiams.
Mark Allen zal uit zijn dak gaan. :lol:quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:27 schreef wdn het volgende:
Ja, er zullen er binnenkort zelfs 5 zijn in China.
edit oh staat ook in jouw text
1 2 3 4 5 6 7 | Tijd Speler Speler Sessie 11.00 Jamie Jones Andrew Higginson Eerste sessie 11.00 Mattew Stevens Barry Hawkins Eerste sessie 15.30 Ali Carter Judd Trump Tweede sessie 15.30 Mark Williams Ronnie O'Sullivan Tweede sessie 20.00 Jamie Jones Andrew Higginson Tweede sessie 20.00 Mattew Stevens Barry Hawkins Tweede sessie |
Die 2 staan een partij te kutten zeg.quote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef lubje25 het volgende:
Jones, wat een bal netMist de pot op rood en wit rolt door de pocket in
7 toch? Williams stond met 3-2 voor dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef borisz het volgende:
6.. Tot 3-3 gelijk op, daarna was Ronnie aan zet.
7 volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef borisz het volgende:
6.. Tot 3-3 gelijk op, daarna was Ronnie aan zet.
Check.quote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
7 toch? Williams stond met 3-2 voor dacht ik.
De vrouw van Williams zal dit niet leuk vinden?quote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe kan iemand (die wel van snooker houdt) hier nou niets aan vinden. Schitterend dit.
Hij is niet getrouwd.quote:Op zondag 29 april 2012 17:50 schreef wdn het volgende:
De vrouw van Williams zal dit niet leuk vinden?
He jammer. Vriendin danquote:
Ronnie kan in de volgende pot als het even niet meezit ook zo weglopen van het WK.quote:
Ronnie is nog nooit van het WK weggelopen, ik zie hem dat ook echt niet doen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ronnie kan in de volgende pot als het even niet meezit ook zo weglopen van het WK.
Hendry is ook herboren en dat is altijd een gevaarlijke opponent.
Hé, die beelden heb ik nog nooit gezien. Gaf hij later nog een reden aan dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ronnie is nog nooit van het WK weggelopen, ik zie hem dat ook echt niet doen.
Wel gezien hoe hij toen eens wegliep, ik moet dat nog op Youtube hebben staan.
Voila, nog van een ouderwetsche VHS gehaald toen:
Heb ik ook niet gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ronnie is nog nooit van het WK weggelopen, ik zie hem dat ook echt niet doen.
Is dat alweer zolang geleden, herinner het me nog goed.quote:Op zondag 29 april 2012 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
De laatste keer was op het UK open tegen Stephen Hendry in 2006
Ik ook. Dacht dan ook dat het korter geleden wasquote:Op zondag 29 april 2012 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat alweer zolang geleden, herinner het me nog goed.
O'Sullivan sorry for York walkoutquote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Hé, die beelden heb ik nog nooit gezien. Gaf hij later nog een reden aan dan?
quote:"Today I got so annoyed with myself that I lost my patience and walked away from a game that, with hindsight, I should have continued."
quote:O'Sullivan blamed his decision on a "bad day in the office".
Thanksquote:Op zondag 29 april 2012 20:41 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
O'Sullivan sorry for York walkout
[..]
[..]
Hij kreeg er een flinke boete voorquote:
En terecht wat een schofterige actie. Heb bewondering voor zijn spel en talent maar zulke dingenquote:
Het maakt 'm tot een speler die nog meer tot de verbeelding spreekt vind ik.quote:Op maandag 30 april 2012 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En terecht wat een schofterige actie. Heb bewondering voor zijn spel en talent maar zulke dingen
Elke sport heeft een enfant terrible nodigquote:Op maandag 30 april 2012 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En terecht wat een schofterige actie. Heb bewondering voor zijn spel en talent maar zulke dingen
Is altijd op deze maandag.quote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Ah dus geen wedstrijden in de voormiddag
Hij heeft ook eens allerlei rare opmerkingen gemaakt in China volgens mij. Seksueel getinte opmerkingen enzo.quote:Op maandag 30 april 2012 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op maandag 30 april 2012 14:18 schreef wdn het volgende:
Verdomme veels te mooi weer om snooker te kijken
Trump op weg naar 10-7
12 - 10 voor Trumpquote:Op maandag 30 april 2012 16:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel staat het tussen Trump en Carter?
Zo hebben ze tafeltennis al vern**ktquote:Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef wdn het volgende:
Al dat gezeur over het beter maken van snooker voor televisie door een minder aantal frames ten spijt DIT is toch wat snooker snooker maakt.
1x meer dan Carter?quote:
Dat mag niet als je snookers nodig hebtquote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef vivelafete het volgende:
Waarom laat Trump de ballen na de fouls van Carter niet terugleggen?
Omdat hij zich wel aan de spelregels moet houdenquote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef vivelafete het volgende:
Mag niet in de snooker-required-stage.quote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef vivelafete het volgende:
Maar niet altijdquote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
12-12, vaak wint dan toch degene die al voorstond het deciding frame.
Verreweg de beste van het tournooi.quote:Op maandag 30 april 2012 17:53 schreef Steffie het volgende:
Game over. Mooie wedstrijd is dit geweest. Beste tot nu toe van het toernooi.
Dan is Ronnie dus gewoon de tegenstander van de favoriet Neil Robertson.quote:Op maandag 30 april 2012 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
O'Sullivan stond 11-5 voor denk ik tegen Williams. Misschien om 20u?
quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef komrad het volgende:
ik heb Robertson nog niet zien spelen, maar lees hier dat hij wellicht favoriet is. Speelde hij zo goed dan?
Ik gok op Ronniequote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
maar Ronnie ook wel, had eigenlijk de finale moeten zijn...
was wel stoer dat hij bleef volharden in at shot.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef komrad het volgende:
9 misses, maar daarna meteen door naar de winst
Ja, dit dus...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:49 schreef Mikkie het volgende:
Jammer van O'Sullivan tegen Robertson, was een mooie affiche geweest voor de finale.
Doe dan maar O'Sullivan tegen Hendry.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:49 schreef Mikkie het volgende:
Jammer van O'Sullivan tegen Robertson, was een mooie affiche geweest voor de finale.
maakte hij gisteren op 10-10 in frames nou een faul of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef Szura het volgende:
Die Jones moet er toch keihard af worden gespeeld
Hemdry slecht. Kansen genoeg, maar hij maakte ze niet. Veel makkelijke ballen gemist. Paar keer maakte 'ie 20 punten of zo en dacht je "ha, het wordt toch weer wat" en ging het weer mis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
Was Maguire zo goed of Hendry zo slecht bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |