Ben ik hier de enige die Michaela niet bijzonder mooi of zo vindt?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef komrad het volgende:
in tegenstelling tot een andere mensen hier, vind ik Higgins wel een speler met een mooi spel. Tactisch echt een van de besten aller tijden en ook een zeer goede breakbuilder, veel framewinners.
Dat Wit Rusland gedoe blijft dubieus, maar aan de tafel is hij
ze is niet verkeerd, maar ik zou een darts opkomst ook wel grappig vindenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die Michaela niet bijzonder mooi of zo vindt?
Ik vind haar ook niet mooi, haar huid is vooral niet zo mooi.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind het ook niet zoveel bijzonders. Wel zou ze (en dat meen ik echt) af en toe best een ietsiepietsie minder decolleté mogen doen onder die jasjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
Weet ik, maar dan nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef komrad het volgende:
klopt maar Selby is wel de koning van het snookers leggen.
gaat hem natuurlijk ook on het irriteren vd tegenstander.quote:
tsja als hawkins een bal had gepot was het ook al lang klaar geweestquote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef mitt het volgende:
Max. 5/10 pogingen om de snooker te halen, anders is het klaar.
Goede regel om het tempo er een beetje in te houden.
ja onze andere Belgische vriend. Dit is minder leuk.quote:
precies, al is Bjorn alleen ook wel te pruimen hoor, maar ze zijn toch een ideaal duoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef mitt het volgende:
[..]
ja onze andere Belgische vriend. Dit is minder leuk.
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef mitt het volgende:
Die Chinese die nu scheids is ziet er nog beter uit dan Tabb. Tabb is uit!
Ja, eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet mooi, haar huid is vooral niet zo mooi.
Ik vind haar wel een heel goede referee en in interviews en bij bijvoorbeeld powersnooker komt ze heel erg aardig over. Al met al dus voor zover ik kan beoordelen een heel leuk mens, maar voor mij niet mooi in de zin van aantrekkelijk.
Jup, en Ronnie. En Hendry. En Stevens.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Erg jammer. Nu maar voor Trump juichen.
10-3quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Exit Selby? Ik kijk half naar Carter.
Mja, maar hij had last van zijn rug hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |